joko nyt onnistaisi

Tervetuloa cici mukaan kuumeilijoihin!!

Aamulla klo 8 alkaa loma, joten pysyttelen taka-alalla ainaki viikon kun ulkomaille lähden alku viikosta ja viikonloppuna pitää pakkailla ja tehdä viimehetken hankintoja ja varmistuksia.. Jännittää ku en oo ennen lentäny niin et ite on pitäny huolehtia muusta kuin siitä että pysyy porukan mukana.. Koitan kuitenki suomessa ollessani ehtiä edes lukemaan teidän kuulumisia jos en kommentoimaan ehdikään.. Ja koitan ohjailla etelän lämpimiä plussatuulia tänne meidän iloksi jotka emme VIELÄ ole plussanneet..

Toivattavasti saisin lukea matkalta tullessani paljon hyviä uutisia ja ehkä kertoa sellaisia itsekkin..

Joan* hyvää matkaa ja plussatuulia matkalaukkuun! [:)]

Cici, tervetuloa kuumeiseen porukkaamme!

Arvatkaa, ketkä lähtee marraskuussa mun ovisviikolla Roomaan, rakkauden kaupunkiin!!!! JEEEEE!!! Eikä haittaa yhtään, vaikka ois plussannut jo etukäteen. [8D]

Heips taas kaikille! Kerrothan Mirella heti kun kuulet neuvolasta tulokset, jänniittää sun puolesta, toivottavasti saat hyviä uutisia. [:)]

Itse en oikein tiedä miten suhtautuisin noihin ovistesteihin kun taas tein testin eikä siihen tullut kuin yksi viiva ja omien laskujeni mukaan oviksen pitäisi tapahtua ihan näinä päivinä, nivusissa on jo ollut pari päivää kummallisia tuntemuksia. Onkohan sillä väliä mihin aikaan päivästä sen testin tekee. Tosi tylsää kun itse tuntee että jotain olisi tapahtumassa mutta testi näyttää miinusta, sitä rupee miettimään tapahtuuko tuolla alakerrassa ylipäätään yhtään mitään....

Cici, jatka vaan sitkeästi tikutusta. Ovis ei välttämättä ole just 14 päivää ennen menkkojen alkua ja aina sitä ei tule ollenkaan. Jos ovista ei tule ollenkaan, on se helppo hoitaa kuntoon. Don't worry! Toivotaan, että viiva ilmestyy tikkuun jo heti huomenna. Mun pakkauksessa sanotaan, ettei pidä testata aamuvirtsasta ja että testaus olisi hyvä tehdä joka päivä samaan aikaan. Alan itse tikuttaa sunnuntaina ja yritän olla stressaamatta. Tsemppiä!

Kiitos rohkaisusta Silveri, täytyy vaan jatkaa sitkeästi ja toivoa parasta. Täytyy yrittää myös olla stressaamatta, päätin jo kun raskaustesti viimeksi näytti miinusta, että enää en ajattele kokoa asiaa... mutta sehän ei tietysti onnistu. Tsemppiä bongailuun myös sinnepäin. [:D]

Kävin tuolla Nyytin perustamassa ketjussa lukemassa Nyytin, Anskun ja muiden raskausjuttuja. Tulipa kova halu päästä mukaan niihin juttuihin! Muutenkin jo pelkät ketjujen nimet on niin ihania, että haluaisi jo kovasti olla osa jotain ryhmää, toukomasuja tai muuta ihanaa. Täytynee laittaa kotona peitot heilumaan oikein urakalla. [;)]

Juu, Cici ei muuta kun sitkeydellä vaan. [:)] Mäkin tikutin ovista melkee kaks viikkoa ennen ku sen plussan sain. Ovis oli siis paljon myöhemmin kun olin kuvitellu. Ja nyt sitten onnellisesti siis plussasin kun vaan löysin vihdoin sen kunnon oviksen. [:)] Mä en enää luottanu omiin tuntemuksiini ollenkaan ku menkat alko aina ihan miten sattuu. Mulla oli myös ohjeet tikuissa ettei aamuvirtsasta mutta muuten ei oo väliä mihin aikaan päivästä, kunhan suunnilleen on samaan aikaan. [:)]

Kuulostaa Silveri ihanalta... [:)] Plussatuulia matkaan!

