joko nyt onnistaisi

Maanantaita,

täällä käy melkoinen kuhina jo hieman tuskastuneitakin yrittäjiä ja tätinsä menettäneitä. Voi kun nyt joulu toisi tullessaan parempia uutisia ja potentiaalia täällä tuntuu olevan.

Ovista tässä odottelen saapuvaksi loppuviikosta, vähän toi kierto on hakusessa kun noi menkat oli viimeks taas niin oudot ja tiputteli ensin parina päivänä ja sitten vasta alkoi kunnon vuoto ja sekin kesti vain 2pv. En mä niitä niagara-vuotoja kaipaa mitä teininä oli, mutta onhan tää vähän ihmeellistä kun näin vähällä pääsee. Toivottavasti se ei ole merkki jostain ikävästä. Ainakin ne lekurilla väitti että se vaikka menkat ois normaalia pienemmät ei vaikuttais raskauden mahdollisuuteen. Ehkä ne on ton kierun jäljiltä vaan vielä vähän sekasin.

Eilen alkoi sitten tämä uusi yrittäminen kun tää ovisviikko on käsillä eli jos sitä nyt sit joka toinen päivä taas vähintään puuhastelis ja riittävän ajoissakin että simoja ois sitä munista valmiina oottamassa. Mietin tässä että teenkö ovistestejä vai en ja ehkä en mut saa nyt nähdä kuin sitä loppuviikosta intoutuu taas.

Kaikille tasapuolisesti tsemppiä ja plussia kehiin!

paipapu oon nyt sitten tikutellut, tosin en ole ihan kunnolla jaksanut.
siis pissataukoa ei ole ollut jne tarpeeksi.
viivoja olen saanut kahta,toinen toista haaleampi.
eilen kummatkin melkein yhtä haaleina.
että tiedä sitten.
sittenku ovis on ohi,niin eihän siihen tule ollenkaan sitä toista viivaa enää?
kun en oo ikinä tikutellu oviksen ohi asti.
ja sitäpaitsi kauheesti tikutellu ees koskaan.
nooh,jotain tässä kropassa tapahtuu kyllä.
eilen peittojakin heiluteltu.
saas nähdä.
voi olla että toiveet stressittömästä kuukaudesta jäi nyt kun meni peittojakin tässä vaiheessa kiertoa heiluttelemaan[:D] jos oviskin on kerta ovella.
nooh...[:D]

muuten ei mitään uutta.
kp 17/(27)-32
toi 32 on se yleisin
niin että jännittelyt tulee tännekin joka tapauksessa ennen uuttavuotta.

Moi!
Hyvä hyvä Wastis!Voihan niitä peittoja heilutella,vaikkei niin tosissaan yrittelisikään!Silloinhan se vois just tärpätäkin!Mulla ainakin viimeksi (tosin on tuo digitaalinen testi) jäi hymynaama ovistestiin ilmestymättä,kun testasin tiistaina vielä,kun maanantaina oli ollu ovis.Oli vaan vielä niin kovat kivut,että siksi siis testasin...
Mutta pidän sulle peukkuja!Koitetaan nyt nauttia joulusta ja toivotaan,että saatais molemmat hyvästä syystä viettää alkoholiton uusvuosi![:)]

sittenku ovis on ohi,niin eihän siihen tule ollenkaan sitä toista viivaa enää?

Mä olen tikutellu sillon joskus ohi oviksen kun siihen ei tullut yhtä vahvoja viivoja oviksen aikaan eli en tiennyt missä mennään....ja sitten kyllä, kyllä, se toinen katos,kun ovis oli ohi!![;)]

Nooh,Wastis-hyvä meininki sulla[:D]

+++++++++++++++ kaikille!![:)]

Höh, saitte mutkin vähän innostuun että pitäisköhän sittenkin tikuttaa tässä kierrossa. Viimeksihän raskauduin juuri silloin kun tikutin vaikka yhtenä päivänä jäikin viivat tulematta ja tuli vähän kiire että näinköhän sai alkunsa sitten jo aiemmin. Mää en tiärä....

