joko nyt onnistaisi

heips!

Vastailenpa minäkin galluppiin..

1. Minä 24, mies 22.
2. Kimpassa on oltu n.6v, josta avoliitossa ja kihloissa 3v. nyt tosin työ kuvioitten vuoksi elellään etäsuhteessa viikot ja viikonloppuisin ollaan sitäkin tiiviimmin yhdessä.
3. Tällä erää on meneillään yk2. aiemmin yritimme puolisen vuotta tuloksetta kunnes jouduin leikkaukseen jossa poistettiin munasarjasta kysta.
4. Ovua laskeskellaan ja yritetään pitää peitot heilumassa (erityisesti hedelmällisten päivien aikaan). seuraavaan kiertoon olen harkinnut Ovun tikuttamista, mut vähän arveluttaa jos sit menee tää vauvan "teko" liian suorittamiseks..
5. keskenmenoja ei, mut todettu endometrioosi, joka voi aiheuttaa lapsettomuutta.

Toivottavasti Magentalla on kaikki kunnossa eikä vuoto olis ollu mihinkään ikävään viittaavaa..

heippa kaikille.. täällä on kyl niin hirveen HULLU olo... siis ihan sekopäinen olo.. olin tänää lääkärissä... ne ultras sisäteitse.. ja mitään ei löytyny, lääkäri sano että keskenmeno se varmasti on ollu ja tullu jo ulos alkio tai jotain.. :'(( sit ku myöhemmin soitin verikokeiden tulosta, ni näytti puhdasta negaa.. sieltä sanottiin, että en ole edes ollu raskaana!! [:-] SIIIIS MITÄ IHMETTÄ?!! Eihän raskaustestit näytä varmaa turhaa plussaa, ja viel ku tein kaks testiä, sunnuntai-iltana ja maanantai aamuna.... mulla on niin sekava olo, että mitä HELVETTIÄ oikein tapahtuu?!...

ainii... ja sit se gallup..

1. minä 20, mies 22
2. yhdessä melkein neljä vuotta,  puoltoist vuotta ollaa yhdessä asuttu..
3. pillerit olen lopettanu helmikuussa, ja mitään "kovaa yritystä" ei ole vielä ollu, vaan ihan sillä mielellä, että saa tulla jos tulee <3
4. ei mitään kikkoja, luonnon mukaisesti :D
5. nähtävästi ei raskauksia, eikä keskenmenoja...

ja kiitos kaikille ilossa ja surussa myötäelämisestä :) ootte kyl mainiota porukkaa!

Hei vaan kaikki kanssasisaret, pitkästä aikaa.

Het alkuun voimaisat halit kaikille sitä tarvitseville ja onnittelut plussanneille!

Tervetuloa mukaan Tyttö Koo ja kaikki muutkin jotka ovat tulleet sillä välin kun itse olen loistanut poissaolollani. Mulla oli salasanan kanssa ongelmia, sitä ei saanut uusittua sivujen kautta vaikka kuinka yritin, ja sain eilen sitten uuden.

No, ehkä vähän muutenkin olen yrittänyt olla koko ajan miettimättä näitä vauva-asioita, kun tuntuu, että stressikäyrä nousee aina aika ajoin, eikä se ole välttis hyvä asia. Jostain lehtiartikkelista kerran luin kuinka joku kertoi lapsettomuuskokemuksestaan ja totesi, että paras ehkäisykeino taitaa olla juurikin stressi. Hän viittasi sillä siihen, että kun kahden vuoden yrityksen jälkeen mitään ei ollut vauvarintamalla tapahtunut niin olivat päättäneet luovuttaa, kun se alkoi käydä henkisesti niin voimille. Naisella oli ollut tiukka työtahti koko tuona aikana, ja hän vaihtoi myös työpaikkaa kun oli sielläkin ihan loppu. Ja kuinkas sitten kävikään kun stressitekijät "eliminoitiin"...nainen tuli raskaaksi.

