joko nyt onnistaisi

Heippa kaikille!

Täällä taas alkoi menkat eilen että uusi yritys kerta taas alkaa..no nyt ei kyllä harmita niin paljon kun aikaisemmin koska on muitakin suunitelmia tiedossa eikä vauva kuume ole ihan kokoaikaa mielessä päällimäisenä, saa tulla sitten kun on tullakseen. Niinkuin MaiSa sanoikin että yllättävän vuoristorataa nää tunteet kyllä menee.[:)]

Paljon onnea kaikille raskautuneille!

Mahtuuko mukaan vielä [:)] Täällä kans yks kuumeilija. Pillerit lopetin joulukuussa ja menkkojen piti alkaa viime viikon torstaina, mutta ei alkanut. Kolme turhaa testiä takana, viimeisin tänä aamuna. Maanantaina mulla alkoi todella niukka vuoto ja raskausoireet: pahoinvointi, vilun väreet jne. En kyllä tiedä kuinka moni niistä on kuviteltu [:D] Oma keho jotenkin tuntuu vaan niin erilaiselta. Sitten luin että alkuraskaudessa voi esiintyä lievää vuotoa, mutta että sitä voi esiintyä kans jos on kohdun ulkoinen raskaus. Soitin jo neuvolaankin, ei ollut kyllä paljon apua siitäkään. Paljon enemmän tietoa saa netistä kuin sieltä...Eli mä oon siis aikamoinen kuumeilija. Mun mies sanookin että mä voisin kirjoittaa kirjan "Hypokondrikon valeraskaus"[:D] Mutta jaksaa kuitenkin tukea!

Ihanaa että tällaisen keskustelun löysin!! Ihanaa oli lukea myös että monia onnistanut! Onnea heille! Ja tsemppiä meille muille yrittäjille! Kyllä meitäkin vielä onnistaa!!!

Täällä edelleen jännittää. Nyt on kyllä toivo jo aika korkealla, ja olen ollut havaitsevani joitakin pieniä oireita.. välillä ollut jotenkin etova olo ja nännit olleet hieman arat. En ole silti vielä uskaltanut tehdä testiä, koska pelkään pettymystä niin paljon.. en halua tehdä liian aikaisin. Tosin on ollut myös yövuoroa, joten ollut sen verran väsynyt ettei ole edes ehtinyt tehdä. Lauantaina ajattelin testin tehdä, silloin on 39 päivää edellisistä menkoista.. Onnittelut kaikille jotka on jo plussan saaneet. Toivon todella, että tällä kertaa se itselläkin näyttäisi plussaa ja saisi aloittaa toisenlaisen odottamisen[;)]

[:(] Nyt ei ole itku kaukana, sieltä ne kuukautiset tekevät taas tuloaan. Pientä tuhrua jo tulee. Mua niin hajottaa tää toivon kasvaminen joka kerta ja se kovaa ja korkealta tippuminen sitten kuitenkin.

Mun kiertokin taitaa olla ihan sekaisin, nyt kesto vain 25 päivää. Venyy ja paukkuu näköjään 23-26vrk'ssa kierto. Mä haluan säännöllisyyttä ja johdonmukaisuutta, kiitos. Kaikista eniten mä haluan kuitenkin raskautua ja saada lapsen. Eihän se ole liikaa pyydetty, eihän?

Huomenta kaikille, ja Voimahaleja!
Täällä on ollut ällötys oloja koko viikon, ja lämmöt 37(norm. 36,5).
Alkuun ajattelin että tulossa sairaaksi, kun vatsatautiakin on liikkeellä, mutta nyt pientä toivetta päällä, kun ei nuo oireet ole miksikään muuttunut.Poskia kuumottaa, ja eilen pääsi itku töihin mennessä, eikä ollut kyllä mitään syytä. Perinteistä siivous/ raivokohtaus touhua ei ole tullut, vaikka yleensä alkaa viikkoa ennen tädin tuloa.
Raskaustestit tuli postissa, tilasin tuolta mammaksi.fi. herkintä laatua. Vielä en uskalla testiä tehdä, kun ov.23/28.
esikoisesta oireet tuli vasta viikolla 9. mutta kuopuksesta oireita oli jo vk.3+ jotain...Tuo kuvotus on ollut ensimmäinen oire molemmissa.Lämpöjä en sillon edes seurannut. Jännittää hirveesti! Pitäkää peukkuja, että nyt ois iltatähti saanut alkunsa.

Todellakin pidetään peukkuja! Kerro sit heti! Mulla on kans ollut ällöttävä olo koko viikon ja kauhee väsymys. Ehtii toiveet herätä. Lämpöä en kyllä oo mitannut, mutta on tuntunut olevan. Täällä kans vatsatautia liikkeellä, joten kans epäilin sitä. Tein testin torstai aamulla (kun menkat oli viikon myöhässä) miinusta näytti. Vuoto alkoi maanantaina ja on todella pientä. Ei ole siis kuukautisvuoto vaan jotain muuta. Joko se on raskaus, kohdun ulkopuolinen raskaus, ovulaatio (neuvolan mukaan) tai mun keho on muuten vain sekaisin pillereiden lopettamisesta. Mutta saa nyt nähdä. Vuoto on lähes loppunut. Kuulemma voi tulla alkuraskaudessa vuotoa? Itsellä niin vahva tunne raskaudesta, mutta en tiedä mitä enää uskoisin kun miinusta kuitenkin näyttää.

