joko nyt onnistaisi

Sissus mitä juilimista! [:@] Nyt tosi vähän helpottaa mutta aamun kuljin kaksinkerroin ku tuntu siltä että joku on vetäny liian kireen kuminauhan mulle sisäpuolelle navasta pimpsukkaan... Mitähän ihmettä tää nyt sitten on? [&:] Ei satu koko aikaa mutta välillä aina nippasee oikein kunnolla (tai ei ehkä voi puhua nippailusta, otetaan se kertaa kymmenen). Hetken ajattelin että jos tää olis kiinnittymiskipuja mutta tällä kaverille ei kyllä sitte oo mitkään jarrusukat jalassa vaan piikkarit... [;)] Enkä mä oikein usko siihen kiinnittymiseenkään, ehkä mä vaan oon syöny jotain sopimatonta tai sitte mun vauvantekovärkit sano ittensä lopullisesti irti...

No se siitä tilityksestä. [:)]

Kyllä mäkin niitä kateuden pistoksia tunnen ja kyllä mun mielestä välillä saa vähän itseään sääliäkin kunhan ei anna katkeruuden vallata koko mieltä. Varsinkii silloin ku joku pamahtaa heti paksuks ja valittaa koko raskauden kuinka kauheeta on ja olo huono ja mitään ei voi tehdä ja sitte ku se käärö syntyy ni sitte valitus jatkuu ku mies ei tee mitään ja on niin rankkaa ja voi voi... Tekee mieli huutaa että tajuutko sä että mä antasin vasemman käteni ollakseni tossa asemassa!!!

Ja toi nimijuttu... Mun mielestä jotkui voi olla tosi inhottavia kun esimerkiks yks mun kaveri on sanonu ihan jostain alaluokilta asti että jos se saa joskus tytön ni sen nimeks tulee Juulia. Sitte sen toinen kaveri, joka vielä asuu ihan melkee sen mun kaverin vieressä sai tytön (ku mun kaveri oli yrittäny jo yli vuoden raskautua ja nyt vihdoin oli raskaana) ja tadaa, hänet kastettiin Juliaksi! Ja ihan varmasti tämä ihminen tiesi että kaverini haluaa antaa nimeksi Juulia jos lapsesta tulee tyttö ja että pitkä yritys on takana...

Eli siis tilitys jatkui sitten kuitenkii eikä eilinen positiivisuus ole enää vallalla... [;)]

Silveri en mä kyllä kanssa tajunnu että tää NÄIN vaikeeta on... Mutta toisaalta en kai oo ikinä sitä niin pitkälle ajatellukaan kun en ollu ollenkaan varma että lapsia edes haluan...

Joan* kannatan niitä nettipakkauksia! [:)] Siellä maksavat alle euron kpl ja ihan oikeita plussia tuli niilläkii. [:)] Tosin mä kyllä sain niillä sitte niitä haamuja vielä oviksen jälkeenkii...

kittie hyvää matkaa! Nauttikaa lomasta ja toisistanne!

VIHDOINKIN, tänä aamuna sain ihan aikusten oikeesti rehellisen PLUSSAN testiin! [:)] Testi ja kontrolliviiva olivat tasan yhtä tummia. Osaltaan voi johtua siitä, että tilasin netistä herkempiä raskaustestejä kuin ne mun aikaisemmat testit oli. Mutta aivan sama, plussaa se jokatapauksessa näyttää! [:)] Tulos oli siis oletettuna menkkojen alkamispäivänä haamu...  siitä kahden päivän päästä hieman tummempi haamu... ja siitä kahden päivän päästä plussa.

Mulla hävis eilen suurin osa oireista, joten siksikin olen enemmän kuin tyytyväinen tuohon plussaan. Eilen olin ihan varma, että täti on tulossa. Nyt olisi jo menossa sitten 4+4, laskettuaika 25.4. Pitääpä mennä kurkkimaan, mitä huhtikuun odottajille kuuluu... en kyllä tiedä, rohkenenko sinne vielä itse siirtyä... jos ainakin ensi viikkoon odottelisi.

