joko nyt onnistaisi

Kiva lukea minkälaista porukkaa täällä oikein on. Niin ja suurkiitos, kun toivotitte mut mukaan keskusteluun. Välillä vähän puheripulin poikasta, mutta josko noi hyvin epäsäännölliset ja epäinhimilliset työajat vähän verottais täällä roikkumista, jotta ette muhun ihan kyllästy. Heh! Olen siis sairaalassa töissä ja 12,5h päivät ei ole mitään harvinaisuuksia. [X(]

Pääkaupunkiseudulla asustellaan ja meillä molemmilla on toiveissa saada ensimmäinen lapsi. Tosin avomies/ kihlattu sattuu olemaan Englantilainen ja monenlaisten syitten vuoksi ajoittain oleilee jonkin aikaa aina kotimaassaan. Eli on aina vähän onnen kauppaa sattuuko olemaan kotosalla ovulaation aikaan.

Nyt utelenkin, että mahtaako tällä palstalla olevien joukossa olla muita ulkomaalaistaustan omaavia odottajia/ kuumeilijoita? Kuka tunnustaa? [;)]

Heips!

Nopeasti tulin kuulumiset kirjoittamaan ja sit taas menoks [&:]
Eipä siellä masussa ketään ollut...Oon varmaan oikeesti tulos pöpiks kun oireet oli niiiin tarkat ja aidot, no nyt lopetan päivien laskeskelun ja kropan tutkiskelun ja keskityn vaan ihanaan perheeseeni joka on jo olemassa.[:)]
Kyllä munkin aika vielä joskus koittaa ja saan ylpeänä kulkea taas maha pystyssä.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Mukavan erilaista porukkaa täällä.
Itse olen 160 cm pitkä, painoa 5-10 kg liikaa. Hiusten väri ja muoto muuttuu muutaman kuukauden välein, kiitos siitä minun luottoparturille, mutta tällä hetkellä on lyhyehköt, lähes blondit hiukset otsatukalla. Massaan sulautuva tyyppi taidan olla minäkin. Varsinainen kotikissa. Talo rakennettiin kolme vuotta sitten ja kotona ollaan viihdytty siitä asti liiankin hyvin. Omat vanhempani asuu Lapissa ja miehen vanhemmat Pohjanmaalla, joten siellä meitä kaipailtaisiin kyllä useammin. Kotona on kolme kissaa, joista yksi saa ensi kuussa pentuja. Naimisissa ollaan oltu vuoden ja ensimmäinen lapsi meillä molemmilla toiveissa. Ikää on 32-v.

No kai sitä täytyy myös kertoilla jotain itsestä kun tässä on hetki aikaa ennen töihin lähtöä.

Eli pituutta on 173cm ja painoa karvan vajaa 70kg. Koko ikäni (viimeistä 4 vuotta lukuunottamatta) olen ollut alipainoinen, mutta kuten paino kertoo, olen vihdoin päässyt normaalipainoisten joukkoon eli huomaa iän vaikutuksen ruoansulatukseen. Nyt täytyy vaan yrittää miettiä noita syömisiään sen verran ettei tämä suhteessa hurja painonnousu jatku sitten enää ylipainon puolelle. Tämän hetkinen tilanne olisi oikein sopiva minulle.
Hiukset ovat epämääräisen ruskeat, eivät tummat eikä vaaleat ja pari päivää sitten kampaaja ne lyhensi juuri ja juuri harteille ylettyviksi. Kasvoja "koristavat" hiusten lisäksi silmälasit ja pienenpienet nappikorvikset.
Pukeutumistyyli on perussiisti, värityksenä useimmiten mustaa ja rinnalla sitten joku voimakas väri silloin tällöin ja valkoistakin.
Meikkaamista en useimmiten jaksa harrastaa eikä epäinhimilliset työajat (sairaanhoitaja) ainakaan kannusta tuohon. Hiukset ovat useimmiten kiinni jonkinlaisella sykeröllä tai poninhännällä, tämäkin työn vuoksi kun en voi sietää hiuksia silmillä töitä tehdessä.
Mitäpä muuta vielä.. Mies on kalju, karvainen ja parta on pitkä ja punainen. Pukeutuu vapaa-ajalla usein huppariin ja maastohousuihin tai harrikkapaitaan. Poika pukeutuu usein myös huppariin ja jonkinlaisiin puuvillahousuihin (farkkuja ei voi sietää), hiukset lapsella ovat ruskeat useimmiten ylipitkät, aina sekaisin, luonnostaan kovin taipuvaiset kuten minullakin. Nyt tosin oikein siistit ja kivasti leikatut parturin jäljiltä, jonne raahasin sen vuoksi, että isällään huomenna häät enkä kehdannut antaa poikaa sormuspojaksi ilman hiustenleikkuuta :)