Moikkis,

tässä yrityksessä on juurikin niin käsittämätöntä tää oman kehon tutkiskelu ja tarkkailu. Kyllä löytyy jos jonkinlaista oiretta aina, mulla yleensä liittyy menkkojen alkuun ja ovulaatioon. Yleensä tietenkin kuvittelen kaiken johtuvan raskaudesta, tietenkin. Mutta mulla ei oo kyllä koskaan menkat myöhästyny niin paljon, että oikeesti olis aihetta epäillä raskautta. Peukut pystyssä Lini80 ja Mamma_76! Jospa teidän vierailunne tällä palstalla loppuisikin lyhyeen, ja pääsisitte odottajien puolelle!! Sinne me muutkin toivottavasti jossain vaiheessa päästään![:)]

Mulla vissiin tänään ovulaatio, joten on vissiin saunapäivä tänään[;)] Sit alkaakin piinalliset odotteluviikot... Pitää keksiä siis kaikkea muuta ohjelmaa. Jospa nyt vihdoin olis jo meikäläisenkin vuoro raskautua!! Tai sit ens kerralla, tai sitä seuraavalla, tai....

Hauskaa viikonloppua kaikille!!

Moikka kaikille..:)

saisinko teidän seuraanne liittyä? :) Toivottavasti osaan näitä sivuja käyttää..

Täällä on ehkäsy jätetty pois tammikuun alkupuolella ja ensimmäisiä piinaviikkoja eletään.. Rinnat arat ja pystyssä pienemmästäkin hipasusta.[:D] Närästystä ja alavatsan vihlontaa.. Oireet on todellisia, mutta varsinkin rinnat voi liittyä siihen et tää on eka kierto ilman hormoonia.. saa nähdä miten käy! [:)]

Mukavaa viikonloppua kaikille![:)]

Tervetuloa Joukkoon "haave"! 

Tämän mamman kierrot on ekaa kertaa sekaisin, tätihän se sieltä tuli käymään vaihteeks eilen illalla, kivojen vihlasevien kipujen kera [:@] Itkuhan multa pääsi [:(] 
On ilmeisesti saattanu hipaista, koska oireet oli ihan todelliset viikolla. Vaikka asenteeksi olen kovasti yrittänyt ottaa "tulee kun on tullakseen" niin kyllä kirpaisi lujasti.
Kummastuttaa tämä, aina ollut (ennen ehkäisyäkin) kierto 28pv. ja nyt heitti kolmella päivällä, ja tuollaisia täti- kipuja ei ole ennen ollut. Noh, ehkä ensi kerralla.. *huokaa apeana*

ov.2/25-28?

Huomenta kaikille!

Mulla oli kans kyl niin todelliset oireet viime viikolla, tehtyäni viimeisen testin lauantaina (ja se näytti miinusta), niin pakko kai se nyt on uskoa etten ole raskaana. Yritys jatkuu ja toivo on kuitenkin korkealla. Niukkaa vuotoa ollut koko viikon, taisi hormonit mennä sekaisin pillereiden lopettamisen jälkeen. Se on kyl kivaa kun on tää paikka, missä voi purkaa. Ja odotuskin on moninkertainen: kohta joku meistä on ihan varmaan raskaana :) 

Tervehdys! Mä en voi uskoa tätä.. lauantaina tein testin ja se näytti kuin näyttikin plussaa![:)] En siis kuvitellut niitä oireita, joita tässä on ollut. Tänään oli ihan pakko tehdä vielä varmuudeksi uusi testi ja ihan selkeä plussa sieltäkin tuli. Voi kun tätä on odotettu, vaikka loppujen lopuksi ei nyt ihan hirveän kauan mennyt kun neljännellä kierrolla onnistui. Nyt vaan täytyy yrittää ottaa rennosti, eikä pelätä ylimääräisiä.. mä nimittäin varmasti tuun ihan vainoharhaseksi ja pelkään että kaikki ei oo kunnossa jne.. kunpa kaikki nyt vaan menis hyvin ja lapsesta tulis terve.
Hirveästi tsemppiä teille kaikille!! kyllä se plussa sieltä teillekin ilmestyy!!! aivan varmasti, se tulee kun vähiten odottaa[:)]

Täällä taas tällä kertaa ei päästy pidemmälle mut yritys hyvä kymppi jatkuu taas ku tästä päästään pystyyn... [8|] Mut onnee kaikille muille jotka toivottavasti on päässy pidemmälle...   [:)] Elämä hetti taas pikkasen volttia ja saa miettiä kaikki hommat uudestaan... Mut jatketaan yrittämistä...

Oi, onnea Lellu! Tosi hieno uutinen!