Plussatuulia ja ihanaa lomaa myös Joanille! [:)][:)]

Täälläkin on kovasti vauvakuumetta ilmassa. Pillerit jätimme pois maaliskuun lopulla. Kihlattuni on kuitenkin ajoittain aina jonkin aikaa ulkomailla ja kun hän on sattunut pari kertaa olemaan juuri tuolla kriittisellä hetkellä pois niin nyt olis sitten kolmas mahdollisuus, että olis tärpännyt.

Yritämme suhtautua asiaan "saa tulla kun on tullakseen" mielellä, lähinnä ettei tulisi paineita ja emme nyt niin varsinaisesti ole ryhtyneet pupuiksi, vain jotta tulisin raskaaksi. Kyllähän se kuitenkin on aina pieni pettymys ollut, kun menkat onkin alkaneet.

Nyt on kuitenkin alusta asti ollut sellainen fiilis, että nyt olisi raskaus mahdollinen. [:)] Mahd. hedelmöittymishetkestä lähtien on alavatsalla tuntunut, että jotain siellä on. Vaikea kuitenkaan kuvailla selvästi mitä siellä tapahtuu. N. viikon päästä siitä oli vähän hiljaisempaa, mutta nyt taas tuntuu jotakin. Vähän niinkuin menkat olis alkamassa mutta kuitenkin erilaista. Vointi on aivan lostava, vähän väsyttää, mutta se voi johtua töistäkin. Turvottaa ja vessassa tulee ehkä käytyä vähän tiuhempaan tai sitten vaan kuvittelen.

Joitakin sivuja tätä ketjua lukeneena oikein iso hali ja onnittelut kaikille plussanneille ja onnea uuteen yritykseen toisille. Lomasuunnitelmat kuulostavat varsinkin ihanilta. Täällä vielä viikon verran siihen, kun menkkojen pitäisi alkaa. Millään ei jaksaisi odottaa, on tää niin jännää! [&:]

Moikka kaikille pitkästä aikaa ja superisti onnea Ansku81:lle ja tietty kaikille muillekin plussanneille! Mut hei, kuka nyt roikkuu mun kanssa maailman tappiin täällä haaveilijoissa??!!  Oikeesti, siis tosi hienoa te kaikki plussanneet!

Mä olen vaan lomaillut ja ollut kaukana sivistyksestä ja nyt piiiitkästä aikaa pääsin koneen äärelle (seuraavaks varmaan taas parin viikon päästä). Hirveesti tullut uutta lukemista!

Täällä eletään aikaa jälkeen ensimmäiset kuukautiset jälkeen keskenmenon. Kierto oli taas joku 39 päivää (aika vaikee laskee ku viimeset mensut kesti sen kuukauden päivät....) Hyvällä mielellä on oltu enkä ole mitään oviksiakaan laskenut. Mä ehkä luovutan tässä hommassa ennen kuin menee mielenterveys. Testitulokset muuten oli puhtaat ja nyt ollaan kyllä ahkerasti peittoja heiluteltu - itseasiassa nyt pitää mennä taas siihen puuhaan! ;)

Angervo et ole yksin täällä "haaveilijoissa".
Kyllä meitäkin täällä vielä riittää.
Ehkä mekin sitten jonain päivänä[:)]

Itsellä keskenmenosta nyt n4kk.
kyllä se siitä helpottaa[;)]

mua on nyt nippaillut ja vihlonut oikeen urakalla alamassusta.
toiveet nostaa stten heti päätään.
josko...
mitään muita "oireita" ei ole tullut.
no sen näkee ensi viikolla tuleeko tuo täti paholainen taas kylään.
saisi kyllä pysyä poissa ja lähettää ennemmin sellaisen jarrusukkaisen yksilön[:D]

itse olen "vastustanut" omalla kohdalla ovistikkuja,mutta taidampa tilata kun anskullakin heti tärppäs.
josko sitten edes tietäis miten ovuloikaan,ja kuina pieleen on laskurit menny.
vuoden nyt yritelty ilman,ja pakko nyt jotain keksiä[:D]

mutta plussatuulia kaikille oikein kovin[8D]