Mutta nyt valmistautumaan yötöihin. Toivottavasti työkaverit ottivat asiakseen sen mitä aamulla töistä lähtiessäni kehotin eli potilaat olisi laitettu vaihtoon. Viime yö oli aivan kamala, ei meinannut kädet ja pää riittää vastuullani olleiden neljän valvontapotilaan hoitamiseen.

Kauniit unet ja hurjia plussapuhureita kaikille!

Täytyy sanoa et itsekkään ei osannut hahmottaa teitä ihan oikein hehe :)
Anskun kuvittelin jostain syystä vaaleaksi!
Jaa et mie tumma..hui.. oon joskus kokeillu ja must tuli kalpee ku haamu[:D] Oon vaalea iholtani ja päältäni :) Värjäillä en oo pitkää aikaa uskaltanu ku kihara hius on niin huokonen ja kuiva et väri imeytyy eikä lähe ku kasvamalla pois vaik ois kuinka sävyte hehe.
Meillä on muuten kanssa Karvanen mies niinku Aphraelilla[:D]
tosin tukka on pitkä. Parta löytyy myös, eikä mikää ihan lyhyt, kunnon skegge olla pitää [;)] Ja punertava muuten kans!
Verkkarit on maailman mukavimmat housut enkä ees muista koska olisin farkkuja päälleni pukenu[:D]
Meil on töissä farkkukielto ja siel pitää aina olla siisti ni mä joudun kyl meikkaamaa ja siistiytymää joka päivä. Vapaa-ajalla en sit usein meikkaakkaa ja otan rennosti :)

Täältäkin suunnasta pientä kuvausta itsestäni. Olen 173cm pitkä ja painoa 72kg. Viitisen kiloa on ylimääräistä, joista kaksi olen onnistunut keräämään tässä vauvayrityksen aikana, kun pitää muka syödä "hyvin". Hiukset ovat tummanruskeat (vivahdusta punaiseen), tosin purkista ja tällä hetkellä olkapäille ja vihreät silmät. Pari viikkoa sitten mulle joku ulkomaalainen mies junassa väitti etten ole ollenkaan suomalaisen näköinen.. Töissä joudun pitäämään suorat housut-kauluspaita-villatakki linjaa, kotona viihdyn kollareissa ja ylisuurissa villapaidoissa.. Farkkujakin tosin kaapista löytyy ihan liian monet käyttöasteeseen nähden... Tykkään liikkua paljon, lähinnä juoksen, mutta käyn myös jumppatunneilla.

Meillä ei ole eläimiä (allergia) mutta kissoista kovasti tykättäisiin. Allergian takia mulla ei ole edes korviksia kun en saa paranemaan millään rei'ityksen jälkeen. Onneksi sentään sormuksia pystyy käyttämään. Miehen kanssa ollaan naimisissa oltu puoli vuotta, seurusteltu muutama vuosi.

Nyytin ja Lilan kirjoituksia lukiessa ei voi muuta kun todeta, että on se vaan ihanaa kun ei tarvi pukeutua töihin. Tai no ei meilläkään ilman vaatteita olla eikä ne työvaatteet mitkään maailman mukavimmatkaan ole, mutta mukavammat silti kun ajatus jostain supersiisteistä jäykistelyvaatteista ;)
Mieskin kirosi aikansa työpaikkaa vaihdettuaan kun joutui ostamaan kaapillisen kauluspaitoja ja siistejä housuja. Se kun käy vaikka ihan vaan pikaisesti ruokatunnilla kotona, niin kauluspaita lentää nurkkaan samalla sekunnilla kun ottaa kengät pois. Juuri pari päivää sitten nauroin tuolle asialle.