Pixie79: kiitos.. täällä sitä taistellaan edelleen tautia vastaan..

Yönsäde: ukkoa en oo vielä saanu makkarin puolelle ku pelkää et seki sairastuu [>:] vaikka se just sairastiki tän taudin.. siltä mä sen sainki!!! [:D]
pitää kattoo jos tänään pääsis heiluttelee niitä peittoja.. esittäis vähä parempikuntosta ku mitä on [;)]

Paipapu: huomasin itse saman homman et sama ovispäivä [:D] pitää sitä tosissaa yrittää saada tuo ukko heiluttelee niitä peittoja, jos kävis vaikka hyvä säkä ja päästäs yhtä aikaa tuonne syyskuun odottajiin!!!! odottamaan tietysti ku loputki täältä siirtyy sinne [:D] [;)]
ite tosiaan ku oon jo sortunu tohon foolihappoon ja greippimehuun.. saa nähdä sortuuko jossain vaiheessa tohon vyöhyketerapiaankin [:D] toivottavasti sitä ei tarvis ja tärppäis meillä molemmilla paipapu tänään [;)] [;)]

On se vaan kumma tämä tauti ku aamusta on turpavärkki ihan tukossa ja yskittää, mutta iltaa kohden nousee vasta lämpö.. ja tuntuu et nää oireet kaksinkertaistuu joka päivä (jos mahdollista)..
no.. tänään revitään tuo ukko heiluttelee peittoja makkarin puolelle [;)]
ja huomenna sit jos olo vaan huononee menis käymään päivystyksessä [&:] ei kyl haluis lähtee sinne, mut jos olo yhtään pahenee huomiseks niin kait sitä on pakko hakee jotain tabuja [&o]

mutta, mutta.. PLUSSIA KAIKILLE!!! [:)] *puhaltaa* +++++++++++++++++++++++++++++

MAANANTAITA,

CATJA85: No,nyt kyllä vaikka väkipakolla raijaat sen ukkokullan peittojen alle [;)]..Eihän sitä ikinä tiedä,vaikka pöpötkin häipyy paremmin,kun vähän sessyilee [&o][:D][8D]
Ei vaiskaan..paljon paranemisia sinulle edelleen!!!
Ei varmastikaan ole kiva sairastella.

RONNY: Mullahan on todettu noita munasarjakystia [&:]..ja ne ainakin aiheuttavat kuukautiskierron pidentymistä.Mullakin oli nyt kierto 33 päivää eli vähän liian pitkä [:'(].Mulla on ollut myös noita ikäviä nivuskipuja ennen menkkoja,sitten kipeitä alavatsa-ja alaselkäkipuja,mutta nehän johtuvat ihan noista kystista.
Koskas sinä teit viimeksi sen raskaustestin?
Eli voisitko nyt kumminkin olla raskaana?
Nivuskivutkin voivat johtua raskaudesta,mulla on joskus alkuraskaudessa ollut nivuskipuja.Ja nytkin kun mulla niitä olin,niin tietysti luulin/toivoin,että olisin ollut raskaana.No,ikäväkyllä en sitten ollutkaan [X(].
Peukkuja pidän sinulle hirveesti,että sulla menkat alkaisivat TAI tietysti mieluummin sitä raskautta sinulle toivon [:)]!!

MIPLIS: Saitko ajan gynelle?
Ikävää,että sulle sitten tuli noita kipujakin [&:].
Voisikohan kyseessä olla jotain tulehdusta?
Jaksamisia!!

PAIPAPU: Jess..hyvä,että otitte neuvosta vaarin ja hyödynsitte loman ja oviksen kunnolla [;)][:)][:)]!!
Nyt ei sitten muuta,kun peukutusta teille ihan hirveesti!!!!!!!!!

TATJUSKA: Sullahan on vasta ekat kuukautiset,joten varamasti kierto voi olla vielä vähän sekaisin.
Mutta toi on hyvä asia,että aloitatte ajoissa jo noi hommailut [&o][;)][:D]!!
Paljon peukkuja sinullekin tähän kiertoon!!!!!!!!!!!!!!!

