joko nyt onnistaisi

Tervehdys kaikille[:D]

Tänne on tullut hurjasti uusia kuumeilijoita[:D] Olen ollut useamman päivän poissa täältä ja sillä välillä tänne on tullut useampi sivu uusia keskusteuja.

Mä kanssa oottelen että koska ne menkat alkaa vai alkaako. Epäsäännöllosen kierron vuoksi oottelen menkkoja/testaus päivää ens viikon alkuun tai sitä seuraavalle viikolle.

*kittie: pahoitteluni km jaksamista sinulle.

Tsemppiä vaan kaikille joilla on testausajat menossa ja plussatuulia kovasti!

Tervetuloa kaikille uusille taas ja tietty aina mukaan mahtuu kuumeilijoita! [8D]

Itselläni ei ole vieläkään menkat alkaneet ja torstaiaamunasen negan jälkeen odottelen niitä alkavaksi.
Saattaa kyllä olla mahdollisuus että raskaushormoonitaso on ollut niin matalalla ettei testi näyttänyt vielä. No täytyy tässä viikonlopun aikana testailla uusiks jollei menkat vielä ala.[8|]

Ihanaa kun on vähän viileämpää tänään vaikka auringon paisteesta pidänkin [:)]

Ja tietty pahoitteluni *kittielle [:(] ja toivottavasti pääset taas pian yrittämään uutta!

*Kittielle minunkin puolesta pahoitteluni [:(]

Eipähän tartte ainakaan testejä tuhlata, eilen illalla alkoi pieni tuhruttelu ja tänään on sitä tullut jo hieman enemmän tuhrua [:@]
Olis vaan pitänyt pää pitää kylmänä, kun mahdollisuudet raskauteen oli niin pienet [&:] Ainut hyvä puoli tässä on, ettei ainakaan hirveästi harmita [:)]

Selenelle peukut pystyssä, että se plussa tulisi huomenna! db db db

Onnea kaikille, jotka viikonloppuna pääsee testailemaan! Ja hyviä pupuiluilmoja meille muille. Tää lähtee mökille, missei ole sen paremmin sähköjä kuin nettiyhteyttäkään eli palailen lukemaan viestejänne maanantaina, kun on taas työpäivä. [;)]

Heips kaikille!
Mä olen kanssa kuullut ristiriitaisia tietoja tuosta alaselän tatuointi+epiduraali asiasta, teidä sitten mitä uskoa. Mulla on aika iso tatska just alaselässä/lantiolla. Mut eihän ne nyt mikää kokonaan väritetty pläntti ole, vaan kuviossa on aina sitä ilmaa välissä, niin onko sitä nyt sit pakko tuikkaa just sellasesta kohtaa missä väriä on? En muutenkaan tiedä uskoakko koko vaarallisuuteen.

Sitten seuraava aihe on omituiset tuntemukset, joihin olisi kiva kuulla jonkinlaista järkevää selitystä, jos joku keksii Tai sit vaan todettava että mun hormooninkaipuinen kroppani sekoilee omiaan...[:)] (pillerit lopettanut toukokuussa)

Eli taustatietona sellaiset asiat kun että ovis oli kolme päivää sitten, ja kumpikaan meistä ei ole vieraissa käynyt[:D]

Oireet siis seuraavanlaiset;
Eilisiltana huomasin jo että nännit ovat arat, tänään olavatsa kipeä, just munasarjoen kohdalta. Välillä pistelee/juilii oikein kunnolla, niin että joutuu kippurassa hetken syvään hengittämään, ja välillä tuntuu vaa epämukavana tunteena/pienenä juilimisena.. Viimeisin ja hämärin homma on se että pari tuntia sit alko kihelmöimään..tuolla"alhaalla" [:-]  Ja voin vakuuttaa ettei kultasepänliikkeen inventaario ole tippaakaan kiihottavaa!![:D]

Jos ois menkka-aika lähellä ni vois pistää sen piikkii, mut kolme päivää oviksesta??
Eikös menkkojen pitäs alkaa aina se 14pvää oviksesta jos oon oikein ymmärtäny?

