Jalkineet

Mä vähän harkitsen että ostaisin ns. kerhotossut tms. kesäksi. Mökille ja mummulaan jne. Koska suosin juurikin paljain jaloin kävelyä lapsilla mutta usein pieni suoja on lapselle mukavampi. Löytyy toki lenkkarit, kumpparit ja sandaalit kans.
 
Tohvelisankarin valkoiset tähtitossut meni tilaukseen. Mä oon jo henkisesti ihan kesälomassa. Joka päivä suunnittelen mökkeilyä jne. Siksi on tossutkin kesäksi jo hoidossa.
Tintti-tossut olis ollu ulkonäöllisesti mun mieleen, mut niissä on paksu pohjallinen joka romuttaa paljasjalka-idean täysin. Siks mietin lopulta vain Robeezin ja tohvelisankarin välillä.
 
Meille tarttui loppuviikosta K-citymarketista mukaan lenkkarit 25€ kokona 23. Merkkiä en muista...
Prisman puolelta ostin Viking coretex varrelliset violetit kengät 60€ kokona 23.

Törkeen hintasia!!
 
Itse vähän samaa mietin ja kaikkia kaksinkappalein..Toisaalta hyvä maksaa ja kyllä kenkien täytyy olla sopivat ja laadukkaat. Saahan ne aina myytyä eteenpäin. Tyytyväinen olen, että oikea "merkki" on löytynyt.
 
Minä en puolestani käytettyjä kenkiä halua ostaa. Voin sitten kyllä käyttää Alisan kenkiä muilla muksuilla mikäli tulee.
Mutta muiden kenkiä, en.
Halvalla nyt saisi ensi talveksi kengät, mutta enpäs uskalla lähteä ostamaan, mikälie jalan koko silloin. Tulee tuplaten kalliimmaksi huomata, että pieneksi veikkaus meni...
 
Noora92. En tiedä kenelle kommentoit vai etkö vain ymmärrä kirjoitettua tekstiä. Muutenkin töksäyttelet täällä usein toisten teksteille. Ehkä se siitä, kun saat ikää lisää..
 
No johan :anyone
Taisitkohan itse ymmärtää lukemaasi... En kommentoinut kennenkään tekstiä, vaan kunhan kerroin oman mielipiteeni esim. kirppiskengistä. Ja Anjuskan juttuun kommentoin alekengistä...
Mistähän noin itseesi otit?
Ehkä käytös ei ole aina iästä kiinni, nuorikin voi joskus olla viisaampi kuin moni vanhempi luulis. Todella halpamaista sinulta moinen käytös, mutta se siitä :greet025
 
Olen ostanut kesälenkkarit, välikausigoret ja talvigoret uutena koululaisille, koska käyttävät niitä eniten. Käytettynä olen hankkinut juhlakenkiä, sandaaleja ja jotkut ns. kaupunkikengät. Niitä käytetään niin vähän, etten välitä ovatko laadukkaat/uudet.

Pikkuinen on saanut käytettynä ystävieni muksuilta kaikenlaisia kenkiä. En ole vaivannut asialla päätäni, koska on jalkineissa niin vähän. Mutta mitä isommaksi tulee niin sitä enemmän ulkoillaan ja ostan kyllä uutena taas samat kesälenkkarit, välikausigoret ja talvigoret.
 
Aloitus "minä puolestani" viittaa siihen että kommentoit Citruksen tai mun tekstiin. Oliskohan siitä tämä väärinkäsitys varmaan.
 
Kyllä Anjuska, jotkut eivät vaan itse taida ymmärtää lukemaansa. Tai ehkä asiat voi ymmärtää monella eri tavalla, Citrus ymmärsi eri tavalla kuin tarkoitin.
 
Mun mielestä lasten kengät on törkeää rahastusta,muualla maailmassa on paljon edullisempaa kuin suomessa. Ihan älyvapaata maksaa jotain 79e jostain kengistä mitä käyttää muutaman kuukauden,en ostaisi itsellenikään niin lyhyeen käyttöön. Pyrin ostamaan uusia kenkiä alelaarista ja nyt oon uskaltautunut jo kirppikseltäkin kun on löytynyt uudenveroisia(sandaalit,juhlakengät,saappaat) ja pystyy pestä pesukoneessa. Vaikka aiemmin olinkin täysin kirppiskenkiä vastaan hygieniasyistä :oops: näin se mieli voi muuttua :grin
 
Kerran löysin kirppikseltä Eccon kävelykengät esikoiselle ja voi kunpa olisin löytänyt samaa mallia jostain lisää! Olivat niin hyvät kengät. Päällinen nahkaa ja sisus täysin nahkaa! Todella laadukkaat. Kuluneet vain kärjistä. Se ei haitannut koska ostin ne ns. pihakengiksi mutta niistä tulikin parhaat kengät ikinä. Eli merkkikenkiä uskallan kyllä ostaa käytettynä. Ne ei mene miksikään. Laatu maksaa, ja niin kuin eevis kirjoitti, liikaa Suomessa. Ja täällä juuri tarvitsemme niin monelle eri säätilalle ja vuodenajalle kenkiä. :/
 
Takaisin
Top