joko nyt onnistaisi

Heippa!
Hurjasti tullut taas tekstiä viime käyntini jälkeen [:)]
Tooodella paljon onnea Silmu ja mmj_ plussista!!! ja tervetuloa uusille mukaan!!
Maanantaina kävin sitten vielä labrassa, ottivat raskaustestin verestä ja oli raskaushormoonit vielä koholla. Ensi viikolla vielä uudestaan labraan. Neuvolan tätiltä tuli äsken ohjeistus että nyt täytyy odottaa seuraavia kuukautisia ja sitten vasta aloittaa uusi yrittäminen koska sillä varmistetaan uudelle raskaudelle paremmat mahdollisuudet, koska jos tuonne kohtuun on jäänyt vielä vanhaa limakalvoa voi seuraavakin raskaus mennä helpommin kesken. Nyt onkin sitten mulla pitkä tauko yrittämisessä, kun km.n jälkeen voi kuukautisia joutua odottamaan pitempään.[>:]
Haikea mieli mutta toisaalta nyt mun raskaus toive vain vahvistui entisestään ja tiedän että tätä minä haluan todella kun tuossa aikaisemmin on ollut tunteet laidasta laitaan.. Nyt on sellainen olo että meen vaikka läpi harmaan kiven, heh.. Jos sitten ensi toukokuussa saisin sen pienen pikkukakkosen syliini vihdoinkin[:)]
Ajattelin hakea apteekista noita raskaus multi-tabseja, kun niitä kannattaa kuulemma syödä jo raskaustoiveen aikana jos ei riittävästi saa tärkeitä vitamiineja ruokavaliosta. Ja parsakaalia miehelle kyllästymiseen saakka, ootan vaan että koskahan se sanoo että nyt tulee jo korvista pihalle kun sitä melkein jokatoinen päivä keittelen ruuan kanssa, hih.[:D]

Kittie*: mun mielestä noi haamutkin voi luvata oikein hyvää, eikös ne hormonit saata vaihdella voimakkaastikin alkuvaiheessa. [:)] Ja jos oot jo kerran selkeästi plussannutkii! Että lääkäriä vaan varailemaan ja sinne asia varmistamaan. [:)]

Noppa: Onnea yritykseen! Ja kyllähän ne uimarit useamman päivän siellä sisuksissakin elelee ettei kannata olla reissuista huolissaan. [;)] Torstai aamuna vielä viimeset heilutelut ja sunnuntaina järjestät miellyttävän kotiinpaluun miehelles niin nou hätä. [:D]

No hyvä ettei tunnu olevan perinnöllistä toi raskaaksitulo. Tai en mä tiiä onko se hyvä kun siinä olis kuitenkii piilly joku toivonkipinä ja selitys että miks ei tärppää... Tosiaan varmasti mullakin tuo yli kymmenen vuoden pillereitten syöminen verottaa näitä toimintoja. [:-]

Onko muuten kukaan lukenu semmosta kirjaa kun "Puolinainen"? En muista nyt kirjottajaa tai muutenkaan tarkempia suuntimia mutta luin sen tossa muutama vuosi sitten (siis ennen kun vauvahaaveet oli edes ilmassa) ja nyt muistuu siitä kovasti jutut mieleen. Siis se kertoo just tämmösestä pariskunnasta jotka yrittää kovasti lasta ja mun mielestä siinä oli hyvin kuvattu tätä ajatusmaailmaa mikä naisella mielessä pyörii kun jatkuvasti epäonnistuu. Silloin en sitä vielä oikein tajunnu silleen mutta tykkäsin kyllä silti kirjasta. Ei ehkä mitään mieltäylentävää kesälukemista mutta suosittelen silti. [;)]

Ai niin ja tervetuloa star_82!

