joko nyt onnistaisi

Moikka kaikille "pitkästä" aikaa! Meillä on tässä keittiöremontti päällä nii en oo ehtiny niin tiiviisti tänne kirjotteleen.
wastis, pahoittelut tädin tulosta [:@] vaikka sen tulemiseen ois kuin valmistunu ja ois sellanen fiilis että se ois tulossa niin aina se yhtä paljon v*tuttaa ja masentaa! Mutta tästähän ei oo ku yks suunta, ylöspäin!

Kaika, yhdyn niin tohon sun lauseeseen : "jumalauta näitä naiskehoja- sais toimia hieman yksinkertaisemmin, yksiviivaisemmin ja yksiselitteisemmin!!!!" [:D] oon täysin samaa mieltä.. Jospa siellä ois nyt uuden ihmisen alku sun sisällä kiinnittyneenä "oikeeseen" paikkaan ja tällä kertaa kaikki menis hyvin!!!!

Itellä hirvee flunssa päällä [:@] Pari pvää sitte alko ja hirvee olo ollu. Huomenna ois kuitenki jo töihin meno, saa nähä pitääkö käydä saikkua hakemassa.. ois kyllä niin tärkee päivä töissä ettei oikein pystyis oleen poiskaan..  
Kp 27/29-30 mulla nyt, ei mitää erikoisia tuntemuksia niiden menkkamaisten mahakipujen mitä viikko sitte oli jälkeen.. paitsi tänään aamulla oli vähä sellanen olo että täti tulis ku oli alamaha niin kipee.. mullaku nykyään on menkat niin sairaan kipeet. vielä ei oo ainakaan alkanu, parin päivän päästähän tuon näkee! aattelin jo joko 29 tai 30 kp testata jos ei oo vielä alkanu, nimittäin ois sillo 31 kp reissuun lähtö ja ennen sitä on pakko saada selvyys.. musta kyllä tuntuu että mulla tässä kierrossa oli ovulaatio jo kp 11-13 paikkeilla, oli niin selvät oireet. clomeja ku syö niin se ovulaation aikahan voi olla vaikka joka kk eri. siksi tästä kierron pituudestakaan ei voi olla ihan varma. jos mulla on ovulaatio ollu jo noin aikaisin, nii voisin periaatteessa jo testailla, mutta pitää yrittää vielä pari pvää sinnitellä..

Olipa taas sekavaa tekstiä, toivottavasti ees joku sai tosta jotain selvää! [:D]

+++++++++ tuulia kaikille!!!!! 

Moikka kaikille,

Mä päätin, että jos olen olen raskaana, ni sitten olen (ja iloitsen siitä)- lekuri on onneksi jo sovittu 19.11, joten siellä sit saa varmistuksen asian tilasta ja siitä onko siellä kaikki niinkuin pitää.

Ja jos en ole raskaana, niin sitten en ole.
Sitten on vuorossa yk1 (ja iloitsen siitä).

Kuulostanpa mä jämptiltä [:D] (vaikka oikeesti mä olen ihan hermona ja surffailen kaikissa laskureissa ym., kokoajan kuvittelen tuntemuksia/mielialoja ja mun tekis mieli mennä ostamaan säkillinen raskaus- ja ovulaatiotestejä jo nyt, vaikka sit varastoon..)

+++++++++++tuulia!

Kaika, sun tekstit tältä viikonlopulta kuvastaa niin mun (ja varmaan aika monen muunkin) fiiliksiä!;D Aina ite päätän, et nyt en mieti enkä vatvo yhtään enää koko raskautumisasiaa.. Ja sitten noin vartin päästä luen taas joskos joku olisi tälle palstalle jotain jo kirjoittanut tai googletan jos jonkinmoista oiretta ym..
Mutta on niin hauska lukea muiden pähkäilyjä, kun voi samalla hymyillä itselleen..;)

Minä yritän täällä bongata ovista, parin päivän sisään pitäisi olla tulossa, kalenterin mukaan..

Tsemppiä kaikile ja voimia uudelle viikolle!

Moikka,

mä sitten vietin viime yöni TAYSissa ja kotiuduin äsken. HCG hormoni oli eilen vielä 5724 eli eipä ollu todellakaan tullut läheskään kaikki ulos mitä pitäis ja jouduin lääkkeelliseen keskeytykseen. Tänään sitten aamusta 10 tabletin jälkeen (8 suun kautta ja 2 lopuks kohdunsuulle) niin sit alkoi tulla tavaraa tuutin täydeltä. Saas nähdä miten mun nyt sitten käy kun vuoto on erittäin iisiä tällä hetkellä mutta päästivät mut kotiin ilman uutta ultraa. Verikoekontrolliin menen perjantaina ellei sitä ennen tule sitten mitään ongelmia.

