joko nyt onnistaisi

Joan*, tervetuloa joukkoon mukaan! Sulla näyttää olevan vähän samanlainen alku yritykselle kuin mullakin... leikkauspöydän kautta. Onnea yritykselle!

Saganaki, en vielä ole pitänyt "luentoa", kun ensin mennään tämä viikko "ilman paineita". [;)] En siis kerro, koska on hedelmälliset päivät. Riittää, että toinen meistä laskee päiviä ja tekee testejä. [&:]

Minä ainakin pidän peukut ja varpaat pystyssä että täältä tuonne maaliskuun puolelle siirtyisi kaikki kykenevät! Eli kaikille plussatuulia! [:D] Olisi tosiaan hienoa jos sinne saapuisi tuttuja! [;)]

iltaa arvon naiset! =) ihania uutisia tosiaanki tullut monelta suunnalta, tsemppiä nyt sitten tulevaan! :)) !! ja kiva kun taas porukkaan on tullut lisää jännääjiä :P

meilläpäin menee vähä sillee tää kierron seurailu, että mie tietty kattelen tarkasti et milloin kannattais tehä hommia ;D ja sit tosiaa kertoilen vast myähemmin miehelle et "tossa pari päivää sit saatto mein vauva saada alun" :DD

noist finni/näppylä jutuista... oon ite kans huomannu että täs parin kuukauden aikana on ihan älyttömästi alkanu kukkimaan naama, yhestä näppylästä ku pääsee eroo, ni johan toises kohdas on uus... johtuukohan se nyt jotenki noist hormooneista? just ku mieki oon silloin helmikuussa lopettanu ne pillerit, ni jos nyt alkaa hormonitaso tasottumaa jotenki ni pukkaa näppyy?! noh, en tierä, en ole lääkäri :D

mut nytpä lähden tonne kullan kainaloon.. vonkaamaa ;D <3

vauva unia kaikille. <3

Voehan vitsit, juuri kun pääsin aiemmin tänään iloitsemasta vuodon "loppumisesta", niin johan sen jälkeen alko taas, mutta toooooooooooosi niukkana :/

Tervetuloa uusille intoilijoille :)

Lämpimästi tervetuloa kaikille uusille[:)]
Täällä on tosiaan ihanan välittävä, tiivis ja kannustava yhteishenki :)
Taitaakin olla aika monella ens viikolla testailu, päästään jänskäämään yhdessä[;)] Livia, koska sun menkkojen pitäs alkaa, siis jos alkais [:)]  Muitakin oli, mut ei nyt tietenkään muistu nimet mieleen ja rivit hyppii silmissä ku viestejä pläränny :)
Saganaki, kerro sitten heti mitä uusi testi näytti![:)] ( Mä tosiaan olen pitänyt ukolle luennon siitä milloin vauvoja olisi paras yrittää ja minkä takia, ja kerroin kyllä molemmilla kerroilla ovulaatiostakin, eihän se reppana muuten tiedä millon pitää huhkia[:D] Meillä ei jakseta joka, tai ees joka toinen päivä huhkia hehe..)

Voi toivottavasti päästäs kaikki tuonne maaliskuun odottajiin![:)] ei taida ihan olla mahdollista kiertojen takia mut mahd. moni sentään. Ois tosiaan ihanaa jatkaa samalla porukalla sitten siellä! :)
Tai sit kun ollan kaikki plussattu niin perustetaan ihan uus ryhmä,lasketusta ajasta viis[:D]
Täällä on lievä masun juiliminen jatkunut ja ollu jotenkin hyvä fiilis, kai se aamuinen pienenpieni vuoto nosti toiveita aika lailla :) Muisti on myös ollu täysin hukassa[:D] Nähtiin hyvän ystäväni kanssa pitkästä aikaa töiden jälkeen ja käytiin istumassa ja syömässä vähän natchoja iguanassa,esittelin kaverilleni juuri ostamani kengät, ihan laatikossakin vielä ja kotimatkalla unohdin ne sitten junaan![:'(] Tuo hajamielisyyteni on jo niin kroonista et enempi naurattaa vaan, kun ei se itkukaan auta [:D] Olen muunmuoassa unohtanut aikoinaan koiran kaupan tolppaan etc..[:D] No kävin sitten ostamassa vähän hemuja miehelleni ja itelleni iltanaposteltavaks mut suihkun aikana unohdin niidenkin olemassa olon ja ukko myöhemmin ihmetteli enkö meinaa syödä niitä ollenkaan[:D] Eka reaktio oli paha olo ja oksu kurkussa, eto pelkkä ajatuskin mut tuntii myöhemmin pari hemua maistui jo,mut siihen se jäikin :)
Onneks töissä pitää edelleen kiirettä, mut kyl nää asiat meinaa vaan mielessä pyöriä, yhtä stressaanunut olo ei onneksi ole kuin viime kuussa mut jännittyneen odottava [:)]
Kauhiasti plussatuulia kaikille ++++*puhallus*+++++++*puuh* [:D]

