joko nyt onnistaisi

huomenta!

Yönsäde: en muista yhtään mikä siinä greippimehussa oli se juju, oisko jotenki johonki limakalvoihin vaikuttanu..? :D

Catja85: sun pitää nyt uskoa örkkiä, toi oli ihan mielettömän hyvä vinkki ;)

tosi paljon olette taas kirjotellu, en todellakaan muista mitä kaikkea taas täällä ollu puheenaiheena, joten siirryn itsekeskeisesti omaan napaani.. :S

eilen siis vissii oli ovis, jotain pientä tunsin, niinkuin kahtena aikaisempanakin päivänä. ja teroluteja en nyt siis käyttänyt tässä kierrossa... ja mulla on nyt ensimmäistä kertaa sellain olo, että voisi oikeastikin tärpätä! :)) eilen ei kyllä harrasteltu mitään, kun mies oli kavereidensa kanssa, ja minä yksin kotona.. mutta koko alku viikko ollaan ahkeraan tahtiin heiluteltu peittoja ;) ja mikä ihaninta tässä jutussa... on jouluaatto kun voin tehdä testin ja se voisi näyttää plussaa! :)) kävin jopa jo ostamassa varastoon pari digi-testiä.. :D noh,nyt pitää vaan olla stressaamatta.. (voi ku oiskin niin helppoa!)

mut oikein ihanaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti! lähden illalla viettämään tyttöjen iltaa alkoholin merkeissä, saa nähdä onko viimeinen kerta seuraavaan vuoteen :PP toivotaan niin! ja toivotaan myös niin kaikille muillekin, että se turhan biletyksen lopettamisen  vois jo saada maailman ihanimman syyn.<3

"Greippimehu ja hedelmällisyys" -aiheesta on keskusteltu tällä palstalla näköjään, kävin itsekin sieltä lunttaamassa mitä siellä on puhuttu, ku en minäkä tienny mihin se vaikutti. Ostin vaa ku "kaikkihan niin tekee" [8D]. No mutta siel luki, ett limakalvoa muuttais sen verran, ett siittiöiden on helpompi uiskennella sisuksissa. Muttei kuulema tutkittua tietoa. Käykää ite lukemassa loput.

Tuosta taxin tilaamisesta tuli mieleeni kymppiluokan biologian ope, joka kertoi meille biologisia totuuksia kovalla äänellään käytävälle ovet auki: "Sitten kun mulle tuli se ovulaatio, ja oltiin just jossain juhlissa, ni otin miestäni käestä kii ja mentii siellä ulkona olevan puupinon taakse. Siellä puupinon takana sai alkunsa meidän..."

Taidan jo häriköidä täällä [;)],

MAGENTA: Huippee tyttöjen iltaa teille [:)][:)]!!
Toivotaan totisesti,että on viimeinen kerta sulla alkomaholin kanssa [;)][:D]
Nautihan nyt kunnolla!!
Hirveesti sulle peukkuja,että Joulun kunniaksi plussaat [:D]!!!

ÖRKKI: Heh..hemmetin hauska teidän biologian ope on ollut [:D]
Huomasko hän ite,että kuulutti koko asian myös oppilailleen [:D]?
Kiitos greippimehu tiedosta!Tarvii varmaan munkin sitä kokeilla [;)]

OMAA: Onko teillä muilla menkkojen aikana ollut kainalo/rintakipua [8|]?
Mulla on siis tänään sattunut kainaloihin ja rintoihin..en kyllä muista,että ennen olisi menkkojen aikana tuollaista oireilua ollut [8|]?
Kai sitä sitten vanhetessa tulee uusia oireyhtymiä esiin [;)]

Yönsäde kp2/33/2

Aion muuten kyllä vissiin kuunnella örkkiä tuon vinkin tiimoilta.. ensimmäinen kerta ku tuommosen vinkin kuulen ja muuten aion ottaa sen käytäntöön.. [:D]

Magenta: itsellä tuo testaus olis uuden vuoden aattona :) olis kyl todella mukava uuden vuoden lahja jos sais plussattua [:)]
Örkki: on sulla tosiaan ollu mahtava biologian opettaja [:D]

vitamiineista.. itse tosiaan syö tuota möllerin totalia.. siinä on kaikki mahdolliset vitamiinit, jopa foolihappoa [;)]
maitoa itse olen aina juonut litratolkulla päivässä, meikäläisen janojuoma [:D] lähiaikoina kylläkin vähä vähemmän..
greippimehu ei kyllä meikäläisellä mene noin vaan, joten oon juonu sitä appelsiinimehuun sekotettuna.. ei kai tuo haittaakaan kunhan tulee juotua [;)]

