joko nyt onnistaisi

Kyllä mäkin olin aika hermoraunio tossa joku aika sitten ja oikein laskeskelin päiviä milloin olisi ovulaatio ja sitten meni hermot ja tuli paha mieli kun mies ei oollutkaan innostunut juuri sinä päivänä.. nyt on kiertojen pituus vähän ruvennut vaihtelemaan niin ei ole enää kauheesti tullu laskeskeltua päiviä..ja tää on vähän helpottanut mun stressaamista kun oon saanu jutella teille näistä asioista, kun ei ole oikeen ketään muutakaan kelle voisin tästä puhua.

Mulla pitäis alkaa ensviikon puolesvälis-loppupuolel taas menkat ja nyt luulenki et ne tulee kun oli toi lääkekuuri tossa kierron puolenvälin tienoilla ja olin silloin tosi väsynyt puuhailemaan mitään.. Että nyt olis tosi yllätys jos ne jäiskin pois..[:D] mutta eihän sitä tiedä kun on ollut niin epäsäännöllistä nyt näitten kiertojen kanssa ja ehkä vähän mukavempaakin kun ei voi varmasti tietää milloin on se ovulaatio ollut..

Meillä muutama mun kaveri teitää et yritetään mut eipä siitä ole silti tullut puhuttua niiden kanssa kun ovat itse raskaana niin keskustelut liittyy yleensä niitten masuasukkeihin ja tuskimpa ne kehtaa mitään kyselläkkään asiasta sen enempää..

Tervehdys! Eksyin tänne lueskelemaan, itsellä ihan samanlainen tilanne. Pillerit jätin pois n. 4kk sitten.
Menkkakierto meni siitä sekaisin, eikä ole tärpännyt.. nyt viime menkat oli taas ihan normaali kierrolla ja huomenna
pitäisi alkaa taas, vaan toivon kovasti että ei alkaisi[:)] Pettymys on aina ihan hirveä, kun menkat on alkaneet.
Kovin toivottu olisi tuollainen pikkuvesseli meidän huushollissa.

Moikka Lellu!
Kiva saada mukaan uusia kuumeilijoita! Saapikos udella hiukka elämäntilannetta? Ekaako yritätte? Minkä ikäinen olet?
Täällä on tilanne tällä hetkellä se, että odottelen ovista, joka pitäisi olla ensi viikolla. Vannoin, etten ala liioitella, mutta olen kuitenkin ostanut greippimehua. Jos sillä nyt mitään vaikutusta sattuu olemaan. Muuten on aika rennot fiilikset. Jotenkin oon osannu hieman rauhoittua, ja ottaa vähän etäisyyttä koko yritykseen. Tässä on taas kaikenlaista ohjelmaa tulossa, joten yritän unohtaa koko asian. Ihana, kun täällä voi tunnoistaan tilittää. Kun tuntuu, että tää vauva-asia täyttää nykyään koko pään ja pakko välillä saada jakaa tuntojansa. Voi kun tässä kuussa tärppäis!! Ja tietysti teillä muillakin!![:)] 

Saahan sitä kysellä. Ekaa joo yritetään ja 23vuotias olen. Nyt olis niinku sellanen hyvä vaihe, kun on vakituiset työpaikat, oma asunto jne.. Yritän kovasti olla innostumatta,menkat eivät ole nimittäin alkaneet.. mutta toisaalta voi olla että on taas pidempi kierto tai jotain.. Silti ei voi olla ajattelematta että josko nyt.. sitä ettii itestään muka kaikenlaisia oireita, vaikka ei niitä oikein olisikaan. Kamalaa odotusta.. mutta täytyy nyt katsoa tämä viikko, josko sitten ensi viikon alussa voisi tehdä testin ellei mitään kuulu.. [;)] On kyllä kiva huomata, että on monia muitakin samassa tilanteessa olevia ja että pystyy jonnekin purkamaan, kun ei halua läheisille vielä mitään puhua.. ennen kuin saa sitten kertoa vauvauutisia, toivottavasti pian!!

Moikka kaikille... Meillä on ollu kans sama homma tos et ollaan "yritetty" noin puol vuotta ja joka kuukausia tullu pikku pettymys, mutta nyt vaikuttaa hyvältä... [:)] Vaikka kyl jo sovittiin et katotaan sit vaik loppu vuodesta uudestaan. Mut mitä luultavammin nyt on sit tärpänny vaikka nyt se tulis vähän huonoon saumaan mut toisaalta se ei haittaa yhtään...

Meillä yritystä takana n.8kk ja ekaa yritetään. Olen kohta 23-vuotias ja vauvakuumeilu tosiaan vaivannut jo pidempään![:)]
Täällä menkat juuri loppuivat ja ovulaatiota odotellaan! Ekaa kertaa hankin ovistestejä , katsotaan josko niillä saisi nyt oviksen selville!!!

Heips!