Meillä ei mitään uutta. Koitan nyt pitää matalaa profiilia raskautumistoiveiden tiimoilta - josko se auttaisi itse asiaan sitten. :)

Onnittelut Lellulle! Ihana uutinen! Ja tervetuloa joukkoon haave! Täälläkin pidetään ihan matalaa profiilia. Hormonit mennyt ihan sekaisin pillereiden lopettamisen jälkeen. Joten en todellakaan tiedä omaa kiertoa, joten jätän päivien laskemisen väliin. Yritän olla ottamatta paineita! Kyllä se vauva sieltä tulee jos on tullakseen. Kyllä me vielä sinne odottavien palstalle päästään!!! [:)]

Täällä elellään mielenkiintoisia aikoja... Ovulaatio siis oli viime viikolla, ja nyt alkoi vuotaa. Menkkojen piti alkaa aikaisintaan ensi viikon alussa, joten mitä ihmettä!!?? Joko mulla on kierto totaalisen sekaisin tai sit tää on sitä paljon puhuttua kiinnittymisvuotoa.. En ole kauhean toiveikas, tuskinpa on tärpännyt. Ihmetyttää kyllä..

Tervehdys lapista!

Tällä kans kovasti kuumeillaan ja neljä kiertoa kohta yritystä takana. 7.2 saapi taas testailla josko olis onni osunu kohdalle..KOvasti jännittää ja mikään ei pyöri mielessä kuin ensi lauantai. Onko muita viikonloppuna testaajia?

Viikon on ollut rinnoissa..hmm..kummallisia tuntemuksia, mutta tässä vaiheessa alan laittamaan kaikki oudot tuntemukset oman psyykkeen piikkiin, kun minulla tuntuu olevan mielettömän suuri lahja somatisoida itselleni raskausoireet joka ikinen kuukausi :)
paitsi että nyt rinnat ovat olleet hieman erinlaisen tuntoiset..(joka kuukausi olen kyllä sanonut samaa, että nyt tuntuu jotain vielä erikoisempaa ja pakko olla raskaana) Kerronpa nyt kuitenkin. Ensin tuntemukset alkiovat oikean rinnan säryllä joka muistutti ensin lihassärkyä, mutta säryn paikka on pikemminkin rinnan päällä kuin syvemmällä lihaksissa. Sitten kipu "vaihtui" toiseen rintaan. Mutta rinnat eivät ole kokonaan kipeät vaan vain särkee/vihloo/juilii yksittäisistä kohdista. Kipu muistuttaa kovasti sitä kun maito pakkautuu rintaan.
Mutta kuten sanoin, se on varmaan minun päästä johtuvaa..ei minulla ole rinnat turvoksissa kuten kuulemma yleensä on eikä kipua ole yhtä aikaa molemmissa rinnoissa.

Saapa nähdä onko tärpännyt. Ovulaatio oli harvinaisen kivulias silloin vajaa pari viikkoa sitten. Kipu tuntui välillä niin kovana ettei meinannut kävelemään pystyä.

Edellisessä raskaudessa olin täysin oireeton..
Mutta..jännitelläänpäs lauantaihin asti.. :)

-Noora

Tänään alkoikin sit jo menkat eli viides kierto lähtee käyntiin. Voi että kun harmittaa ja itkettää! Tiedän että on pariskuntia, jotka on yrittänyt paljon pidempään, mutta tämä toivominen ja pettyminen joka kuukausi ei ole mitään mukavaa...
Hellu sanoi tuoss ajust että onpahan ainakin sit toivottu ja odotettu vauva kun sen aika koittaa niin vastako se alko entistä enemmän itkettän. OIkeastaan hellun ei tartte kuin halata niin alkaa itkettään. Mutta kylläpä tämä tästä. Uusi kierto uudet kujeet..

Moi taasen! Pakko oli tulla vähän taas toiveilemaan, kun tää tilanne on niin outo. Mulla tänään siis kp 26/26-30. Menkat ei ole alkaneet, mutta jo kp 21 lähtien on tullut hyvin niukkaa rusehtavaa vuotoa. Vähän semmosta kuin ennen menkkoja monesti pari päivää ennen todellista tulvaa. Toivon kauheesti parasta, mutta samalla en voi välttyä ajattelemasta, että jos oon raskaana menee se luultavasti kesken, on tuulimuna tms. Enkä tiedä onko tää normaalia vai pitäskö soittaa lekuriin vai ootanko rauhallisesti perjantaihin jolloin testaan? Tää toiveilu on ihan kamalaa, kun koko ajan on ihan hermoraunio!! Luultavimmin menkat alkaa kuitenkin viimestään perjantaina...

Mitäs teille muille kuuluu kuumeiluun ja toiveiluun??

Tulin nyt vähän vieraasee keskusteluu, mut pakko vastata ku MaiSa mietit tota niukkaa rusehtavaa vuotoa. Se on normaalia mm. alkuraskaudesta, itellä oli sitä kans ennen ku plussasin testin :)

Täällä rusehtava vuoto ennakoi kuitenkin kuukautisia ja kp 28 muuttui kp 1.. Eli yritys jatkuu...

Takaisin