joko nyt onnistaisi

kjeev
ginessa
hh83
Kaika
wastis
Mymmeli84
Lila

Päivitystä listaan. Esikoinen toiveissa, yk10, itsellä ikää 30 ja miehellä 31. Nyt olen taas sitä mieltä että pitänee keskittyä muihin asioihin vähän aikaa.. mutta täällä sitä vaan ollaan lukemassa. Tuntuu että olen jo ikuisuuden kirjoitellut tähän ketjuun.. Ensi viikolla on varattuna gyne, saa nähdä mitä kommentoi tilanteesta, kun kohta lähes vuosi yritystä takana..

Onnittelut Tyttö Koo, Tatjuska ja kova halu äidiksi..[:D]

Silverikin on kovasti aktiivinen kuumeilija. Näyttää ikävästi siltä, että täti tulee kylään huomenna... pikkuisen tuhrua jo... [:(] Eikö musta tule ikinä äitiä???

Pahoittelut Kaikalle. Kiva, kun jaksat olla positiivinen. [:)]

Kjeev, tsemppiä tulehduksen selättämiseen!

Kova halu äidiksi, hurrrrrrrjasti onnea!!!!!!!!! Puhaltele plussatuulia tänne muillekin [:)]

Heippa kaikille!!

Uutena liityn joukkoon ja heti onnittelen kaikkia plussan saaneita! :)

Olen täällä nyt viimeisen kuukauden käynyt lukemassa teidän kirjoituksia ja tänään päätin sitten liittyä joukkoon... mukavaa saada lukea muiden ajatuksia ja kirjoittaa niitä myös itse :)

Meillä on nyt yritystä vasta kolme kertaa takana ja joka kuukausi tuntuu et nyt tärppäs (mukamas kaikki oireet on ollut) mutta joka kertahan se on kuvittelua vaan ollut.. Mutta eipä heitetä kirvestä kaivoon, vaan jatketaan yritystä...

Nyt onkin sitten kierto ihan lopuillaan ja huomenna pitäisi tätin tulla kyläileen... mutta jos ei tuliskaan... :)

Onnea kaikille kuumeilijoille, kyllä me vielä onnistutaan :)

Kova halu äidiksi, mahtavia uutisia! Paljon onnea ja tarrasukkia että pieni pysyy kyydissä!

Listaan lisäisin:
Meillä on ensimmäinen lapsi yrityksessä, nyt menossa yk9. Kerran olen saanut haalean plussan joka kuitenkin meni aikaisessa vaiheessa kesken eli menkat alkoi aika ajallaan. Siinä kuussa tuli kiinnitysvuotoa kuten myös viime kierrossa. Viimeksi tosin en tehnyt testiä ja menkatkin alkoi jopa vähän ajoissa..
Ikää mulla tulee tammikuussa 27, mies on 30.

Silveri, kunpa täti ei löytäisi teille nyt ollenkaan! Saatais plussa-aallosta oikein jättimäinen.=)

kjeev
ginessa
hh83
Kaika
wastis
Mymmeli84
Lila
Silveri
Sussu29
Nymeria
MMI
TyhjäSyli

^ pientä päivitystä...

Ja koska tavallaan on uutta tämä mahdollisena kuumeilijana oleminen, kysynpä kysymyksen: Mitä tarkoittaa kun puhutaan kiinnitysvuodosta? Onko tällä jotain tekemistä ovulaation aikoihin liman koostumuksen muuttumisen kanssa?

Itse olen ottanut toipumisessa hieman takapakkia, ja vuoto vain lisääntyy, joten seuraavat päivät vietetään netissä ja sohvalla. Ettei tarvitse ihmetellä, kun kommentoin kokoajan johonkin [;)]...tää on niiiin TYLSÄÄ, mutta en aio vaarantaa ollenkaan toipumistani ja sitä, että voin yrittää vielä raskautumista.

Kiinnittymisvuodolla tarkoitetaan pientä veristä vuotoa jonka hedelmöittyny munasolu saa aikaan kiinnittyessään kohdun seinämään. Kaikillahan sitä ei todellakaan tule, mutta jos tulee niin se tulee noin viikko oviksen jälkeen, eli myöskin noin viikko ennen menkkoja. Mulla tais alkaa kuutisen päivää oviksen jälkeen ja kesti muutaman päivän.

Kukahan seuraavaksi aallonharjalla ratsastaa odottajien puolelle[:)]
Ois niiiin ihanaa saada teidät kaikki sinne mahd. pian!! :)

Kaika, voimia koko perheelle, teitä on tosiaan koeteltu! Ei tässä paljon muuta osaa sanoa...