Tuosta raskaaksi tulon vaikeudesta piti vielä kirjoittaa, että miten ihmeessä niitä vahinkoraskauksia tapahtuu? Tästä on taidettu täällä aikaisemminkin keskustella. Mutta kun oviksen aikaan ainoa mahdollisuus raskautua... munasolu elää sen vuorokauden... sitten vielä oliko se silti vain 20 % mahdollisuus sillä hedelmöittymisellä ja kiinnittymisellä... tuulimunat, kohdun ulkoiset ja keskenmenot? Ja silti tulee niitä vahinkoja!!! Tämä todennäköisyysmatematiikka ei mahdu minun aivoihin.

Paprikalle onnittelut vahventuneesta plussasta! Siitä saa kovasti voimaa jaksaa odottaa omaa plussaamista, kun tietää, että välillä jotkut onnistuu.

Mä oon ihan voipunut, kun ajattelenkin vain 20% mahdollisuutta raskautua. Ja vielä tänään yksi kaveri sanoi, että tässä iässä raskautumiseen menee yleensä vähintään vuosi!!!! Ai kamala! Miten mä jaksan vuoden yrittää positiivisin mielin?

Katselin just noita vau.fi:n omia tietoja ja mietiskelin, jos ehdottais miehelle viikon lomaa lokakuun tai marraskuun lopussa, kun on ovis ja lähdettäis vaikka jonnekin etelään, missä ois aikaa ja rauhaa pupuilla. Mulla kun on ovis aina keskellä viikkoa ja arjen kiireessä ei aina jaksa monta kertaa viikossa yrittää....

*huOks* [:o]

Onnea Paprika![:)]

Täällä kp1... pentele. [:@]

Äh, minkäs teet. Niitä ovistikkuja vois varmaan kokeilla, kun nytkin nämä ovulaatiolimat ilmeisesti oli pari päivää AIEMMIN kuin sitten itse ovulaatio!

Silverille piti sanoa, että vaikka tiesin paljon raskaustumisesta, siitä että tsänssit voi olla hyvinkin pienet, niin vasta nyt se on jotenkin kolahtanut. Kun itsellä ikää yli 30v, niin pelottaa toki sekin, että aika loppuu kesken ja mahdollisuudet on huonommat jne jne. Haluisin kuitenkin sanoa, että mummoni sai ensimmäisen lapsensa 27v, seuraavan "vasta" 34v ja ehti sitten saamaan 8 lasta kuitenkin! Se lohduttaa mua aina... [;)]

Olettehan muuten kaikki alkaneet popsia foolihappo-lisää? Sehän olisi hyvä aloittaa ennen raskautta jo, että varastot on sitten tulevalle pikkuiselle täysi![:)] Itse olin unohtanut, ja kun epäilin tuossa taannoin raskautuneeni sain mokomasta melkis päänsäryn! Kun haluis niin tehdä kaiken oikein, ainakin kaiken sen mikä on omassa vallassa!

Juuuh, tuo se on kyllä paha tuo valta... kun tää koko raskautumis-homma on ihan pois mun käsistä jotenkin, mä olen aina ollut melkonen kontrollifriikki, ja nyt mulla ei enää olekkaan kaikki langat tukevasti käsissä vaan oma kroppa tekee asioita ihan erilailla kuin haluisin. Kasvattaa varmaan luonnetta ja hermoja, jos jotain positiivista nyt haluu väkisin etsiä![:D]

Pahoitteluni TyhjäSyli.

Silveri, tuo loman suunnittelu on erittäin hyvä juttu. Kesälomalla meilläkin nyt tärppäsi.
Ikää mullakin on jo 31 vuotta ja vasta esikoista tässä touhutaan. Jotenkin sitä on aina ajatellut, että hyvinhän tässä on vielä aikaa... mutta kyllä se ikä vaan jossain kohdin alkaa hankaloittaa omia suunnitelmia.

Meidän tärppi-eväät oli nyt sitten:
greippi-mehu
raskausajan vitamiinit
seksiä joka toinen päivä koko kierron ajan
LOMA

Jos tämä nyt sitten on totta... ihan uskomaton fiilis. Käyn aina vähän väliä katsomassa sitä raskaustestiä uudelleen ja uudelleen, mutta silti en meinaa uskoa. Seuraavaksi alkaa sitten se panikointi, että tuulimuna, kohdunulkoinen... tuleeko keskenmeno... huolien kirjo on loputon. Mutta nyt vaan nautin tästä fiiliksestä. [:)] Töissäkään mitkään murheet ei liioin hetkauttaneet tänään. Ajattelin vain mielessäni, että "Aivan sama, meille tulee ensi keväänä vauva!"