Iltaa taas kaikille ja tervetulotoivotukset uusille! [:)]

magenta mulla on ihan sama juttu että näitä ällöfinnejä työntyy esiin ihan koko ajan ja joka väliin. [:'(] Varsinkii hiusraja ohimoilta on ihan kaameen näkönen ja nyt on alkanu niskakin kukkimaan. [:-] Mietin kanssa että onpa ihmeen myöhänen hormoniheilahdus kun mäkin ne pillerit jo yli puol vuotta sitten lopetin... [8|] Mutta en ole lääkäri minäkään ni en tiedä mistä johtuu.

Mä oon tässä viimepäivinä syväluodannu itteäni ja todennu että mä taidan olla melkonen pirttihirmu sitte kuitenkii vaikka pidän itteäni mitä sopuisimpana ja joustavimpana puolisona. [;)] Eilen illalla kun olin ilmeisesti taas onnistunu väkisinmakaamaan tuon puoliskoni ni se yhtäkkiä vakavoitu ja katto mua silleen oudosti. Mä aattelin että nyt tulee jotain karmeita tunnustuksia ni se sano että "voi ei, mä oon unohtanu ottaa tänään ne mun lääkkeet!". Mä olin ihan että mitkä hemputin lääkkeet?!? Kunnes tajusin että se raukka puhu niistä foolihapoista joita mä käskin sen syödä. [:D] En viittiny sitte valottaa että ne on ihan vaan ravintolisiä eikä maailma siihen kaadu jos yksi päivä jää väliin. [;)]

On kyllä ihanaa kun ne juhannustaiat on tehonnu! [:)] Mulla ei oo kyllä yhtään raskautunu olo, mikä on kyllä aika kummallista koska mä oon ollu ehkä neljä kuukautta ihan varma että oon raskaana paitsi aina kuukautisten aikaan... Mut toisaalta on kyllä ihan helpottavakin olo kun ei koko ajan kyttää omia tuntemuksiaan että nippaileeko ja onko tissit kasvanu jne. [;)] Ostin tänää siteitä ja tamppooneita kasan mukaan sinne häämatkalle ni pääsen sitten edes mereen lillumaan vaikka menkat alkaakii. [:)] Taidan ehkä ottaa pari testiäkin mukaan varmuuden vuoksi kun niitä sen säkillisen tosissaan viimeksi tilasin. [:)] Olis kyllä ollu hienoa päästä maaliskuun odottajiin kaikki yhdessä mut meikä taitaa suuntailla katseita sinne huhtikuuhun seuraavaksi. [;)]

*mirellalle* ja nyytille kovasti plussatuulia! [:)] Mulla on aika hyvä kutina nyt teijän suhteen ja jaamariankin kohdalla mun plussakutinat piti paremmin paikkansa ku ne clear bluen testit. [;)] Että oikeastaan kaikkihan voi sen testailun lopettaa ihan kokonaan ja kysellä aina vaan multa tuloksia... [:D]

Nyt täytyy painua pehkuihin jotta huomenna taas jaksaa, öitä!

Nyytti kannatetaan että jatketaan samalla porukalla lasketusta ajasta viis! [:)]
Ihanaa, että muillakin on jo tässä iässä ITTVH (=iän tuoma tarkkaavaisuuden vajaus häiriö)! [:D] Mä oon kyllä kanssa semmonen että odotan päivää jolloin unohdan itteni jonnekii... Oon myös unohtanu koiran kotiin kun lähdin agilitykisoihin yms. ja oon välillä aina ihan aidosti huolissaan että jos mulla olis vauva ni unohtelisinko sitä kanssa samalla tavalla juniin ja kauppoihin... Hope not! [8D]
Mut siis mäkin testailen ens viikolla (perjantaina) ellei menkat ala eli aikalailla samoissa kierroissa ollaan monen kanssa. [:)]

