joko nyt onnistaisi

Bandida, mulla on hyvin samankaltaisia miehen kokemuksia keskenmenosta kuin Tatjuskalla. Mies oli erittäin huolestunut mun voinnista, mutta ei ehkä aivan yhtä "rikki" kuin mitä minä olin. Meillä keskenmeno avasi keskusteluyhteyden uudelle tasolle ja koen, että keskenmeno toi myös mukanaan hyvääkin, eli parisuhteen paranemisen. Nytkin vielä kolmen kuukauden jälkeen välillä kyselee miten voin ja onko kaikki ok, jota ei todellakaan kysellyt aikaisemmin... [:)]

Ja Päijät-Hämeestä olen minä.

Oikein paljon onnea plussanneille!!! :) Tarrapukuja lähettelen!!!

Ja pahoitteluni km kohdanneille, olen hengessä mukana. Antakaa itsellenne aikaa ja surkaa jos siltä tuntuu! Itselläni km aikaa puoli vuotta ja silloin tällöin surku edelleen tulee, eikä siinä auta muu kuin surra. Aika parantaa, tai ainakin helpottaa :)

Olipa taas luettavaa kun viime käynnistä aikaa yli viikko.. huhhuh. Hyvä kyllä, että on vilkasta keskustelua! Vertaistuki kun on niin tärkeää! Mulla menossa kierron 21. päivä eli noin 10 päivän päästä nähdään kuinka tässä kuussa kävi.. Oon kyllä nyt hössötelly ihan muita asioita tässä.. mutta olevinaan ainakin kivut kertoivat kyllä melko tarkastikin taas ovulaation ajankohdan.

Tsemppiä kaikille!!!!!! :)))))

ginessa- mies voi hyvin. ja onkin ollut snadisti lunginpi tässä viimeaikoina--alkanut urheilun taas.. ja joo, olen minäkin miettinyt, että helpommin onnistuisi [;)]

Bandida- meillä oli mies vaan onnellinen, että mä selvisin hengissä.. mutta onhan se ollut sillekkin vaikeeta ja nyt juo kiltisti vehnänalkioöljyä..
vaikeninta ehkä ollut suhtautua mun itkuisuuteen.. mutta niin kuin joku tuolla sanoikin, niin km on lähentänyt meitä keskutelut on ihan uudella tasolla.

ja takas luennolle!

nii- teretulemasta kaikki uudet!

Tervehdys täältä pirkanmaalta[:D]
Mä kävin tänää ostaa donnatestin. Se on kestokäyttöinen ovulaatiotesti mikä otetaan syljestä. Eli siis tosi helppo mut olihan se vähän kallis noin 47€. Mut jos aattelee et se ei oo kertakäyttönen joten ei tarvii olla ostamassa koko ajan uusia testejä  ni eiköhän se maksa ittensä takas, ellen nyt raskaudu[:)]hih! Ja olihan siin 1v. takuu. Hetihän se piti testaa enkä yllästys yllätys oo vielä ovuloimas. Mul on menos vasta kp 14/36-74.

Toivotaan meille kaikille+++++++++++tuulia[:D]

Mielenkiintoista lukea noista ovulaatiotesteista noppa ja muut, itse en ole testaillut (kun ei siis ole kuukautisiakaan näkynyt ilman teroja noin vuoteen). Onko kellään kokemusta aamulämpöjen mittaamisesta? Aloin siihen hommaan noin puolitoista kuukautta sitten, ja ainakin sillä lailla informatiivista se on ollut, että selkeästi näkyy se oman kropan "perustaso". Vielä kun mittarissa on fahrenheit-asteet celciusten lisäksi niin pienemmätkin erot huomaa paremmin. En tosiaan ole viitsinyt ostaa ovistestejä kun kierto on niin hukassa, mutta eiköhän sen pitäisi näkyä näin vanhanaikaisellakin menetelmällä jos on joskus tullakseen :)

Olen itse Savosta mutta asustan nykyään Helsingissä. Täällä näkyy olevan porukkaa kivasti ympäri Suomen!

