joko nyt onnistaisi

Huomenta ihanaiset naiset [:)]

Olettepas te olleet viikonloppuna täällä ahkerasti, monta sivua oli luettavaa tullut.

Lämpimät tervetulotoivotukset kaikille uusille, teitä onkin paljon! [:D]

Tatjuska, voimia sulle! Olen pahoillani [:(]

hh83, miten sattuikaan, mullakin oli tällä kertaa ihan oudot menkat [&:] ja kestivät vain pari päivää. En edes yritä ymmärtää mun kehoa enää.

Kaikille hyvää alkanutta viikkoa ja hedelmällisiä plussatuulia!

Soittelin tuossa terveyskeskukseen niistä perjantaisista HCG arvoista ja perhana, ne oli silloin olleet 1200. Ymmärrän kyllä että se ei ihan heti ala laskea, mutta oletin että kun tiistaina jo alkoi vuoto niin että ei olisi enää noin korkea.

Niinpä päätin varata ultran tälle päivälle ja käydä tarkistuttamassa että varmasti on keskenmeno eikä mikään muu.

Anteeksi omanapaisuuteni. Ilmoittelen iltapäivällä (lääkäriaika klo 14) mitä siellä näkyi.

MMI, on tosi ärsyttävää kun lähes vuoden luomukiertojen jälkeen luulee jo tietävänsä että miten homma menee, ja sitten kierto tekeekin tepposet ja on taas pallo hukassa! Mä vieä eilen googlasin menkoista raskauden aikana.. Monella oli ollut kokemus että menkat alkaa useamman päivän liian aikaisin tiputteluvuodolla, sitten keskimäärin puolet lyhyemmät menkat jonka jälkeen vielä tiputteluvuotoa.. Niin kyllähän tollasen lukemisesta alkaa jo mielikuvitus laukkaamaan.. varsinkin kun mulla kävi just niin.[;)] Tietenkään ei pitäisi tollasia lueskella, oma on syy että tässä vielä ihmettelen..[;)]
Mitään muita oireita en voi rehellisesti sanoa olevan, vaikka silloin kun sain haamuplussan yk5, niin oireita oli vaikka kuinka.. Tai ainakin silloin tuntui siltä!

Äh! enää en jaksa oireita etsiä. Täytyy vaan tehdä se testi, niin ei tarvitse miettiä. Piste.

Cat85, harmi ,että luovuitte tällä erää yrittämisestä. Mutta on kyllä kunnioitettavaa, että pystyy vielä päättää odottaa pari vuotta. Ja olet vielä kuitenkin nuori, että ei kiirettä asian kanssa. Hyvää syksyn jatkoa sinulle!

Tatjuska, on varmaan kurjaa käydä tollasia asioita läpi! [&:] Jaksamista ja tsemppiä!

Tatjuska, pahoittelut! Tosi surullisia uutisia. [:(]

Uusille jäsenille tervetuloa! Tänne on tullut niin hirveästi uutta juttua viikonloppuna, etten valitettavasti muista teidän kaikkien nimimerkkejä. Siksi yhteinen toivotus. [:)]

Me oltiin viikonloppuna hotellilomalla, mutta kaikki erotiikka sai unohtua, kun hotellihuoneessa oli niin kova veto, ettei tehnyt mieli riisua mitään vaan päinvastoin monta peittoa päälle ja lämmintä vaatetta ylle. Kaikista päätöksistä huolimatta tikutin eilen oviksen ja yritin saada miestä kotona innostumaan vauvanteosta - turhaan! Mua alkaa niin turhauttaa koko lapsenteko, että alan henkisesti valmistautumaan lapsettomaan elämään. Kaikki ajoitukset ja odotukset on kovin stressaavia, kun tietää, että aika on käymässä vähiin. [:o]

Ja kun tämä mun kierto nyt yhtäkkiä päätti aikaistua niin ensi kuun Rooman matka, joka piti olla oviksen mukaan ajoitettu, on auttamattomasti myöhässä eli eipä sielläkään sitten onnistuta... Turhaudun jo valmiiksi. [&o]

Hei vaan kaikki vauvakuumeilijat! Minä olin täällä jo aiemmin keväällä, tosin taisin lähinnä jotakin viestiä laitella tuolla odottavien foorumissa, mutta nyt siis asiat on niin että se raskaus ei onnistunut ja nyt yritetään kovasti ja kuumeillaan:) Pettymys oli tänään taas kun ne alkoi, itse jo ajattelin että kyllä nyt varmaan on tärpännyt, mutta ei!!! Mies on niin ihanan positiivinen onneksi eikä anna minun vajota epätoivoon. Vuosi on kohta siis yritetty ekaa lasta, kaksi raskautta jo ollut mutta se eka siis meni kesken huhtikuun alussa ja toinen oli kohdun ulkopuolella heinäkuussa....