Ihanaa paprika! Onnea vielä plussan vahvistumisesta! [:)][:)][:)]
Mä oon kanssa miettiny että miten niitä vahinkoraskauksia oikein tulee... Se on vähän sama ku miten ihmeessä metsäpalot syttyy ku jos mä koitan saada vaikka nuotiota (tai takkaa tai saunaa) syttymään, teen kaikenmaailman sytykkeet, valkkaan kuivat puut, pidän tuulensuojaa ja revin sanomalehden sinne sytykkeeksi ni siltikin se tuli vaan aina sammuu... Aika käsittämätöntä...

Mahtavaa Papika!
Ihanaa, kun voi lukea muiden plussista täällä, niin saa itteensä valettua toivoa että itekin joskus tuijottaa taas kahta viivaa.[:)]
Silloin kun itse sain sen viivan, niin pidin sitä testiä laukussa mukana ja aina välillä tarkistin että olihan se oikeesti plussa, etten vaan olis kuvitellua kaikkea. Ja vaikka menkat sitten alkoikin, niin säilytin silti sitä testiä itelle muistutuksena, että joskus on plussa saatu aikaiseksi. Että jos sen on kerran saanu niin miksei toisenkin kerran.[8|]

Itekin olen ihmetelly, että miksi ihmeessä sitä on joskus ollu niin paniikissa jos on ottanu pillerin myöhässä tai rengas on tullu huomaamatta ulos, kun tosiaan meilläkin yk 8 jo menossa.. Ja mikä ihme geeni niillä on jotka tulee raskaaksi vaikka olisivat ehkäisyäkin käyttäneet?! Tiedän omasta tuttavapiiristä muutaman sellaisenkin tapauksen..

Niin ja siihen oman elämänsä suunnitteluun piti lisätä se, että tähän raskauden suunnitteluunhan kuuluu mulla myös se että heti kun lopetettiin ehkäisy niin käytin tuntikaupalla aikaa netissa surffailuun jotta saisin selville millaiset vauvan vaunut haluan ja mistä maasta ne kannattaa tilata että saa parhaimman hinnan ja myös käytänkö kestovaippoja vai en.. Nämä päätökset on siis suunnilleen jo tehty ja nyt vain odotellaan, että millon se plussa suvaitsee ilmaantua.. Että on sitten ärsyttävää tämä kontrollin puute![:@]

Seuraavaksi vähän typerä kysymys, mutta tulipahan tossa mieleeni, että: Tiedättekö, mitä elimistössä tapahtuu kun ehkäisyä käyttää? Siis pillereitä ja renkaita ym. Niidenhän pitäisi estää ovulaatio, eikös? Niin mitä niille munasoluille sitten käy jotka olis irronnu sen renkaan käytön aikana? surkastuuko ne vain pois, vai säilyykö munasarjoissa siihen asti että ehkäisyn lopettaa? Vai onko ne munasolut sitten ikuisiksi ajoiksi menetetty?

Muuten mulla ei tällä hetkellä muuta kun että alkais menkat pian että sais uutta kiertoa kehiin. Mies lähti siis reissuun tiistaina ja perjantaina oli ovis.
MUTTA silti tämä pääkoppa ei voi olla laskematta, että jos joku pikkukaveri oliskin selvinny neljä päivää, niin sittenhän...[:-] Ja kun tänään on ollu tosi etova olo, mahaa viillelly toiselta puolelta ja rinnat turvonnu, niin jospa sittenkin..?[8|] Ja vaikka tiedänkin kuinka epätodennäköistä on että tässä kuussa tulis plussaa, niin kyllä sitä silti vaan taas jossittelee mielessään.