Haudihou!

Täällähän on ihan erinäköistä porukkaa, mitä mielikuvissaan on muodostanut! Mukavaa lukea, miten erilaisia me kaikki täällä olemme!

Wastis: välillä vaan iskee epätoivo, kun on niin paljon täällä tavannut ihmisiä, jotka ovat siirtyneet odottajiin ja ite vaan maailman tappiin keikkuu täällä haaveilijoissa. Tiedän, että teitä ihania ihmisiä kyllä täällä riittää, mut olis mukava jo tonne ihanien odottajien puolelle siirtyä. En ole itse hlö kohtaisesti pystynyt käymään vakoilemassa odottajien puolella vanhoja tuttavuuksia -on kuitenkin sen verran kipeä asia itselle...

Ansku81: no hyvä ettet hylkää meitä haaveilijoita hauskoilla jutuilla! Tulee kyllä sua ikävä....
Mirella; tsemppiä oireiluun, tuo on niin tuttua...

No, tasapuolisuuden nimissä myös minusta ja siitä millainen olen:
Ikää on kohta 28v. Ulkoiselta olemukselta vartta on kehittynyt 164cm verran ja paino huitelee 70 tienoilla (hyi minua, mikä löpsähdys pääsyt käymään), mutta olen sellainen reitevä ja rintava, et eipä kukaan oikeesti taida arvata painoani -tai jos arvaa, niin aina alakanttiin.
Hiukset on pitkät ja vaaleet, mallia piikkisuora. Silmät on sini-vihreän-harmaat(=epämääräisen väriset), vihaisena ollessani kuulemma täysin vihreät. Tatuointeja löytyy 8kpl, normi korvisrei`itykset sekä kieliläväri löytyy. En ole ihan perus terapeutin(siis ei fysio-sellainen) näköinen, mutta kuvat ja lävärit piilotettavissa, joten asiapenttilinja kyllä onnistuu. Mieheni on mallia 40+, tumma ja tulinen mutta ei ulkomaalainen.
Siinä varmasti tiiviisti meistä...

Moikka!

Aivan superihana viikonloppu vietetty mieheni kanssa, paljon niin ihania hetkiä että vieläkin on maha ihan solmussa ja posket punaisina, huh huh.... [:)] Varasin lääkäriltä ajan ens torstaiksi, josko selviäis toi aivan mahdottoman pitkä kierto, että mikä siellä on pielessä...nyt kierron pituus jo huimat 66 vrk... 2 testiä on näyttäneet negaa, joten raskaana en kai ole. Välillä on hirvee epätoivo siitä kun MITÄÄN ei tapahdu, kuukautiset ois nyt niin mielettömän tervetulleet, että saatais edes joku selvyys ja vois aloittaa taas puhtaalta pöydältä vauvan yrityksen. Mutta katellaan, torstaina olen kai jonkin verraan viisaampi.

Pitänee kai itsekin vähän omia tietoja tänne kertoa... Eli olen 174cm pitkä ja painoa reilut 70kg. Silmät siniharmaat ja hiukset puolipitkät, ruskeat vaaleilla raidoilla, usein pidän ne kiinni ponnarilla. Korvikset löytyy, 3 tatuointia. Pukeutumistyyli ihan siisti, farkut, t-paita/toppi, neule-linja, talvisin rakastan yli kaiken villapaitoja. Kotioloissa kuitenkin useimmiten verkkarit ja t-paita on vakiovaatetus. Töissä sit hoitsun vaatteet. Mies on mua aavistuksen verran pidempi, kalju ja parta löytyy. Farkku ja huppari-tyylinen on rakkaani.
Meillä on siis uusperhe, taloudesta löytyy 3 poikaa edellisestä liitostani ja maailman suloisin kultainen noutaja. Yhdessä on oltu 4 vuotta, naimisiin mentiin vuosi sitten ja ekaa yhteistä lasta yritetään. Siinäpä meidän porukan kuvaus noin niin kun pähkinänkuoressa.

Plussatuulia kaikille ja onnea jo plussanneille!!!!