Kiva että tänne on näin moni muukin tullut kuumeilemaan,tervetuloa![:D]
Tehdään tästäkin aktiivinen palsta ainakin siksi aikaa kunnes kaikki raskaudutaan,heh..[;)]
Tein tänään malttamattomana testin mutta yksi viiva taas tuli näkyviin..harmittaa niin hitosti.. mut oon kyl täs mietiskelly et jos hakisin johonkin kouluun,kun en ole saanut aikaiseksi itselleni edes ammattia hankittua.. ja jätettäisiin yritys vähäksi aikaa odottelemaan..toisaalta haluais kyl ensimmäiselle jo sisaruksen ettei tulis liian suurta ikäeroo..mut en nyt vaan tie mitä tekisin, vaikeita nämä elämän päätökset..plaah..kun turhauttaa.. onko kellään antaa elämän ohjeita/kokemuksia mitä kannattaisi tällaisessa tilanteessa tehdä? Mieskään ei oikein sano juuta eikä jaata näihin asioihin.. ärsyttää kun sen kans ei voi puhua mistäään syvällisemmin, mutta sehän taitaa olla perus suomalaisen miehen luonne.[:@]

No niin mä taidan sanoo näille keskusteluille heippa, koska tänään tuli testi tehtyä ja plussaa näytti.... [:D] Mut onnee yritykseen kaikille kyl se siel näimmä tulee ku sitä vähiten odottaa... [;)]

Moi! Oon 22-vuotias ja avomieheni kanssa esikoistamme on yritetty laittaa alulle jo 9kk. Monet kyyneleet oon vuodattanut, kun menkat ovatkin alkaneet. Sitä tulee luulosairaaksi ja kuvittelee oireita..vaikka en nyt niin pahasti, mutta normaali nännien kipeytyminen ennen menkkoja on JUST SITÄ. Nyt on jo muutaman päivän ollut alavatsassa tuntemuksia, että menkat alkaisivat taas näinä päivinä ja hieman huimausta tai jotakin outoa on..liekö flunssaa vain? Mutta väkisinkin toivo on herännyt tuosta "omituisesta olosta". Kierto kun vaihtelee 28-35. Alkaa tuntua siltä, että se ei koskaan tärppää, mutta ehkä pieni asian unohtaminen tai sen vähemmän ajatteleminen vois olla paikallaan. Mieheni ajattelee, että ovulaatiotestit on naurettavia ja että vauva tulee kun tulee, turha sitä on auttaa. Voi hel. Minä kun haluaisin tehdä kaiken mahdollisen asian hyväksi. Että notta. Onnea janskulle!!

Moikka,
Ekaks seko, tunnistan tunteen. Turhauttaa niin paljon joka kuukausi pettyä ja mies ei voi ymmärtää. Tottakai hänkin haluaisi vauvan mahd. pian, mutta on asian suhteen paljon kärsivällisempi. Meillä yritetty esikoista toukokuusta lähtien ja alkaa tuntua siltä, että tuskin meillä tärppää. Tai jotenkin alkaa ajatella, että koska kaikki muut ystävät ja tutut ovat raskautuneet onnistuneesti ja toistaiseksi ilman mitään ongelmia, on meille sit pakko sattua jotain kurjaa. Lapsettomuutta yms. Toki kamalaa ajatella näin, sillä lähtökohtaisestihan ajatellaan kaiken menevän hyvin.. Mutta joo, kaipa sitä kukin vuorollaan, toivotaan parasta!!

Janskulle hurjasti onnea![:)]

*Mirella*; itse oon ajatellu, että ehkä pitäs elää vaan normaalia elämää eikä suunnitella mitään vauvan varaan. Tiedän, että helpommin sanottu kun tehty. Itsekin ajattelen monesti, että ei ehkä voi tehdä sitä tai tätä, koska saattaa olla sillon jo raskaana. Alat vaan reippaasti katsella opiskelumahdollisuuksia, ja haet jos jotain mieluista löytyy. Asiat voi sitten järjestellä, kun mahd. pikkukakkonen ilmoittelee tulostaan. Ja eihän hakeminen vielä velvoita kouluun menemään..

Kiitos, että sain taas avautua! Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!![:)]

hep hep!

Ää, väärä asenne MaiSa! Tiedän tiedän, itsellänikin tulee synkät ajatukset väkisinkin mieleen, mutta eihän tuota yritystä ole vielä vuottakaan täynnä. Eikös sitä sanota, että suurin osa raskautuu VUODEN kuluessa. Kuka sitä tietää, mutta minä oon  tuudittautunut tällä hetkellä siihen, että vielä on muutama kuukausi aikaa ennen kun EHKÄ tarvitsee ajatella mahdollisia tutkimuksia.. Mullakin muutama ystävä ilmoittanut raskaudestaan ja vaikka olenkin onnellinen heidän puolestaan niin kipeää se jollain lailla kuitenkin tekee.
Mukavaa viikonloppua kaikille minunkin puolesta[;)]

Moi ja tervetuloo myös seko, mukaan keskusteluihin. mulla kanssa sama homma kun kokeilin ovulaatiotestejä, että mies nauroi ja sanoi että eiköhän se sieltä tule jos on tullakseen..mutta helpommin sanottu todellakin kuin tehty kun tahto olisi niin kova,ei vaan pysty olemaan tekemättä mitään. tossa oli väli kun ajattelin tulee jos tulee periaatteella mutta nyt taas kun menkkojen pitäisi alkaa niin ajatukset hiipii mieleen olisiko sittenkin nyt saanut pieni ihminen alkunsa.. ja tein tänään taas testin turhaan..

