joko nyt onnistaisi

[font="trebuchet ms"]Heis...

anteeksi kun en ole mitään vastaillut...en ole kuin ehtinyt lukea sitten on taas pitäny mennä viakka minne...

tosiaan joku kysyi milloin tulokset...saan tietää siis 23.12. eli hyvää joulua vaan mulle...heh...

kävin eilen MA verikokeis ja eikö se sit sanonu et ois pitäny klo 10-? aikana tulla ja oothan ollu pissimättä...no en oo ollu ku ei lääkäri maininnut ja eikä lääkäri muuta sanonu ku et 8-12 välil käyt verikokeis..jee :D

no torstaina uudelleen 12 tuntia syömättä...sitten vielä se vatsanultra jonne pitää olla 6 tuntia syömäti, joten varmaan 16tuntia syömättä :D hehe...

ihan hyvää kuuluu...kun mulle MA tehtiin papa testi niin mulla tais nyt tänään ne menkat alkaa, tai en tiedä...verivuotoo tulee muttei silleen ku normisti eikä mitään kipuja...ja yleensä kärsin kivuista...tai aina kärsinyt...paitsi pillereiden kanssa...

noh mut jos ei nää oo menkat niin se on kp 74/28

kahtelen jos nää onkin menkat...en tiedä...toivossa on hyvä elää...

juuh...kuulumisiin ja plussa tuulia

Kiitoksia paljon kaikille onnitteluista[:D][:)][:D] Mulle sanottiin labras et osa kokeista voi olla jo iltapäiväl valmiit. Yritin soittaa sinne mut oli niin pitkä jonotus aika et mun oli pakko lopettaa koska piti jatkaa töitä[>:]

Katotaan huomen sit uudestaan. Alko vähä jännittää[:)]
Te ootte kyl niin ihanii. Saatte olon viel paremmaks vaik hyvä olo onkin jo.
Silti haluun varautuu pahimpaan ettei sit harmita ihan kauheesti. Ei ois meinaan eka kerta.
Voi kun mahollisimman moni raskautuis nyt ja päästäs yhes syyskuun odottajiin[:D]
Ehkä se joulupukki yllättää meijät ja antaa parhaan mahollisen lahjan[:D]

Nopalle IIISOT peukut pystyssä [;)]
Silveri: Mäkin syön noita raskaus-multitabseja ja mies ihmetteli aluksi että mitä eroa sillä on tavalliseen, kunnes selvensin nim.om. A-vitamiini [:D]
GREIPPIMEHUSTA Mä olen ymmärtänyt että sitä kannattaa juoda nimen omaan silloin kun yrittää, ennen ovulaatiota/ aikana, sen pitäisi kait tosiaan parantaa sitä elin ympäristöä niille siittiöille siellä kohdussa/minne eksyykin[:D] Itse juon Rybb&Dekkeriä, ei oo niin ällön makusta, vaikka alkaakin janottaa..[8|]
Pixie79 Mä kanssa googletin noita oireita ja kiinnittymis vuotoja eilen [:D] Toivotaan nyt että ei olisi pelkäää toive ajattelua siellä päin [;)]
Miplis: Nyt jaetaan vähän rohkeutta täältä sitten sinne, jotta uskallat, eihän se muulla tavoin selviä. Toivotaan todella ettei ole mitään vakavaa, ja mitä aikaisemmin soitat sitä aikaisemmin saatat huokaista helpotuksesta jos kaikki on ok! PEUKKUJA [:)]

OMA NAPA: Joo, se oli nyt se täti sitten ja oikein isolla kirkuvan punasella ferrarilla..[:@] No nyt ei kuitenkaan tullut itku-potku-raivareita, aika tyyni olo oikeastaan [:)] Ja kuten sanoin, nyt ei ainakaan tarvitse kärsiä näistä jouluna ja uusi yritys kierros alkaa nopeammin [;)]
Ja 3-v. veljen tyttö on nyt tämän ja huomisen hieman lievittänyt tuota oman kaipuuta, VAROITUS! Jos lapsenne tarhassa/koulussa järjestetään jotain yhteisiä kävely-retkiä talvisessa luonnossa niin varautukaa kiskomaan vähintään kymmenet pitkät kalsarit ja miljoonat villasukat jalkaan, siis itsellenne... Kokemuksen syvällä ja kärsineellä äänellä.. [:D][:D]

Niin ja yönsäde, Kysyit siitä mun kierrostani, se on oikeastaan aina ollut suht epäsäännöllinen, yleensä aika pitkällä kierrolla tosin (esim. edellinen 36pv), mutta nuo PMS-oireet mulla on aina tullut poikkeuksetta hyvinkin selvästi n.vko ennen alkua, eli edes siitä osaa jonkin verran varautua tulevaan.