Ansku81; Kiitos kun sain diagnoosin tälle hajamielisyydelle. siis
  ITTVH, koitan pitää sen mielessä vaik taitaa olla liian monta kirjainta[:D]
Mua kans ruvennu pelottamaan et unohdan joskus tulevan vauvani jonneen tms..ei vaan ajatukset pysy kasassa jotenkaa, mulle on usein sanottu et oon ihan omissa maailmoissani[&:][:D]
Sainpas taas hekotella ääneen noille jutuillesi, päivän piristys..taas [:)][:D]
Mulla taitais hyvä testausajankohta olla torstai ellei menkat ala tiistaina, vaik mitä suotta testailemaan, kyllä Ansku tietää[:)]
Kauniita unia kaikille eli natti natti :)

Nyytti, jos menkat alkaa niin luultavimmin ens viikon ke tai to. Testailua harkitsen sitten vasta viikonloppuna, kuten vissiin moni muukin (jos ei ennemmin mitään erityisiä oireita tule itselleni kehiteltyä...). [;)]
Heh, repesin tuolle Anskun miehelle. [:D] Ne on nuo miehet reppanat niin kilttejä ottamaan kaikenmaailman "lääkkeitä" kun mamma käskee. [:D] Ihana kyllä... Meillä on vielä toistaiseksi ilman vippaskonsteja yritetty, mut kummasti alkaa nekin kiehtomaan kun yrityskertoja kertyy... Noh, nyt vasta yk 5. Hyvähän se olisi lisätä vitamiineja ja muita hyvinvointilisiä muutenkin kun tahtoo jäädä vähän vähälle.
Meillä mies ei kyllä pysy kierron mukana. Kyselee aina sentään et koskas niitä lapsia "tehdään". [:)] Muuna aikana on oikein hyvä harjoitella ja eihän noista kierron vaiheista näköjään koskaan voi olla varma...

tyttönen, en ole lämpöjä mittaillut, koen että siitä tulisi liikaa paineita, tai ainakin vielä haluan pitää yrityksen ei-niin-tieteellisenä.  Mies kyllä tietää oikeista päivistä ja kyseleekin niistä välillä..

Ansku81  mulla on ihan samalla tavoin tullut kamalasti hiusrajaan finnejä, ne alkoivat ilmaantumaan n. 5kk pillereiden lopettamisen jälkeen. Teininä mulla oli ehkä 1 finni vuodessa..

Täälläkin jännäillään pienesti vaikka yritän olla toivomatta mitään. Vatsan turvotus on ihan järkyttävissä mitoissa ja samoin paita kiristää rinnan kohdalta ja etomisen tunnetta. Toisaalta nämä voi olla PMS-oireitakin, ne on tulleet potenssiin 100 pillereiden lopettamisen jälkeen. Normiaikataulussa menkat alkaisi sunnuntaina... lähdetään tiistaina reissuun, eikä ennen sitä varmaan testiä kannata tehdä..

En ole minäkään aamulämpöjä lähtenyt mittailemaan. Mennään nyt kalenterin ja ovistestien avulla. Greippimehua olen ruennut juomaan ja parsakaalia lisännyt useammalle aterialle kuin ennen, vaikka aina me ollaan sitä syöty, mieskin.

Onnea matkaan kaikille! Vielä pari viikkoa testailuun - tai menkkoihin [&o]

Moikka. Tässä vähän kaikkeen kommentoin nyt. [:D]

Eli finnejä tulee mullekki, teininäkään ei ollut koskaan finnejä ja nyt on alkanu naama kukkimaan. Ja hiukset rasvottumaan. [:'(]
Maha ja rinnat alkaa näyttää siltä niinku ois jo pidemmälläkin raskaana. Hirvee pallo! Ja sit ku se ei ees näytä siltä, että oisin vaan lihonu, vaan ihan tosiaan näyttää niinku oisin kahdeksannella kuulla raskaana! [:D]

En ole mittaillut lämpöjä, enkä "syöttänyt miehelle lääkkeitä", itse syön Raskaus monivitamiineja (tarkoitettu myös lasta yrittäville). Ekan kerran nytkin vasta "laskin" ovispäivän (vaikka yritetty onkin jo muutaman kuukauden ajan), ja kyllä siitä sitten miehelle mainitsin, että "nyt ois hyvä aika yrittää lasta".