Minen vielä luovuta, mutta eipä täs ole yritettykään vielä "kuin alle vuosi" (sekin tuntuu ikuisuudelta, varmaan monelle meistä jokaikinen kuukausi vaan on niin pitkä). Tänään lähdin pois töistä kesken päivän huonon olon takia...ja arvatkaa vaan yritinkö olla ajattelematta, että jospa tää ois SIITÄ johtuvaa huonoa oloa...mut taidan olla vähän pessimisti ja aatella, että ehkä oon vaan syöny jotain sopimatonta [:)] Kphän on siis 27/28...ja ei kai se huono olo ny heti tule, tai ainakaan ennen plussaa. Tai mistäs mää sen tiedän...

Ei vitsi, mun täytyy kyllä nyt lukea kaikki teidän postaukset vielä uudelleen, että pääsen kunnolla näin tauon jälkeen kärryille, mitä on tapahtunut kenelläkin (kävin mä välillä kurkkimassa...).

Gallupiin:
1. minä 33, mies 24
2. kimpassa pari vuotta, naimisissa pari kuukautta
3. pillerit pois 11/2008
4. ei vippaskonsteja toistaiseksi [:)], joskin foolihappoa kyllä ihan lääkärin määräämänä, sitähän ei siis lasketa [:)]
5. kaksi alkuraskauden keskenmenoa, huhtikuussa ja kesäkuussa 2009

Nyytti, mäkin meen katteleen Madonnaa [:)]

Tervehdys kaikille pienen tauon jälkeen. Puolentoista viikon sukulaisvierailut nyt takana ja edessä vielä muutama päivä lomaa.. olen seurannut keskustelua kännykällä, mutta sillä kirjoittaminen ei oikein luonnistunut..

Gallupvastauksia:

1. Minä 30, mies 31
2. Yhdessä kuutisen vuotta, kihloissa vuosi ja naimisissa 6kk
3. Pillerit lopetettu 01/09, yk 8 meneillään (kierrot 24-30 pv)
4. ovistikkuja olen ostanut ja kerran testannut oviksen, pitäisi varmaan taas. Monivitamineja syön säännöllisesti, niiissä näyttää foolihappoakin olevan.
5. ei keskenmenoja, eli plussaviivoja ei ole muuhun kuin ovistestiin ilmestynyt

Ansku kysyit olenko saanut selvyyttä niukkoihin kuukautisiin, että vaikeuttaako raskaaksi tuloa, en netistä löytänyt mitään selvää vastausta, mutta suunnittelin yksityiselle gynelle menoa ja ajattelin kysyä siellä, kerron sitten täälläkin. Kunhan nyt saan ne opiskeluaikaiset tiedot siirrettyä sinne.

Tälle kierrolle mulla ei ole suuria toiveita, kun reissussa pupuilu oli hieman nihkeää. Olin tuntevinani oviksen kp 11 (ja jos se silloin oli, niin olisi taas lyhyt kierto) ja osuttiin kyllä siihen (kp 9 ja kp11), mutta oon kuvitellut itselleni tässä puolen vuoden aikana jo niin paljon kaikkia oireita, että omiin tuntemuksiin tuskin voi hirveästi luottaa. Nyt siis kp 19, eli ensi viikolla varmaan menkkoja joutuu odottelemaan.

Minä näen kanssa vauvoja ja raskaana olevia ihan joka puolella ja tuntuu että ihmiset (tutut) kyttää mun mahaa, kun kaikki mun tuntevat tietää että tykkään lapsista ja omia haluaisin ja nyt olen ollut naimisissa jo jonkun aikaa. Mälsintä on että olen lihonut jonkin verran ja tunnen keskivartalosta itseni paksuksi, joten joku voi jopa kuvitella että olen raskaana.. olisinpa..

Heippa taas! Kylläpä on tullut viestejä sitten viime käynnin.. Nyt olis hedelmälliset päivät käsillä, mut mies ei oo kauheen mukana jutus,et taitaa olla turhaa tän kierron suhteen, ens kierrolla en sit enää laske päiviä ja saa tulla kun on tullakseen jos tosiaan vaan pystyis oleen niin, mä en kyl enää ikinä syö pillereitä jos tää on näi vaikeeta jatkoski, pikkasen rupee oleen toivo jo lopussa....[:(] No aina ei saa kaikkee mitä haluu.. Ja kun osais pitää sen turpansa kiinni niistä hedelmällisistä päivistä miehelle ettei sille tuu vaikee olo,ja tunnu pakkopullalta ja "suorituspaineita".. Hoh, haluukohan se ees lasta mun kans enää.. kyl se joku aika sit sano et on taas "vauvakuume" ja haluu toisen lapsen heti mulle tänne nyt..[:)]
Että tällasta kurjaa tänne vaihteeks kuuluu...