Joan ja Lila, mulla taas ollu vähän toisin päin. Ei niin, ettäkö mies ei haluaisi lasta. haluaa kyllä ja joka kuukausi kyselee että onko tuntunu miltään jne, mutta sitten kun menkat alkaakin, niin itse olen aina ihan maassa, mutta mies vaan toteaa rauhassa että "ensi kuussa sitten".. Välillä ärsyttää tosi paljon ja mietin, että eikös se sitten haluakaan sitä lasta ja onko se nyt mielessään helpottunut kun ei tässä kuussa onnistanut. Mutta nytpä ymmärrän teidän ajatuksistanne, että ehkä se miehen realismi ei sittenkään ole niin paha juttu. Ainakaan meidän suhteessa. Onpahan mies ainakin tasanen luonne, kun itse tosiaan painelen taivaalta maan uumeniin peräkkäisinä päivinä..[;)]

Huah![:)] Tässä taas illalle tilitystä![:D][:D]

Ihanaa paprika että plussa on nyt vahvistunut!

Täällä suunnassa ei menkkoja ole ilmaantunut. Huomenna jo kp36 (edelliset menkat 17.7) jos eivät yöllä ala. Nyt ei ainakaan tunnu siltä. Vielä pienesti elättelen toiveita että ei olisi vain näkynyt testissä vielä. Kaipa ne maanantaina sitten ottavat verikokeen jos pyydän. Välillä jo kuvittelen että kropassa on jotain pahemmin vialla kun en kerta testien mukaan ole raskaana

Vahinkoraskauksista, itse asiassa yksi ystäväni kertoi hiljattain raskaudestaan ja oli harkinnut raskauden keskeytystäkin kun ei ollut ollut suunnitelmissa vauva vielä. Mutta oli sitten kuitenkin päättänyt että kaikkia asioita ei vaan voi päättää tai aikatauluttaa. Kyllähän se vähän kirpaisi kun itsellä jo se 8kk yritystä takana. Mutta siis heidän tapauksessaan sikiön koosta laskettu hedelmöityshetki ei pitäisi edes olla mahdollinen, eli melkoinen ihme juttu kaikenkaikkiaan..

Ihanaa Paprika että sait selkeän plussan[:)] Mä en niin kauaa jaksanu testailla vaan tyydyin niihin selkeisiin mutta vähän haaleampiin viivoihin+verikokeeseen joka osotti et kyl siel jotain tapahtuu(ihan kirjaimellisesti hoitsun sanat)[:D]
Ei siellä huhtikuun odottajis oo yhtä mukavaa porukkaa ku tääl kyl, ikävä tulee teitä jos liian kauan on käymättä[8D]Siks ravaanki vähän väliä ku tuol on yksinäi olo ilman tuttuja..
Ansku,mulla oli tollaset kaksikerroin vievät kivut oviksen aikaan. Juili ja vihlo ja teki kyl kipeetä[:o]
Kiinnittymisen aikaan oli kovaa huimausta yks aamu ja sit sitä vaaleanpunertavaa tihuttelua muutaman päivän+alamasu tuntemuksia/pieniä juilimisia.
Nyt meneillään rv5+2 ja huomenna menossa sukuloimaan ja kertomaan perheellä uudesta tulokkaasta, jänskättää..Siis oon ihan varma et ovat onnessaa, mut jotenki tosi vaikea puhua asiasta äänee ..eikä ees pääse hermosavuille[:D] Viikon ollu polttamatta[:)]

Hirmuisesti plussatuulia kaikille!! Ootte niin ihania et jokainen kyl enemmän ku ansaitsis onnen omasta pienestä kääröstä[:)]

Paprika: Onnea Plussan vahvistumisesta.. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin..

Utopistisiä juttuja ne vahinko raskaudet tosiaan.. Voisko olla että kun vehkeiden kantajat ei käy liian nopeella niin siittiöt ovat sitäkin terhakampana, kun monesti sähelletään kännipäissään kun vahinko raskauksia alkuun saatellaan.. Tai ehkä baarissa kun järki ja tunteet on poissa pelistä, niin ne alkukantaiset lisääntymis vaistot ajaa himoitsemaan sitä itselleen parhaiten hedelmöitys tarkoituksessa sopivaa kumppania..

niin ja nyytti ja paprika.. mielellään me kuullaan teitä täällä haaveilijoiden puolella.. saadaanpahan elää edes teidän raskauksissa mukana kun ei omiakaan vielä ole..