Kiitos teille kaikille ihanille[:)]
Nyt tuntuu, että elämä alkaa pikkuhiljaa tuntuu paremmalta, en oo vielä tänään itkenytkään! Ja fyysiset kivut on melkeen kokonaan loppunut[:D]

Tuohon tatuointi asiaan on pakko sanoa, että hyvä ystäväni synnytti vuosi sitten ja hänellä on myös iso tatuointi alaselässä, mutta sai epiduraalin...Eli kyllä sen saa, vaikka on tatska:)
Tosin eriasia voi olla, jos on sitten koko alaselkä väritetty mustalla ison neliön alueella;)
Eli huoletta tytöt:)

Epiduraaliahan ei ihan millilleen tiettyyn kohtaan pistetä, et jos siellä tatskassa on tosiaan "tyhjää" välissä, niin ei ole este. Musteella värjätyn kohdan läpi ei laiteta, mutta en nyt muista mikä se virallinen syy siinä oli.

Ammattitaitoiset tatuoijat osaavat kyllä myös kertoa, tai ottavat ainakin selvää! Eli huoletta tatuointia piirtämään ja aikaa varaamaan!

Kittie: olen tosi pahoillani tapahtuneesta, jaksamista.
Nyytti: En halua masentaa sinua, mutta mun kk-kierto on viimeiset puoli vuotta ollet juuri kuvailemasi kaltaiset. Ovisajankohdan jälkeen jatkuvaa nippailua, vihlomista ja kihelmöintiä munasarjoissa/toispuoleisesti. Turvotusta ja rinnat tosi kipeet, erityisesti nännien seutu. Ja vielä ei oo täällä tärpännyt....

Täällä eletään outoja aikoja. Kuukautiset jatkuneet jo 10(!!!) päivää, välillä vuoto oli jo loppumaisillaan ja sitten taas alkoi runsaammat vuodot. Ihan niinkuin silloin, kun kuukautiset joskus kakstoistakesäsenä alkoi ja jatkui kaksi viikko putkeen. Tuli jo mieleen, et oisko tää jotain varhaista keskenmenoa? Ja taas juilii ajoittain toista munasarjaa. Mä en ymmärrä enää lainkaan omaa kehoani. Alkaa jo muutenkin olla tosi hällä väliä fiilis; luulen että meillä laitetaan koko vauva-projekti jäihin. En jaksa/kestä pettyä joka kuukausi.

Nyytti, mulla oli kans kaks päivää oviksen jälkeen samanlaiset oireet, ei oo aiemmin ollu. Muutenkin nyt ollu vähä kummallisia oireita. Jos haluaisin kirota mahdollisuudet, sanoisin olevani raskaana. Mutta en halua kirota, joten en ole. [:D]

No ei siis oikeasti mitään varmuutta, mutta olo on ollut vähän sellainen. Tänään oltiin naapurikaupungissa shoppailemassa. Käytiin siinä terassilla ja join yhden karpalolonkeron. Se yksi nousi päähän! [:-] Never in my life... Mulla tarvitaan ainaki kaks tai kolme. Nyt humalluin yhdestä. Sitten jossain vaiheessa lähes pyörryin. Tuli ihan mieletön huono olo. Ei jalat pitäny ja oksetti. Muutenkin ollu tässä jo muutaman päivän ajan ajoittaista pahoinvointia ja heikotusta. Ja "mahatuntemuksia". [:'(]

Nytkin mies tuossa juo, mutta itse katsoin parhaaksi jättää väliin. Vieläkin vähän huono olo ja kova väsymys. Testaamaan pääsee vasta reilu viikon päästä. [8|]

Niin tosta tatskahommasta. En siis aio edes alaselkään ottaa, lapaluun kohdille. Mutta sitä tarkoitin, että voiko käydä tatuoijalla itseensä kuvan hakkauttamassa raskaana ollessaan? [8|]

Hellurei! Tässäpä joukkoonne jälleen uusi kuumeilija. Tuntuu olevan kiva ja aktiivinen poppoo ja mukavat jutut, joten uskaltauduin mukaan. [:)] Ikää ittelläni 28 ja mies 29. Ja ensimmäinen pikkutyyppi on toiveissa. Pillerit jätin huhtikuussa ja siitä lähtien vaihtelevasti aktiivista yritystä. Stressiä en ole onneksi vielä ittelleni saanut aikaiseksi - tai no jatkuvasti mielessähän nämä ajatukset...[;)] Nyt kp 16 ja yritetään hyödyntää kyllä näitä lähipäiviä. Kierto onneksi tasaantui melkein heti 28 päivään pilsujen lopetuksen jälkeen. 