Galluppiin:

1. Minä 22, mies 26
2. Yhdessä matkaa taitettu melkein neljä vuotta, 2vuotta kihloissa
3. Yritystä noin puolitoista vuotta
4. Ei mitään erikoista..foolihappoja, kerran ovistikkuja kokeillu
5. Kaks keskenmenoo

ALKUPERÄINEN: *Mirella*

Heippa taas! Kylläpä on tullut viestejä sitten viime käynnin.. Nyt olis hedelmälliset päivät käsillä, mut mies ei oo kauheen mukana jutus,et taitaa olla turhaa tän kierron suhteen, ens kierrolla en sit enää laske päiviä ja saa tulla kun on tullakseen jos tosiaan vaan pystyis oleen niin, mä en kyl enää ikinä syö pillereitä jos tää on näi vaikeeta jatkoski, pikkasen rupee oleen toivo jo lopussa....[:(] No aina ei saa kaikkee mitä haluu.. Ja kun osais pitää sen turpansa kiinni niistä hedelmällisistä päivistä miehelle ettei sille tuu vaikee olo,ja tunnu pakkopullalta ja "suorituspaineita".. Hoh, haluukohan se ees lasta mun kans enää.. kyl se joku aika sit sano et on taas "vauvakuume" ja haluu toisen lapsen heti mulle tänne nyt..[:)]
Että tällasta kurjaa tänne vaihteeks kuuluu...

Galluppiin:

1. Minä 22, mies 26
2. Yhdessä matkaa taitettu melkein neljä vuotta, 2vuotta kihloissa ja 2vuotias esikois tyttö
3. Yritystä noin puolitoista vuotta
4. Ei mitään erikoista..foolihappoja, kerran ovistikkuja kokeillu
5. Kaks keskenmenoo

Magenta,ompa kyllä todella hämmentävä juttu!![:-] Mitäs ne sano siihen että olit kaksi kertaa jo plussannut? Minkä merkkisiä testejä muuten käytit, ja oliko molemmat samanmerkkisiä? Ei testien kyllä pitäisi vääriä SELKEITÄ plussia antaa, vääristä haamuista olen lukenut useammankin kerran mutta toi on jo todella weird... Eikä ole mahdollista että kaikki tuli jo pihalle ja siks selkeä nega verikokeista,vai jääkö hormonitaso aina vähän koholle anyway?
Omituista kerrassaan..Oli varmasti kauhea pettymys..olen niiin pahoillani!![:(]

Saganakille mukavaa keikkaa![:)]

Tänne ei edelleen ihmeitä, kierto vaikuttaa aika samanlaiselta ku edellinenkin, eli punertavaa vuotoa ja lievää alavatsakipuilua.Aino poikkeus oli eilis aamuna alkanut paha huimaus, joka kyl helpotti muutamassa tunnissa.
Mut kaikenkaikkiaan samoissa taidetaan mennä kun viime kierrossakin.

Hei,
olen seurannut tätä(kin) ketjua täältä taustalta, ja saanut moniin itseäni askarruttaneisiin seikkoihin tukea/apua/neuvoa täältä... kiitos siitä [:)]

Itsestäni tuntuu, etten niin kovasti halua miestäni vauva-jutuillä häiritä, koska hän on suunnattoman kiltti, ja ahdistuu jos minä olen ahdistunut... herttaista sinänsä!
Ja ahdistunuthan minä olen ajoittan kovastikin, pelottaa että jos ei koskaan...[&o]

Esittelyn voin hoitaa tuohon galluppiin vastaamalla:
1. Minä 32v, mies 30v
2. yhdessä pikkusen yli vuosi, yritystä siitä puolet.
3. ilman apuja mennään...
4. Ei lapsia kummallakaan, ei keskenmenoja yms.