Todella paljon onnea janskulle!! ja hyvää viikonloppua kaikille.[:D]

Ja unohtui vielä sanoa kiitokset MaiSalle neuvoista niin teenkin että jatkan elämääni "normaalisti" ja haen kouluun, sitten jos raskaudunkin mietin asioita uudestaan.[:D]

jännittää, jännittää.. vaikka yritänkin pitää mieleni kurissa, kun ei tiedä josko kierto vaan on taas pidempi. Mutta menkat ei ole alkaneet, vaikka niitä tiistaina odottelin. Ei sille vaan mahda mitään, että ajatukset pyörii koko ajan vauvassa. Sellainen outo fiilis on, mutta enpä sitten tiedä, voi olla ihan kuviteltua kun toivoo niin paljon.
Tuossa oli muilla puhetta siitä kun muut kyselevät ja tulevat raskaiksi. On todella inhottavaa kun joku, tietenkin ihan hyvää tarkoittaen kyselee "milloinkas teille tulee vauva", siinä menee aina vähän hiljaiseksi.. sitä yrittää vaan hymyillä ja vastata jotakin ympäripyöreää "sitten aikanaan" tms.. vaikka tekisi mieli sanoa, että koko ajan yritetään.
Todella todella toivon, että nyt olis tärpännyt. Onnea kaikille muillekin yritykseen! eiköhän se tosiaan sieltä tule, kun on tullakseen. Vuodestahan ne tosiaan kaikki puhuvat, että se on ihan normaaliaika yrittää..

eilen aamulla testi näytti plussaa :) tänään aamulla oli kyllä pakko tehdä testi uusiksi, ku oli niin epätodellinen olo, mutta tulihan sieltäkin se plussa [:)] toivottavasti kaikki vaan menee nyt hyvin... nyt on kiire lähteä miehen jalkapallo turnaukseen :)

On aika yllättävää...tein nyt herättyäni testin, kun kierrossa päivä 33 ja tosiaan tuota huimausta meinaa olla. Ja plussaa näytti!! Pitää kai odottaa pari päivää ja tehdä testi uusiks. Eli 9kk meni meillä yrittämiseen, jos tämä nyt on todellista. Tsemppiä kaikille!

Heips kaikille! Täällä taas yks kuumeilija lisää. Iltatähteä tässä haaveillaan. Pillerit jäi Marraskuussa, joten yritystä ei vielä ole paljoa takanapäin. Pelottaa josko ei enään saadakkaan vaavia, kun ikää alkaa olemaan jo sen verran. Onko täällä muita yli 30v. kuumeilijoita?
Meillä on 2 pojan koltiaista -95 ja -98, joten kaikki alkaa uudestaan...Kenellekkään ei asiasta olla kerrottu, pitävät kuitenkin aivan kahjoina meitä :D Mutta kun kuume on ollut jo pari vuotta, minkäs sille teet! ;)
Onnea kaikille plussanneille!

Täällä olisi yksi kolmekymppinen kuumeilija. Yritystä takana toukokuusta saakka. Kyllähän tämä jatkuva vartalon kuulostelu raskausoireiden toivossa alkaa olla uuvuttavaa. Pettymykset ovat joka kerta isompia. Kun sitä osaisikin ottaa rennosti.. [:(]

Heiii!
Onpas kivaa, kun on joukkoomme saatu lisää kuumeilijoita![:)] Ja paljon onnea jo keskuudestamme onnellisesti poistuneille plussanneille! Kyllä täältä vielä perässä tullaan!

Onpas nyt taas parempi fiilis kun vielä viikko sitten. Ovulaatio käsillä ja taas on niin toiveikas olo!! Menkkojen aikaan on ihan varma, ettei koskaan tule raskaaksi, mutta nyt on tilanne taas miljoona kertaa kivempi[:)] Toivotaan tärppäystä, mutta nyt tuntuu myös siltä, ettei maailma kaadu vaikkei lokavauvaa vielä saataiskaan.

Mistä lie nyt tuulee, oottakaa vaan pari viikkoa eteenpäin, niin kyllä on varmasti asiat ihan pyllyllään.. ELämä on yhtä vuoristorataa!![:)]

Ruusunnuppu mulla on yhtä kauan yritystä takana ja esikoista meilläkin tehdään. Täytyisi tosiaan yrittää vähän vähemmän, mutta kun vauva-asia on mielessä vaan koko ajan ja niiiin ihana olisi oma nyytti. Uskotaan ja luotetaan, että kyllä se meidänkin vuoro sieltä vielä tulee!!

Jännät paikat, piinaviikko alkoi, ja on kyllä omituinen olo,mistä sitten lienee johtuvan, se jää nähtäväksi.
"Kuviteltuja" oireita on ollut muutoman päivän, mutta en uskalla uskoa niihin. Viime kierrolta kun tipahdin pilvilinnasta.  Tulisilla hiilillä ollaan.
[:)]

Takaisin