Tervetuloa Livia tänne kuumeilemaan :)
Adara; mullakaan ei aiemmin tällasia oloja oo ollu, mut onhan tää vasta toka kierto pillereiden jälkeenkin [:D]
Ovulaatio mulla tullu tuntemuksian mukaan aikalailla tarkasti sinä päivänä kun laskurikin väittäny, molemmilla kerroilla hih, mitää testejä en oo vieläkää ostellu vaan kuuntelen kroppaani, joka on ilmeisen meluavaa sorttia, antaa todellakin kuulla itsestään! [;)]  Eli jos ovisajankohtaa ja laskuria uskon ni menkkojen ei pitäis kauhiasti heitellä et saas nähä vajaan parin viikon päästä mikä on tilanne!
Angervo; Raskaana oloa en jaksanut edes uneksia täs vaihees,ihmettelin vaan mitkä wammapäivät mun kropalla on meneillää ku tollee temppuaa[:D] Pari päivää sit nukkumaan käydessä, eli maatessa tuntu ihan siltä ku munasarjois ois kuplinu*nauraa*

Se omituinen ja epämiellyttävä kihelmöinti "down there" on onneks helpottanu iltaa kohden, nännejä en oo halunnu ees kokeilla :D Massu tuntuu edellee vähän hassulta välillä, ei kyl juili nyt juurikaa. ja kauhian ripulin pukkas yhtäkkii ku töistä kotii pääsin(Sori vaan, ei ois ehkä tarvinu kertoa![:D]). Pissihätä on kans vähän väliä mut se on mulla normaalia,läpikulkumallin rakko tuon nesteen suhteen[:D]
Mut katsellaan nyt.  Menkkojen pitäs vissii alkaa 14pvän tietämillä,jos ne siis alkaa sen 14 pvää oviksen jälkeen.
Lasketaanko tuohon muuten se ovispäivä mukaan vai siitä eteenpäin *dummy*[;)]
Mä tulin nyt illalla perheen luo muka viettämää rentoa viikonloppua, mut tiesinhän mä ettei sellasta tapahdu ku on nii monta ihmistä eri osotteissa, joita kaikkia pitäs kerkee nähä heh.
Huomenna vajaan tunnin ajo suuntaansa Aurantolan leirintäalueelle isukkia moikkaamaa, sit exän tyttären kanssa ostoksille, se on 17v ja just muuttanu omaa kämppää ni sponssaan sille vähän tarpeita, kerran täs kuus lomarahaakin vähän tulee :)  ja sit illaks siskolle ja sen tyttärellä, joka mummilta, eli äipältäni varmisti jo etukätee, et kai se sit saa olla mun kans koko ajan[:D] Ihana 7v. tyttö[:)]
No kuluupahan pari päivää nopiasti ja sit ois enää kaks vko;a töitä ennen lomaa! ;-)
Plussatuulia ja hyviä mieliä vaan kaikille :)

Heipsulivei!

Täällä olis kanssa yksi untuvikko joka haluaisi tulla kanssanne kuumeilemaan ja hermoilemaan. Oon lukenut näitä palstoja jo muutamia kuukausia, mutta nyt vasta rohkenen mukaan, toivottavasti mahtuu vielä yks tällanen "elämää 28 päivän sykleissä" elelevä ihmislapsi [:D] Täällä tuntuu olevan varsin mukavaa populaa.

Pahoitteluni kittielle ja kaikille muille km:n kokeneille ja voimahaleja kaikille muillekin, on tää raskaaksi hankkiutuminen vaan ihan oma "shownsa". Ja viitaten tosiaan täällä aiempaan keskusteluun, on saanut tässä itsekin todellakin todeta sen, että ei se lapsen saaminen ole mikään itsestäänselvyys.

Juu elikkäs meitsi jätti pilsut pois marraskuun 2008 lopulla, kierto palautui heti normaaliksi, jollainen se muistaakseni on ollut silloin ihan teininäkin. Nyt yk 7 menossa ja kp 28/28...Kaksi varhaista keskenmenoa ollut, huhtikuussa ja viime kuussa. Menkat oli molemmilla kerroilla tyyliin muutaman päivän myöhässä, mutta kuulun myös näihin jotka ei malta olla testailematta...Söin pilsuja 14 vuotta. Ikää mulla on liki 34, ja esikoinen olis toiveissa. Mies on täysillä mukana.