Ansku toivottavasti sun super nippailut enteilis jotain ihanaa siihen ajankohtaan kun menkkojen pitäisi olla alkamatta..

hh83, meillä on vähän sama juttu. Mies on rauhallisesti jalat maassa tämän vauvajutun kanssa. Toki hän haaveilee lapsesta ja puhuu useinkin, miten mukavaa olisi, jos olisi jo se lapsi ja sen kanssa voisi tehdä jotain. Mutta kun eilen huokailin menkkakivuissani ja masentuneena kauhistelin 20%:n mahdollisuutta tulla raskaaksi, mies totesi, että sehän on iso prosentti! Ja mun mielestä se on häviävän pieni mahdollisuus... Edellisessä kuussa olin surullinen, etten ole raskaana vaan menkat alkoi ja mies totesi siihen, että et vielä ole raskaana. Miten voisikin olla noin ihanan positiivinen???! Siis minä, perusluonteeltani positiivisista positiivinen, olen kääntynyt vauva-asiassa jotenkin negatiiviseksi, enkä uskalla luottaa, että kyllä se plussa sieltä meillekin vielä tulee. [&o]

Tyhjä syli, hyvä kun muistutit! Saihan meidän mummokin meidän äidin vasta 40-vuotiaana ja vauva oli esikoinen eli kyllä minäkin siihen pystyn, mutta toivottavasti jo ennen 40-vuotispäivää. [&:]

Paprika, selailin eilen monta tuntia nettiä ja etsin hyvää lomakohdetta joko lokakuun tai marraskuun kriittiselle viikolle. Vielä ei löytynyt semmoista, mistä me tykättäisiin, mutta täytyy jatkaa suunnittelua. Pääasia, että olis vähän irti arjesta niin on yleensä enemmän romantiikkaa ja erityisesti erotiikkaa. [:D]

Heissan! [:)]

Ilmoittaudun mukaan joukkoonne. Olen jo jonkin aikaa seurannut taustalla juttujanne ja moneen kertaan olen iloinnut ja surrut kanssanne. Sitä tunnistaa itsensä niin monista ajatuksistanne ja haaveistanne ja on hienoa huomata, ettei ole ajatuksineen yksin. Mulla on myös se tilanne, että kaveripiirissä vauvakuumetta ei  ole enää  havaittavissa, vaan kavereiden lapset alkavat pääsääntöisesti olemaan jo kouluikäisiä.

Tähän alkuun kerron hieman itsestäni. Kuulun siis jo iäkkäämpiin haaveilijoihin. Ikää minulla on jo 37 ja avokilla 39 vuotta. Perheeseemme kuuluvat kaksi pian teini-ikäistä lasta ensimmäisestä avioliitostani, sekä yhteinen kolmivuotias tytteli. Vauva on ollut tilauksessa jo helmikuusta 2008 asti. Vihdoinkin kesäkuun alussa tänä vuonna plussasin, mutta keskenmeno todettiin ensimmäisessä ultrassa (viikolla 10+1) heinäkuun puolivälissä [:(].  Keskenmenon takia jouduin sitten vielä kaavintaan maanantaina (vuotoa oli kestänyt melkein 5 viikkoa) ja nyt olen tämän viikon saikulla kaavinnan ja alhaisen hemoglobiinin vuoksi.

Vastoinkäymisistä huolimatta (tai ehkä juuri niiden vuoksi) vauvakuume jatkuu korkeana. Epäonnistuminen ja asioiden odottelu ei todellakaan sovi minunkaan luonteelleni ja nyt olen sellaisessa tilanteessa, että asiat ja niiden toteutuminen ovat ”korkeamman kädessä”.  Lääkäri antoi luvan jatkaa yritystä vaikka heti, mutta ajattelimme odotella vielä yhdet kuukautiset ennen yrityksen aloittamista, jotta saan itseni vähän parempaan kuntoon ja voin kuulostella kuinka elimistöni pelaa kaiken tämän tapahtuneen jälkeen.  Täällä siis odotellaan malttamattomana ensimmäisiä keskenmenon jälkeisiä menkkoja alkaviksi (tosin siihen menee aikaa varmaankin 4-6 viikkoa). Ovulaatiotikutkin on jo valmiina hankittuina, täytynee kokeilla vielä sitä greippimehuakin… [;)]

Joku tuolla aikaisemmin kyseli koipien kattoon päin nostamisesta pupuilun jälkeen. Mulla ainakin toimii, siitä on omakohtaista kokemusta. Saattaa auttaa erityisesti niitä, joilla on taaksepäin kallistunut kohtu.  Isännällä on ainakin hauskaa kun jatkan omaa ”jumppatuokiotani” aina otollisena aikana…

Oikein kovasti onnea kaikille plussanneille ja meille muille hurjasti plussasadetta! Pidän peukkuja niille, jotka elävät jänniä aikoja! [:)]

Huoh..