Joo, wastis kyllä mäkii niitä ovistikkuja pitkään vastustin mutta sitten kun tuntu että kaikki keinot oli jo koitettu ni aattelin ettei se mitään ota jos ei annakaan. Ja antoihan se! [:)][:)][:)] Mutta noi nippailut kuulostaa kyllä hyvältä, ehkä niitä tikkuja ei tarvitakaan! [:)]

Ja Angervo, tuskin mä täältä mihinkään osaan lähteä, että mut löytää kyllä täältä roikkumasta maailman tappiin. [:)] Tietysti kivempi olis kun tulisitte kaikki tonne odottajiin ni voitais lopettaa tää palsta ihan kokonaan. [:)]

nyt kun on niin hyvää porukkaa kasassa,niin haluttaisko muitakin esitellä itseään tarkemmin?
ulkonäöllisesti siis. kun täällä kehittelee omia mielikuvia muista, ymmärrän että ei kuvia täällä pidä,mutta muuten kuvailis. tietäs kuinka sekalaista sakkia onkaan [:D]
ja kuinka on mielikuvat ollu väärässä[;)]
kiinnostaisi tietää miten sekalaista sakkia täältä löytyy, vai olenko ainoa "musta lammas"

minähän olen itse tälläinen 172cm pätkä[:D]
elopainoa liikaa vielä parikymmentä kiloa, viimisen vuoden aikana oon pudotellu niitä kiloja jo 12.
tällä hetkellä musta pitkä tukka (pidennykset [:)]),tyyli aina pörröinen siinäkin.
lävistyksiä aika kasa[:D] löytyy kielestä,korvista joista toinen venytetty isoksi, nenästä rengas, kaksi ylähuulessa olevaa ja yksi joka lävistää alahuulen pystyasennossa.
myös tatuointeja löytyy,selästä, rintakehä on tatuoitu (mm.irwikissa[;)]) ja kädessä on iso kalloneiti.

tällä haen takaa sitä että miten erilaisia ihmiset voivatkaan olla ulkoisesti ja silti muuten niin samanlaisia.
koska tiedän,että kun raskaudun,alan saamaan vielä enemmän paheksuvia katseita ulkonäkööni viitaten, vaikka tiedän että minusta tulee hyvä äiti[:)]
varsinkin kun multa on alettu taas kysellä henkkareita vaikka kohta se 23v täyttyykin[:D] hyvä niin.

ALKUPERÄINEN: wastis

nyt kun on niin hyvää porukkaa kasassa,niin haluttaisko muitakin esitellä itseään tarkemmin?
ulkonäöllisesti siis. kun täällä kehittelee omia mielikuvia muista, ymmärrän että ei kuvia täällä pidä,mutta muuten kuvailis. tietäs kuinka sekalaista sakkia onkaan [:D]
ja kuinka on mielikuvat ollu väärässä[;)]
kiinnostaisi tietää miten sekalaista sakkia täältä löytyy, vai olenko ainoa "musta lammas"

minähän olen itse tälläinen 172cm pätkä[:D]
elopainoa liikaa vielä parikymmentä kiloa, viimisen vuoden aikana oon pudotellu niitä kiloja jo 12.
tällä hetkellä musta pitkä tukka (pidennykset [:)]),tyyli aina pörröinen siinäkin.
lävistyksiä aika kasa[:D] löytyy kielestä,korvista joista toinen venytetty isoksi, nenästä rengas, kaksi ylähuulessa olevaa ja yksi joka lävistää alahuulen pystyasennossa.
myös tatuointeja löytyy,selästä, rintakehä on tatuoitu (mm.irwikissa[;)]) ja kädessä on iso kalloneiti.

tällä haen takaa sitä että miten erilaisia ihmiset voivatkaan olla ulkoisesti ja silti muuten niin samanlaisia.
koska tiedän,että kun raskaudun,alan saamaan vielä enemmän paheksuvia katseita ulkonäkööni viitaten, vaikka tiedän että minusta tulee hyvä äiti[:)]
varsinkin kun multa on alettu taas kysellä henkkareita vaikka kohta se 23v täyttyykin[:D] hyvä niin.