Jep,oltiin likan kanssa lekurissa ja raskaustesti oli negatiivinen.
Ei osannut sanoa yhtään mitään asiasta(oli ulkomaalainen ja nähtävästi sillä oli lieviä vaikeuksia ymmärtää ja muistaa mitä juuri äsken sanottiin sille).
Kohdunsuu ja kaikki oli ok.Hmmmm.[:-]
Ei tulehdusta yms.näkyvää.
Eipä kyllä ottanut crp:tä tms....
Muttaa kohta sillä pitäis alkaa kuukautiset ja kuulema jos sielä jotain oli,tulee toivottavasti ulos.[8|][:-]

Itsellä tää täti tulvii toista päivää ja kivan kipeä olo[&o]
Jos jotain hyvää niin ainakin se että on säännölliset noin suurinpiirtein,päivän tai parin heitolla.[:-]

Jännään täällä koska te kertoilette tännepäin uutisia, mieluummin niitä tietenkin joilla tarrasukat on masussa!!![:)][:)]

Kaikille kovasti +++++++ uutisia!!!

Heipä hei tänne?

Mitäns kuuluu kaikille? Ei mitään plussa-uutisia olisi kenelläkään[;)] (ihan ku joku unohtaisi mainita asiasta)

Mikä on Tatjuskan vointi?

On tää kaameta, tää kuumeilu, ku olen nyt ensimmäistä kertaa näin kovassa vauvakuumeessa.
Mullahan siis on kaksi lasta entuudestaan ja poikia molemmat, joten tiättekö mitä- mulle on tullut ihan hullu ajatus päähän, nyt kun näitä keskenmenojakin keertynyt aikalailla ( todistettavasti 5 sikiötä, mutta todennäköisesti kuusi)
Eli tässä se mun ajatus: ku mulla on paljon ystäviä, joilla on joko tyttöjä vaan tai poikia, niin mä olen jo ajatellut, että mitäs jos mun elimistö ei suostu tekemään tyttöjä lainkaan ja nää kaikki keskenmenot olisikin ollut tyttöjä?

Nooh- kaikkea sitä tulee ajatelleeksi, mutta kumminkin..

Mutta tulis jo täti kylään niin sais alkaa hauskimman vaiheen yrittämisessä[8D]

Hyvää keskiviikon jatkoa kaikille!

ginessa toivottavasti selkenee tyttäres kohilla.
itellä sen verran,että pelästyin joskus nuorena (n.15v)
että itelle tuli keskenmeno,kun tuli kauheesti kipuja,
hirveesti verta ja hyytymiä.
mutta kun menin lekuriin niin ei ollut se kyseessä.
kroppa saattaa siis kiukkuilla noinkin.
itse söin silloin myös pillereitä, en sitten tiedä mistä johtui.
kaikki oli kuitenkin kunnossa,ei ollu KM ja tilanne normalisoitui siitä sitten.
voisko olla että jos esim syönyt putkeen pillereitä tms. ja menkat puskenut läpi ns.
niin mulla kävi.

itellä tilanne nyt se,että kierrossa mennään 29/28-32.
ja kauheet menkkaoireet oli eilen ja siitä parina muuta päivänä.
ihan ko olis menkat ollu päällä. ilman verta [:D]
nyt ei mitään tänään ollu. ihmettelen vähän minne ne katos ne oireet,
kun kohta pitäis vuodon alkaa.
koska toi 32 on mun yleisin kierto,niin en ala testailemaankaan.
28 kiertoja tullu kaks KM jälkeen,muut ollut tuon 32.
nyt on sellanen tilanne mulla,että ootellaan vaan.
ainoastaan vihaan oottamista,mutta tätä tämä yrittäminen on,halusi tai ei[:D]