Tsemppiä kaikille ja uskotaan että se vielä onnistuu!!!!

t.Anne

Täällähän on tullut uusia ja luettavaa monta sivullista[;)]
Tervetuloa[:D]
Itse rantauduin hetki sitten laivareissusta ja olokin on sen mukainen..HUH.[8D]

Reissussa likkakaverini tytär kertoi olevansa raskaana,ihanaa[:)]

Itsellä pitäisi tänään tai huomenna alkaa tätipäivät..voi kun ei alkaisi[&:]
Mitään tuntemuksia ei niistä eikä mistään muustakaan ole,paitsi tietty väsymys,rintojen sivuilla tuntemuksia.
Alavatsaa on ovulaatiosta asti lievästi särkenyt,se nyt voi olla mitä vain...

Moikka kaikille, niin uusille kuin vanhoille,

Tatjuska- olet kyllä tervejärkinen sissi ja harmi, että joudut noin pitkään prosessiin varmistuaksesi asian tilasta.

hh83- ilmoittelehan tulokset piakkoin tännekkin, jos vaikka saadaan yksi vähemmän kuumeilijoihin

Silveri- täältä tsemppaus- toivotukset- älä vaivu epätoivoon!!

Anne- tervetuloa ja pahoittelut kahdesta km:sta. Mutta eikös se ole nyt niin, että jos vielä menee, niin pääsee oikein kunnon tutkimuksiin..jos nyt jotain positiivista edes voi kahdesta km:sta saada sanotuksi..[8|]
Mutta toivotaan, että seuravaa tärppää pian ja on varustettu tarrapuvulla.

Cat85- vahva päätös ja hienoa kun olette miehenne kanssa samoilla linjoilla.

Ja ketkäs ne nyt oli tällä viikolla testailemassa? Bandida? ja joku myös oli hh83:sen lisäksi..wastisko?

*plussaa kaikille ++++++++++++++++++*

Meikäläinen jatkaa tädin odottelua, jotta pääsee yk1:seen todenteolla [8D][:D][:D]

Ja muutenkin, hyvää viikon alkua!

Hei kaikille uusille ja vanhoille tasapuolisesti [:D]  Tosi paljon tullut uutta tekstiä mun edellisen kirjoittamisen jälkeen, vaikka olen bussissa kännyllä välillä lueskellut.

ElisaK, minullakin todettiin vastaviime viikolla PCO-tyyppiset munasarjat - nyt lähinnä kaikki on vielä ihan uutta ja olen vasta menossa niihin hormonimittauksiin. Sen mun gynen mukaan tuollaiset PCO-tyyppiset munasarjat on jopa viidesosalla naisista (kaikilla ei ole kuitenkaan PCOS, eli se oireyhtymä, kuten ei minullakaan ole) eli toisaalta ei kai ole niin harvinaista. Silloin lääkärikäynnin jälkeen kovasti googlailin positiivisia kertomuksia, että ihmiset oli raskautuneet PCO'sta huolimatta. Clomeja lääkäri minullekin ehdotti myöhemmin, kunhan nyt saadaan verikoetulokset. Jännittää että ovuloinko ollenkaan. Noppakin taisi olla menossa näihin samoihin testeihin..?

Yk 10/kp22 täällä nyt sitten meneillään. tätiä en odota kylään vielä pariin viikkoon, eli ehkä tämä olisi sitten hedelmällisintä aikaa- jos se munasolu nyt lainkaan irtoaa. Minulla on ollut vasta kaksi pitkää kiertoa, sitä ennen kierto oli puoli vuotta lähes samanlainen kuin pillereillä.  Näissä  kahdessa vikassa ei varmasti olla osuttu oikeaan aikaan, kun aktiviteetit on olleet keskitetty 11-18 päiville. Vähän vielä jaksan toivoa että jos sittenkin jos nyt osutaan tähän oikeaan aikaan...