Jahas että musta lammas no höps!![:D]

157 piiiiitkä,[:D] painoa pitäs saada tosta 56, ainakin 4 alemmas toivoisin...
Mutta sopeudun näinkin:)
Vaalea/tumma puoleen selkään hiukset,pari lävistystä nenässä,enemmän kuin 2 korvista.
2 tatuointia,kuuntelen metallia.
Linerit,huulet ja kulmakarvat on pigmentoitu..
Niin ja se ikähän on vaan numero..mutta 37.v. ikä ei mielestäni enään vauvahaaveissa ole pelkkä numero vaan tosiasia joka pistää ajattelemaan...
Mutta mutta,toiveissa silti olisi ainakin vielä yhtä,ellei sitten kahta...jos niitä ei ilmaannu niin pettymyshän se on...

Niin ja onhan mulla noi 3 kullannuppua jo,kohta nekin kai lisääntynee..2-5 vuoden päästä...tai joskus[;)]

Kaikille ihanaa  tärppien odotuksen odotusta[:D]

Huomenta kaikki! Siis taustatietoja... no olen 170 cm pitkä ja painoa on liikaa... Aikaisemmat raskauteni ovat olleet aikamoisia ja molemmissa tuli painoa lisää 33 kg (kamalat turvotukset), ja lapsetkin olivat isoja, esikoinen painoi 4495 g ja toinen komeat 5555 g. Nyt on siis raskauksista minulle jäänyt 20 kg ylimääräistä. Jos vielä tärppää niin täytynee olla tosi tarkka mitä syön. Muuten olen ihan tavallisen tallaajan näköinen, ei lävistyksiä eikä tatuointeja, sellaisen kyllä haluaisin joku päivä [:)].
Tykkään tanssimisesta, erityisesti lattarit ja vatsatanssi ovat lähellä sydäntäni. Lisäksi teen käsitöitä. Niin ja ikää on jo 36 vuotta. [8D]
Tänään täytyisi taas tikuttaa josko ovulaatio olisi lähellä. Toivotaan parasta.

Onnea Cici tikutteluun!

Itseäni rupesi jo vähän naurattamaan, että heti kun eilen ennätin tänne kirjoittamaan, ettei oireita ole juurikaan, niin olikin viime yönä töissä jonkin aikaa sellaista kuvotusta. Olisikohan se merkki siitä, että masussa tosiaan jotain tapahtuu? Varovaisen toiveikas olen tällä hetkellä.

Ulkonäöstä...... Pituutta on huimat 155cm ja painoa sopivassa suhteessa. En ihan tikku ole, mutta aika hoikka kuitenkin. [:D] Puolipitkät tummanruskeat kiharat (tai siis olisivat pidemmät, jolleivät menis kiharaan ihan luonnostaan) ja ruskeet silmät. Korvikset löytyy, muttei mitään hurjempaa. Niin ja täytyy myös mainita tuo ihana kihlasormus.

Aamuva kaikille :)
Jospa minäkin jotain vastailisin,
Pituutta on huimat 163cm ja painoa n.62..blaah. 10 kiloa tuli kun lääkitykset alotin neljä vuotta sitte ja pois ei oo lähteny vaik oonkin ne myös lopettanu jo. Kellää hyviä vinkkejä millä sais ylimäärästä nestettä pois[:D] (varmaa sit ku ei raskaana enää, oletan ettei nyt ees saa yritellä?)
Mulla on luonnonkihara ja vaalea pitkä tukka ja vihreät simmut.
Tatuointeja löytyy kaksi, isohko alaselässä ja pienempi niskanikaman alapuolella tuossa yläselässä. Lävityksiä oli ennen paljon enempi, pelkästää korvissa oli 11kpl[:D] mut nyt ku pitää olla siisti töissä ni käytän enää kahdessa tai max.neljässä koruja :) Navassa on vielä koru mut kai sekin kohta lähtee.
Musiikkimaku on sekalainen, kaikki paitsi örinä ja ooppera uppoo jollain tapaa[:D]
Mies kuuntelee nu Metallia, joten siitäkin oppinu jollain tapaa pitämään vaikka trance ja ihan poppi oli ennen enemmän mielee.Xavier Naidoo on yks ihan lemppari artisti!
Mitähän vielä..oli kai siinäkin jo [;)]

Ainiin, ja Nyytiksi minut ristittiin vauvana kun olin niin kovin pieni :)
Vanhempani hupailivat kustannuksellani ja minusta onkin monia kuvia kun kylven ämpärissä istuen tai seison postilaatikossa[:D]

Ensinnäkin tervetulemast joukkoomme mukaan Vaavi2010!