Niinno,sillä plikalla on sellanen historia,että 12 v alko menkat...ja ovat olleet 4kk:den ja puolen vuoden välein siitä lähtien.
Ja vuoto kesti aina 2 viikkoa vähintään  tulvimalla.[:-]
Nyt sitten päätettiin yhdessä että kun on jo 17 ja ei vieläkään säännölliset, haetaan pillerit jotta saatais jokin rytmi kiertoon.[8|]
Näistä kaikista vuodoista ,runsaat ja kivuliaat kuukautiset joista ajanmittaan on seurannnut anemia.kesto on 3-4 päivää.Hemogl.oli 92 tuossa kesällä.Ties kauan on ollut.?
Nyt se on saatu nousemaan 116 asti.
Terkkari vaan sanoi että elimistö vaikuttaisi olevan kovinkin kuiva...hmmm..
Pillereitä on syöty siis huhti/toukokuusta asti...ja kyllä oon muistutellut että popsithan joka päivä,-on sanonut popsivansa.[:-]
Ei ole syönyt putkeen, vaan normaalisti levy ja 7 pvn. tauko.
Tosin voiko sillä olla vaikutusta että ei ota täsmälleen samaan aikaan?
vaan heittelee muutamilla tunneilla....

Huhheijjakkaa,on kiva olla nainen[8D]

Wastis,jännää...vielä tosiaan ei kannata riemuita mutta kovasti zemppiä!!![:D]

wastis, onpas sulla jännät paikat!! pidetään hirveesti peukkuja että nyt olis tärpänny!! [:)] aiotko millon testailla jos ei menkat ala? [:)]
Mulla nyt kp 23/29-30, ja vähä samanlaisia oireita ollu ku sulla! elikkäs eilen ja toissapäivänä menkkamaisia mahakipuja, tänään ei sitte yhtäkkiä mitään [8|] etovaa oloa on myös ollu aika paljon mutten sen varaan uskalla mitään laittaa ku oon muutenki ollut niin huonovointinen noiden hormonien takia..Ja pakko myöntää että oon viimeisen viikon ajan ollu niinku perseellä ammuttu karhu, mielialat heittelee miten sattuu, voi miespoloani ku joutunu kestään [:D] jännittää jo kovasti kyllä, vielä pitäis viikko sinnitellä [:)] sitte tulee täti tai sitte ei, toivotaan että pysyis poissa..

Kaika, tiedän niin tunteen ku hirvee vauvakuume päällä, tuntuu ettei pysty muuta ajatteleen ja koko elämä pyörii vaan vauvanteon
ympärillä.. Toivotaan että sulla alkas pian menkat niin pääsisittä tositoimiin! [:)]

Niin muutes, minä oon oulun seudulta ku sitä täällä joku yhdessä vaiheessa kyseli [:)]

+++++++++ tuulia kaikille!!

Niinjoo, ginessa, söin itekki e-pillereitä ennen sen kuus vuotta, enkä todellakaan joka päivä ottanu samaan aikaan! oli yleensä monen tunnin heitot eikä sillä ollu mitään vaikutusta.. että luulisin ettei sen pitäs ainakaan vaikuttaa tyttäresi tilanteeseen

Voi tytöt... Minun suhteen joutuu nyt nakkaamaan kirveen kaivoon tässä kuussa... Ei näytä puhallelleen plussatuulet täällä, vaikka kuinka oon positiivisia ajatuksia viljellyt viime viikkoina. Tän päivän on mahassa tuntunutkin siltä et täti pahalainen tulee kylään ja nythän se sitten näyttäis tulleen. Prkl. Ei täällä itkua väännetä mut pari lautasta tai maljakkoa tuntuis varmaan kivalta hajoittaa... [:@] 

Laitan toivoni sinuun wastis! Aloitahan seuraava plussa-aalto [8D]

ginessa, söin pillereitä sen 10 vuotta, enemmän tai vähemmän epäsäännöllisesti, joskus päivällä, joskus illalla, joskus en muistanut ollenkaan, mutta menkat mulla oli niin säännölliset et kellon olis melkein voinut niiden mukaan säätää [:)] melko kivuliaat ne oli mutta muuten ei ollut mitään valittamista toiminnassa... ei välivuotoja ikinä eikä muutakaan häröä.

voi Bandida, tosi harmillista [:(] Kyllä se tuo täti on tässä tilanteessa niin kutsumaton vieras ku vaan olla voi.. Mutta yrittää olla positiivisin mielin, onhan se hyvä siinä mielessä ku menkat tulee että tietää ainaski että kroppa toimii.. Tukka tötteröllä vaan kohti uutta ovulaatiota! [;)] Mulla varmasti viikon päästä samat fiilikset ku sulla.. Mulla on mielialaa parantunu ku oon täällä lukenu juttuja miten niin monet kauan yrittäneet on kuitenkin loppujen lopuksi tullu raskaaksi, jospa me muutkin sitten jossain vaiheessa tullaan perässä [:)]

Bandida, voi kehvelin täti, ei nyt taas näytä ymmärtävän pysyvän poissa näistä piireistä.