Isoja PLUSSA-tuulia sinne kaikille, tehkääs nyt niitä joulu-ylläreitä [;)]+++++++++++++++++

Heipä hei taas pitkästä aikaa!

Nopan puolesta nyt tosiaan toivotaan parasta! Ilmoittele uutiset heti huomenissa!

Tosi harmi Nia että kroppa noin oikuttelee! Kovasti jaksamista sinulle!

Täällä tuli täti tänään vierailulle, eli ylihuomenna alkaa toinen clomikuuri. Kovasti toivon että tällä kertaa olisi onni matkassa! Kaikille niitä plussatuulia taas toivottelen [:)]

Kiitoksia kaikille kannustuksista yms.
Me ollaan yritetty kesäkuusta asti, tiedän ettei senyt mahdoton aika ole mut ittestä vaan tuntuu jo ikuisuudelta. Kierrossani on menossa 32/32.

Mä varasin tänään ajan vyöhyketerapiaan jos siitä ois jotain apua... Onko kellään kokemusta?

Täytyy kokeilla myös noit vitamiineja ja greippimehua[;)]

Tsemppiä kaikille 'yrittäjille'.

Voi kun täällä taas paljon asiaa![:)]

Tsemppiä edelleen kaikille sen kierron kanssa takkuileville!Toivotaan,että jos tädin on kyläiltävä,kyläilis ennen joulua,niin sais sitte nauttia joulusta kunnolla ja lähteä uuteen vuoteen uusin yrityksin!
Tsemppiä myös niille,joilla ovulaatio käsillä,nautinnollisia hetkiä petipuuhiin![:D]
Miplis,tsemppiä puheluun,hoidat heti aamusta,niin saisit olla turhia murehtimatta joulun.
Artemis,pahoittelut tädistä,ehdin jo minäkin innostua...No,uudella innolla!
Nopalle paljon onnea haamusta,tulehan keromaan heti,mitä labrat sanoi![:)]
Granaattiomena,pahoittelut negasta...Ja paljon tsemppiä seuraavaan kiertoon!
Wilveera,tervetuloa joukkoomme ja tsemppiä myös tuon takkuavan kierron kanssa!Toivottavasti saat vastauksia!
Tiedän Kaika tuon kaiken raskautumisen ympärillä pyörivän psyykkisen puolen.Onhan se touhu toki itessään mukavaa![;)] Mutta pian alkaa jo mietintä,että olisko ja ne kaikki pirhanan psyykeen kehittämät tuntemukset...No,toivotaan,että ne on pian oikeita tuntemuksia!
Catja85,toivottavasti vointi parempi...Ja muistahan,usein se raskaus yllättää,kun sitä ei osaa odottaa!
Voi Pixie79,tsemppiä täältä kovasti paljon,toivotaan plussaa!!![:)]
Nia,kurja,että PCO pahentunut...Toivotaan,että se täti nyt löytää perille,tai toki mielellään oikeasta syystä jättää tulematta,tsemppiä!
Bluerose,onneksi kuitenkin nyt tutkitaan kunnolla ja saat selvyyden asioihin.
Kipinä,pahoittelut tädistä...Ja onnea uuteen kiertoon!
Omaa:ovulaatio alkaa olla takana päin.Nyt yritän pysyä iloisena ja nauttia joulunalusajasta.Vähän kyllä stressaa,että stressaanko nyt siitä,etten stressais![;)] Mutta siis,edelleen positiivilla mielin,toivotaan,että se olis joulun jälkeen toisellakin tapaa positiivista!

Nyt tänne plussapuhuri! +++++

[font="trebuchet ms"]kyllä nämä taitavat olla se kadoksissa ollut täti. WUHUUUUU. nyt pitää odottaa kyllä että loppuu ja sit heiluttää peittoja jatkuvasti, kun en jaksa tikuttaa ovista ja en tiedä kierron pituutta, jos se vaikka tasaantuu seuraavan aikana x).
hassua kyllä että kivut tuli vasta päivää jälkikäteen...mutta nyt on jo runsasta, eli ihan normaalit =)

kuinka joku voikaan olla näin onnellinen kun täti saapuu paikalle (ehkä ihminen joka on sitä odottanut).
mietin vain menenkö silti sinne vatsanultraan ja verikoikeisiin huomenna...?

juuh, ei muuta..