Että pitäkää nyt kyynärpäitä myöten kädet ristissä että tää ois nyt mulle riittävästi ja pääsis siihen normaalielämään taas kiinni. Aika raskasta on ollu.

Tatjuska- Mä ainakin pidän kädet ristissä, jotta toi sun settis olisi nyt tossa.
Voihan hitto, mitä kaikkea olet joutunut kestämään.

Paljon jaksamista!

Kiitos Kaika ja kaikki muutkin. Teidän henkinen tukenne on ollut todella tärkeää tänä vaikeana aikana. :)

Voi että, Tatjuska, miten sua on koeteltu [:(] Täysin yhdyn Kaikan edellä olevaan kommenttiin, toivottavasti tämä nyt olisi jo sun kohdalla vihdoin tässä ja pääsisit taas normaaliin elotukseen kiinni...

Tatjuska sulla on ollu niin raskas aika nyt että pakko ruveta olemaan jo valoa tunnelin päässä!!
Huurrrrjasti woimia!!!

Voi Tatjuska toivottavasti nyt helpottaa! Hyvä, että sait nyt niitä nappeja ja josko ne vihdoin nyt saisi kaiken tulemaan pois!
Täältä sylin täydeltä voimia ja toivon tosiaan, että nyt pääset jo toipumaan!

tatjuska ihan hirmuisesti voimia sinne,[:)]
toivotaan että helppais tästä nyt sitten.
ja sitten uuteen nousuun.

Voimia niille, jotka voimia tarvitsee! Pettymyksiä tuntuu aika monella olleen, koitetaan yhdessä jaksaa positiivisin mielin.

Olen pitänyt itseni kiireisenä harrastusten parissa. Mieli pysyy iloisempana eikä ehdi miettiä sitä, ettei tässä kuussa ole mahiksia raskautua. Siksi olen pysytellyt täältä poissa, että pysyy ajatukset muualla.

Tsemppiä!

Moikka kaikille!

Silverillä loistotapa ajatella- yhdessä positiivisin mielin.
Niinpä!

Ja on myös järkevää keksiä muuta tekemistä ja ajateltavaa..

Mä en vaan vielä malta, ku nyt pääsen piakkoin koko tähän touhuun ekaa kertaa kiinni..
(Eli katsellaan sitten yk6:sen jälkeen, ku multa hajoo pälli [&:])
No, toivottavasti täällä nyt joku raskautuisi ja pääsisi odottajiin...

++++++++++++++++++++++++++puhallellen!!!

Täti tuli.. sanoinkuvaamattoman tyhjä fiilis. jos en ens clomikierrostakaan raskaudu niin otetaan järeemmät aseet käyttöön.

Kaika,niiiiin paljon zemppiä yritykseen[8D]
ElisaK,harmittelut tädistä[:(]
Mulla tässä menee yk 6.....[8|]
Päätettiin että mies menee ensin tutkimuksiin,kun kuitenkin mulla on jo 3 lasta ja hällä ei yhtään...
Eli oman aikani peruin gynelle.
Ensiviikonloppuun ja alkuun osuu ovis joten kohta taas päästään tekemään.
Hassua että nyt tuntuu(vielä)että stressi vauvan saamisesta on kateissa tässä kuussa.![:-]
Oviksen jälkeen se saattaapi taas pamahtaa päälle mutta toivottavasti ei.[;)]

Kovasti onnea kaikille uuteen kierrokseen,josko edes joululahjaksi muutama ,mieluiten kaikki,saisivat tiedon pienestä ihmeestä masussa ja kovasti tarrasukkia matkaan[;)]

Ginessa tuo joululahja kuulostaa kivalta. Toivotaan tosiaan että mahdollisimman moni pääsisi tuosta ihanuudesta pian nauttimaan.

Ikävä juttu wastis ja ElisaK. Täti se ei osaa pysyä poissa.

Ja tosi kurjaa lukea uusista vastoinkäymisistäs Tatjuska. Toivottavasti  se nyt tosiaan olisi tässä.

Silverille vielä, että kiva kuulla että olet keksinyt muuta ajateltavaa.