Vatsaa on jomotellu taas viikon ja tissit on ku ilmapallot, mutta niin ne on olleet aiemminkin...No, huomennahan se on taas totuudenpäivät [:D]

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Meillä tuli sit eilen vähä liianki syvälliset keskustelut tästä vauvahommasta. Melkein riidaks jo meni. Tietäähän sen, kun toinen on humalassa, ettei sillon pitäis alkaa keskustelemaan vakavia. [&o] Alkuillasta mies alko puhumaan, että "eihän meidän pitänyt ruveta yrittämällä yrittämään". Pahoittelin siinä sitten liiallista innostumistani. Baarin jälkeen sitten (itsekin siellä selvinpäin hilluin) mies alkoi syyttää itseään siitä, ettei ole vielä onnistunut. Oli jutellut kaverinsa kanssa, joka on jo neljä vuotta käynyt hedelmällisyyshoidoissa. Mieheni on nyt vakuuttunut, että vika on hänessä. [8|] Hänhän yritti ex-vaimonsa kanssa vuoden lasta, tuloksetta, ja nyt ex-vaimo synnytti lapsen uudelle miehelle. Yritin vakuutella miehelleni, että kyllä sitä vikaa minussakin varmasti on (keskenmenot ja kaikki). Eikä mies usko siihen, mitä isän vaimo yrittää selittää, että kaikki on kemiasta kiinni. Että et välttämättä voi saada lapsia "väärän" ihmisen kanssa. Noh, mies kuitenkin päätti, että jos en nyt ole raskaana, hän menee tutkimuksiin. Ja minun ei kuulemma "tartte". Vaikka aiemmin sovittiin, että jos tutkimuksiin mennään, niin mennään yhdessä. No joo, anteeksi tilitys. [&o]

Onneksi jotain iloistakin tapahtuu. Pikkusisko on asunut toisella puolen Suomea (itsekin siellä vuoden asuin, mutta vuosi sitten tulin takaisin "kotiin") miehensä ja kahden yli-ihanan poikansa kanssa. Nuorimmainen vuoden ja vanhempi kolme vuotta. Tämä vanhempi poika on niin tätin mussu kun vain voi olla. Sunnuntaina he muuttavat tänne! [:)] En meinaa pysyä housuissani. Ja maanantaina pikkuvesseli tulee minun luo yöks. Olen onnesta soikeana. Tokihan tämä nuorempi poikakin on rakas, mutta vanhempi on maailman tärkein asia minulle. En tiedä mikä sen tekee, mutta hän vain on rakkaista rakkain. Toki olen myös iloinen, että näen siskoni. [:)] Meillä on aina ollut erittäin hyvät välit, olemme ystäviä. Eli jotain iloistakin tulee minun elämääni. [:)]

Oikein hyvää viikonloppua kaikille ja lykkyä yrityksiin.

Repesin ihan täysin noista ansku81:n väkisinmakaaja-jutuista! [:D] Välillä itselläni on sellainen fiilis, vaikka mies on kyllä täysillä mukana eikä sitä ole kahta kertaa tarvinnu vielä pyytää peittoja heiluttelemaan. Mutta nyt jotenkin tuntuu, että kun seksillä on nautinnon ja parisuhteen lisäksi vielä tällainen merkitys kuin vauvan saaminen... niin jotenki nyt haluttais koko ajan vain touhuilla. [;)] Meillä on tosiaan menossa vasta ensimmäinen yrityskerta, joten eiköhän tämäkin tästä tasaannu.

Ovis oli kolme päivää sitten, joten nyt odotellaan... Odottaminen ei ole koskaan ollut vahvimpia puoliani...

Heips!

