Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea Komitar!
Pahoittelut Mirumarulle
Catlady, en tosiaan oo mitään ehkäsyjä käyttäny jos jotain vakituisempaa juttua ollu hoitojen aikana..Puolittaisen luomukaksosen mahdollisuus ois lähinnä vain teoreettinen, ja jos siinä se ajatus on, että sperma vois aiheuttaa ylimääräsiä supisteluja, mikä vois haitata kiinnittymistä, niin toisaalta oon lukenu että joillain juuri seksi on auttanu ja sitä on suositeltu. Että kuka näistä selvän ottaa..
Mulle siirretty eilen viimeinen alkio ja pakkanen tyhjä. Oli säilyny täysin ja huippulaatusena, 4AA. Limakalvokin oli hyvärakenteinen yli 10mm. Illalla vielä laitoin gonapeptylin. Tukena terolut, nyt ekaa kertaa lugen sijaan.. aah, välttyypä siltä sotkulta. Odotukset nyt varmaan ihan liian korkeella, mutta sunnuntaina se jo selviää, mihin suuntaan tää on menossa.

Minulla tuli irrotuspiikin sivuoireena raudanmaku suuhun. Muuten ei ole ollut. Oletko piikitellyt noihin aikoihin Pregnyliä tai Ovitrellea?Hei sellasta oon miettiny että onko kukaan muu huomannu siirron jälkeen sellasta raudanmakua suussa? Tai siis ei heti mut piinapäivien aikana. Mulla ollu kahdessa edellisessä onnistuneessa siirrossa tätä ja nyt ihan vainoharhaisena oon sitä mieltä et taas maistuis samalta mitään muuta oiretta ei sit taida ollakaan.. vähän nippaili ja oli outoja alavatsatuntemuksia pari päivää siirrosta.
Onko muuten ketkään muut Tays:ssa hoidossa?

. Ja tuo esikoinen sai alkunsa 5AB alkiosta. Tietääkö kukaan näistä tarkemmin? 
Numero kertoo alkion iän, ja kaksi kirjainta laadun, AA on paras laatu, ja siitä sitten heikkenee aakkosjärjestyksessä. Minulla tämä raskaus sai alkunsa 6AA-alkiosta, eli kuusipäiväinen ja parasta luokkaa. Tuo luokitus on tehty jakautumisen ja ulkonäön perusteella, joten luokitus ei kerro sitä, ovatko esim. alkion kromosomit terveet vai ei.Mä mietin tossa noita ns. Luokituksia mitä papereissa lukee alkioista, nyt ilmeisesti siirrettiin 3BB jos ny osasin tulkita oikein. En oo ihan perillä kaikista mahdollisista lyhenteistä muutenkaan. Ja tuo esikoinen sai alkunsa 5AB alkiosta. Tietääkö kukaan näistä tarkemmin?
Ei aavistustakaan. Kysy klinikalta? Minulle nuo ainakin selitettiin klinikalta noin, että ensimmäinen numero tarkoittaa ikää.Suski75, mutta jos siis numero kertoo iän? Meillä kuitenkin 5D eli blasto siirretty niin mitä ikää toi 3 sit meinaa? :angelic: Tai papereissakin lukee et blasto siirretty ja pakkasessa vielä se yksi 5D.