OMAA: Tädin poistumista odotellaan edelleen,että pääsis jo tositoimiin [;)][:D]
Varmaan sitten keskiviikkona viimeistään päästään harjoittelemaan...

PLUSSATUULIA KAIKILLE +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp4/33/2

Yönsäde: parantua tässä yritetään koko ajan [:D]
mutta kyl mä tosissaan oon suunnitellu et tuon ukon raahais tonne makkarin puolelle ku se kotiin pääsee [;)]
mutta jos meikäläisellä ei tästä kierrosta tärppää niin siirry sinä yösäde mun puolesta sit tuonne odottajiin [;)] [;)]

PALJON PLUSSIA KAIKILLE!!!!!!!!!! [:)] *puhaltaa oikein lujaa* +++++++++++++++++++++++++++

No voihan perhana.... Reissu meni hotelli-huoneessa maaten kun oli niin järkyn huono olo. Muutenkin olen ollut ihan ihme herkällä päällä, tossakin yks päivä katsoin telkkaria ja tuli herkkä kohta niin aloin itkemään hullun lailla! [8|] Tuntuu että itku on ollut kauhean herkässä ihan joka asiasta ja metallin makukin käväisi suussa, mutta.... Nyt se täti sitten tuli!! Wtf?!?! Eihän sen pitänyt tulla kuin vasta reilun vko:n päästä, 21pv.!![:@] Huoh, huomasin tuossa n. tunti sitten tosi reippaat menkka-oireet ja arvasinhan mä sitten oikein ko vessassa kävin... Aamulla mies jo totes et wow mitkä meijerit sulle on kasvanu! Vähän kyllä ihmetyttää kun tulee näin aikasin ja yleensä mulle tuli PMS-oireet kuitenkin se reipas viikko ennen itse tädin kyläilyä... Vai voiko kiinnittymisestä tulla samanlaiset oireet? Kun vertahan sillon saattaa tulla pikkasen eikös? No kyllä tää täti taitaa olla, mutta jos jotain positiivista etsii niin a) eipähän tarvitse joulua viettää menkkojen kanssa ja b)uudelle yritys-kierrokselle päästään nopeammin [;)] Tosin jo haaveilin että olisin voinut antaa meidän äidille kaikkien aikojen joulu-lahjan [:(]

Yönsäde: Milloin sait tietää että sulla on noita kystia? Tai siis kävitkö ihan nimen omaan niitä testailemassa vai jonkin muun tutkimuksen ohellako se selvis? Ette nimittäin Ronny:n kanssa ole ainoita pitkästä kierrosta kärsiviä ja olen ihan samaa mitettinyt itse, mutta miehen mielestä ei pidä vielä mennä testailemaan ko on niin vähän aikaan vastayritetty. Ja Ronny mä olen kanssa niitä tyhmiä ja vainoharhasia jotka lukee kaiken ja sitten uskoo vaikka yrittäisikin olla välittämättä [:D] Ei ressata, sitä paitsi ongelmia tai ei niin sullahan on elävä todiste siitä että aina voi tärpätä [;)]
Miplikselle voimia! Toivottavasti syy löytyy eikä mitään vakavaa olisi!

ARTEMIS: no höh, toivotaan nyt kuitenkin että oli rajumman puoleinen kiinnittyminen.