Ja *mirella* peukkuja pystyyn ja plussatuulia uudelle yritykselle. Keskenmeno on varmaan kauhein asia ikinä mutta tosiaan ei muu auta kun lähteä uuteen nousuun. Kyllä se elämä sitten taas hymyilee kun nyytti tuhisee kainalossa, toivottavasti jo ensi kesänä. [:)]

Kiitos ansku81 tervetulotoivotuksista! Mukavaa porukkaa täällä, kun toivotellaan tervetulleiksi! :)
Nautitaan kaikki nyt näistä loistavista ja aurinkoisista keleistä..jospa stressihormonit laskis ja massut alkais helpommin pyöristyä ;)

Tervetuloa uusille!
Onnea plussanneille![:)]
*Mirella* vähän niinku olisin samassa veneessä. Ite kyllä vasta odottelen että pääsisin sinne ensimmäiseen verikokeeseen. Aika tuntuu pirun pitkältä. Mä kyllä väitän että mulla on edelleen hormoneja vähä liikaa ku kokis maistuu vieläki ihan hirveelle. Mut täytyy toivoo et ne laskis itteksee.

star_82 kiitti [:)]

Mitenköhän sais ajatukset pysymään jossain muussa kuin raskausasiassa. Nyt kun on taas pari viikkoa siihen, kun yritetään ja kokonainen kuukausi seuraavaan mahdolliseen testipäivään... Täytyy vissiin saada mies innostumaan häistä tai talonhankinnasta... ois mulle projektia! [:D]

Täällä taas [:)]
Koska paukke olet menossa verikokeeseen?
Tuntuu tyhmältä odotella nyt menkkojen alkua että pääsee yritys kierto taas käyntiin kun pitkään on odottanut ja toivonut ettei ne tule..
Mites *kittien tilanne? Vaikka viiva olisi haalea olet raskaana tai ainakin ollut? Soita ihmeessä hetimiten äitiysneuvolaan niin pääset varmasti ultraan tarkastamaan tilanteen. Ja tietenkin kerro sitten tänne meille pian mitä sanottiin sielä? Tsemppiä ja todella paljon parempaa onnea kuin itselläni oli!!

Tervetuloa star_82 minunkin puolesta! [:)]

Voi hitsi *kittie tuo sinun tilanne! [:@] Itsellänikin edelleen oli haalea haamu, mutta menkkoja ei kyllä ole vieläkään kuulunut niin kai sitä täytyy jo uskoa asia. Mieliala on ainakin heitellyt laidasta laitaan, tänäänkin töissä oli aamulla niin kiukkuhetki että heittelin vaan tavarat hyllyyn, mitä en koskaan ole tehnyt, aina järjestellyt. [:o] Ja sitten tuo vatsa, vääntää koko aika mutta mitään ei tule. Eli pientä ummetuksen oiretta. Seuraavan testin teen vasta ensi viikolla! Mutta siis asiaan, toivotaan *kittie että sinulla ei menkkoja kuuluisi ja testit vahvistuisivat!

*Mirella* : itsellänikin tuo vauvakuume yltyi todella voimakkaaksi km:n jälkeen. Sitä tuli erittäin vahva tunne että tätä minä haluan. Ja yrityskin sitten kasvoi sen mukana.

Aurinkoista iltaa kaikille ja tervetuloa joukkoomme kaikki uudet... näyttää sitä tänne keskusteluun tupsahtavan joka päivä joku innokas kuumeilija [8D]
Jospa viiva vahvistuisi *kittie ja kannattaa tosiaan mennä sinne neuvolaan testeihin ja tietty toivon plussaa mmj_:llekin edelleen ja muille jotka sitä innokkaasti oottelee. [:)]
Sisko ja hänen mies pyysivät terassille lähtemään tänään ja eihän sitä voinu siitä kieltäytyä. Mitenköhän sais juotua pelkkää jäävettä etteivät ala ihmettelemään, kun en haluaisi kertoa yrityksestämme?! [>:]
Täytyy varmaan tilata vaikka kokista vaan... luulevat kossukolaksi [;)] Ja tietty polkupyörillä liikenteeseen.
Viikon päästä pitäisi jo testailla ellei menkat ala [:D]

Ihan sama juttu mullakin kuin sulla Silveri..tuntuu, että elää sellasta 28 päivän elämää: ensin menkat, sit ootellaan ovista ja sitten sitä, että mitä se testi näyttää..ja pitäis olla stressaamatta..aika vaikeaa se on, kun niiiiiiin oottaa ja toivoo pikkuista..pitää vaan keksiä kaikkea kivaa tekemistä ja yrittää liikaa olla miettimättä, ettei joka kuukausi tipaha niin korkealta..helpommin tosin sanottu kuin tehty!
Ja mmj_ kommentoi, että maha ihan ummessa..sama homma täällä! se ja pienet alavatsanippailut oikeestaan ainoita oireita, joista voisin kuvitella (painotan sanaa kuvitella) ;) olevani raskaana. mulla tosin sellanenkin ongelmamassu muutenkii, että vaikea aina sanoa, mikä on normaalia ja mikä ei..mutta tosiaan parin päivän päästä asia selvinnee :)