Eilen oli kyllä mies niin ihana! Vaikka aiemmin hän ei uskonut, että voi siittää lapsia, niin nyt tuntuu olevan eri aatokset. Yhtäkkiä vaan tokaisi, että "sitten kun meille syntyy lapsi, niin minä voin jäädä kotiin ja sinä menet töihin". [:D] Sanoin vaan, että kyllä se mulle passaa. Ei taida raukka ihan täysin ymmärtää, mitä se on olla lapsen kanssa kotona. Luulee pääsevänsä helpommalla. [:D] Yritin vähän selvittää, että saattas hällekki tulla jossain vaiheessa äitiä ikävä (ei ole koskaan ollut lapsen kanssa yksin, ainakaan vauvan). Mutta hän on niin nyt päättänyt, että minä menen töihin ja hän jää kotiin. Voihan ne mietteet sit muuttua, kun lapsi tulee. [;)]

Sunnuntaina pitäs menkkojen alkaa, mut en taida malttaa odotella. Ajattelin, että perjantaina tekisin testin. Mikä testi ois sellanen, mikä näyttää "aikaseen"? Ku en millään malta odottaa. [:D]

Hejps!

Hihii, kuulostipa suloselta Ansku81 tuo siippasi suhtautuminen foolihappokuuriin [:D] Mä en ole syöttäny miehelleni VIELÄ mitään, sen sijaan itse kyllä joudun napsimaan noita samaisia pillereitä kuin miehesi. Gyne "määräsi" niitä mulle kun ekan km:n takia olin asioimassa sen vastaanotolla. Mulla on aina ollu alhainen hemoglobiini ja taipumusta lievään anemiaan, jotta sitä suuremmalla syyllä kai...

tyttönen, en oo toistaiseksi seuraillu lämpöjä ollenkaan. En ole oikeestaan väijynyt muuta kuin kalenteria, koska kierto on ollu niin säännöllinen pillereiden lopettamisen jälkeen (28 päivää), että oon vaan luottanu siihen, että se ovis on suunnilleen kierron puolivälissä. Mutta Livialla on kyllä oiva pointti kirjoituksessaan...kun ei siitäkään tiedä varmaksi, ei ne hommat menekään aina justiinsa niin....

Adara, sama homma eli tukka rasvottuu mullakin. Se on alkanu ehkä tossa muutamia kuukausia sitten. Finnejä ei ole häiritsevästi, mul on aina ollut hyvä iho, mutta mistäs sitä tietää koska sekin alkaa vaivaamaan. Pidän peukkuja sulle, ettei menkat alkais sunnuntaina eikä muinakaan lähipäivinä ja saat testiin sen kaipaamasi plussan ja voitte alkaa suunnitteleen miehes kanssa niitä työvuoroja siellä kotona [:)] [:)][:)] Mä kysyin kerran apteekista noista testeistä, että onko väliä minkä ottaa niin ne sanoi, että kaikki on nykyisin yhtä herkkiä....tiedä sitten onko niin, en ole tutkinut kaikkien apteekissa myytävien testien pakkauksia...mutta näin väittivät.

Meitsi testasi tänään kp 32/28 Apteekin omalla....negan....mutta ei ole kyllä menkatkaan alkaneet. Eikös Jaamarialle käyny just niin, että hänellä oli menkat kolme päivää myöhäs ja näytti negaa ja sit myöhemmin sai jollain Prismasta ostetulla testillä haamun joka vahvistui plussaksi...muistankohan väärin...no anyway, voiku mullaki kävis niin, että se plussa vielä tulis....

...ja kaikilla muilla myös!

Lemmiskelyn iloa ja testiä kehiin kun sen aika koittaa [:)]

Saganaki: toivottavast ne menkat ei nyt alkais, käyt ostaas pari testiä lisää :P

Adara: sellain testi ku "predictor" ois varmaa iha ok, niilt on tullu nyt sellain uus testi, siin paketis lukee et "varhainen raskaustesti"
ja sit se on kiva ku sen testin voi säilyttää :P et jos tulee | | ni vois sit laittaa vaik lapsen siihen vauva-kirjaa sen :)  "testi on erittäin herkä matalallekin hCG-arvolle ja se havaitsee raskauden jopa neljä päivää ennen kuukautisten alkamista" <- tollee tos paketis lukee.. mul on jo valmiiks ostettu :D tai no viime kuulta jäi käyttämättä.. ://

tääl on nyt sellain tilanne et laskurin mukaa huomen pitäis olla ovis.. JEE!! :D toivottavast saadaan jotain aikasekski ;))

tyttonen: en ole mitään aamulämpöjä mittaillu, turhaa ressiä! :) ehkä muutaman kierron jälkee jos lasta ei ala kuulumaa, ni sit alan toimenpiteisiin...