Olisin tiedustellut tämmöstä vähän öklöä juttua, että näistä ovulaatiolimoista... (punastelee...)
Kun siis en ole pillereitä syönyt kohta viiteen vuoteen, on kiertoni ollut yrittämisen alusta asti "hormooni-vapaa", ja melko säännöllinenkin. 27-28 päivää. Nyt viimeinen kierto oli 25 päivää (mukava ylläri kesälomareissulla, olin laskenut että ei ala vielä ja sitten PÄM, keskelle loma reissua ne putkahti [>:]).
Niin siis näistä limoista, olen aiemmin laskenut kiertoni kalenterin kanssa, kun olen ollut niin säännöllinen, mutta en siis näemmä voi oikein luottaa siihenkään enää. On siis opeteltava paremmin tuntemaan tätä naisen merkillistä olemusta...
En itse tunne mitään tuntemuksia vatsalla yms ovulaation aikaan, mutta näistä limoista kyllä toki on kokemusta..
Olenko nyt ihan väärässä, mutta olen aina LUULLUT että kun tulee se vaihe jolloin limaa erittyy paljon, läpinäkyvää ja joustavaa, niin silloin on h-hetket vauva-puuhissa? vai onko se jo silloin myöhäistä?

Siis armoa, varmasti kysyn asioista joista on keskusteltu jo maailman tappiin, älkää heti hermostuko... en vain jaksaisi enää näitä pettymyksiä ja turhaa odottamista, tiedätte toki kaikki mistä puhun...[:(]

Ja haluan varmistusta siihen etten itse omalla pöljyydelläni sössi koko hommaa!

Terkkuja kaikille täällä aktiivisesti kirjoittaville, ja niille jotka lukevat itsekseen "salaa". Lohduttaahan sekin jo ettei ole yksin tämän kanssa!

Lämpimät tervetulotoivotukset TyhjäSyli![:)]
Minulla on hieman päinvastoin kuin sinulla, eli oviskivut ovat suht kovat mutta limaa ei tule niinkään paljon. Olen kyllä ymmärtänyt juuri niinkuin sinäkin, eli silloin kun liman tulo on voimakkaillimmaan niin silloin olisi se paras aika puuhastella[:D]
Korjatkoon joku jos olemme molemmat väärässä [8D]
Ja ei tarvi ujostella mitään sanomisia, kyllä täällä on ollut tapana aika vapautuneesti asioista puhua, siksähän täällä olemme että voi kysellä ja ihmetellä kaikenlaista [:)]
Olipas sulla kurja ylläri kun täti ponkaisi ennenaikaisesti kylään[:'(]
Ei muuta kun tsemppiä yritykseen[:)]

Odottelin tossa 4.8 menkkoja, mutta mitään ei kuulunut joten ajattelin, että odotan vielä pari päivää jos sitten ei kuulu ni sitten kyllä on jotai hassusti.. No niitä ei sitten kuulunut joten kävin tänään ostamassa testin apteekista, kotiin päästyäni tein testin ja jännitti ihan hulluna. Ku kerran lasta ollaan toivottu ja yritetty.
Testin tehtyäni ajattelin että odotan tasan kolme minuuttia ennen kuin katson mitä testi näyttää... kolme minuuttia oli elämäni pisimmät, mutta kaksi sinistä viivaa sieltä vihdoinki tuli, ja nyt olemme pelkkää hymyä.[:D]
Nyt tarvisi varmaa soitella neuvolaan aikaa ja toivoa että tuleva pienokainen on siellä missä kuuluukin ja muutenkin terve.
Tämä tuntuu aivan mahdottomalta, en olisi ikinä uskonut että mulle käy näin.[:D]
Odottajiin en uskalla vielä siirtyä, jos kaikki ei olekkaan niin kuin pitää niin tulen tänne takaisin yhtä nopeasti kuin lähdin!