Noppa: ilmoittele heti ku oot soitellu...odottaa varpaat ja sormet ristissä.

kp 2/?

Huomenia,

NIA: Voi paska,että sullakin munsarjat kettuilee [&:]..sama täällä.
Minä täällä jo pelkään ovulaation ajankohtaa,kun taas alkaa pitkät ja kivuliaat kivut [&:].
Toivottavasti sulla verinäyte kumminkin näyttäisi plussaa [:)]!!
Koska saat tietää tulokset?

ARTEMIS: Pahoittelut siitä hemmetin tädistä [:(]
Niin olisin toivonut sulle sitä plussaa!!
Mennään sitten yhdessä syyskuisiin..eix jee [:)]?
Kiitos greippimehu tietoudesta [;)]..tänään tämä täti kipittää ostamaan greippimehua kassillisen [:D]
Koitahan jaksaa!!

MIPLIS: Nyt heti se puhelin käteen ja rohkeasti soitat vain!!
Ei siellä voi aina se sama nainen olla puhelimen toisessa päässä [8|]..toivottavasti?
Jos heti tänään soitat,niin hyvällä lykyllä saat ajan jo heti tammikuun alkuun?
Kumminkin sun tilanteessasi olisi hyvä tutkituttaa toi gynen puoli.
Voimia voimia!!

KIPINÄ: Pahoittelut tädistä [:(]
Nyt paljon peukkuja tähän kiertoon [:)]!!

BLUEROSE: Onnittelut tädistä [:)]!!
Uskallan onnitella,kun itsekin olet tädistä onnellinen [8|]
Tietysti mieluummin olisin sinulle sen plussan toivonut!!

OMAA: JIHAA..TÄTI PAKKASI KAMANSA JA HÄIPYI [:)][:)][:)]
Tänään menen ostamaan greippimehuaxmonta purkkia [;)]..ja pari ovistestiä [:)]
En kyllä tiedä,että koska alan tikuttelemaan,mutta kaippa niissä ohjeissa ohjeistetaan.
Jee..tänään päästään myös peuhaamaan [&o][:D]..
Mulla on tänään jo aamusta nippaillut jo toista nivusta..helvetti,jos mulla nyt jo alkaa noi kystavaivat [:@]
No,ei pidä ajatella negatiivisesti..jee jee,helpommin sanottu kuin toteutettu [;)]

TULITIKKU: Sinua minun piti vielä huhuilla [:)][:)][:)]
Kuinka voit [:)]??

PLUSSATUULIA PUHALTELEN+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp6/33/2

Pakkasaamua!

Juu EI. Enpä malttanut enää oottaa epätietoisuudessa ja niinpä testasin tänä aamuna reippahasti NEGAN. Per*e!!![:@] Tänään vähän siis negatiivinen fiilis, mutta hienoa kuitenkin että bluerose ja parit muutkin saitte tädin kyläilemään. Jospa se yönsäteen  luota paluumatkalle lähtenyt tätinen piipahtaisi sitten joululomalla vaikka minun luona. [&o] uusi vuosi, uudet yritykset? toivotaan.

[&o]Pixie79- pahoittelut. Mä olin niin toiveikas sun suhteen..
Joten: uuteen yritykseen!

Omaa napaa: Mulla on nyt menossa joku supermasis..tiedä johtuuko kaikista syksyn tapahtumista, mutta pinna on kireellä ja ei oikein kiinnosta mikään- paitsi saada opinnot tältä lukukaudelta purkkiin.
Ukonkin kanssa riidellään siihen malliin, että saas nähdä, monta kertaa sitä tulee fiilis peittojen heilutteluun.

Mutta tälläistä tää elämä välillä on.

Kaikille tasapuolisesti mukavaa ja rentoa joulun alusaikaa!

Kiitoksia Yönsäde ja Kipinä sekä muut!
Just tuossa soitin niitä verikokeen tuloksia ja negahan sieltä pärähti, että ei mikään yllätys. Nyt sitte niitä menkkoja odotellessa, yritän muka olla stressaamatta, mutta se on lähes mahdotonta. Kauhean paha mieli on. Mihinkään ei pysty keskittymään, paitsi siivoamiseen.

Wilveera, tervetuloa joukkoon mukaan!