nii tosiaaki mein pitää sit pistää sellain oma yhteisö pystyy tällä porukalla!! ku mie e es pääsis sinne maalis-odottajii! [X(] menee just ja just laskettu huhtikuun puolell..
meil o kyl nii hyvä yhteis henki tääl että! :P

kiitos btw hauskutuksesta ansku! :DD

Mulla alkoi naama kukkimaan noin puoli vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen. Se meni jopa niin pahaksi, että kävin lääkärillä. Lääkärin mukaan jos on syönyt kauan pillereitä, niin kyllä siinä voi mennä tuo 6 kk ennen kuin hormoonit alkaa tasaantua... ja tästä johtui sitten tämä finnitauti. Söin kuukauden mittaisen akne-kuurin ja iho parani huomattavasti. Tämä kuuri oli kaikkein lievin mahdollinen ja se piti lopettaa ennen kuin alkaa yrittämään raskaaksi tuloa. Nyt alkaa olla sitten kuukauden päivät ilman lääkekuuria ja heti naamasta sen näkee, valitettavasti. Nyt lääkärin mukaan ainoa helpotus tähän voi olla raskaaksi tulo. Eli hänen mukaansa toisilla raskaus aiheuttaa kamalasti näppyjä, mutta toisilla taas voi parantaa ihon kuntoa. Jännä nähdä kuinka mulle käy! Mutta nyt ajattelin vain kärsiä näistä näpyistä... vauvaa toivon kuitenkin enemmän kuin sileää ihoa.

moi[:D]

Kun mä lopetin pillerit eli noin 2kk sit ni mulle tuli ehkä noin 1kk sen jälkeen muutama finni mikä on myös mulle epätavallista. Mut ei niitä kyl nyt oo lisää tullu.

Mua vähä jo alkaa jännittää ku oottelen et alkaako menkat (toivottavasti ei) vai ei. Luulen et ne sijottus tän viikon maanantaista ens viikon maanantaihin johonki siihen väliin. Kävin tänää ostaa 2 raskaustestii ja niitä vitamiini pillereitä  mitkä sopii lasta yrittäville ja odottajille. En oikee tiiä millon tekisin ekan testin ku ärsyttää jos sielt tulee taas nega[>:]

Onnee meille kaikille kilo kaupalla[:D] ja jaksamista niille jotka ovat uudella kierroksella.

Tännehän on tullut taas hirmuinen määrä viestiä [:)]
Tervetuloa minunkin puolesta kaikki uudet [:)]

Ja kovasti onnea kaikille plussanneille[:)]

(.) Kp 6 menossa, ja menkat edelleen [:@] Tai enemmänkin sellaista ärsyttävää tiputteluvuotoa [&:] Eilen olin jo ihan varma, että nyt ne loppu, mutta ei [:@]
Olis kiva päästä jo hommiin [:D]