Heipä hei. Vallan uutena minäkin tänne nyt kirjoittelen. Täytyy sanoa, että ihmettelin, kuinka paljon tekstiä tänne tulee lyhyessä ajassa. [:D]

Jos tälleen lyhkäsesti kerron itsestäni ja toiveestani...
Reilu pari vuotta sitten (entisen avomiehen kanssa) yritimme lasta kaksi kuukautta ja tärppäsi. Meni kuitenkin kesken meidän vauvamme. Pahinta siitä teki sen, että siskoni tuli raskaaksi samaan aikaan (nuorempi sisko, hänellä jo yksi lapsi aiemmin) ja minun lapseni olisi syntynyt vain kahta viikkoa aiemmin siskoni lasta. Eihän siinä mitään, olin toki onnellinen siskoni puolesta, mutta ehkä myös hieman kateellinen. Sitten kun siskoni lapsi syntyi ja pidin sylissä sitä kahden päivän ikäistä pientä poikaa, en voinut muuta kuin itkeä ja ajatella, että kaksi viikkoa aiemmin olisin itse tehnyt tällaisen. Yritimme sitten exän kanssa uudelleen vielä noin kahdeksan kuukauden ajan kunnes erosimme. Valtavat paineet taisi molemmille tulla.
No, nyt minulla on uusi (avo)mies, jonka kanssa OIKEASTI tiedän, ensimmäistä kertaa elämässäni, mitä rakkaus on. Toki aiemminkin olen rakastanut, mutta tämä on ihan jotain muuta. Aivan kuin aiemmat rakkaudet olisivat olleet vain "valmennusta" tätä varten. Hänen kanssaan vietän loppuelämäni. Nyt yritämme lasta. Olemme yrittäneet nyt kolme kuukautta. Eihän tässä ajassa vielä mitän hälyyttävää ole, mutta aiemmat kokemukset saavat molemmat epävarmoiksi. Minä en tiedä voinko saada lapsia enää (olen siis myös nuorempana, vuosia vuosia sitten, saanut keskenmenon, yhteensä siis kaksi) eikä exän kanssa enää uudemman kerran onnistanut. Mies on ollut naimisissa. He yrittivät vuoden ajan lasta, eikä tärpännyt. Heti kun olivat eronneet, oli vaimo löytänyt uuden ja lähes tulkoon välittömästi raskaana. Eli hänkin epäilee itseään.
Olemme sopineet, ettemme yrittämällä yritä, mutta en silti osaa olla hermoilematta. [&:] Ei mies tiedä mitään minun tänne kirjoittelustani, ei varmaan hirveästi siitä tykkäisikään.
Mutta nähtäväksi jää mitä tuleman pitää. [:)]

Tervetuloa uusille tulokkaille[:D]

Toi oli ihan hyvä idea ansku81 [:D] Täytyy keksii jotain.
Pitää vaan toivoo et ne eläis sen muutaman päivän meikäläisessä kunnes tulee taas uus satsi[:D]

Hei taas kaikille:)ja Iso KIITOS teille kaikille[:)]
Nyt olisi sitten plussa testattu[:)] Olo on aivan sekava kaiken tämän jännityksen ja turhautuneisuuden jälkeen!
Soittelen vielä huomenna neuvolaan, kun eivät tänään siellä vastanneet....Haluan "oikeita" todisteita kaikkien noiden haamujen jälkeen:)
Varmaan menee hetki, ennenkuin tajuaa asian oikeasti....:)
En vielä jotenkin uskalla iloita kamalasti, ennen kuin pääsee tohtorin pakeille, mutta vähäisen kyllä jännittää :)
Toivon todella, että te kaikki saatte sen plussan jo seuraavaan testiin, olette sen ansainneet[:D]