Jos sitten minäkin kuvailisin itseäni... tavallisen näkönen niin, että katoaa massaan. Pituutta 172 cm, painoa noin 10 kg liikaa. Ruskeat puolipitkät hiukset (oma väri vaaleanruskea, mutta värjään yleensä tummaksi ja nyt on vaaleita raitoja joukossa), vihreet silmät ja silmälasit. Ei tatskoja eikä lävistyksiä paitsi korvikset (3+1). Luonteeltaani olen suht rauhallinen, mutta tulistun hetkessä, jos on tarvis. Lupsakka savolainen, joka yrittää pärjäillä Hämeessä hitaitten joukossa. Jos johonkin eläimeen voisi luonnettani verrata niin se ois kissa: itsenäinen ja itsepäinen. [;)]

Toi mun nimimerkki on meidän kissarouvan nimi eli ei sen kummemmin minua itseä kuvaa. Kertauksen vuoksi vielä, että avoliitossa elellään ja molemmille ekaa lasta yritetään.

Tervehdys Vaavi2010, mukavaa että liityit joukkoomme! [:)]

Mua parhaiten kuvaa sanonta pieni ja pyöreä. Kissa Karvista lainaten voisi sanoa, etten ole ylipainoinen vaan alimittainen...[;)] Harrastan paljon liikuntaa kaikessa muodossa, mutta ruokakin siis maistuu!

Mulla on ruskeat silmät ja puolipitkät tummat luonnonkiharat hiukset. Ei tatuointeja, eikä minkäänlaisia lävistyksiä, ei siis edes korviksia. Elimistöni hylkii allergian vuoksi kaikkea metallia. Näytän aivan tavalliselta ikäiseltäni (37 v.) ihmiseltä, sulaudun siis vaivatta massaan minäkin! Luonteeltani olen iloinen ja vilkas karjalainen (sukuperintöä) vaikka olenkin koko ikäni asunut täällä hitaassa Hämeessä.

Noista nimimerkeistä vielä, teillä kaikilla on niin mukavia ja persoonallisia nimimerkkejä. Itselläni ei ole mielikuvitusta moiseen, nimimerkkini muodostuu perheemme jäsenten nimien alkukirjaimista, niin tylsää!

Mukavaa ja stressitöntä viikonloppua kaikille, minä vetäydyn maaseudun rauhaan sadonkorjuutöihin. [:D]

Hih, onpa hauska lukea noita kuvauksia teistä kun on mielessä ihan toisenlainen kuva. [:D] Mä olin esimerkiks ihan varma että Nyytti sä oot ihan tummatukkainen (lähes musta) ja semmonen kirpun kokoinen (etkä sä nyt kauheesti sitä kirppua isompi oo mut lähes ihmisen kokoinen kuitenkii). [:D] Ja oli kyllä muistakii ihan erilaiset mielikuvat. [:D]

Mä oon 164cm pitkä ja painoa jotain päälle 60kg, ei kuitenkaan ihan 70kg:a. Mä en tota painoa hirveesti stressaa ni sen takia en ihan kauheen tarkkaa lukemaa osaa antaa. Varmastikin voisi painoa pudottaa mutta toisaalta tykkään hyvästä ruuasta liikaa ja elämästä pitää osata nauttia. [:)] Hiukset on pitkät ja punaiset, tai luonnostani olen semmonen maantienvärinen mutta purkista saanut vähän eloa tähän kuontaloon. [:)] Lävistyksiä ei oo missään (ei edes korvissa!) eikä tatuointeja liioin. Varsin tämmönen luonnonlapsi kaikin tavoin... Siis meikkaan tosi harvoin, tukan harjaan jos muistan ja verkkarit kuluu multa aina ensimmäisenä puhki... [;)] Kaikkein varmimmin mut löytää vapaa-aikana koirien kanssa jostain, metsästä tai koulutuskentältä ja varmaan sen takia nuo verkkarit onkin se suosituin asuste. [;)]

Takaisin