Plussa tuulia nyt kaikille ja onnea yritykseen.[;)]

Onnea Ninka*!!! [:)]

Ja tervetuloa TyhjäSyli! [:)] Täällä voi tosissaan kysellä mitä vaan, on ihan huippua porukkaa meinaa. [;)] Näin mäkin oon ymmärtäny että ne limat irtoaa silloin kun tarttis touhuilla. Mä tosin en tunne mitään (tai kerran ehkä tunsin ja tipuin melkee lauteilta [;)]) enkä oo limojakaan huomannu... Mut tänään mä kyllä haisin taas semmoselle juoksuselle nartulle vaikkei menkkojen pitäis alkaa ollenkaa lähiaikoina. [;)]

Oli kyllä tosi outo juttu Magenta, sanoko ne tosissaan mitään syytä niille plussille? Ku eiks terkkarissa aina sanota että kotitestit on nykyisin yhtä hyviä ku terkkarinkin testit eikä sen takia tartte ees siellä käydä tarkistuksissa ku sitte vasta ekassa neuvolassa??? Ainakii mä oon ymmärtäny että jos on selkee plussa eikä ongelmia ole niin ekan kerran käydää näyttäytymässä vasta sitte viikolla jotain (9?). Hitsi ku hämmentää...

Hyvä juttu lila jos selvität ni mä voin taas siipeillä kuulopuheilla. [;)] Tässä kun oikein alkaa asiaan syventymään ni mähän oon lähes reseptinkirjotusoikeutta vaille lääkäri. [:D]

Mä en kyllä varmaan ovuloikaan ollenkaan... [:(] Nyt kun oon koittanu tikutella sitä suurta O:ta ni koko viikon on näyttäny vaan selkeetä haamuviivaa (mutta siis kuitenkii selkeesti haaleampaa ku se kontrolliviiva) ja sitte tänää oli vaan tyhjää täynnä (siis oli kontrolliviiva mutta puhdas nega)???? En oikee tiiä että miten tän nyt tulkitsis... Mut ehkä jatkan tikuttelua jos siinä tän iltasessa oli joku oikosulku. [&:] Ja olin kyllä juonu kupin kahvia puoltoista tuntia ennen testiä ja ohjeissa käsketään olemaan pari tuntia juomatta... Mut silti tuntuu hölmöltä... Kyllä mä mietin että olisko se ovis voinu livahtaa eilisen jälkeen ohi? Onneks pupuiltiin aamulla. [;)] Ja limaa on kyllä valunu pöksyihin koko päivän mut mä aattelin että ne oli vaan niitä aamuisia rakkausseerumeita. [;)] Tai sitte mä en vaan ovuloi... Nyt on kyllä muistaakseni sen mun huonomman munasarjan kuukausi, johon mä en luota ollenkaan niin paljo ku tohon toiseen puoleen... [8|] Että josko sitten taas ensi kuussa. [:D] Te kyllä ehkä pidätte mua oikeesti ihan pöpinä... Että ihan turhaan punastelet TyhjäSyli mitään, täällä saa avautua ihan just niin höperönä kun näissä hormoonimylläköissä tuntuu. [:D]

Paljon onnea Ninka!
Ansku, mä olen kans haissut jo useamman päivän ihan menkoilta [&:] Vaik niitten pitäs kyl alkaa vasta ens tiistaina. Taitaa johtua siitä et on taas tullu sitä ihan pientä vuotoa/tihuttelua monta päivää. Vaik viime kierros nää hajut alko kyl vast just ennen menkkoja [:D] Nojoo..stinky mikä stincy[;)]
Mulla oli ovistestien kaa ihan sama juttu, pelkkiä haamuja ja sit yks aamu ei yhtää mitää! Luulen et ovis oli kyllä koska kivut oli sen verran kovat.
Oletan et munsolu on irroinnut silloin kun tikkuun tulee selkeä nega.
Ehkä niihin  ei vaa tuu sitä yhtä tummaa viivaa vaik ohjeissa mitä sanottas prkl![:D] On lukemani mukaan meinaan aika yleistä tuo pelkkien haamujen saanti.
Mulla on tänään ihan raato olo[:(]
Selvisin kotiin eilisen konsertin jälkeen varttia vailla 2 ja kahelta olin sängyssä,kuudelta heräsin ku ukon herätys pärähti huutamaan ja huomasin kuinka julmetusti särkee käsiä!![:@] Jalkoja myös, mut nää kädet on ihan killerit..tuli roikuttua mielenkiintoisissa asennoissa et näki eilen jotain..
No ukkoa rupes sit herättyyyään jututtamaan ku ei oltu nähty eilisaamun jälkeen, siiinä sit meni puolisen tuntia ennenku pääs takas punkkaa. Oma kello ku soi ni rehellisesti tuli epätoivonen olo et miten selviin työpäivästä..särkyvoidetta kehiin[:D] Ja energiajuoman joutuunee pakosta ostamaan.. Onneks alkaa viikon loma ku tästä päivästä selviää!![:)]

Kiitos kun toivotatte tervetulleeksi! Olen itsekin ollut huomaavinani että täällä mukavanoloista porukkaa, siksi tänne pitkin änkeä mukaan...[:D]

Kysynkin sitten heti lisää näitä pohdintaa aiheuttavia juttuja...

