joko nyt onnistaisi

Moikka kaikille!

Bluerose, koska lopetitkaan sun pillerit? mietin vaan että monnennetko "luomu" kuukautiset nämä seuraavat olis. Entä oletko lopettanut pillereiden käyttöä aikaisemmin? Jos olet niin kauanko silloin kesti että kuukautiset alkoivat? Mulle ainakin gyne sanoi että on täysin normaalia että kuukautisia ei tule esim ensimmäiseen kolmeen kuukauteen. Mutta jos raskaaksi hamuat niin varmasti gynellä käynti ja keltarauhashormooni kuuri auttavat hyvin alkuun. Tollanen epätietoisuus syö kyllä ihmistä. Toivottavasti saat pian vastauksen ja täti tulee käymään ja sen jälkeen pysyykin poissa sillä masu on varattu seuraavalle 9kuukaudelle ihan toisenlaiselle vieraalle [:D]

Tatjuskalle tsemppiä, niin kauan ku täti pysyy poissa on toivoa!!

+++++++++ tuulia kaikille!!!

meillä on kotona peiton-heiluttelu-viikot, olisi taas se aika kuusta. toivottavasti tuo tuloksia. jospa se 1003. kerta toden sanoo [:D]

Heip!
Oon kirjoitellut tuonne pidemmän aikaa yrittäneiden palstalle,mutta täällä nyt nämä jutut pyörii niin omien ajatuksien kanssa samoissa,että on pakko kirjoittaa tännekin.Oon siis 26-vuotias ja ollaan miehen kanssa yritetty lasta kesästä 2008,yk 14 alkamassa,kp 2/28. Tutkimuksia on tehty ja jatkuu edelleen,vielä ei ainakaan löytyny mitään erityistä. Juurikin siis nuo kirotut menkat päällänsä.Ja oon aivan samaa mieltä,kuukautisoireet sais selvästi poiketa raskausoireista,kun mulla ainakin alkaa heti ovulaatiosta lähtien tarkka itsetutkiskelu ja joka nippaus täytyy rekisteröidä...Voi kun sitä osaiskin olla ajattelematta asiaa,mutta kyllä ne vauvahaaveet täyttää mielen aivan liian usein kun yrityspäivät on takana päin.Toisilla on kahvi näyttäny tökkivän,mulla tökki kesällä alkoholi ja pari kiertoa sitte kananmuna,haju kuvotti.Nyt olin ihan poikki loppukierrosta.Aina ehtii vähän toivoa ja kuulostella oireita,ja sitten tulee pettymys.Mitä noihin testeihin tulee,meilläkin niitä kuluu niin,että oon jo päättäny,etten hanki muita kun noita ovulaatiotestejä kaappiin.Ehtii sitten,jos oikeesti jättäis täti vierailun tekemättä.Minä kun testaan,vaikka kuukautiset näyttäis tekevän tuloaan,että josko tuo pieni vuoto oliski vaan kiinnittymisvuotoa,kun on ollut näitä muitakin "raskausoireita"![:D] Kai sitä säilyttää pientä toivon hivettä aina viimeseen asti.
Mäkin kerroin mun miehelle,että oon liittynyt tänne sivuille ja oon kokenu,että tästä vertaistuesta on apua.Mun luonteen tuntien mies ymmärtää,miksi täällä roikun ja on varmasti nähny kans,että on auttanut mua käsittelemään meidänkin tilannetta,kun oon täältä saanu tukea.

Ihanan paljon täällä ihmisillä noita raskauteen sopivia oireita![:)] Pidetään peukkuja,että saadaan ihania uutisia!!!Kaikille tsemppiä,on sitten kyseessä kuukautiskipujen kanssa kärvistely,peittojen heiluttelu taikka jännittävän testin teko! Plussia ja jaksamista!

HELLOU,

PAIPAPU: Tervetuloa ihanaan joukkoomme [:)]!!
Teillä onkin jo pitkä yritysjakso takana [:(].
Kovasti sinulle toivon,että tässä kierossa teitä onnistaisi [:)]!!

MISS PIGGY: Nyt sitten vaan ahkerasti pöllytätte siellä peittoja,niin että miesparka oikein väsyy [;)]
Paljon peukkuja teille [:)]!!

BLUEROSE: Ehkä kannattaa vielä yksi testi tehdä.Saisitpa ainakin varmuuden ja mielenrauhan itsellesi!!
Kovasti sinulle toivon plussaa [:)]
Ja jos ei sitä plussaa nyt tule,niin toivottavasti pääset pian gynen tarkastukseen!!