Kaika, kyselit vointia. Ihan hyvä on tällä hetkellä, tää sairasloma tekee hyvää, olen nukkunut varmaan 25h viimeisen 2vrk:n aikana. Että ainakin on saanut levätä. Vuotoa tuli eilen ja toissapäivänä taas enempi mikä on hyvä jotta ei joutuisi jatkotoimenpiteisiin. Mutta kyllä mieli vaihtelee vielä useinkin ja välillä tulee epätoivo että entä jos näitä tuleekin lisää eikä vauvaa ollenkaan. Mun pitää olla kiitollinen noista kahdesta terveestä lapsesta, mutta kyllä mä sydämestäni toivon  (ja niin toivoo mieskin) sitä yhteistä pikkuista. Ei auta kuin uskoa tulevaisuuteen.

Plussatuulia edelleen toivottelen ihan kaikille!

Ja joku kyseli mistä päin ollaan niin mä olen Pirkanmaalta.

Voi ei Bandida- tyhmä täti[:'(]

Mutta hei- seuraava plussa-aalto onkin semmoinen, jossa me kaikki sit surffataan[:D]!!
Oikea hyökyaalto!!

Yhdyn edelliseen! Ens kuussa päästään kaikki surffailee aallolla ja tämä ketju lopetetaan tarpeettomana!

Voidaan samantien muuttaa ketjun nimeksi "johan nyt onnisti!" =D

Bandida, harmillista! [:@] Jospa ne nyt olis sitten viimeiset vähään aikaan... Thumbs up!

Tatjuskalle edelleen jaksamista, saikku ja lepäily on varmasti ihan parastä lääkettä nyt.

Omaa napaa...: Tänään oli 4. päivä, kun testasin sillä ovistikulla, josko siellä jotain tapahtuisi. Ei viivaa edelleenkään, kp 12/25-26. Laskurin mukaan ovulaation pitäisi olla huomenna, joten vissiin sen pitäisi siinä tikussa jo näkyä, jos näin olisi..? Toivottavasti tulee vielä näkyviin. Joillakinhan nuo tikut/liuskat eivät edes toimi, mutta kyllä sitä heti alkaa epäilemään ennemminkin oman kehon toimimista. No, eipä heitetä vielä kirvestä kaivoon. En kyllä tiedä, että nippailiko tänään vähän oikealta puolelta, vai oliko vaan jotain suolistojuttuja.

Kamala vauvakuume. No, enpähän ole yksin! [;)]

Nyt niitä plussatuulia, pliiiis! Kaikille täällä!

Nymeria, mulla ainakin tikut näytti ovista vasta kp 16-17/28-30, eli tilkkasen laskuria myöhemmin, ja sit vihloikin siihen malliin tuon jälkeen mahaa et epäilen tikkujen näyttäneen ihan oikein. Joten jatka vaan vielä sitä tikuttelua [:)]

Mulla on kyllä tänään niin hermo tiukalla että ihan sääliksi käy tuota miestä joka asuu meillä... heheh.

Hei tänne (taas),

sellaista näin ennakkoon tiedustelisin, ihan gallup-mentaliteetilla, että kuinkas teidän kotona niitä peittoja heilutellaan?
Siinä oviksen aikoihin jatkuvasti/joka toinen päivä vai menettekö ihan koko kuukauden vaikka väkisin joka toinen päivä?

*pitää sormet ristissä, että seksissä pysyy fiilis, vaikka kuinka haluaisi raskautua*, koska eikös se laukeaminenkin edistä mahiksia?

Takaisin