Kova halu äidiksi ja Tyttö Koo, onnea teille oikein kovasti! Toivottavasti tulee lisaa positiivisia uutisia, kun nyt plussatuulet puhaltavat. Ja niitä tarrasukkia matkaan! [:)]

Sussu29, tervetuloa mukaan! Ja tietenkin toivotaan, että täällä kuumeilijoissa ei pitkään pysytä, päästäisiin kaikki tuonne odottajien puolelle. [:D]

Mies on ulkomailla työmatkalla, mutta onneksi matka sattui ei-niin-hedelmälliselle ajalle. Mie tiedän vaan, että se täti tulee loppuviikosta. Oon niin varma, että viikonloppuna uskalsin kaverin häissä alkoakin ottaa. Morkkis kyllä tuli eilen, kun ajattelin, että "entäs jos sittenkin...". Mutta jos nyt kuitenkin raskaana olisin, niin ei se vissiin vielä niin vaikuta. Morkkis tuli silti.

Onpas tullut tosiaan kunnon plussa-aalto tänne [:)] Onnea kaikille ja toivotaan, että aalto jatkuu vielä!!

Tervetuloa uusille! [:)]

Täällä on kovasti löytynyt oireita, mm. palelu, väsymys, runsas valkovuoto ja mun rinnat [:D] siis voi herranjestas miten ne on pullahtaneet! En tiedä miten pian noita oireita voi olla, jos on tärpännyt. Ja ainakin palelun ja väsymyksen voi laittaa myös ihan syksyn piikkiin, joten olen ollut vielä suhteellisen rauhallinen ja luulen pystyväni olemaan testaamatta vielä viikon, ellei täti ole kurvannut kylään ennen sitä.

Kyllä täälläkin siis kovasti kuumeillaan, vaikka harvakseltaan kirjoittelenkin.

kjeev
ginessa
hh83
Kaika
wastis
Mymmeli84
Lila
Silveri
Sussu29
Nymeria
MMI
Bandida
Minnie.Mouse

^ pientä päivitystä...

Huomenta tänne!

Täällä alkaa olemaan toiveissa vuodon loppuminen...ja edelleen päivä sohvalevossa tiedossa[:'(]

MMI, en halua nostattaa turhia toiveita, MUTTA sulla kyllä on lupaavat oireet :). Siis mulla oli noita samoja juuri noihin kierron päiviin sopivasti eli hirvee väsymys ja voipuneisuus (itkuherkkyys) kp 23 (28 normikierto), palelua, valkovuoto ei koskaan oviksen jälkeen hiipunut vaan lisääntyi vaan, rinnat mulla kipeyty vasta testipäivänä (kp 27), mutta aiemmista lapsista ne on kipeytyny testiä edeltävällä viikolla. Noiden lisäks mulla oli hirveesti nipistelyä ja vähän kouristelunomaistakin kipuilua alavatsalla kp 26 ja mä aloin jo kiroilla kun se tippa tuli kp 25, että miks ihmeessä mulla on tällasia kipuja ilman kuukautisia.

Että oikein isot tsemppihalit, toivotaan plussaa viikonvaihteella :) :)

Kova halu äidiksi, suuret onnittelut sinullekin! ja tietysti tarrasukkia [:D]

Hassusti nuo plussat aina kyllä näyttää aalloissa tulevan.. puhallelkaahan ahkeraan, niin plussataan me muutkin piakkoin [:D]

Isot onnittelut Tyttö Koo, Tatjuska ja Kova halu äidiksi! Tarrasukkia lisää täältäkin, jospa tämä plussa-aalto nyt tosiaan humauttaisi kaikkien mukanaolevien pään yli [:)]

Tsemppiä myös Kjeev tulehduksen kanssa ja Kaikalle myös voimahali...

Meillä on viime aikoina ollut kyselyitä ilmassa lisääntymisen suhteen, alkoi vissiin sukulaiset heräillä mun synttäreiden myötä huomaamaan et rouva ei oo enää ihan nuorin mahdollinen... [8D] Yrityksestä varsinaisesti tietää vaan mun pari kaveria mut molempien perheille on sen verran vihjailtu et ei ihan hirveenä yllärinä tulis varmaan vauvauutiset - jos semmoisia pääsis kertoilemaan. Ovulaatiota meillä kuitenkin odotellaan viimeisimmän tädin vierailun jälkeen. Tästä päivästä alkaen sitten pupuillaan ahkeraan meidän talossa, kunnes tikku todistaa ovulaation tulleen ja menneen, heh.

