joko nyt onnistaisi

Moikka!
Oon 20-vuotias ja avomieheni kanssa asustelen satakunnassa. Meillä on ensimmäistä lasta yritetty 4kk ja mitään ei ole tapahtunut. [&:]  Kaikkea ollaan jo tähän mennessä varmaan kokeiltu ja siltin ei mitään tunnu tapahtuvan. Aina kun menkat alkaa harmittaa kauheasti mutta minkäs sille voi.[:)]
Vauvakuume senkun kasvaa vaan kun veljelle ja hänen avovaimolleen synty kuukausi takasi vauva, onnellinen olen heidän puolesta,mutta toisaalta itteä vähän harmittaa.

Helouhelou ja tervetuloa Ninka! [:)] Täällä on hyvä kuumeilla porukalla. Helpompi nousta sieltä menkkojen kaivamasta montustakin kun porukka tsemppaa! Itselläni on kuudes yrityskierto menossa ja edelleen olen toiveikas. Menkoista ei mitään merkkiä ja kp29/28 menossa... Yöllä heräsin kun oikeaa tissiä pisti nänniin kovaa! Sellanen puoli tuntia piti sitä sitten tunnustella ennen kuin kuukahdin uudestaan. Lauantain testiaamua odotellessa... Huoh.[;)]
Jlko, koitahan jaksella... Tuo suo ei ole kovin syvä! [:)]
Mallalla oikea asenne! *peukut!*

Täällä kyl kaikki tsemppaa toisia tosi paljon ja täällä et oo ainakaa yksin ku kaikki yrittää lasta.
Mun kaveri piiris kaikki ei oikee tajuu mua miks haluun lapsen.
Onnea LiVia lauantaille toivottavasti nyt tärppäis![:D]

Ninka tervetuloa kuumeilijoiden joukkoon tänne mahtuu.[:)]

LiVia mä taidan testailla jo huomen aamulla kun sit ois 3 päivää myöhäs jo...jos siis täti pysyy poissa[&:] Voi että on malttamaton olo[:)]

Jep anna mennä vaan sandy!! [:)] Ompahan huomisellekin jotain odotettavaa! Ja sitten tietty plussaa kehiin. [;)] Tasoissa kuitenkin ollaan aikatauluissa kun mullaki sit lauantaina se 3 pvää myöhässä (ja menkathan ei laukkaa enää paikalle ennen sitä!)

No niin, taas tultiin korkelta ja kovaa, olihan tämä jo liian hyvää ollakseen totta....
Kävin ultrassa niiden vuotojen takia. Ultrassa ei näkynyt mitään, verikokeissa kuitenkin raskaushormonit koholla. Ensi viikolla uudet verikokeet, jos vielä on arvot koholla, niin silloin tämä varmistuu kohdun ulkopuoliseksi raskaudeksi.

Miten voi olla näin epäonnistunut ja "lyöty" olo?!?

Voi vitsi! Toivottavasti Angervo kaikki olis kunnossa, ja arvot olis ihan normaalit.
Aina ei voi tietysti onnistua, mut toivotaan parasta. Onnea ens viikkoon. [;)]

Osaa ko kukaan oikeesti sanoa kuinka suuri vaikutus alkoholilla lapsen saamiseen?
Kun aina sanotaan, että alkoholilla on huono vaikutus miehen siittiöihin, siis onhan alkoholilla varmasti vaikutusta asiaan, mutta kuinka suuri vaikutus sillä on?
Onko jollain jotain tietoa asiasta? [8|]

Suurimmat pahoitteluni Angervo! *karhuhalaus* Oon tosi surullinen sun puolesta ja toivon ihan hirmuisesti jaksamista sulle ja myös miehellesi!

Angervo [:(][:(]....... Ei voi muuta sanoa..... Toivon kaikkea hyvää sulle, että jaksaisit.
Kyllä täällä niin elää jo muiden mukana, että väkisinkin tuntuu pahalta kun tämmösiä tulee...

Voi Angervo[:(] nyt ei enään riitä sanoja, itellä on vielä niin tuoreessa muistissa, eetä olen täällä itkenyt teidän(kin) menetysten takia...Ukkokin alkaa jo varmaan kohta ihmettelemään tätä itkun määrää[:)]

Osanottoja myös minulta kaikille keskenmenon saaneille..Tuntuu jotenkin, että teitä on yllättävän monta nyt, kurjaa!! :(
Plussausonnea taas sitten puolestaan niille, jotka pääsevät lähipäivinä testailemaan!
Mulla ois vielä viikko aikaa testaukseen..Ekaa kertaa kokeilin tässä kierrossa ovulaatiotestiä ja positiivinen tulos tuli kuin nakutettuna 14 päivää ennen menkkojen mahdollista alkua..Nyt on peukut ja varpaatkin pystyssä, että ne kaksi ihanaa viivaa tulis myös siihen raskaustestiin ens viikolla ja ei tartteis enää kärsiä niitä KAMALIA menkkoja, yöks! [:'(]

Oon pysytelly tarkotuksella taka-alalla keskusteluista, että miettisin vähän muitakii juttuja tässä kesän kuluessa..Lueskelemassa käyn kyllä päivittäin..Yks asia mulle näin keltanokkana on kysymysmerkki elikkäs mikä se täti on, jota ei koskaan kukaan halua kylään? [:D] Menkat? Oon yrittäny kovasti miettiä, että mistä ihmeestä se sana täti tulee, mutten oo keksiny, vaikka Aliaksessa oonkiin haka ;)

Aurinkoista vkl:a kaikille!!

Tervehdys!

Jaksamista Angervolle!

Mul on menos 39/36. Eikä menkkoja kuulu. Tein testin viimeks muutama päivä sit. Pitäs varmaa käydä ostaa uus testi ja toivoo kahta viivaa[:)]

Mul on menny kyl hermot niin tän remontin kans et oma ukkoki jo ärsyttää mua. Viel ois vähä remppaa jäljel ni sit ois ohi[:)]
Kävin tänää kaupas mut en muistanu ostaa testii jos vaik huomen  kävis ostaa.

Star82, ihan oikein päättelit et menkkojahan se täti tarkoittaa[:D]
Sitä mistä sanonta on peräisin en kyllä osaa sanoa. Toiset sanoo että rakkaalla lapsella on monta nimeä, täällä niitä on vihatulla verellä[:D]

Noppa ja Sandy, sitten huomenna odotellaan teiltä niitä uutisia! [:D] En oo yhtään malttamaton... [;)]
Täällä merkkiäkään menkoista... Tajusin kun laskeskelin kalenterista päiviä vähän uusiksi, että pillereitten jälkeen kierto ollutkin keskimäärin 27 pvää, eikä 28.
Joten nyt 29/27.[:)]

Huomenta kaikille PLUSSA tuli JEEEEEEEEEEEEE!!![:D] On aivan mielettömän hieno fiilis voitte sen varmaan uskoa. Tikkussa oli niin selkee plussa viiva ettei enää selkeempi voi olla. Voi hitsit sentään et on niin epätodellinen fiilis APUVAAAAAAAAAAAAAA!

Noppa ja LiVia pidän teille peukut pystyssä[:D][:D][:D]

Nyt pitää alkaa sulattelemaan tätä ja vaan toivoa et kaikki menee niinkuin pitää ja vauvalla on kaikki hyvin[:)] Tulen myöhemmin lueskelemaan teidän muiden uutisia[:)] Hali tsempit kaikille!

Takaisin