Lila, näin olen ymmärtänyt, että yrittäessäkin on turvallista jättää a-vitamiinit pois. Itse syön kyllä maksaa, mutta varmuuden vuoksi vain kierron alkupuolella. [:)] 

Catja85, tyynesti ja tyynesti... olin ihan hermoromahduksen partaalla kesällä ja alkusyksystä, mutta sitten sain muuta ajateltavaa ja sen myötä myös tähän vauvantekoasiaan vähän etäisyyttä. Nyt mennään sen mukaan, miltä tuntuu ja jos meidät on vanhemmiksi tarkoitettu, kyllä se jossain vaiheessa onnistuu. Luulen, että stressin vähennyttyä mahdollisuudet vain kasvaa.

Omat keinot parantaa mahdollisuuksia: greippimehua ja raskausvitamiineja joka aamu. Oviksen tikuttamisesta olen pitänyt vähän taukoa. Mutta tikkuja on vielä paljon vessan kaapissa, kun oikein säästöpakkauksen ostin. [&:]  

Pikaa vielä,

PIXIE79: Olen todella pahoillani negasta [:(]
Olisin niin sinulle toivonut plussaa [:)]!!
Minä en päästä tuota minun luota lähtenyttä tätiä sinun luoksesi..ni kerta!
Ehkä testasit liian aikaisin?Toivotaan niin!!

KAIKA: Masiksen karkoituksia sinne [:)]!!
Mullekin on tuttua toi masia..sitä tulee aina väillä ja välillä taas on helpompaa.
Nyt varsinkin,kun on tämä kauhee vauvakuume,niin kyllä stressi lisääntyy ja lisääntyy [&:]
Koitahan jaksella!!

NIA: Olen todella pahoillani negasta [:(][:(]
Kyllä sinulle niin toivoin myös sitä plussaa [:)]!!!!!!!!
Varmasti sinulla on paha mieli [&:]..
Koitahan jaksella,vaikka tiedän,että vaikeeta se varmasti on!!!!

OMAA: Kaupassa kävin ja paskat..unohdin greippimehut kauppaan [:'(]
No,uusi keikka edessä ja käyn vielä lähikaupasta ostamassa mehuja [;)]
Netistä tilasin 12kpl ovistestejä+2 herkkää raskaustestiä [;)][:D]..eli kyllä minäkin sitten meinaan tässä kierrossa tikutella.

KAIKILLE EDELLEEN PLUSSATUULIA++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 6/33/2

Hei kaikki pitkästä aikaa! Lueskelin noita viestejä joita olette tänne laittaneet ja olen siitä niin onnellinen että en ole todellakaan näiden asioiden kanssa yksin. Tsemppiä ja uusia positiivisia tuulia niille joilla on epäonnea ollut matkassa ja hurjasti onnea niille joille haave on toteutumassa ja testi ollut positiivinen.

Niinkuin jossain viestissä jo joskus laitoin, ei ole helppoa ollut tää meidän lapsitouhu, keväällä keskenmeno ja sitten kohdun ulkoupuolella. Pettymys joka kerta yhtä suuri kun mensut alkaneet....

Mutta nyt ne sitten myöhässä ovat...olen ostanut jo testin mutta en ole uskaltanut vielä tehdä...alamahalla muutaman päivän ajan ollut tuntemuksia, väsyttää ja pissattaa koko ajan. Rinnoissa oli vähän arkuutta mutta nyt tuntuu että se arkuus on hävinnyt.  Mies on kovin realistinen, ei uskalla nuolaista ennekuin tipahtaa. Kierto mulla ollut aika lailla säännöllinen, muutaman päivän heittoja suuntaan tai toiseen ollut, kaksi viimeisintä kertaa 24-25 vrk, nyt menossa kierron päivä 28, joten syystäkin olen vähän epävarma vielä. Itselleni koitan luoda tunteen että olen raskaana. Päätin että jos mensut ei ala tän viikon loppuun menossa, sit teen testin. Nyt olen lähdössä Savoon lomareissulle joten koitan hetkeksi vähän relata asian suhteen.

Positiivista tulosta odottaen...