Päivitänpä nyt tähänkin ketjuun että menkat sitten alkoi eilen, kp 44. Nyt pääsee sitten taas aloittamaan "alusta".. Ehkäpä mun tuntemukset ovulaationtapaisesta kp 29 sitten pitivät paikkansa. Mietin myös että loman aikana jouduin pari kertaa ottamaan allergialääkettä kun sain pahan nokkosihottuman - muutoin olin yrityksen aikana yrittänyt olla ilman niitä jo monta kuukautta. Olisikohan siinä syyllinen myöhästyneeseen ovikseen..

Jostain syystä ihottumat on nyt riehaantuneet oikein kunnolla (pitäisi kai suitsia noita lisä- ja väriaineita pois ruokavaliosta tarkemmin) ja tuskaa on kyllä olla ottamatta setiritsiiniä. Mutta täytyy taas yrittää. Päänsärkylääkkeet on vaihtuneet parasetamoliin ja yllättävän hyvin olen panadol zapilla selvinnyt, vaikka ennen olin sitä mieltä että ainoastaan ibuprofeeinit auttaa.

hei !
mulla on normi kierto aina sen 32 päivää...
melkeimpä poikkeuksetta aina.
nyt sitten ollu tällä viikolla ihme alamaha nippailuja...
ja koska menkkojen pitäis alkaa vast joskus ens viikon loppupuolella...
tänään oon sit ollu turvoksissa kuin valas [:D]
ja jotain verituhrua tullut...
tuhrut on kyllä ruskeeta,ennemmän valkovuotoa kun verta.
nyt sitte ootellaan että tuliko se täti melkein viikon ajoissa, vai mitä ihme vuotoa tämä nyt sitten on.
kun pakkaa sekoittaa se,että kun mullahan oli km.
niin sillon tuli raskauden aikana ainakin yhet menkat. ilmeisemmin kahdet,vähän on sekava tilanne kun en tiedä.
ja ku mäkin oon nyt niin päättänyt olla raskaana[:D] vaikka mikä olisi[:D]
eli toiveajatteluahan tämä.
mutta,teimpä testin. yks kipale tuolta löytyi.
niin eikös tämä ollut "sunnuntaiversio", eli tulokseton.
mikä lie virhe testiin tullut,mutta ei antanut sitä ensimmäistäkään viivaa:DD
jotain haamua kumpaankin,siis TODELLA haamua.
eli siitä ei ota selvää...[:@]

kysymys, mimmosia on teidän raskautuneiden haamut olleet?
siis onko ihan selkeästi ollut nähtävissä, vai onko kellään ollut erittäin heikosti näkyviä?

en sitten lähtenyt hakemaan apteekista uutta testiä kun tilasin just netistä ja huomenna pitäis saapua.
ja kun normikierron mukaanhan menkkojenkin kuuluis alkaa vasta joskus 5pvän päästä.
on kyllä niin inhottavaa nyt ootella että alkaako menkat ja jos alkaakin niin testaanko siltikin.
kun tosiaan siinä kesken menneessä raskaudessakin ne tuli,ja oli muuten oireeton se mun vähänen raskausaikani.

tulipas taas kauhea vuodatus[:D]
mutta tänne on niin ihana näitä höpötellä ku miehelle kun kertoo se on ihan "hoomoilasena" ja muillekkaan voi kuitenkaan jutella. kun ketään lähipiiristä ei esim. yritä raskautua niin sama reaktio sielläkin sitten ois.

plussatuulia kamalan paljon kaikille[:)]
sais tännekin alkaa nyt tuulemaan niitä,
jarrusukkien kanssa tällä kertaa kiitos[8D]

toi lilypiekin näyttää olevan pari päivää väärässä näköjään[:D]

Moikka :)
Tyttö Koo,toivottavasti saat torstaina selvyyden tilanteeseen :)
Lilalle tsemppiä uuteen yritykseen!
Wastiksella jännät paikat[:)]  Siihen haamuun kommentoidakseni niin mulla se oli siis ihan selkeä viiva..ei vaan ollu ihan yhtä tumma kuin kontolliviiva, joten pidin sitä haamuna, vaik selkeä plussahan se oli kun asiaa näin jälkikä'teen ajattelee :) Sillon oli vaan niin epäuskoinen ja hämillään[:D]

Toivottavasti tuutte pian perässä odottajiin!!