Hei vaan, kaikki!
Tein sen testin nyt sitten, kun ajattelin että en jaksa enää pohtia asiaa.. Ja negahan se tietty oli.[:@] Oikeastaan olin siitä aika varma, mutta pieni itsepäinen takapiruhan se siellä silti napisi, että jospa kuitenkin.. Noh, hyvä että tein testin niin ei tarvitse pohtia sitä enää. Ilmeisesti oli vaan sen lyhyen kierron takia sitten myös lyhyet menkat.. Tai jotain.. [&o] En jaksa enää miettiä koko kiertoa, kun tuntuu että joka kerta kun alkaa tunnistaa omia oireitaan niin sitten ne muuttuu yhtäkkiä eikä silti sitä plussaa näy..[:@] Ja miksi nyt on taas rinnat kipeät, kun on vasta alkukierto?!

Anteeksi tämä negatiivinen vuodatus, mutta alan tosissaan jo saada tarpeekseni oman itteni kanssa tappelemisesta! Argh!

Noin, tulipas vuodatettua..[;)]
Kaikesta huolimatta toivotaan plussatuulia teille kaikille, siskokullat![;)]

Moikka,

tämä oli sitten tuulimunaraskaus. Vielä sen viime viikon ultran jälkeen sinne on kehittynyt munapussi, mutta se oli tyhjä. Ihan kökköä kun se nyt ei oo sitten edes tullut ulos vielä vaan tää odottelu jatkuu ja odotettavissa on vielä kovempaa vuotoa. Mulla jätettiin se ultra-aikakin odottamaan ensi viikkoa kun jos sittenkään ei oo kaikki lähteny tuleen ulos niin joudun kaavintaan tai ottaan ne pillerit. Että kyllä tää nyt vähän pitkäpiimäseltä hommalta tuntuu :(

Lääkäri kyllä kehui meitä hyvin hedelmällisiksi ja uskoi vahvasti siihen että meitä vielä onni suosii, kummallakin kuitenkin kaksi lasta ja mulla täysin säännölliset kuukautiset hormonikierukan jälkeenkin heti ollut ja tääkin tärppäs jo yk3. Mitään varuaikaakaan ei tartte pitää eli kun tää keskenmeno tästä nyt hoituu loppuunsa niin saa yrittää vaikka heti uudelleen.

Sain sairaslomaa ensi keskiviikkoon asti. Helpottavaa kun ei tarvi töissä pelätä sitä vuotamista ja muutenkin saa kotona koota ajatuksiaan.

Voih, Tatjuska!

Ikäviä uutisia! Mutta tosiaan niin kuin lääkäri sanoi, varmasti kirvestä ei kaivoon missään tapauksessa tarvitse heittää kun kerta jo yk3 tulit raskaaksi.[:)] Se on hyvä uutinen se! Eli eikun tsemppiä nyt vaan, lepäilet saikulla ja keräilet voimia.[:)]

Kurjaa Tatjuska[&o]

Peukkuja sitten pystyyn ja ristiin sitten kun saatte taas yritellä!![;)]

Voi että...Laivalla ollessani täällä oli tapahtunut kurjia juttuja.
Tyttäreni 17 v(syö E- pillereitä)oli ilmeisesti saanut lauantaina keskenmenon.
Oli vaan ihmetellyt hurjaa väsymystään tuossa,nukkunut paljon ja ollut mahakipuja.
Oksettava olo jne.jonkin aikaa...anemiahan sillä tuossa on ollut..ja syönyt rautaa siihen,
joten ajattelimme että paha olo johtuu niistä.
Jokatapauksessa,kovia kipuja oli ollut ja vaatteissa oli verta,kun meni vessaan tarkistamaan asiaa..oli sieltä lutsahtanut todella paljon verta ja klimppejä.
Edelleen vatsa kipeänä,ei vuotoa.Tänään vika pilleri ja sitten ootellaan kuukautisia...

Kuinka pian nyt kannattaisi mennä lääkäriin?[:-]
Itsellä ei ole henk. koht. kokemusta keskenmenoista...
Tytöllä kun on just lähihoitajakoulussa jotain näyttöjä vielä huomenna joten ei kerkeä lääkäriin.
Kannattaako tehdä raskaustesti????[:-][8|]

Voi ei, Ginessa, ei kuulosta mukavalta. Kyllä mä ainakin kävisin suht nopeesti lääkärissä tsekkaamassa asian. Eikä siitä raskaustestikään varmaan haittaa ole. Tosin jos kuukautisten ei vielä olisi pitänyt alkaa niin tuskinpa se vielä mitään näyttää.