Itsellä veikkaisin ovulaatiota perjantain tienoille. Mietin jos vaikka yllättäisi jollain alusvaatesetillä ja sukkahousuilla niin mies ei voi kieltäytyä, hah! [;)] Mulla tuntuu iskevän jännitys aina ovulaatio-ajan jälkeen. Onneksi on Joulu tulossa, niin ehkä ei ehdi jännitellä niin paljon. Eroottista Joulun odotusta kaikille, olkaahan tuhmia ahkerasti [:D]

täällä ollaan vissiin oltu tuhmia juur oikeeseen aikaa eilen,
tikutin ja testiin tuli vahvempi viiva testi ikkunaan ko control ikkunaan.
eli ton mukaan ovuloin niinkun juurikin näillä hetkillä.
vois mielenkiinnosta jatkaa tikuttelua ja katsoa koska toi toinen viiva häippäsee.
jos ovis on nyt,ja menkat alkaa tasan 2vk päästä,niin mun kierto tulee olemaa nyt n.30 päivää.
eli menkkojen pitäis tulla n. 28pvä tienoilla.
katsellaan. kuitenkin ennen uutta vuotta. koska pisin kiertoni ikinä on ollut ton tasasen 32päivää.

Onnittelut wastis ovulaatiosta ja bongauksesta ja oikeaan aikaan sattuneesta aktiiviudesta [;)] Mukavaa uuden vuoden odottelua! Kunhan onnistuis jättämään sen ylimääräisen odottelun ja stressauksen taka-alalle ja nauttimaan pyhistä. Toivon sulle parasta! [:)] Niinkuin kaikille muillekin! Lenitan viettelykset kuulostaa hyvältä (sun miehen näkökulmasta siis [;)])

Tosi ikävää Miplis että tuli noi kivutkin!! [>:] joltain tulehdukselta vois kuulostaa. Nyt pitää sun päästä tutkittavaksi nopsaan, ei oo normaalia.

Mäki oon miettinyt että mistä sen tietää onko noita munasarjakystia? Näkyykö se jossain perus gynen tutkimuksessa vai tarviiko tutkia erikseen jos on syytä näin olettaa?...

t. Pixie kp 44/31-33 (testi polttelee hyppysiä vessan kaapissa... se otetaan esiin perjantaiaamuna joululoman kunniaksi, tulkoon sitten negaa tai ihanmitävaan)

Siis mitä h******iä? Pelkää vaaleen haaleen väristä vuotoa, hyvä jos on vähän punasta sävyä nimeksikään [&:]
Saas nähä, jos ei huomenna ala ferrarin punasta tulemaan tai vuoto lakkaa niin sitten kyllä jouluna testaan. Kyllähän mulla on aina ekat päivät ollu punastakin punasempaa, perhana..[:@] Eikä oireitakaan pahemmin ole, kremppoja siis...hmm.. outo. Saas nähä tuleeko kivut yöksi.

Mut kaikille muille ainakin kauheesti PLUSSA-tuulia ++++++!![:D] Puhkun ja puhis että siellä jollain tärppäis, oliskos Wastis kenties[;)]

Wohoo, jospa se Artemis olis tosiaan ollut se kiinnittyminen eikä täti, siltä tuo vuodon tyrehtyminen heti alkuunsa enemmän kuulostaisi... [:)] peukkuja! Ja wastikselle onnea oviksen bongaamisesta - ja sopivasta ajoituksesta!

Mä ite päätin olla tikuttelematta tässä kierrossa kun meidän taloudessa muuten elämä pyörii vaan niiden tikkujen ja viivojen ympärillä viikon verran, ja sekös jos mikä stressaa mua... Epäilen et ovis alkais olla näillä näppäimillä, ja oon koittanut houkutella ukkokultaakin olemaan tuhma oikeen urakalla [:D]

*yönsäde* kiitos! kävin siis viime viikolla neuvolassa jossa ultrattiin ja tehtiin pikatesti, kohtu tyhjä ja testi nega. joten ei täällä olla raskaana. :( ihmeissään kylläkin mutta ei enää niin kauhuissaan ;) tätiä tätiä kaivataan :)

*miplis* Harmi kun kipujakin alkanut ilmenemään, toivottavasti saat pian ajan gynelle tai johonkin. peukkuja ettei mistään pahemmasta ole kyse! jaksamista!

*artemis* Kiitos, yritän olla ressaamatta. Jopas sinulla omituinen täti jos edes on täti, jospa se sittenkin olis kiinnittymisvuotoa? Toivotaan ettei se ferraritäti tulis ollenkaa kunnolla kylään :) Peukkuja!!