Päivitykseksi; Täällä yksi kuumeilija lisää, itsekin kirjoittelen harvakseltaan, tai noin kerran viikossa, mutta lueskelen palstaa kyllä aina joutessani... Ensimmäinen toiveissa, puolisen vuotta yritelty.

Moikka Minnie.Mouse,

voiku ikävä kuulla miehen suusta tuolla tavalla asia.
Mutta olisiko mahdollisuus, että miehesi myös jännittää mahdollista lisäjälkikasvua ja vain "töksäytty" asian noin, että sen voisi tulkita yrityksen lopettamiseksi.

Itselläni on sellainen tilanne, että minulla on aikaisemmasta suhteesta kaksi lasta ja nyt yritetään ensimmäistä yhteistä (toivottavasti saadaan lupa siihen!) ja minä kyllä kävin samankaltaisia tunteita vielä raskaana ollessani, että jaksaako vielä/kestääkö suhde yms.. Koska se on tosiasia, että kun kerran on "epäonnistunut" aikaisemmassa suhteessa pienten lasten kanssa (vaikkakaan lapset eivät olleetkaan syy eroon ..), niin sitä ei todellakaan haluaisi enää yhtään erolasta lisää...
Joten minä varasin parisuhdeterapiaan ajan, koska halusin puhua jollekkin peloistani/paineistani/tunteistani ja mieheni koki myös, että tästä oli paljon apua, kun molempien osapuolten pelot ja jännitykset saatiin käsittelyyn. Varsinkin nyt, kun on ikäviä ja kamalia asioita koettu, on helpompaa saada yhteys toiseen, kuin mitä olisi ollut tilanteessa ennen asioiden avaamista.
En tiedä ymmärrätkö, mitä ajan takaa, mutta tarkoitan, että miehelläsi saattaa olla paljon pelkoja, jotka liittyy eroamiseen sinusta, omaan suhtautumiseen uuteen lapseen jne..

Pidän peukkuja täällä, että saatte miehenne kanssa asiat selvitettyä!

Sussu29, tervetuloa mukaan joukkoon kuumeiseen! [:)]

Täällä on sitten yk 6 aluillaan, kun täti tuli ryminällä kylään tänään ja vielä päivän liian aikaisin. Tuntuu tuo mun kierto nyt pahasti vetävän lyhyemmäksi kerta kerralta ja se taas näyttää pahalta marraskuista Rooman matkaa silmällä pitäen... olemme siellä mitä ilmeisimmin oviksen jälkeen, ei sen aikana, kuten matkaa varatessa laskin (siihen astisen päivälleen tasaisten 4kk luomukiertojen perusteella). Vielä on pieni toivo siitä, että ensi kierto on taas 28 pv tai jopa pidempi ja sitten on taas oikea aika. Vaan mistäs sen tietää, jos yk 6 tärppää ja Roomassa voidaan paksusti ja pahoin. [;)]

Vähän vaikea nyt tsempata taas uuteen yritykseen, mutta ei kai tässä muuta voi, kun yrittää ajatella positiivisesti. Paljon +++++++++ mieltä koko kuumeilijaporukalle! [:)]

Toooosi varhaista huomenta tänne,

ja nyt se on myönnettävä- olen jäänyt koukkuun näille sivustoille..fb jää jo toiseksi...

Olen tässä lueskellut jo hyvän matkaa tämän ketjun kirjoituksia, vielä olisi 1/4 jäljellä..

Mä heräsin tänään, jotenkin niiiiin toiveikkaana eilisen lääkärin puhelun jälkeen, jo klo n. 0330. Mitä todennäköisemmin kaikki on kunnossa tapahtumien jälkeen ja sainkin jo ensi viikon lopulle ajan tarkistukseen, jotta voisin lopettaa stressaamisen[:D]

Sitten vaan niitä kuukautisia kehiin ja uusi yritys alkakoon! ..vaikka ei nyt vielä pitäiskään intoilla...intoilenpa kuitenkin.

Ja näistä kirjoituksista innostuneena tänään kauppalistalla: greippi - monta, foolihappo-lisäravinne - family size...

Mutta nyt taidan käyttää aamun rauhaisat tunnit hyväkseni ja tehdä parit koulutehtävät pois alta.