Taas on piinapäivät meneillään, menkkoja tai paremmin ei menkkoja odotellaan[:)] Nyt on kp 44 meneillään, hiukka tuo mun kierto heittelee, edellinen oli 36pv[&:] Tiedossa on että ovis oli joskus 22-24pv tienoilla. Kävin labratesteissä 22pv, kilpirauhasen takia joka oli onneksi ihan normaali, katsoivat tuolloin myös hormonien tilanteen ja neuvolan lääkärin mukaan oli juuri ovis tulossa. Joten oviksesta olis nyt tulossa se 14pv, nyt sitten odotellaan tuleeko menkkoja vai ei. Rassaava kun on näin pitkä kierto, harvoin edes mahdollisuuksia raskautua[:(]
Neuvolan lääkärin kanssa sovittiin että odotellaan marraskuulle, jolloin tulee vuosi yritystä täyteen ja katsotaan tilannetta sitten uudestaan. Kaikki kun tuntuis olevan kunnossa, ainoastaan tuo kierto on pitkä ja hyvin vaihteleva.. Mahdollisuus raskautua on noin kerran puolessatoista kuukaudesta, jossa ajassa yleensä on "normaali" kierrolla kaksi mahdollisuutta.. Huoh.
Olen koittanut pysyä poissa täältä, mutta kummasti on pakko käydä kurkkimassa muiden kirjoituksia vaikka ei itse kirjotteliskaan[:D] Koitan vain kovasti työntää nämä vauva-asiat ajatuksissa kauemmas, vaihtelevin tuloksin.. Jotta ei tulis stressattua niin kovasti asiasta. Parin viikon päästä olis kesäloma, tiedossa hääjuhlat ja Lapin reissu, hieman muuta ajateltavaa[:)] Vietämme vasta nyt sukulaisten ja ystävien kanssa hääjuhlia. Menimme viime kesänä naimisiin kansanpuiston näkötornissa intiimisti, paikalla oli vain kummankin vanhemmat todistamassa..
Olen koittanut tulkita olotilaan, ei mitään merkkejä menkoista tai raskaudesta. Yleensä ennen menkkoja vatsa on ollut kovin kipeä, nyt ei mitään. Pari viikkoa sitten oviksen aikaan, tunsin terävää kipua alavatsassa, ilmeisesti ovis kipuja. Luulin tuolloin että menkat olisivat tulossa, en vielä ollut kuullut että oli vasta ovis aika meneillään tuolloin. Tämä on ensimmäinen kerta kun olen tuntenut jollakin tavalla oviksen.. Suuria toiveita elättelen ettei niitä menkkoja tällä kertaa tulisi[:)] On vain niin outoa, luulisi olevan jotain oireita, joko menkoista tai raskaudesta.. Mutta kun nyt ei vain tunnu niin miltään, muissa kierroissa olen kuvitellut itselleni vaikka mitä oireita[:D] Huoh, täytyy vaan odotella..
Meillä koitetaan mennä raskautumisen kanssa mahdollisimman luomusti[:)] Eli ei olla käytetty ovistestejä, mitattu lämpöjä tai alettu syömään mitään sen enempää mitä ennenkään. Itse laskeskelen kiertoa, josta tosin on vaikea tulkita koska ovis on kun vaihtelee niin paljon. Vitamiineja popsin säännöllisesti ja syön ylipäätänsäkin paljon hedelmiä ja kasviksia. Miestä joka ei taas kasviksia paljoa syö olen jo koittanut pidempään saada syömään vitamiineja, meinaa vaan unohtua aika usein[:)]

Nyytti tää ITTVH on meijän työpaikan (koulun) läppä kun siellä ihan jokaiselle asialle ja ihmiselle on joku kirjainyhdistelmä kehitetty (ad/hd, hojks, add...). [;)] Mut siihen diagnoosi menee näin:
"Aamulla herättyäsi alat pukeutumaan mutta muistat että keittiössä on ylimääräiset sukat. Kun kerran tulit keittiöön niin voisit samalla syödä aamupalan yöpuvussa ja nostelet aamupalatarpeet pöytään. Lähdet hakemaan aamulehteä ovelta mutta matkalla huomaat eteisen pöydällä kirjeen joka oli ehdottomasti laitettava tänään postiin. Lähdet etsimään postimerkkiä kirjoituspöydältä mutta matkalla huomaat että kukat kaipaavat vettä. Haet kastelukannun mutta sitten vessahätä yllättää. Vessasta tullessasi et heti muista mitä olit tekemässä, joten avaat television. Televisiosta tulee postin mainos ja muistat jälleen kirjekuoren. Televisiosta alkaa ostos-tv ja haluaisit sammuttaa sen mutta olet laskenut kaukosäätimen jonnekin kädestäsi ja alat etsiä sitä. Löydät sohvanrakosesta hiusharjan ja päätät laittaa tukan kiinni. Vessassa huomaat että peili on todella likainen ja päätät pestä sen. Pesuaine on lopussa ja alat kirjoittaa kauppalistaa. Paperia etsiessäsi muistat jälleen kirjeen ja alat etsiä postimerkkiä. Kirjoituspöydän laatikosta löytyy kadoksissa ollut valokuva-albumi, jonne täytyisi laittaa uudet kuvat. Alat etsiä kuvia....
Lopulta huomaat että koko aamupäivä on kulunut, olet edelleen yöpaidassa, lehti hakematta, kukat kastelematta, peili pesemättä, aamupala syömättä, kaukosäädin kadoksissa, kirje postittamatta, hiukset harjaamatta ja televisio pauhaa edelleen vaikka olet ollut todella kiireinen koko aamun..." [;)]
Mä ainakin löysin niiiiiiin tosta itseni. [:)]

Takaisin