Itselläni kp 32/28-32. Mitään merkejä menkkojen alkamisesta ei oikeastaan ole. Muutaman kerran tosi nopeasti ohi menevä pieni tuntemus, sen verran että on juuri ehtinyt ajattelemaan, että joko ne menkat nyt alkaa. Mutta toistaiseksi ei siis vuotoa ole eikä kipuakaan. Odotellaan...

Voi rähmä sen tädin kanssa! Ei tajua olevansa täysin epätoivottu kuokkavieras..

Kysymys: te jotka juotte greippimehua, oletteko huomanneet muutoksia aineenvaihdunnassa? Niistä limojen lisääntymisestä olen lukenut ja itselläkin huomannut, mutta mulla on myös nykyään koko ajan pissahätä! Siis tänäänkin olen käynyt vessassa noin tunnin välein! Epäilisin virtsatulehdusta, mutta kun mihinkään ei satu yhtään..
Onko kukaan muu saanut vastaavia oireita?

Heips! Uusi täällä. Pari kuukautta on yritetty masun asukkia. Katsellaan mitä tästä tulee, vai tuleeko mitään? Mulla on esikoinen pian 8v vanha ja häntä yritettiin yli vuosi! Pettymys tuli kylään taas viikonloppuna ja sekös ahdistaa...

tervetuloa dreamer [:)]

täällä on porukkaa ihan yrityksen alkupäästä meihin jotka on ylittänyt sen vuoden yrittämisen rajan.
kaikki yhtä tervetulleita.
toivottavasti et viihtyisi täällä kauaa vaan pääsisit heti odottajien puolelle[;)]

ite laskin että meillä lähtee nyt yk 16 käyntiin.
mä olen niin masentunut ja valmis heittämään hanskat tiskiin.
varsinkin kun mulla olis la ollut nyt ihan tässä liki.
KM iski,ikinä en saa tietää totuuksia,ja LA oli neuvolan antama.
missä neuvolakin kyllä mokasi. hirveän sekava tilanne,kuitenkin.
nyt iski vaan masennus siitäkin asiasta, muuten tuon KM aiheuttaman tuskan jo
niin hyvin unohtanut. inhottava tunne tämä.
ihan kauhea epätoivo kun ei tärppää,tulee mietittyä kaikkea tyhmää.
sitä esim. että eikö mulle ole vaan tarkoitettu lasta,enkö mä olisi hyvä äiti.
alkaa niin epäillä itseään... olen sairastanut masennusta pian 10vuotta.
laatuaan parantumatonta. ja nyt vaan tuntuu niin vietävän pahalta kun ei tärppää.
olen ollut siitä asti kun aloimme yrittämään niin ilman lääkkeitä.
koska ne eivät sovi raskauden kanssa yhteen. sitäkin kärsinyt ns. turhaan jo yli vuoden.
ääh... ehkä olo taas kirkastuu tästä. menkkojen aikana masentaa vaan niin pirusti,
kun menee tämä unelma taas kerran vessasta alas niin sanoakseni.[&o]

mutta paljon plussatuulia kaikille[:)]

hh83,mä oon juonu grape mehua n.2,5 kk,ja sitä ennen en oo tietonen ovis limoista yms. kun ei oo tullut seurattua niin tarkasti..ja kun oli se kierukkakin..
Mutta voisin sanoo että ehkä tuossa puolessa välissä ja muutoinkin on pikkisen runsaampaa "limaa".[:'(][:D]
Puhumattakaan että välillä vessatuttaa enempi ja toisinaan vähempi...[8|]

Vaavi2010,peukkua sulle... toivottavasti täti eksyy matkallaan!! [;)]
Silveri, ihan oikein ..on välillä saatava touhottaa muitakin asioita!![:D]
Dreamer, tervetuloa ja ONNEA seuraavaan yritykseen!![:D]

Oishan se kyllä niin muikeeta siirtyä toiselle osastolle puhumaan ihan muista jutuista,
mutta kun junnaa niin junnaa sitten oikein kunnolla...kyllä mun mielestä kuitenkin sellainen puoli vuotta riittäis siihen odotuksen odotukseen itse kullekin.!![:-]
Ajattelin nyt sitten tällä viikolla ostaa sen clearbluen digitaalisen ovistestin..torstaina ois hyvä ruveta kai testailemaan jos maanantaina pitäisi muka ovis olla...[8|][;)]
Jos se ei näytä parempaa tulosta kuin mammaksi testit ni sit saa testit olla.Puuh.!![&:]

++++++++++++ kaikille taaskin [:)]

Takaisin