Yönsäde: olis kyl todella mukavaa siirtyä isolla lössillä tuonne syyskuun odottajiin :) ja kyllä muuten vissiin heilutellaan peittoja tänä vkonloppuna [;)] jos saan tuon ukon jollain ovenavauksella niskasta kiinni ja raahattua (vaikka kirjaimellisesti [:D] ) tuonne makkarin puolelle [;)] [;)]
onneks ukko sentään ottaa sen huumorilla, jos saan sopivaan saumaan niskasta kiinni (tuntuu et miehille on kaikki uusi tervetullutta peittojen heiluttamisessa [:D] [:D] [:D] )

KAIKILLE PALJON PLUSSIA *puhaltaa* ++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Lördags kväll, hyvää lauantai-iltaa arvon naiset. Täällä taas jääkiekkoleskenä möllöttelen lasten kanssa kotosalla. Muksut pelaa pleikkaa ja itse laitoin perunamuussin tulelle. Hehkuviiniäkin olis tossa, josko viimeistään sitten kun lapset on nukkumassa ja mies jo kotona niin korkkaisi ja lämmittäis mukillisen (ehkä toisenkin). Kuten jotkut muutkin täällä totesi niin tiä vaikka alkais oleen ihan viimosia drinksuja vuoteen tai reiluunkin. :) Magentalle: hauskaa iltaa :)

Eiköhän sitten kaikki siirrytä tammikuun alussa tuonne syyskuun odottajiin. Mä en malttais millään odottaa ja joulunajasta tulee taas hyvin jännittävä, kun ei tiedä onko masussa joululahja vaiko eikö... uuteen vuoteen asti pitää testaamisen kanssa ootella mut jos vuoden vaihtee jälkeen ei tätiä kuulu niin mieli on korkealla.

Yönsäde: Onnittelut tädistä vaikka sitä ei toivottukaan, mutta pääsetpähän mun perässä uuteen yrityskiertoon. Enkä mä ole kyllä havainnut rinta- tai kainalokipuja menkkojen aikaan.

Mä taidan kanssa viimeistään maanantaina alkaa juomaan tota greippimehua. Pakkohan tässä on kaikki keinot ottaa käyttöön, sen verran kova himo ois kärrytellä pikkukolmosen (tai tavallaan vitosen kun miehelläkin on ne pari lasta joita harvemmin täällä näkyy...) kanssa syyskuun loppupuolella nautiskelleen kuulaista syysilloista. Josta tuli mieleen, että tää talvipimeä vois jo loppua ja alkaa oikea talvi. Lämpötilojen puolesta se taitaa ens viikoksi tullakin mutta missä on lumi? Ei täällä ainakaan.

Örkki: teillähän vekkuli ope on ollu.

Vitamiineista: Mä en nyt käytä mitään, juon aloe veraa. Lady vita plussia on kaapissa mitä ostin raskautta varten ja ne ajattelin nyt taas aloittaa kun alkoi yrityskin ;-)

Miplis ja Bluerose: Teille totisesti toivon tätiä kylään, missähän se taas piiloilee..

Hyvää illan jatkoa, kuikuilen kyllä mitä täällä tapahtuu :)

Enpäs mäkään oo täällä hetkeen kirjoitellut.
Lueskellut kyllä mutta kun ei oo ollut mitään uutta.

Ihan olen hukassa mitä on tapahtumassa ja kelle.
Mutta hyviä tyttöjen iltamia ja muita !
Toivotaan että jäis viimeisiks hetkeen.
Mäkin voisin kanssa haluta pitää semmosen kunnon lapsen mentävän tauon[;)]

Itsellä menossa kp 15/27-32.
Peittoja ei hirmusesti oo heiluteltu.
Jotenkin niin tähän juttuun masentunut olo et ovis vaan masentaa.
Mutta ei sitä ikinä voi tietää.
Vois vaikka tikutella nyt lähipäivinä,
ihan siksi että tietäis edes ovuloiko.
Se että tekeekö asian eteen mitään tässä kuussa,
jää sitten mietittäväks, kovasti stressitön välikuukausikin houkuttelisi.
Mutta mutta... plussatuulia !