Ootte varmasti lukeneet näistä valemenkoista joita voi olla alkuraskaudessa? Moni varmaan minun tavoin toivonut että josko silti, vaikka kuukautiset olisikin olleet...[&:]
Viimeisimmät olivat kohdallani ihan oudot, ja nyt on outoja tuntemuksia ollut tällä viikolla vaikka muille jakaa, joten... äh. Mä vaan taas kuvittelen ja sitten parin viikon päästä tietty taas petyn! hemmetti sitä on hölmö...[:(]

noh, kysymykseeni kuitenkin, laskujeni mukaan ovulaatio olisi ollut alkuviikosta, mutta näitä menkka-tyyppisiä kipuja on ollut nyt sen jälkeen, ei mulla tämmöstä yleensä. Mietinkin että jos viimeiset menkat OLISIVAT olleet valekuukautiset, niin olisiko tullut näitä ovulaatiolimoja? (ne lisääntyivät ihan asiaan kuuluvasti). ei kai... vai?

Heh, tässäkin syy miksei miehelle viitsi kauheasti näistä avautua, mä luulen että siltä häviäis kaikki vauvanteko halut moneksi viikoksi![;)]

Onnea Ninka*! [:D]

Ja tervetuloa uusille kuumeilijoille minunkin puolestani.

Itsellä ei ole tässä kuussa yhtään niin paljon oireita kuin viime kuussa. Seksin puutetta ei tässä kierrossa ainakaan voi syyttää. [;)] Sitä on tullut ihan kiitettävästi. Salaa ja vain öisin, koska meillä on viimeiset kolme viikkoa ollut vieraita. Kaikki spontaanit kesken päivää rakastelut on pitänyt valitettavasti unohtaa. [:@] Noh, enpähän pety tässä kuussa, kun en tällä kertaa edes oleta olevani raskaana. Ensi kiertoa varten häädetään kaikki vieraat ulos talosta ja keskitytään vain toisiimme. [:)]

Tervehdys kaikille, pitkästä aikaa.

Kesän reissuilut on nyt juostu ja kotiin palattu, ja näköjään myöskin vau-sivustoille :D Ei täältä malta kovin kauaa olla poissa [:)]
Onnea kaikille tällä välillä plussanneille ja tervetuloa kaikille uusille haaveilijoille!

Täällä eletään jänniä aikoja, km jälkeisistä ensimmäisistä kuukautisista nyt 20 päivää... Pupuilemaan päästiin vasta kp 14 kun oltiin siihen asti miehen kanssa eri kaupungeissa mutta jos kierto on entisellään niin sen pitäisi varsin mukavasti riittää. Tosin en yhtään tiedä tuon km jälkeen, että mikä on kierron tilanne, voi vaan arvailla. Kroppakin on käyttäytynyt kummallisesti, jo kp 17 ja 18 tuli hirveet alavatsa"kivut" tai lähinnä sellainen totaalinen myllerrys, niinku menkkojen alussa, samanlainen mylläys tuli edellisen raskauden alussa ennen kun olin ees ehtiny plussata. Ihmettelen vaan, että voiko noin nopeesti tulla mitään oireita? Samoin kahvi ei maistu ja olevinaan taas rauta maistuu suussa mutta epäilen että nää on vaan toiveoireita, kroppa ja mieli tahtoo niin paljon uutta raskautta vaikka yritänkin pysyä jalat maassa tän asian kanssa. Toisekseen, alavatsaa on vääntäny sieltä toukokuun km lähtien aina välillä, vaikka lääkärin mukaan kaikki on kaikin puolin ok, eli se voi olla ihan hyvin sitäkin. Voi tätä piinaavaa odotusta...