OMAA: Ei mitään uutta..
Jälleen on vasenta munasarjaa aina välillä vihlonut.Jäis siitä aivastuksesta vaivaamaan [:D]
Venyvää limaa tulee edelleen.
Nyt on meikäläistä taas sessy kiinnostamaan [;)].Oviksen jälkeen oli hetken sellaiset fiilarit ettei mua olis kintasannut yhtään sessy.

PLUSSAA EDELLEEN MEILLE KAIKILLE +++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp23

Päivää! :) Tulipahan tuossa hoideltua asioita sun muuta näin heti kuukauden alkuun! xP Ostinhan mä tietysti tuossa Prismassa käydessä 2 liuska raskaustestiä (2kpl/paketti) Mies ei kyllä ollu innoissaa et TAAS ostin xD vastahan mä lauantaina testailin *-) ärsyttää tää ku ei voi täti tulla kylää :S Tulis ny ni pääsis uuteen kiertoon. yk11 alkais xP

Yönsäde, testaan tänää tai sit huomen aamupissasta. Aamupissasta vois tulla tarkempi tulos. Täytyy sit edetä sen testin tuloksen perusteella xP Oispa hyviä uutisia jouluks <3 Eipä oo siis mitään uutta aamuseen tekstiin.. ei oo eilisen jälkee tullu tuhrun tuhrua eikä vuodon vuotoa x( (ellei sit nyt oo ku en oo vähää aikaa vessas käyny)

kp 47/35 kunnes toisin todistetaan xP [>:]

vieläkään ei ole tätejä kuulunut outo-oireisille, joten toivoa on kaikilla!

On tää jännää[:D]

OMAA NAPAA:

Läski olo, turvoksissa maha ja tissit, ja vihloo.., eli ei mitään uutta- menkat tulossa tai raskaana.

pitännee lähteä apoteekkiin shoppailemaan überherkkä raskaustesti [;)]

heipsansaa !
jänniä hetkiä monilla menossa[:D]
jännään täällä mukana.
ollu lueskelemassa tätä joka pvä mutten oo jaksellu vastailla.
itellä nyt kp.4/27-32.
oon lueskellu nyt tuolta vuodatus.net:istä ihmisten blogeja.
lähinnä raskautuneiden,yrittävien ja varsinkin keskenmenon kokeneiden.
kyllä niitä lueskellessaan saa tuntea kaiken maailman tunteita.
pääasiassa surua muiden puolesta ja sitä kiitollisuutta kaikesta.
ja sit pitkään yrittäneiden onnistumiset, täällä iloitsen niissäkin mukana[:)]
oon iteki miettinyt josko jotain blogia jaksais kirjoitella.
noh,en tiedä jaksanko ihan nyt.
Jos vaikka keskittyis joulun hössäykseen.

täällä ollut muuten tosi kummalliset menkat[>:]
alkoi kunnolla ko saavista ja ihan hervottomilla kivuilla, ja nyt tyrehtyny alkuunsa.
tai siis normaalit nämä ei ole.
toisaalta voisin tehä testin,että jos tää onki varhanen km,tai siis jos semmonen tuli tossa vkl.
selittäis kivutkin. ja sitten olis ihan ok mennä lekurille kattoon onko kaik ok.
semmosta täällä.
mutta siis raskaana en ainakaan nyt ole, jos olinkaan niin en enää lauantain jälkeen.
sen verran hurjaa verenvuotoa oli. tuskin silti olinkaan.
kunhan kroppa jotain kiukkuaa.
aattelin soitella tässä kuussa itelle lekuria sinne tammikuulle.
selvitän onko kaikki ok, jos on,tietää että ajan kanssa ja jos ei,niin tietääpähän senkin.

ihmeen positiivinen olo nyt ollut.

kaika ja kumppanit nyt testiä kehiin!!
tahtoo plussia tänne kiitos[;)]

Kääk. Joku sais kyl plussata munki iloks!! :)) Itellä ku tuntuu toi plussaaminen niin hankalalta :P
Onkoha mulla enää muuta elämää ku tuntuu et ajatukset pyörii jatkuval syötöl pelkästää vauvapuuhissa ;) [:D]

Taaspa oli tullu pari ruskeeta tuhrua.. läntti siellä, läntti täällä.. Ei voi kyllä vieläkään tädiksi sanoa ku ei vuoda sillain menkkamaisesti.. Ku voi mennä montaki tuntia ettei tuu mitää ja sit taas yhtäkkiä onki läntti xP Teen aamulla testin jos nyt tää tuhruilu muutu tädiksi. en nyt jaksa illal alkaa vääntää..