Moi moi.
täällä vieteltiin eilen pikkujouluja ja koska ei siel masussani mitään ollut niin sai itsekkin vähän maistella :) jotkut täällä puhui että jos olisi viimeiset maistit ennen vuoden taukoa, toivotaan sitä teille kaikille ;) itselleni epäilen kyllä että vielä joutuu odotella sitä odotusta :)
no mutta..

wimppu: onnittelut plussasta! :)

yönsäde: kiitos peukutuksista, pitää tosiaan yrittää ottaa nyt rennosti ja odotella tätiä tulevaksi. minullakaan ei ole ollut koskaa kainalo kipuja. sä sait tätin käymään, hyvä niin, ei muuta kuin uuteen yritykseen. semppiä :)

paipapu: oikein rentouttavaa lomaa teille ja  peukkuja tärppiin :)

Tulitikku: paljon voimia! toivottavasti pian pääsette uuteen yritykseen!

a86: Minullakaan ei ensimmäisen lapsen kohdalla tullut kiinnittymisvuotoa. sekin tosiaan on yksilöllistä. peukut sulle! toivokaamme parasta sinulle :)

bluerose: Sinulla tosiaan oli samat testit ja tutkimukset jotka minulla vielä mahdollisesti edessä. Milloin saat tulokset jo otetuista testeistä? (jos saa kysyä)
Jännä etteivät heti ultranneet ja varmistaneet oletko raskaana. Mutta iloitse nyt, pääsithän asiassa eteenpäin! :) Onhan toki tulosten odottaminen ja epätietoisuus raskasta mutta toivottavasti saat pian vastauksia! voimia!

Kaikille muillekkin semppiä kunkin omaan tilanteeseen,tätit niille jotka sitä kaipaavat, tärppiä ja plussaa testaajille! Voimia kaikille!

Omaa: tätiä ei edelleenkää näy, toivottavasti ilmestyy pian ettei tarvitse mennä tutkimuksiin. Olen myös miettinyt sitä että voiko tässä käydä niinkin että odotellessa tätiä tuleekin tärppi ja täti jää tulematta ja menen tutkimuksiin luullen että nyt on jotain vikaa jossain. mutta plussaa tuskin näkyy ennen tutkimuksiin menoa koska ensimmäisen kohdalla testi näytti plussan vasta 61.kiertopäivänä. sitäpä täällä on nyt mietiskelty ja tätiä kovasti toivon saapuvaksi ja pian!

-Ronny

Kirjotin sitten hienon liirumlaarum-romaanin äsken teille iltani ratoksi, mutta konepa sitten tilttasi.

Pää täällä tosiaan kohta hajoaa, 6pvä ennen kun edes kehtaa yrittää testailla! Ja päivät vaan matelee, tuskaista sanoisin.. Oonko ainut josta tuntuu, että joka perskuleen tuutista tulee vauvauutisia??
Omassa olotilassa ei muutoksia, välillä nippailee/outoa tykytystä vas puolella. Toimiikohan oikea ollenkaan xD Miestä ei viitti tällä asialla vaivata, veikkaan että saattais pari kertaa silmät pyörähtää ympäri!

Viikonlopun jatkoja kaikille!

Moikka tänne!

Te olette niin aktiivisia- se on ihanaa!

A86- toivottavasti siellä olisi pikkuinen kiinnittymässä [:D]

Ja kaikille muille - iloista peittojen heiluttelua!

Itselläni on sellainen fiilis nyt ollut parisen päivää, että taidan olla raskautumisen kanssa nyt ihan iisisti ja nautti joulusta ym...-tulee ku on tullakseen..

Toki käyn lukemassa teittien kirjoituksia ja fiilistelen mukana.

Nii siis meille se biologian ope opetti, ja me vaan mietittiin kuinkahan moni kuulee sen tonne käytäväänkin... no siinä iässä muutenki oltiin häveliäitä (17v.)

Pääsenks mä kummiks catja85:n vauvalle, jos tärppää mun hyvän vinkin takii ;)

Ja nyt nukkumaan - kai mun piti jotain muutaki sanoo, mutt kello on jo sen verran ja väsyttää ja... Hyvää yötä.

ihania yö eläjiä täällä kun keskellä yötäkin tulee teksiä[:D]
tänne ei niin mitään uutta.
en oo edelleenkään miettiny mitä teen tän asian kanssa.
että tikutanko vai en, keskitynkö ovikseen tai peittojen heilutteluun,
vai skippaanko nämä ja pidän "välikuukauden".
vois olla se stressitön aika aika tarpeen.
nooh... jos normi meiningillä mennään.
tässä kuussa taitaa tosi yrittämiset jäädä.
en mä vaan jaksa.
jos sitten vaikka ensi vuonna uusiksi[:D]

Taitaa meikäläisellä jäädä ensi vuodelle tuo yrittäminen.. koko päivän ollu kipee olo ja tos pari tuntii sit alko särkee lihaksia.. tuli sit mitattua.. lämpöö on ihan mukavat 37.6.. ja noususuunnassa näköjään..
mutta toisaalta.. ku viimeks tulin raskaaks olin kylläkin kipeenä ovulaatiopäivinä ;)
pitäisköhän sitä silti yrittää (hulluko?) [:D]

saa nyt nähdä minkälainen olo on huomenna.. kattoo sit tilannetta uudestaan..