Täällä joku kyseli tatuoinnin ottamisesta raskausaikana, niin sen verran olen itse kuullut ettei 3kk tatuoinnin ottamisen jälkeen suositella raskautumista, koska tulehdusriski on tällöin suurimmillaan ja voi aiheuttaa pahimmassa tapauksessa keskenmenon tai sikiön menehtymisen. Samoin raskausaikana otettussa tatuoinnissa on riskinä tuo tulehdusriski, mutta siinä on myös se että raskausaikana voi esiintyä turvotusta ja tatuointi voi muuttaa muotoaan raskauden jälkeen kun iho on ollu venyneempi raskausiakana.  Ja tämä on sitten huhupuhetta, elikkäs pahinta mitä olen kuullut tapahtuvat kun on raskausaikana ottanut tatuoinnin että lapselle ois tullut samaan paikkaan haalea tatuointi mihin äiti sen on ottanut, en ole itse koskaan törmännyt moiseen tapaukseen mutta kuullut vaan huhuja moisesta. Mutta ennen kaikkea ammattitatoinen tatuoija osaa kyllä kertoa voiko tatuoinnin ottaa raskausaikana.

Minä olin kansa suunnitellut tatuoinnin ottamista ja rahatkin oli jo kasassa sitä varten, mutta kun tulin raskaaksi niin päätin siirtää tatuoinnin ottamisaikaa myöhemmäksi sen kummemmin selvittämättä että voiko ottaa sitä vaiko eikö, eihän sillä mikään kiire ole.

Maajo

Ja täällä taas.
Ihanaa kun meitä kuumelijoita on tullut paljon lisää. Tervetuloa :)
Juhannuksena menkat siis alkoivat ja nyt on taas ovulaation aika.. Pongattiin ovis ja peitot on heilunu nyt kolme päivää ahkerasti. Jos sitä vielä huomennakin jaksais pupuilla. Mieli on tällä hetkellä muissa asioissa, kuin raskautumisessa joten aika tuntuu menevän kuin siivillä. Ensi viikko menee kaverin kanssa reissatessa, jonka jälkeen alan kuulostelemaan, että tuleeko menkkoja vai ei ;) Onneksi on tekemistä ja ajattelemista niin ei kerkeä istua koneella ja lukea kaiken maailman raskausjuttuja päivin öin.
Mutta kaiken tämän hyörinän keskellä en halua mitään muuta niin kovasti kuin saada sen plussan ja ottaa pikkunyytin syliini.. Maaliskuu kävisi ihan hyvin ;)
Hyvää kesän jatkoa koko porukalle.

Hyvää sunnuntaita kaikille ja tervetuloa taas kaikki uudet kuumeilijat!

Mulla on nyt menkat myöhässä jo 5 päivää ja torstaiaamuisen negan (clearblue-testin) jälkeen olen tehnyt pari halvempaa testiä... ostettu Prismasta... molemmat ovat näyttäneet haamuplussaa joten todennäiköisesti olen raskaana.
Tänä aamuna käytin toisen clearblue-testin eikä se toiminut ja kyllä otti päähän... jo toinen hukkaan!! :@
Täytyy viedä testi takaisin apteekkiin ja tehdä reklamaatio!
Huomenna ajattelin tilata ajan neuvolaan tai terveyskeskukseen kunnon testeihin, jotta saisi varmuuden asiassa :)

Oireita on edelleen pissalla juokseminen tiheään tahtiin ja nyt on alkanut rinnoissakin tuntumaan arkuutta mutta edelleen mulla on välillä noita alaselkä ja alavatsa kipuja kuten kuukautisten aikanakin yleensä.
Luulen että tuo jatkuva juoman litkiminen ja wc:ssä hyppääminen vähentää noita raskaushormooneja virtsassa sen verran että noi testit ei näytä selkeää viivaa... mutta minkäs sille voi jos janottaa ja pissattaa :))

Mutta kyllä ottaa päähän kun ei saa ihan 100%:sta varmuutta asiaan eikä näin ollen osaa vielä oikein iloita asiasta! 8D

Toivon teille kaikille kuumeilija-sisarille mahdollisimman pian myös plussauutisia!

voi toivotaan nyt parasta jaamaria! [:D] täällä kaikki peukut pystyssä! [:D]

No testasin itse lauantaina aamuna ja negahan sieltä tuli että kyllä te taisitte oikeassa olla, täytyy vaan uskoa hormoonit ne sekasin on![&:]

No mitäs nyt? täytyykö vaan pupuilla ja yrittää löytää ovista? vaikka tässä nyt kyllä koiran kanssa elellään kaksi viikkoo ihan kaksin kun isäntä lähti reissuun!! [&:]

Takaisin