Äsken oli muka kauhia pissahätä mut sitku menin pissalle ni eipä sielt kauheesti pissaa tulluna [:-] vissii joku paine rakossa?? vessanpöntön suurkuluttajat! josta tuliki mielee et mun opiskelujen päättötyön aihe on nimenomaan wc-pöntöt xD :D Ei kellää sattuis olee pönttöä mikä on seinäs kii ettei oo jalkaa? tulisin kuvaamaa sen [:D][;)]

no joo tuli vähä muutaki asiaa ku vauveli asiaa.. :) kertoilkaas kun niitä testejä teette et miten kävi? Taitaa melki kaikki olla testailemas lähiaikoina!

Tän kierron suhteen edelleenkin odotukset nollassa, menkat alkaa varmaan viikonloppuna viimeistään. Ja eipä kait siinä muuten mitään, mutta kun täti tulee niin meikäläinen on kaksin kerroin vessan lattialla kylmästä hiestä märkänä, maha löysänä ja kivut on infernaaliset. Onneksi se helvetti kestää vain tunnin, mutta jos joku epiduraalia tarjoaisi siinä tilanteessa niin ottaisin vaikka kaksi. Sukuvika, onnea vaan jos saan joskus tyttölapsen niin hän perii tämän ihanan pirteen.[:'(]

Toivottavasti tulee iiiiiso plussa-aalto, sitä odotellessa :)

jännääjännää tääl on tooooosi jännää tää touhu ;)

tänne ei mitään uutta... pienen kolahduksen sai meidän vauva-asia eilen, kun "riitelimme" mieheni kanssa ja tuli sitten tietysti tästä vauva-asiastakin purkauduttua.. mulle tuli olo, että ei tuo halua vielä sittenkään sitä lasta.. kun sanoi että pelottaa jollain tasolla perheen perustaminen(mikä tietty jännittää itteäniki), mut haluaa silti vauvan meille jos on tullakseen, mutta haluasi kuitenkin ensiksi uuden työpaikan(ota siitä nyt sit selkoa..)... mieheni siis tekee kahta työtä samaa aikaa, ja haluaisi tehdä vaan yhtä työtä jotta aika riittäisi myös sitten minulle ja meidän tulevalle pikku perheelle.<3  josta minä siis tietysti olen onneissani, että ajattelee noin, että haluaa olla mukana tulevan lapsensa elämässä alusta asti.<3 mutta hieman sekoitti päätä tuollainen... en tiedä ;D

oli pakko teillekin purkautua...  :D kiitti vaan että sain kirjotella x)

ai niin.. onhan mun nyt vielä pakko mainostaa.. meille on jo hoitopöytä varattuna sekä vaunut :D hullua, kun vauvasta ei tietoakaan.. mutta ihana ystäväni on luvannut meille ne.<3

jännäilläänjännäillään ja koska käskin ginessaakin plussaamaan ja se toimi, niin käsken teitä kaikkia muitakin plussaamaan!!! :))))
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

miplis kuulostais pissattelut kauheesti pissatulehdukselta.
siis toi että olis mukamas kauhea pissahätä.
lekurille testeihin siis[;)]

ja voisko joku ihana plussautua täälläkin, saatais tännekin ilouutisia[:D]

ite oon nyt lueskellu lasta yrittävien blogeja, ns.lapsettomuusblogeja.
niin hyvin kuin huonosti päättyviäkin.
kyllä noiden jälkeen osaa taas arvostaa kaikkea mitä itellä onkaan.
entäs sitten ettei mulla ole just nyt vauvaa, mulla on ihan hirmuisesti kaikkea muuta ihanaa.
tätikin musta tulossa.
juuri mun äidin kanssa mietittiin että ottaisin yhen kehdon tänne meille,saa sitten tädin muru siinä nukkua[:)]
kun siskon kanssa ollaan niin tiiviisti tekemisissä.

mutta ihmeellisen positiivista tiistaita kaikille[:)]
en tiedä mistä tää mun hyvä mieli tuleekaan mutta pysyis vaan[:D]

kp.4/27-32

wastis pitäähän sitä nyt olla välillä positiivinen ja toivottavast alkais nyt sit sellain testienkin POSITIIVISUUS kuukausi :))

olen minäkin sekasin [:D][:D][:D][:D][:D]
oon kahteen kertaan tänne kirjotellu samat asiat.
piti toiseen foorumiin laittaa toi toinen.
ei toimi ihmisen pää[:D][:D][:D]