Kävinpä lukemassa teidän juttuja näin sunnuntai aamun piristykseksi.
Täällä ei tapahdu mitään, ei tätiä, ei plussaa. ärr.

Pikaista paranemista, Catja85 ! Ehtii tässä onneksi vielä tervehtyä jouluksi, jouluna ei ole yhtään kiva sairastaa :(

Ajattelin että meikä testailis ens viikolla jälleen, vaikka varmaan se negaa tulee näyttämään... eka testi alkuviikosta oli kyllä se herkkä digitaalinen mutta jos teinkin sen liian aikaisin... Toiveet nousee taas. Nyt kp 43/31-33 ja edelleen tuntuu päivittäin kuukautisia muistuttavaa jomottelua alavatsassa... No, vastaus tulee kai joskus joko plussan tai tädin muodossa.

Leppoisaa sunnuntaita kaikille.

SUNNUNTAITA,

RONNY: KIITOS [:)]..tietysti tädin olisin mieluummin jättänyt väliin [;)]
Tunnistatko itselläsi yhtään ovulaatiota?Eli oletko tarkkaillut nippailuja tai limoja?
Peukkuja sinulle hirveesti,että menkat alkaisi tai MIELUUMMIN saisit sen PLUSSAN [:)][:)]!!

WASTIS: Toivottavasti masis on helpottanut ja peiton heiluttelut on vallannut mielen [;)][:)]!!
Saitko tikuteltua?

TATJUSKA: KIITOS [:)]..mieluummin tosiaan olisin sen tädin pitänyt loitolla,mutta ehkä ensi kierrolla sitten *toivoo hän*[:)][:)]

CATJA85: Pikaista paranemista!!!
Höh,että sitten pitikin tulla kipeeksi juuri nyt [>:]
Nooh,nyt voit sanoa miehellesi,että pitää saikkua taksiajoista,että saapi hoitaa kipeetä vaimoaan[;)]??Juu ja vaikka puolikuolleena sitten harrastatte sitä..ihan varmasti vaavi saa alkunsa silloin [:)][:)]Toivon suuresti ainakin niin!!

OMAA: Tädin poistumista täällä odotellaan [8|]
Mies jo kuumana kyselee,että koska täti poistuu [;)][8D]..
NO,parin päivän päästä ehkä pääsemme jo harjoittelmaan..
Tissi ja kainalokipu poistunut..oli outoo kipuilua.

PLUSSATUULIA TEILLE KAIKILLE +++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp3/33/2

yönsäde: kiitos. en ole varma ovistuntemuksista.
joskus tuntuu jommalla kummalla puolella selvästi. nyt on ollut  nivuskipuja, tiedä sitten mitä ne ovat. Limasta en tiedä mitä ajattelis nytkun sitä on tullut normaalia enemmän jo 2kuukauden ajan.
Kyllä tuli ns.sopivaan aikaan tämä "hormoonihäiriö", juuri kun alettii vauvaa yrittämään ja tosiaan luultiin jo että vauva tulossa kun täti jäi pois. Nyt toivon sitä tätiä tosissani kylään että vois sulkee tutkimukset pois ja alkaa uuteen yritykseen ilman sitä ajatusta että jossain on vikaa.
Lujin jostain keskustelusta että pitkän kierron omaavilla on vaikeampi tulla raskaaksi ja että juuri pitkä kierto viittaa häiriöihin...eipä helpota minunkaan "rennosti" ottamista tuo tieto. pitääkö se paikkaansa, en tiedä. Kierto minulla siis yleensä n.38päivää. Johan tässä kuitenkin yksi ihana lapsi on, joten tuskin ihan mahdotontakaan on tulla uudestaan raskaaksi. Ei pitäisi mennä lukemaan kaikkea tai ainakaan uskoa kaikkea mitä lukee. jollain jos tietoa pitkistä kierroista niin kertokaa?
toinen asia mikä mietityttää on se että kun tissejä välillä pistelee samanlailla kuin jos maito nousisi.mutta siis kun raskaana ei olla niin mitä tämä sitten on, valeraskauttako vai kuuluko jotenkin hormoonihäiriöön? Muita raskausoireita ei ole mutta eipä niitä ollut ensimmäisen oikean raskauden kohdallakaan. plääh..täti tänne niin voi unohtaa kaiken muun.! kaikkea sitä mielessä pyöriikin ja varsinkin iltasin ku pitäs alkaa nukkumaan.