Menkat jo 6 päivää myöhässä. Tein taas testin ja sehän oli sitten viallinen. Ja tietysti viimeinen. Niin minun tuuria! Apteekista en voi hakea, kun paikkakunta on niin pieni, että heti jutut leviäisi. Tilasin oikein perhepakkauksen testejä netistä. Minusta ei vain tunnu raskaalta.

Eve

hh83 mun käsittääkseni pillerit (ja muu hormonaalinen ehkäisy) ei estä ovulaatiota vaan ainoastaan munasolun kiinnittymisen kohtuun. Siis munasolu saattaa jopa hedelmöittyä mutta tulee sitten menkkojen mukana pois eikä kiinnity. Ainakin näin mä olen tämän käsittäny mutta lääketieteellistä faktaa tämä ei siis ole. [;)]

Nyytti ja paprika pysykää joo vaan tälläkin palstalla meitä piristämässä ja rohkaisemassa! Me tarvitaan teitä!!! Ja Nyytille tsemppiä sinne sukulaisiin! Kyllä se hyvin menee! [:)]

Tervetuloa joukkoon kjeev! [:)]

Jotain häikkää (siis normaalia enemmän) mussa kyllä oikeesti on ku nyt jo muutkin ihmiset on alkanu huomauttelemaan asiasta. Mulla on vähän semmonen huumaava tunne (siis vähän ku olisin kuplassa, sillee vähä heikottaa tai jotain). Se kaksinkerroin vihlominen on loppunu mutta vielä hiukan nippailee, vähän ku ovisnippailuja(?). Mut ei tää kai voi ovis enää olla ku sen bongasin jo reilu viikko sitte... Eilen työkaveri tuijotti mua aamulla ja sano että "mikä sulla on, ootko sä kunnossa? Silmät näyttää ihan kuumeiselta ja posket on punaiset". Sitte äiti lopetti eilen illalla jutun kesken ku mun silmät oli kuulemma näyttäny sellaselta että alan itkemään. Tänää kaks kertaa oppilaat on huomautellu että "mikä ope sulle tuli?"... Mulla ei oo kuumetta eikä mikään paikka oo enää erityisemmin kipee mut mä ilmeisesti näytän siltä. [&:] Lääkäriinkä ei vissiin pääse vaan sen takia että kanssaihmisten mielestä mä näytän oudolta... [:D] Ja olo on jotenkii outo mut en osaa selittää että miten... Ehkä tää on sitä possuflunssaa...

Heippa pitkästä aikaa!

Tänne tulee tätä tekstiä sitä vauhtia, ettei ihan pysy perässä kuka on missäkin vaiheessa menos, mutta onnea kaikille plussanneille kuitenkin=)

Oma tilanteeni ei ole kovin hääppöinen. Menkat alkoi juuri ennen Madonnan keikkaa ja koko keikka meni ihan sumussa (tuli otettua aika monta särkylääkettä sinä päivänä). Nyt sitten vain odotellaan taas miltä tämä kierto näyttää. Ei taida raskautumista ainakaan tapahtua, kun miehen kanssa pidetään taukoa tässä kuussa ja keskitytään muihin juttuihin. Varasin itselleni gynelle ajan, kun alkaa jo ahdistus olla sitä luokkaa tuon lapsettomuuden suhteen. Yritystä on jo kuitenkin sentään vuosi. Yksityiselle menen. Kunnallista kautta en edes yritä. Sitä kautta gynelle pääsy kestää ikuisuuden. Sain ajan vasta syyskuulle. On tämä vaan ahdistavaa. Ei voi muuta sanoa. V****ttaa niin p**keleesti, että[:@]

No näihin asioihin kun ei itse voi kovin paljoa loppujen lopuksi vaikuttaa, niin täytyy vain uskoa, että kyllä se laps tulee kun on tarkoitettu. Ei vain jaksaisi tätä jännitystä, pelkoa ja katkeruutta.