Hihhih[;)]

6 päivää niin voisi testailla..ihan oudot tuntemukset täällä edelleen..
Toisaalta mietin että josko tää alavatsaolo vois olla alkavaa virtsatietulehdusta tms..Olen kärsinyt niistä useita vuosia,-lähes 18 vuotta...
Mutta joo,vetäisyjä hieman,painon tunnetta,turvottelua.
Tänään oksetti ruoan jälkeen,väsymys painaa,rinnat on oudot,ei kipeet mutta oudon tuntuiset,ikään kuin puristusta,muttei nännit ole kipeet.[:-]
Toiveajattelua?[;)]
Toisaalta,voishan sitä edelleenkin olla tulossa vaan kipeeksi?

Eihän sitä näin nopeesti voi olla mitään tuntemuksia?[:-]
Plääh,pitäis vaan miettiä muuta kuin omaa kroppaa ja se toimintoja ensi sunnuntaihin..
Mutta täti kiltti-pysy poissa!![:D]

Mulla ei oo mielestäni ollut koskaan minkäänlaisia "kiinittymisvuotoja"mitä olen täältä lukenut usealla olevan,kaikki testit olen tehnyt päivän myöhemmin kuin ois pitänyt alkaa..ja selkeesti on aina näyttänyt raskaudet...

Kaikille jänniä aikoja täältä toivottelen,uusiin taistoihin tie vie!![:D]
Wastis-pidän peukkua sulle!![:D]

Moikka taas! Mökiltä kotiuduttu ja arkea kohti mennään. Lisään vielä itseni kuvaukseen vähän, kun te muutkin kuvailitte, millaisissa asuissa liikutte. Kotosalla olen lähes aina pyjamassa. Totta, vaihdan sen ylle heti töistä tultuani. Työvaatteet kaapiin, ettei tartu kissan karvoja ja silmälasit ynnä rannekorut ja sormukset kaapin päälle. Sitten pyjama - maailman ihanin ja rennoin kotiasu - päälle. Mutta joo, pyjamassa ei viitsi ihan töihin mennä. Siellä tyyli vaihtelee farkuista ja trikoopaidasta jakkuun ja suoriin housuihin. Väri yleensä mustaa ja punaista. Nyt ostin yhden violetin neuleen, se on aika kivan värinen. Ja hameitakin ostin monen vuoden tauon jälkeen kaksikin sekä yhden mekon. Jotenkin tämä raskauden yritys on saanut naiselliset puolet pintaan ja tekee mieli laittaa välillä hametta ylle.

Mun mies on 6v mua vanhempi ja 6 cm pidempi. Tummanruskeat lyhyehköt hiukset ja siniset silmät ynnä silmälasit. Semmonen puolimaratoonari, joka nytkin on lenkillä ja minä vaan tässä koneella jätskikulhon kera! Huomenna palaan taas tiukempaan arkeen eli tämän kesän jätskit on nyt tässä. Lenkkitossutkin laitoin jo eteiseen esille.

Eka tikutus näytti negaa... mutta niin pitikin... ovis pitäis olla keskiviikkona...

Nyytti ehkä mulla on niin blondit jutut että vaikutan todellista vaaleammalta... [;)]

Kuulostaa wastis ja ginessa hyvältä! [:)] Ei muuta kun pian perässä tuonne odottajiin!

Joo, kyllä mullakin se eka "haamu" oli ihan selkeä viiva, joskin vähän vaaleampi kun kontrolliviiva. Neuvolatäti sano että jos mun ovis oli silloin ku tikut väitti ni ei olis kuulemma pitäny näyttää vielä keskiviikkona ku ihan just ja just näkyvää haamua. [:-] Mut mitäpä tuosta, oli koska oli ni raskaana ollaan nyt päätetty olla. [:)]