Heippa kaikille kanssasisarille ja tervetuloa uudet tulokkaat tänne kuumeilevaan joukkoomme[:D]
Tässä mietiskelen ja haluaisin kokemuksianne kuulla sellaisesta kun ovulaation "heittelystä". Eli onko teillä vaihdellut oviksen ajankohta eri kierroissa?
Viime kierrossa, joka siis oli eka pillereiden lopettamisen jälkeen ovis tuli täsmälleen sinä päivänä kun laskuri sanoi.Masu oli kovin kipeä ja laskuri sitten iltapäivällä "todisti" että arvioitu ovulaatio oli juuri sinä päivänä.
Nyt toinen kierto menossa ja laskurin mukaan ovikseni olisi 30.6 eli vasta kuuden päivän päästä, mutta tänään oli jo alamassussa pientä kipeyttä ja epämukavuutta liikkuessa. Ei lähellekkään niin paljoa kun viimekuun ovispäivänä mutta ihan kun aloittelevaa kipua heh. Voiko olla mahdollista että ovuloisinkin tässä kierrossa näin paljon aiemmin?[8|] 
Mitään ovulaatio testereitä en ole vielä hommannut kerran viimeksikin sen niin selvästi tunsin, ja vasta toinen yrityskierros menossa niin ajattelin eka yrittää ilman suurempia "apuja"hih[:D]
Kittielle peukut pystyssä että saat kaipaamasi varmistuksen pian [;)]

Kiitos Nyytti :)
Voihan se olla, että jos ovuloit aiemmin, niin sitten olisi lyhyempi kierto sinulla tällä kerralla?

Niin, sitä tässä just mietiskelen että mahtaako kierto heittää tällä kertaa lyhyempään..[8|]  Parempi kai se niinpäin olisi kuin että venyisi kamalan pitkäksi!
Voihan toki olla et siel juilii vähän jostain muusta syystä vaan ja ovis tuleekin myöhemmin.
Mutta anskattoo mitä tuleman pitää :) Ei tosiaan ole mitään hajua mikä se mun "normi"kierto on/tulee olemaan.
Pitää vissii koittaa houkutella miestä vauvantekopuuhiin jo aiemmin kun suunnittelin[:D] Tossa aiemmin"varottelin" että viikonloppuna pitäs sit alkaa huhkimaan[8D]
Toinen kysymys, joka naurattaa itteeni jo kirjottaessa.."Syöttääkö" täällä kukaan miehelleen foolihappo tabletteja?[:D]
Meillä ei noita foolihapon luonnollisia lähteitä hirveästi syödä,parsa on yööök[X(] paprikalle mies on allerginen, kuten monelle muullekkin kasvikselle ja hedelmälle.. Sisäelimet ei myöskään uppoo..wonder why[:'(]
Joten ajattelin sitten, että jos kerran itsekkin syön niitä lähes joka toinen päivä(lue otan aina kun muistan...) nyt yritysaikana ja kuulemma miehenkin kropalle(lue siittiöille) olisi hyvästä, niin miksei hänkin voisi pari kertaa viikossa tabletin napaansa huitaista, tänäänkin otti kiltisti ja mukisematta[:D]
Mielipiteitä?

*kittie Onnea plussasta!!!!! [:)]

Nyytti minäkin tässä ihmettelen, että miten tuo kierto asettuu, kun eka ovulaatio pillereiden jälkeen viittasi 29 päivän kiertoon, mutta menkat alkoikin jo 26 päivän kohdalla... pitäisköhän heti nyt tokassa kierrossa alkaa käyttää niitä ovistestejä... vaikka nämä ekat kuukaudet ajattelin minimoida stressiä ja yrittää mennä luomuna... mutta huomaan, etten malta! [;)]

*kittie onnea selkeästä plussasta!!
Ja Nyytti minä en noita tabletteja miehelle "syötä"[:D] mutta parsakaalia teen aika usein koska siinä kuulemma on tuota foolihappoa ja mies kyllä syö mukisematta [:D] Ei kait siitä mitään haittaakaan ole ja kiva että mieskin tekee kaikkensa parantaakseen raskaaksi tulon mahdollisuutta.

Meijän foolihapon syönti on varmaan tosi vähäistä. En oo paljoo ajatellu asiaa. Mä kyllä ottaisin mielummin pillereinä kun ollaan molemmat aika huonoja syömään niitä ruokia mistä sitä saa. Enkä usko että siinä mitään pahaa on. Pitäs varmaan hankkii niitä[:)] Mistä ootte ostanu niit pillereitä?

Takaisin