Miplis: mitä sinne kuuluu?

anteeksi omanapaisuuteni :)

Sunnuntaita tänne!

En nyt jaksa ketään erikseen tässä mainita, mutta tsemppiä seuraaville testaajille ja toivottavasti tädit lähtee niistä "kärsiviltä".

Aika hyvin oon nuo lapsipuuhat unohtanu.. Tietty välil miettii mut ei enää niin aktiivisesti ku aikasemmin.. Jotenki vaan pien masis ku ei sitä tätiä oo vielkä näkyny [>:] Kylhän sitä peittoa tuli heiluteltua niinkuin normaalistikki.. Meillä ku on aina ollu aktiivinen peittojenheilutus! [:D] Pieni ongelma tullu peittojen heilutteluun mikä ei oo kiva asia.. täytynee varmaan huomenna soittaa ja varata esim gyne aika. sinnekki kyl pitää soittaa sen Päijät Neuvon kautta mut pakko se on. Siis kun, perjantaina heiluteltii peittoa, rupes polttaa vasemmalle puolelle alamahassa, ei ollu mitenkä kivaa [:@] ja tänää sit sattu ihan kivasti samaan paikkaan ku peittoja heiluteltii.. :(( Pakko tuol mun kehos jotain olla vikana tms. tuskin on normaalia ku ei kummiska mitenkä rajua ollu.. [:(] Mun mieski jo pyys et soitan uudestaan ja kerron sit ihan kaiken ja kaikki vaivat ja pakotan niitten ottaan mut johonki aikaan sinne [&o]

Näin siis täällä xP Plussatuulia teille!!

Heippa kaikille!
Meinas jo tulla vierotusoireita,kun oli pari päivää poissa,piti heti tulla kurkkaamaan,että mitä täällä![:D]
Itelle ei mitään uutta,ihana reissu takana,teki meille hyvää ja yritetty on nyt ainakin![;)] Mieli näin ovulaation kohdilla korkealla,toivottavasti vaikka sitten joulun kunniaksi pysyykin!Ja kiitos Yönsäde,yritettiin noudattaa kehoitustasi...[;)] Pahoittelut tädin vierailusta...Tuttuja tälläkin suunnalla nuo psyykkeen aiheuttamat oireilut,kohta se varmaan alkaa taas.Mutta ainakin teillä on ihana uusivuosi tiedossa![:)] Kiitos myös Ronny,oli oikein mukavaa!Toivottavasti teillä tilanne siellä selkiytyisi...
Catja85,mulla sama ovispäivä kun sulla,joten pidän sulle ihan hirveästi peukkuja samalla kun itselleni!Nyt yritetään siirtyä tuonne syyskuisiin!Tsemppiä makkarin puolelle!
Mäkin muuten oon juonu tuota greippimehua,pitäis auttaa just niihin limakalvoihin,että olis jotenki otollisemmat siittiöille.Lisäksi oon popsinu foolihappoa.No,vielä ei oo auttanu...Seuraavaksi oon aatellu sitte sitä vyöhyketerapiaa.Oon jo valmis kokeilemaan kaikkea,vauvakuume -se pahin kuume,on niiiiiin valtava!
Toivottavasti magenta olis ollut ovis,ja tärpännyt!Pidän peukkuja!
Miplis,paljon voimia sinne!Mikäs Wastis mieli?Tikutitko?

Kaikille tasapuolisesti tsemppiä!Toivottavasti tädit nyt vierailis siellä,missä niitä odotetaan ja plussat alkais oikein todella ilmestyä tänne!!!

Blaah, täällä ei näy vieläkään tätiä (kierto alkaa huidella siinä 36 päivän tietämillä), mutta testitkin näyttää negaa. Tosi kypsää. Tulis sitten vaikka se täti, jos ei lasta [&o].
Huolimatta omasta fiiliksestä toivottelen muille mukavaa viikonalkua ja plussatuulia!

Takaisin