Viikonloppuja kaikille ja parempaa onnea ensikerralla[&o]

Mua alko nyt Anskun puolesta jännittää ihan toden teolla.. Millon aattelit testailla että johtuuko nuo oireet pienestä salamatkustajasta..?
Eveliinanki tilanne vaikuttaa aika kutkuttavalta.. ehkä sulla ei vaan erity sitä raskaushormoonia vielä pissaan? Eikä kaikki raskaudet edes kauheasti oirehdi.. Meilläkin oli luokalla amiskassa yks tyttö joka vasta kolmannella kuulla huomasi olevansa raskaana.. ooneks se lapsi sentään oli iloinen yllätys vanhemmilleen..
Silvialle voimia ja tsemppiä yritykseen ja muutenkin.. Mun on helppo uskoa että jurppii välillä koko homma.. Mutta ei menetä toivoa.. kyllä se joskus tärppää.. pakkohan sen on..

Ihanaa kun viikon päästä alkaa loma.. Ja sit pääsee etelän lämpimiin hoitamaan läheisemmin tätä meidän osa-aika etäsuhdetta.. Tänään alkaa munasolun pommittaminen siittiöillä.. Toivottavasti niitten mukana ois se yks ovela ja vikkelä joka raivais tiensä määränpäähän..

Hyvää viikonloppua kaikille!! Ja Plussa tuulia niitä tarvitseville.. Tsemppiä kaikille jotka jotka meinaavat vaipua epätoivoon..

Ja tietysti Tervetuloa joukkoon Kjeev!!

Tänne sivulle minä aina ensimmäisenä tulen. Olen kyllä käynyt lukemassa tuota huhtikuun odottajien sivua, mutta jotenkin en vielä osaa ajatella itseäni sinne. Tännehän minä kuulun, teidän kanssanne, joten ette vielä hetkeen pääse minusta eroon. [;)]

Olo on edelleen uskomattoman onnellinen. Oireita on äärettömän vähän. Siksi pitääkin töissä aina välillä vilkuilla, että eihän kukaan näe minua... ja puristan sitten itseäni tissistä! Eli rinnat on hieman arat ja niitä puristelemalla aina varmistan itselleni, että ehkäpä minä olen kuin olenkin raskaana. Toivottavasti kukaan ei ole nähnyt minua töissä... kopeloida nyt itseään tuolla tavalla... mutta pakko varmistua asiasta. [:D] 

Vaikkei oireita olekaan, niin en nyt kamalan huolissani osaa olla. Siihen asti kun menkkoja ei näy, niin olen päättänyt olla erittäin raskaana. Yritin tänään soittaa neuvolaankin, mutta tietysti juuri tänään ne olivat laittaneet aikaisemmin kiinni! Niin minun tuuria. Neuvola-aika olis tehnyt tästä asiasta jotenkin enemmän konkreettista.

Milloinkas ansku81 meinaat tehdä testin? Raskaana sinä olet ehdottomasti. Mullakin alkoi viikko ennen menkkojen oletettua alkua virtsatietulehdusmaiset oireet... kaitpa ne oli sitten niitä kiinnittymiskipuja? Veristä vuotoa ei ole ollut ollenkaan, vain hieman rusehtavaa valkovuotoa. Oireita on näköjään lähestulkoon yhtä paljon kuin odottajia, kaikilla niin yksilöllisiä.
Ja teille, jotka teette niitä negatiivisia testejä, niin muistakaa, että monet ovat saaneet positiivisen testin vasta, kun menkat on olleet yli 2 viikkoa myöhässä. Eli toivoa on vähintään siihen asti, että täti tulee kylään.

Oli pakko tulla kommentoimaan tänne "vieraalle" palstalle..Rupesi niin naurattamaan tuo paprikan tissien puristelu..itse tein sitä alkuraskaudessa myös koko ajan..ja mies jo kyseli yhdessä vaiheessa, että mikä niitä rintoja vaivaa, kun niitä koko ajan pitää kopeloida[:D] Sitten kun alkoi 10viikon pahoinvointi ei tarvinnutkaan enää rintoja puristella...

Onnea vaan kaikille raskautuneille ja kovasti tsemppiä sitä yrittäville [:)]

Takaisin