Noniin,Ovis sitten kipujen perusteella tuli eilen,eikä maanantaina niinkuin laskuri sanoi.
Olikin aikalailla hurjat kivut,ensin koko alavatsaa särki ja maate mennessä rupesi kovasti -supistelemaan kohtua.Viilsi monta kertaa hyvin ikävästi ja tasoittui sitten  taas tasaiseksi jomotukseksi/Säryksi.[&:]
Olikin tosi hauska sitten pupuilla...heh.[;)]

Joka kerta oviksetkin näköjään erilaisia..nyt kun on ruvennut seuraamaan[:-][;)]
TOSIN,ovistikut ei oo mulle (mammaksi) koskaan näyttäneet ihan yhtä vahvaa/vahvempaa viivaa kuin testiviiva.Luotan näihin kipuihin enemmän.[8|]
Mies tossa heittikin että olisiko ketoosilla karppauksesta johtuen siihen jotain vaikutusta?[:-]

Kaika,sä olet kyllä aika sissi,ei voi muuta sanoa!!
Ihanasti sä olet ottanut kaiken tuon kokemuksesi vahvasti eläen eteenpäin![:)]Halit[:)]

Ja muutenkin kaikki muutkin,ihanasti me jaksetaan kuukausitolkulla odottaa ja veivata tikkujen ja foolihappojen kanssa -ihan kuin joulua odottais.
Toiset on onnekkaampia ja toiset sitten vähän myöhemmin onnekkaampia-ainakin niin toivotaan.[;)]

Jaaha-se on vehnänalkioöljykapselin aika,illalla sitten foolihapot ja greippimehut,+muut vitamiinit.
Ottaako teistä kukaan muuten noita vehnänalk.ölj.ä?
Oon lukenu muilta palstoilta että vaikuttaisi  raskautumis asiaan.Itse otan mieluummin kapselin kuin litkuja.
On muutakin ihanaa vaikutusta mm.-iho,kynnet,hiukset.Nuorennuskapseli kuulemma.[;)]

Syyslomalaisen kanssa lähdemme leikkipuistoilemaan ,kummitädin ja hoitolasten kanssa.
Iltasella tulen kurkkimaan mitäs tänne on ilmaantunut!![:-]

Toivottavasti plussia [;)]

Tervetuloa taas uusille. Roppakaupalla onnitteluja plussanneille ja kiitokset kaikille tsemppauksesta! [:D]

Niinhän siinä kävi, että täti tekee tännekin tuloaan, tosin muutamaa päivää aikaisemmin kuin oletin... [:-] Joko ovis oli aikaisemmin kuin luulin tai sitten tuo mun luteaaliaika on kyllä melko lyhyt. Täytyy varmaan taas ottaa alkavassa kierrossa ovistikut käyttöön, jotta saa tuon asian varmennettua! Ja kai sinne lääkäriinkin pitäis se aika varata...

Minnie.Mouse mä oon Kaikan kanssa samoilla linjoilla tossa asiassa, että yrittäisit saada ton "takapakki-asian" selvitettyä miehen kanssa. Mullakin on nuoruuden avioliitosta kaksi lasta ja nykyisen miehen kanssa yksi yhteinen lapsi ja toinen on siis toiveissa. Kyllä sitä vieläkin kelailee asioita, siihen suuntaan että onkohan lapsen yrittäminen oikea ratkaisu (vaikka tässä kuinka kovasti kuumeileekin) ja tulevaisuus ehkä hieman pelottaakin, kun on tommonen epäonnistuminen parisuhteessa takana. Luulen, että tommonen empiminen on kuitenkin yleistä ja mun mielestä merkki vastuullisuudesta.

Meillä ainakin kesäinen keskenmeno paransi keskusteluyhteyttä miehen kanssa ja siinä kesäloman aikana oli aikaa jutella paljon kaikista asioista. Siihen keskusteluun kun tässä arkirumbassa ei välttämättä jää aikaa, etenkin kun on tommonen hitaasti keskusteluun lämpiävä puoliso... Pitäis vaan ottaa se aika sille keskustelemiselle!

Silveri, mehän ollaan nyt sitten melko samassa kierron vaiheessa. Ei muuta kuin yhdessä uuteen nousuun! [:D] Mulla näköjään taas alkaa tuo kierto asettumaan tuohon 26 päivän tienoille, mitä se oli jo ennen keskenmenoa. Mulla oli pillereiden jälkeen kierto tarkka 28 päivää noin puolisen vuotta, sitten se lyheni huomattavasti, ollen lyhyimmilään vain 23 päivää. [:'(] Ootko muuten saanut jo niitä tuloksia niistä labroista, joita sulta otettiin?

Ginessa, mulla on käytössä "vain" vitamiinit, foolihappo ja greippimehu. Tuosta vehnänalkioöljystä en ollut kuullutkaan. Pitäisköhän sekin lisätä kauppalistalle...? [;)]

Paljon iloista mieltä ja positiivisuutta meille kaikille! [:D]

Takaisin