Kiitos kaikille tsemeistä.. [:)] olo alkanu jo parantua ja täytyy myöntää et viime yönä sitä kyl tuli vähän heiluteltuu jo peittoja [;)] [:D] [;)] olo parani pikkasen ja heti ukon kimppuun [:D] [:D]

Yönsäde: älä nyt anna mulle toiveita tähän kiertoon [:D] oon jo asennoitunu siihen et tässä kierrossa ei onnista.. ja ihme kyllä otan sen aika rauhallisesti [:)] (ylpee itestään [:D] )
muistas hakea se greippimehu sieltä kaupasta.. *hoputtaa* [:D] ite oon juonu sitä ainaki sen noin 2dl ja sekottanu sen appelsiinimehuun ku ei yksinään oikein meikäläiselle maita [:'(]
pidän silti peukkuja sinne suuntaan että tässä kierrossa nyt sit onnistuis [:)]

Miplis: ite oon luonteeltani aika ujo, enkä uskaltais kauheesti soitella virallisiin numeroihin.. mutta saan sillä soitettua et ajattelen et onpahan hoidettu sitten ainaki.. mutta, tsemiä soittamiseen [:)] toivottavasti saisit selvyyttä asiaan..

Paipapu: täällä ainakin pidetään peukut pystyssä että teillä olis erittäin positiivisia uutisia joulun jälkeen [;)] ite oon vähän epäilevällä tuulella omalla kohdallani, mutta olen päättänyt jo että tuskin tärppäsi tässä kierrossa, tuon pahuksen taudin takia [:@] mikä tauti sitte olikaa..

Kaika: toivottavasti olo paranee tuosta [:)] ja kannattaa tuo miehen kanssa tappelukin ottaa positiivisesti.. sovintose***i on parasta mahdollista peittojen heiluttelua mitä on [:D]
alussa tapeltiin mieheni kanssa melkein viitenä päivänä vkossa.. mut kyl se peittojen heilutteluki oli sit sopiessa mukavaa [;)] nykyään ei pystytä kunnolla edes tappelemaan ku jo toista alkaa naurattaa kesken kaiken.. :P

Omaa: kyllä eilen meinas illalla itku päästä.. [&o] meille tuli tuon miehen kaverin perhe käymään kylässä (mies, vaimo, joka viimeisillään raskaana ja neljä alle 5-v lasta) ilta meni ihan kohtuu hyvin ku jouduin keskittymään tuohon koiraan koko illan.. halus vahtia noita taaperoita koko ajan, mut ei oikein tajunnu et sais jo tuolla valtavalla hännällään ne kumoon (piti välillä pitää kiinni)
no ei siinä mitään.. just ku tekivät lähtöä niin toiseks nuorin näistä ipanoista, tais olla diana, huuh.. tuota, niin se kiipes tuon miehen syliin..
pieni hetki, rauhotun ensin..
kyllä muuten viilsi syvältä nähdä tuo oma ukko lapsi sylissä.. näytti niin hyvin tulevan toimeen.. tuli jotenki niin hyödytön olo ku ei ite pysty, jostain syystä tulemaan raskaaksi.. [:(] [&o] iski vähäks aikaa ilmat pihalle ku tajus kuinka paljon haluais sitä omaa nyyttiä.. [&o]

mutta, mutta..

PALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!!! *puhaltaa* +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Greippi mehusta sen verran, että jos on jollakin lääkityksellä niin kannattaa tarkistaa sopiiko sitä silloin juoda.
Se ei meinaan sovi yhteen joidenkin lääkkeiden kanssa.
Heikentää niiden tehoa. Siitä syystä minä en voi sitä juoda.
Eipä kyllä harmitakkaan,en meinaan tykkää siitä sitten yhtään ja se närästää[:D]
Itsellä on tuolla ollut keväästä asti raskausvitamiineja.
Oon vaan tosi huonosti muistanut niitä syödä[:D]

Tänne ei niin mitään uutta.

Kauheasti stemppejä täti kyläilyjen saaneille ja neganneille.
Kyllä se joskus vielä tärppää[:)]
Pitää jaksaa vaan uskoa.

Meillä meni nyt sitten kokonainen vuosi kun ei tärpännyt.
Tai yksi KM takana,mutta siis onnistuneesti.
Josko sitten ensi vuonna.
Nythän alkoi 17kk kun yritetään.
Noh,ehkä meillekin sitten joskus osuu onni kohdalle[:)]

pieni galluppi

kuinka moni on ottanut ton possunuharokotteen?
ja mitä oireita on siitä saanut ja kuinka nopeasti?