Toisaalta mulla on äärimmäisen kaksijakoinen olo, tahdon raskautumista n i i n paljon mutta toisaalta tiedän, että jos se plussa sieltä tulla tupsahtaa niin äärimmäisen ilon ohessa vaanii myös alitajuntainen pelko. Yritän olla ajattelematta sitä kaikin tavoin mutta ei siihen mitenkään kokonaan pysty, uusi keskenmeno pelottaa ja kolme ensimmäistä kuukautta menee takuulla jokaista vessakäyntiä jännittäessä. Mut, tää on elämää, ja se on kyllä ehdottomasti sen arvoista, jos terveen pikkuihmisen vielä jonain päivänä syliinsä saa.
Sitä odotellessa!

TyhjäSyli. Ovulaatio limoja tuskin tulisi jos raskaana, koska eihän silloin enää ovuloikkaan. Mutta alkuraskaudesta valkovuoto ilmeisesti normaalia, joten voisihan se olla sitäkin. Jos yhtään epäilyttää niin heitä testiä kehiin niin pääsee siitäkin tiedottomuudesta :)

Celia kiva kun olet palannut ja toivotaan parasta että natsaisi pian taas![:)]
Tsemppiä ja onnea(sekä rutkasti kärsivällisyyttä[:)]) kaikille yrityksiin!

Mulla ei meinaa työnteosta tulla mitään..olo kertakaikkisen koomainen[&:]
Alavatsassa hieman myllertää ja juilii kaikkien muiden kipujen ja väsymystenpäälle, hitto, kerrassaan LOISTOFIILIS[:D]

Heips
Jonkin aikaa olen seuraillut keskustelua taustalla, nyt uskalsin vihdoin mukaan. Hienoa löytää näin mukava keskusteluporukka, meillä lapsitoiveesta ei ole puhuttu kenellekkään joten on ihana päästä vähän ihmettelemään "ääneen".

Maaliskuussa jätettiin ehkäisyrengas pois ja siitä lähtien on oltu tulisilla hiilillä. Tiedän et joskus kestää kauemmin ennen ku nappaa, mutta välillä on kauheen epätoivonen olo. Onko kellään mitään hyviä "jäitä hattuun"-keinoja, en tahtois murehtia vielä näin paljon. 

Hei iris! Heh, multa ei ainakaan kannata kysyä miten pysyisi jäät hatussa, mä olen ihan seko jo vähitellen tästä vauvakuumeesta! [:D]

Mulla menyt jotenkin "usko" siihen että vauvaa tulisi, en tiedä... epäilen että teen jotain väärin jne, vaikka TIEDÄN että se on hölmöä! Siksi kyselenkin hölmöjä, vaikka tiedän itsekin että ovat hölmöjä kysymyksiä...[8|] Kiitokset Nyytille kun on jaksanut vastailla!

Nooh, mä yritän tietoisesti välillä "unohtaa" koko asian, vaikka se vaikeata onkin. Olemme sopineet menevämme tutkimuksiin, kun vuosi yritystä tulee täyteen, ja siihen vielä aikaa jäljellä. Itseäni helpottaa kun on joku "suunnitelma", ei tul niin toivoton olo tai jotain...Ikääkin kun alkaa olla, niin ei voi odotella ikuisuuksia

Aloittaessamme vauvantekoa, itselläni oli vähän ristiriitaiset tuntemukset asiasta, pohdin kovasti tulisiko minusta hyvä äiti ja miten pärjäämme jne, ja nyt kun on ehtinyt toivomaan sitä omaa kääröä jo jonkun aikaa on itselle tullut tuskallisen selväksi että haluan tätä niin että sattuu...
Ehkä on hyvä että minulla on ollut aikaa ajatella asiaa... Yritän ajatella positiivisesti, kuten huomaa!

heio
ajattelin kans tänne liittyä, mutta nyt aikaa ei juurikaan ole kirjoittaa mutta jos pikaisesti :)

1. itse 22 mies 28
2. 1v suhdetta takana,1kk kihloissa.
3. kuukaus
4. ei erikoisempia.mennää normaalilla jos tulee.
5. on jo 1 yhteinen poika,ja toista haaveillaa.. tyttökuumeilu :D

olisiko muuten kelläkään mitää kuullut miten tehdää tyttöjä entä poikia? mutta pitänee mennä.moi

Takaisin