Tosissaan lauantai iltana tapahtui tämä,kuukautisten pitäisi alkaa huomenna tai lähipäivinä,
kun tänään on vika pilsu.
Pahaa oloa on jatkunut muutamia viikkoja ja edelliset kuukautiset oli normaalisti mutta ne kesti 3 pv.
Kuukausi sitten myös jätti poikaystävänsä joten ihan äsken tää ei oo voinut tapahtua.

Sinällänsä kurjaa raskautua vaikka syö pillereitä!![:@]

ginessa, jos kivut hällä yltyy niin sitten heti ainakin lekurille.
näin mulle sanottiin neuvolasta kun asiaa omalla kohilla kyselin,
mähän tein testin kun aloin vuotaa,ja sillon meni keskenkin sitten.
kävin myöhemmin lekurilla ultrassa tarkastuttaa tilanteen ja koska kaikki oli tullut ulos niin
en tarvinnu lääkkeitä,ja mulla tuli sillon testiin haamu.
mun KM oli muutenkin tosi sekava ja outo.

ihan hirmu harmittavaa,kun pillereitäkin syönyt.

ei silti,on mulla kaveripariskunnalla 1,5v tyttö vaikka pillereitä sielläkin syötiin.
kun ei nekään sata varmoja ole.
toisella tutulla on 1,5v poika vaikka käytti kumia.

Moikka,

Voi kurjuutta Tatjuska, mutta ihanaa on se, että olette hedelmällisiä. Silti pikkasen liian hitaasti asiat on edennyt..

ja ginessa- tsemppiä sinne niin sinun kuin tyttäresi kanssa.

hh83 - pahoitteluni.

no niin- takas luennolle...

oon kyllä ihan koukussa tälle sivustolle [&:], mutta mitä siitä- voishan sitä vaikka nettishoppaillakkin samoissa määrin, mutta siitä siitä olisi enemmän harmia..

Pahoitteluni täältäkin Tatjuskalle ja tsemppiä tuleville yrityskerroille!
Lila, minulla myös on "vain" PCO-tyyppiset munasarjat, ettei PCOS, se tässä sentään on positiivista! Eli mahdollisuuksia raskautua kyllä pitäisi olla mutta välillä epätoivo nostaa päätään kun aikaa on kuitenkin kulunu jo aika paljon.. Noin kahdeksan kuukautta yritimme tietämättä etten ovuloi läheskään joka kuukausi, ja nyt tosiaan vasta toinen kierto clomien kanssa. Toivotaan totisesti että ongelma olisi pelkässä ovuloimattomuudessa ja clomit tekisivät tehtävänsä! [:)] Toivon vaan että olisin aiemmin saanut lääkäristä apua ja että mut olis otettu vakavasti niin ei ois tarvinu näin kauan epätietoisuudessa elää! Aina vaan sanottiin että kun nuori on nin ei mitään ole kuitenkaan..Ystävälläni todettiin päälle puoli vuotta sitten kans tämä PCO, hän aloitti clomit ja heti ekasta kierrosta tärppäs [:)]
Tsemppiä sinullekkin Lila yrityksessä, toivotaan että verikokeista tulee hyviä uutisia!! [:)]

ElisaK, kiva kun jaksoit vastailla, helpottaa kuulla kokemuksia! Toivotaan tosiaan sulle parasta tässä kierrossa! Mulla on sun ja Lilan kanssa yhteistä nuo pco-tyyppiset munasarjat, labra-arvot mulla sinänsä normaalit eikä muitakaan pco:n merkkejä kuin "vain" tuo ovuloimattomuus. Muutaman päivän päästä olisi tosiaan tarkoitus jututtaa gyneä tässä asiassa, toivottavasti päästään eteenpäin. Clomit alkaa tuntua koko ajan paremmalta.

Minunkin puolesta ginessan suuntaan tsemppiä tyttäresi tilanteen suhteen ja sinulle myös!

Hienoa Tatjuska että lääkäriltä kuulitte hyviä uutisia hedelmällisyyden suhteen, se toivottavasti auttaa jaksamaan vaikeidenkin hetkien keskellä!

Takaisin