Kuunteliks kuka eilen radiota? "Selvä plussa..." sanoi joku kauppias lokakuun myynnistä verrattuna prosentteja edellisvuoteen. Melkein meinasi alkaa naurattamaan [:)]

Mun tiputtelumenkat, tai mitkä lie olivatkaan, taitavat olla vihdoin ja viimein ohi. Tilalle tullut valkovuotoa. Vatsaakin turvottaa. Ajattelen sitten uuden kierron alkaneen ja peitot heilumaan. [:D]

Jännitän teidän muitten puolesta... plussaa plussaa teille!

Wastis, no pitää mennä käymää lekurilla kyl jokatapauksessa on sitte pissatauti tai jotain muuta häikkää.. tosin tietäs vaa mitä sinne sanoo ku soittaa :S äääh.. oon tosi huono soittaa virallisia puheluita.. xP Melkein kaikki viralliset puhelut on mun isosisko soittanu mun puolesta haha :D oon aika saamaton [:o] mahaa turvottaa öhh.. kuvitteelista vai ei.. ken tietää.. ääähhh..

olis ees mieluummin plussaus ku pissitulehdus xP

Örkki, :D voin kuvitella kuinka se on huvittanut kun radiossa tuollain sanottiin :D tulispa nyt tännekki ihmisille plussia kaikille!!

ääh.. minnekköhä soittais ja mitäköhä sanois :S pitäskö soittaa päijät-neuvoo vai minne p*rkele ku tää Lahden systeemi on ollu siitä lähtien sekasin ku tuo paavolan terveysasema on ollu remontissa!!! :SS

Täälläkin vatsaan sattuu edelleen, turvoksissa on ku potkupallo, lima edelleen kirkasta ja löysää, menkoista ei tietookaan. Mut testailla en nyt aio ennen perjantaita varmaan. Kun oletettavasti ne menkat täs alkaa parin päivän sisään jos ovikseen peilaa.

Plussia vaan munkin puolesta kaikille!

Heippa taas,

Onpa kiva lukea tätä palstaa, kun täällä tuntuu olevan NIIN monta samassa tilanteessa kun mäkin näiden menkkojen kanssa. Siis, ääh, ei se tietenkään kivaa ole kun ei tiedä missä mennään, mutta että on tätä vertaistukea niinkuin joku sanoikin jo jokunen viesti sitten. :) En mä pysty tällaisista asioista oikein kenenkään kanssa kasvotustenkaan jutteleen, tai ainakaan mun mies ei ymmärrä jos mä yritän selittää että "tänään tuli vähän veristä limaa mut sit ei mitään ni mitähän se nyt tarkoittaa..." [;)]

Edelleen siis menkat hukassa, eilen testasin sen negan, ja nyt ajattelin odotella viikonloppuun alkaako menkat ennen kuin TAAS testailen. Tänään tuli töissä vähän oksettava olo loppupäivästä, mutta en mä kyllä jaksa uskoa että se johtuis siitä et olisin raskaana. Oon yrittäny miettiä, milloin mulla olisi voinut olla ovulaatio - jos sellaista nyt on ollutkaan, kun en oo sitä millään testaillut.. Ensimmäinen veikkaus oli siinä 10.11. paikkeilla ihan aiempien kiertojen ja limojen perusteella (tai mitä mä luulin niistä tietäväni), mutta ei se nyt ainakaan siinä oo ilmeisesti ollut, kun menkat on edelleen myöhässä.. eikös se pitäisi olla suunnilleen pari viikkoa ennen seur. menkkoja? No, sit mietin et mulla oli alavatsassa "outo olo" 18.11. päivän aikoihin, eli jos se olikin silloin -> menkkojen pitäisi silloin kai alkaa ihan justiinsa. Sit nyt muistin vielä, että heräsin perjantaina keskellä yötä, kun mun vatsaan sattui tosi kovaa, mutta olin niin unessa etten oikein muista minkätyyppistä kipua se oli - meni kumminkin ohi melko pian. Ja lauantaina tuli sitten vähän sitä rusehtavaa limaa, myös. Että olen täällä vaikka minkänäköistä oiretta kehitelly, kun oikein alan miettimään. [:D]

Todennäköisesti ne alkaa nyt sit huomenna ne menkat, ja se 18.11. kipu oli sit se ovulaatio, joka menikin sit ihan hukkaan. Meillä kun tuo yrittämisen ajoittaminen oikealle päivälle on hankalaa ihan käytännön syistä. [:(] Mä oon oikeastaan aina ihan varma, että menkat ne sieltä tulee, mutta sitten kun tuun tänne lueskelee teidän juttuja, niin sitten alkaakin kuvitella että jos kumminkin...

