Plussatuulitoivotuksia täältäkin noppa, Vaavi2010 ja Kcatri! Olisikin mahtavaa saada plussa-aalto alkuun täällä. [:D]
Wastis ja muut, joita tämä yrittäminen alkaa tympiä, ja syystä: olette varmaan täälläkin lukeneet siitä, että monella on tärpännyt sitten, kun lakkaa yrittämästä. Itse en siinä mielessä voi tietää, miltä teistä tuntuu, kun olette jo pitkään yrittäneet, kun omaa yritystä on takana vain niin vähän aikaa. Mutta toki jollain tasolla sen tajuaa, kun ajattelee omalle kohdalle... Että jos minäkin täällä vielä vuoden päästä kirjoittelen ja toivon... Teille siis juuri kaikkein eniten niitä plussauutisia toivoisin! Toki meille kaikille, mutta erityisesti teille! Ja wastikselle vielä tuosta masennusasiasta. Voimia sen kanssa, itsekin olen sairastanut vaikean masennuksen. Tosin silloin minusta ei olisi ollut äidiksi parhaalla tahdollakaan, mutta olinkin vasta 19-vuotias kun sairastuin. Itseäni nyt mietityttää hieman raskaudenjälkeinen masennus, kun silloin aikanaan minua aika paljonkin terapiassa varoiteltiin siitä, että riskini sairastua siihen on paljon kohonneempi, kuin ns. normitapauksessa. En anna sen kuitenkaan häiritä. Tulee jos on tullakseen, tunnistanpahan varmaan oireet nopeammin ja helpommin kuin se ns. normitapaus (jos nyt vauvaa edes tulee siis!). Mutta siis, en tiedä saiko tästä nyt mitään tolkkua ja sainko sanottua sen, mitä yritin. Mielessä on paljon asiaa, mutta se on monesti vaikea saada ulos siihen muotoon, että muutkin tajuaisivat. [:D]
Kcatrin kysymykseen tuosta sikainfluenssasta, meillä ei ainakaan yrittämistä lykätä tuon takia. Onhan se ollut vähän mielessä, mutta en minä alkaisi elämääni järjestellä sen takia. Tietysti järjenkäyttö on sallittua tässäkin asiassa (eli minimoi riskit parhaansa mukaan, ettei sairastuisi). Jos nyt raskautuisin, niin sitten kyllä pistäisi miettimään kuitenkin varmasti ihan eri tavalla kuin nyt. Esimerkiksi sitä rokotuksen ottamista ja muuta. Mutta askel kerrallaan, liika miettiminen aiheuttaa vaan stressiä, ja se taas ei ole hyväksi raskautumistoiveita ajatellen, kuten hyvin kaikki tiedämme. [;)] Nonni, tulipa paatos! Sorry kaikki...