Mulla noi oireet menee ja tulee vieläkii sillee etten tiiä mikä liittyy edes tähän raskauteen. Mut eka tuntemus oli tosissaan semmonen pissatulehdus-olo ja maha tuntu turvonneelta (siis vaikka kuinka yritti laihistaa ni se vaan pömpötti). Ja tissit mullakii on semmoset jännän tuntuset, ei kipeet ku vaan hetkittäin mutta oudot... Oikeastaan ainoa mikä pysyy on tää kuvotusolo mikä jatkuu aamusta iltaan... [:-] Ja ginessa kyllä mulla nää kaikki alko jo viikko ennen ku menkkojen piti alkaa. [:)]

Toivotaan Tyttö Koo että selvyys asiaan löytyy! [:)]

Peukkuja Lilalle uuteen yritykseen! [:)] Nyt ainakin sait selvyyden niihin puuttuneisiin tädin vierailuihin ja nipistelyihin!

Täällä on jännät paikat.... KP 30 menossa ja pillereiden lopetuksen jälkeen kierto ollut 28-32.... To-pe yönä siis oli parin tunnin ajan pientä kuvotusta ja eilen tuli pikkasen rusehtavaa vuotoa. Jännitti kovin, että nytkö ne menkat sitten alkaa. Vielä ei oo kuitenkaan verta tullut, että varovaisen toiveikkaana edelleen.

Muuten oireet on hyvin maltillisia. Pientä väsymystä (työt?), turvotusta ja sitten tulee ehkä vähän useammin käytyä vessassa. Testata meinasin torstaina mikäli ei menkkoja kuulu sitä ennen. Miten te toiset ootte malttaneet?

Tyttö Koo Tuli tuossa mieleeni, että jos 66vrk on kierron väli, niin sulla on saattanut jäädä yksi ovulaatio välistä.

Ilman ovulaatiota ei tule menkkoja, vaan keho jää odottamaan seuraavan kierron ovulaatiota. Toisin sanoen kandee tosiaan käydä selvittämässä, että toimiiko sun molemmat puolet tai vaiko vaan toinen puoli!

Kaikkien superpitkien kiertojen omaaville voi tämä olla selityksenä taustalla! (nimim. itselläkin selvitettiin aikanaan).

hemmetin täti!
tuppas kylään vaikka kuinka tein asiani selväksi että häntä en meille halua[:@]
nyt ottaa kupoliin ja rankasti.

nooh, tikuttelua sitten luvassa.
mites,missä vaiheessa ootte alottanu tikuttelun?
ja missä vaiheessa alottanu pupuilut?
kun oon niin hukassa noitten tikkujen kanssa[:D]
jos sais vaikka pidettyä tän kierron tädin poissa.
jos se typerys tajuais jo olla tulematta.
tuppaa kylään piru vie koko ajan vaikka ei olis yhtään tervetullut[:D]

wastis, mulla on ainakin nämä ekat luomukierrot olleet melko säännölliset, joten olen aloittanut tikuttelun 3-4 päivää ennen oletettua ovista. Yleensä heti oviksen bongattua olen houkutellut miehen peittoja heiluttelemaan. Nyt tosin mietin, että pitäskö malttaa seuraavaan päivään ootella, kun meillä harvemmin keskellä viikkoa kahtena peräkkäisenä päivänä innostutaan ja ainakaan viimeks ei tärpännyt heti ovistestin näytettyä plussaa. Pakkauksessahan sanotaan, että ovis tapahtuu 24-36 tunnin kuluessa plussauksesta... [8|]

wastis mä tosissaan jouduin tikuttelemaan melkee kaks viikkoa kun toiveekkaana kuvittelin kierron normalisoituvan siihen 28päivään. [8|] Mutta siis tosissaan n.3 päivää ennen odotettua ovista olis hyvä alottaa ja jatkaa siihen kunnes plussaa näyttää. [:)] Mulla näytti plussaa kahtena päivänä ja siinä ekan päivän iltana pupuiltiin (ja päivää ennen sitä) mut sitte mulle kasvo miehen sukupuolielin ottaan ku mies taas jotain törttöili ja loppuajan pupuilut jäi. [;)] Vähän harmitti kun se jälkimmäinen plussauspäivä jäi siis hyödyntämättä (ja todennäköisesti se olis ollu lähempänä ovista) mut näköjään se ennakointikii riitti. [;)] Peukkuja uuteen yritykseen! [:)]

Tervetuloa Shiru! [:)]

Takaisin