itse tunnun kuuluvan siihen onnelliseen ryhmään joka ei saa mitään oireita.
eilen aamulla otin ton, ei oo noussu kuumetta. Eilen oli hetkellisesti
pieni päänsärky joka katos nopeesti. Eikä käsi oo mikään kauheen kipee,
sillai inan arka toi lihas mihi pistettiin muttei muuta.
Ja toiseen käteen pistettii normi influenssarokote ja siitäkään tullu mitään.
Pitäs varmaan mennä lottoomaan tällä tuurilla[:D][:D]

Greippimehu haettu,

ANNE: Täällä meikäläisellä on peukut ja varpaat pystyssä [:)][:)]!!
Toivon sydämestäni,että saat nyt plussan ja vaavi pysyy masussa loppuun asti!!!!
Oireesi kuulostavat erittäin lupaavilta!!!!!
TESTAA TESTAA ja tule kertomaan kuulumiset!!!!
PLUSSAA PLUSSAA!!!!

CATJA85: JEE..sää olet huippe [;)][:D]
Noin sitä pitää..että heti kun paranee,niin ei muuta kun touhuamaan [&o][:D][:D]
Nyt meikäläinen peukuttaa ihan täpöillä,että miehesi SUPERSIITTIÖ kiiruhti hurjaa vauhtia munasoluun ja hedelmöitti sen!!!!!
KIITOS peukutuksista [:)][:)]
Ostin 3 litraa greippimehua ( en kehdannut enempää kerralla ostaa [:D] ) ja mulle se ei maistunut ihmeen pahalta.Ehkä olin asennoitunut sen vaikutukseen niin hyvin,ettei mun makuhermot maistaneet sen oikeeta karvasta makua [;)][:D]
Voi sinua [:(]..kyllä sinä vielä sen oman vaavin saat!!!!
Paljon jaksamisia sinulle [:)][:)][:)]

POSSUNUHAROKOTUSG: Meidän koko perhe sairasti tuon kyseisen taudin.Mulla oli ainoana lievät oireet eli vain päänsärkyä ja rintakipua.Toiset saivat vakvavampia oireita ja joutuivat Tamiflu kuurille.Oli aika ikävä tauti;varsinkin lapsille.
Mutta kumminkin kaikki perheenjäset ottivat/ottavat rokotteen,vaikka sairastimmekin sen.Tosin minä ja mies saadaan rokote vasta tammikuussa.
Kumminkin seuraava sikainfluenssa aalto on pahempi ja sen takia rokotetta suositellaan,vaikka olisikin jo taudin sairastanut!

OMAA: Greippimehut haettu ja juotukin jo..ei tietty kaikkia [:D]
Ei pahaa..ihan hyvin meni alas.Greippimehussa on paljon C-vitamiiniakin [:)]
Meidän Poika kysyi,että miksi ostin nyt greippimehua,kun se on niin pahaakin?
En tietenkään kehdannut sanoa todellista syytä [;)]..Sanoin vain,että siinä on paljon C-vitamiinia ja vaihtelu virkistää [:D]

PLUSSATUULIA TAAS HEITTELEN TEILLE +++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 6/33/2

Hei taas tytsit,
Mulla siis kp 46/31-33 ja kaksi negaa testattu (kp 38 ja kp 46). Tähän mennessä vuoteen pisin kierto on ollut 40 vrk. Ilmeisesti systeemini on mennyt sitten ihan sekaisin ja itse vahvasti epäilen oviksen aikaan sairastamaani influenssaa. Nähtäväksi jää milloin päästään seuraavaan yritykseen, mutta toivottavasti pian [;)] Nyt jo valoisampi fiilis aamuun verrattuna [:D]

Meikä jättää palstailun nyt joulun ajaksi vähän vähemmälle. Ja lähdetään myös reissuun että en olekaan netissä koko aikaa päivystämässä. Teidän juttuja on kiva lukea ja olla hengessä mukana, mutta pikku tauko tekee hyvää varmaan mullekin [8D]

Toivon oikein hyvää ja rauhallista joulua teille kaikille, lämpöisiä hetkiä oman kullan kainalossa ja perheen kanssa, makoisia herkutteluhetkiä, mukavia kävelyretkiä, kiireetöntä oleilua ja vauvojen tekopuuhia ja paljon plussia!! [:)][:)]

"Näihin sanoihin, näihin tunnelmiin" ...

Kaikkien yllätykseks sain negan raskaustestistä mikä otettiin verestä[:(]
En usko enää yhteenkään haamuun!! Ja nyt kyl vaihdan merkkii, hyvästi predictor[:@]
Hyvää joulua kaikille[:D]

Takaisin