Kaikille oviksen ponganneille peukkuja tärppiin, peitot heilumaan! ja plussia kehiin!

Artemis: Tossa on kyllä nyt kaikki eväät plussalle... veristäkin vuotoa voi tulla vaikka kaikki ois ihan okei eli älä vielä heitäkään sitä kirvestä kaivoon.

Morot! Taas pitkäst aikaan! Ei plus aaltoa näköjään nähtävillä vielä [:@]. ....

artemis pidän sulle nyt peukkuja =) toivotaan että vuoto onkin kiinnittymistä

miplis koitahhan pärjäillä kivun kanssa, ja toivottavsti pääset pian selvyyteen mikä on hätänä!

wastis toivottavasti peitot on heilunut oikeen kunnolla =)))

Täällä oli eilen ovistikussa kaks viivaa, toinen haaleampi, joten sehän meinaa sitä että pian olis tulossa se ovis? [;)]. Jännä juttu, että mulla näyttää jokatoinen kuukaus tikku viivoja paremmin... hjjmmmm.. nyt olis taas sen paremman kuukauden vuoro [:)]. Joten peitot heilui. Ollaan kyllä oltu nytten melko matalalla profiililla vauvan suhteen... ei kamalasti puhuttu ja tikunkin testasin vaan huvikseen, kun sattu yks tikku olemaan kaapissa [:D]. Mutta arvatahhan saattaa, että se toi hieman lisä kimmoketta asiaan [:D]!

Joku tuolla heitti ilmoille kysymyksen, että tuntuuko, että kaikki ympärillä on vauvauutisten kanssa ja vastaus on JEES! [8|]. Mulla on nyt 3 parasta kamua ilmoittanut että odottaa, ja kaikki peräkkäisinä kuukausina ja nyt taas yks ilmoitti, että yrittäävät vauvaa. heheh... täällä on ainakin menossa plus aalto! Voi mahtuisinpas mä mukaan myös!

Mutta mukavaa pakkasaamua kaikille ja saakaahan mopot käyntiin! [:D]

VOIooii... kunpa saisimme kunnon plussa ryysiksen näin Joulun kunniaksi!! Parempaa lahjaa ei voisi kyllä toivoa. Vähän ainakin joulu tohinat ovat saaneet minut miettimään välillä muutakin kuin vauva juttuja. Ovulaatio ovi, vähän tikuttelin ( en joka päivä) ja haaleita viivoja nyt ainakin sain aikaiseksi :) että eiköhän se ovulaatio jossain vaiheessa tapahtunut!
Nyt on tissit turkasen kipeät, mutta niin ne ovat aina ovulaatiosta seuraaviin kuukautisiin.  Omituista. Noin viikon päästä odotan menkkoja alkavaksi :P
Ahdistavaa kun töissä on kyselty että onko minulla vauva kuume. (huomaavat kun tuijottelin pieniä nyyttejä ihan onnessani) Ja vastaan että no onhan se. No sitten alkaa kysely että no eikö miehesi halua. No vastaan että haluaa sekin.
No sitten alkaa kysely että miksi ette sitten TEEE VAUVOJA [:@]!! AH! miten ihmiset ei ymmärrä, että vauvoja ei kaikki saa sormiaan napsauttamalla ja aina kun haluaa!!! HUOH!

Mä huvikseni testasin aamul ja tein raskaustestin. Tosiaan  kaikki on mun sisäl ihan sekasin. Mutta yllättäen sain haamun!![:D] Se kuitenki oli tosi haamu. Ite en kyl uskalla toivoo haamuista mitään ku oon ennenki saanu niit eikä se oo johtanu mihinkään.
Oon tänää menos lääkäris käymään ni aattelin jos se lääkäri tekis lähetteen raskaustestiin mulle. Saanu nähä mitä tästä seuraa.

Sitte seuraavaan vaan kehiin. Kuka seuraava ois saanu plussaa[:D] hih

Takaisin