Toivottavasti jollain teistä nyt ois plussauutisia tuloillaan, kun on niin paljon oireilijoita. :)

On tullut taas lueskeltua viestejä vähän liiankin usein kun opiskeluhommissa on ollut sopivaa hengähdystaukoa [:D] Ei voi mitään, mutta vauvakuume vaan kovenee kovenemistaan! Tosi paljon onnea kaikille yritykseen, olisi niin ihanaa kuulla hyviä uutisia!

Mun lämpömittari, jolla olen nyt vajaat kolme kuukautta aamulämpöjä uskollisesti mittaillut, otti ja hajosi eilen, joten piti ostaa uusi tilalle. Saa nähdä onko kalibraatio ihan eri kun vanhalla, kun tänä aamuna näytti huomattavasti matalampaa lämpöä. Ovulaatiosta ei oikein voi olla kyse, kun clomien seurantaultrassa ei lähes pari viikkoa sitten ollut johtofollikkelia näkyvissä. Pitänee vaan tottua uuden mittarin kalibraatioon. Jos nyt kukaan aamulämpöjään täällä mittailee, niin kokemuksesta voin sanoa että kannattaa käyttää fahrenheit-asteita, jos mittarissa voi sellaiset vaihtaa päälle. Niillä näkee huomattavasti tarkemmin lämpötilan muutoksia kuin noilla celsiuksilla pelatessa. Muutenkin voin kyllä lämpimästi suositella aamulämmön mittaamista ja kirjaamista kaikille, joilla on jotakuinkin säännöllinen unirytmi - se on kuitenkin aika vissi keino nähdä onko ovuloinut ja koska, eikä tartte arvuutella jälkikäteen! Olen myös lukenut että raskauden voi aika varmuudella tunnistaa siitä, jos aamulämpö säilyy korkealla ovulaation jälkeen yli 18 päivää.

Plussatuulia!

Johc82, no mutta toihan kuulostaa lupaavalta. Jos toi jälkimmäinen kipu ja tuhru olikin kiinnittymistä?

Miehen kanssa tutkailtiin tätä vatsan turvotusta ja molemmat ollaan samaa mieltä että viimeksi raskaanaollessa tää oli just tän samannäkönen. Äh, ei tiä enää mistään mitään. Ja jos oliskin niin mikä tää tulehduksenomainen kipu mahassa sitten on.

Moi kaikki!
En pysy yhtään perässä että kenellä nyt olikaan jännät päivät, on niin monta uuttakin tullut joukkoomme sinnikkääseen ja ihanaan, mutta tsemppiä tasapuolisesti kaikille!

Mullakin tällä viikolla vähän jännittää että alkaako menkat vai ei, eli yksi kohtapuoliin toivottavasti raskaustestaileva täällä lisää [:)] Noh, eipä ole kyllä minkään valtakunnan oireita ollut, että eipä silleen ole odotukset turhan korkealla tällä kierrolla. Varmaan menkat alkaa samalla hetkellä ku tän viestin saan kirjotettua... [:D] Kp 31/31-33 (tuokin arvio normikierrosta vaihtelee ihan joka kerta kun sitä kirjoitan, ei tällä harvalla päällä muista aina niin tarkkaan [:D] )

Nyt voin sekoittaa johonki toiseen, mutta olikohan se Artemis joka tossa mainitsit että olit ollu ihan satavarma plussaamisesta kaikkien oireiden ja menkkojen myöhästymisen perusteella?... Mulla ihan sama juttu viime kierrolla! Turvotti ja nipisteli alavatsaa, rinnat hellänä, painon tunnetta, päätä särki, huimasi ja menkat jotain 3-4 vrk myöhässä. Olen edelleen itsepäisenä naisena sille kannalle taipuvainen, että mulla oli tapahtunut hedelmöittyminen mutta eipä tarttunutkaan kunnolla eli "hipaisi" ja tuli menkkoina ulos. Mistäs sen tietää, mutta minusta ainakin on vähän sillai kiva ajatella (uskotella) että se oli aika lähellä jo viime kierrolla. [:)]

Takaisin