Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herukka voiko mitenkään olla mahdollista että olisit luomuna .... Että jos yksi olisi ehtinyt karata vaikka ... en mä tiedä. Kun eikö sulla ollut punktio viimeksi? On aika kumma juttu.
Rankkisankkis voi toivon nyt niin että olisi teidän vuoro!! <3 Peukut on pystyssä!
Herukka: Kunnon punanen viiva näkyy tuossa testissä. netissä lukee näin ovitrellen käytön jälkeen ja sitä seuraavien kymmenen päivän aikana, voit saada väärän positiivisen testituloksen. Mut sullahan on siitä pistoksesta aikaa 11 pv. Hmmitellä ei oo kokemusta tuosta pistoksesta.
Unique, mulla myös astma ja nyt Zumenon käytössä. Ei ole tullut vaikeuksia astman kanssa enkä ole huomannut mitään sivuoireitakaan. Toki jokaisella nämä lääkkeet vaikuttaa eri lailla.
Valkoinen orkidea, toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan!
Onnittelut Maurizio! Maailman ihanin näky se pieni syke siellä ruudulla. [emoji5]️
Kylläpäs Ilpurilla nyt on säätöä. Toivottavasti alkaa pian helpottaa.
Herukka, toivottavasti tauko antaa aikaa ajatella muutakin kuin hoitoja.
Banditka, saitko selvyyden kipuihin? Paracetamol on turvallinen kipulääke.
Tsemppiä ihan jokaiselle!
Mulla on aikasemmin ollut käytössä pregnyl inssien aikaan ja silloin testailin huvikseen miten hormooni poistuu kehosta. Ei mennyt silloin kun 4 päivää niin ei tullut enää viivaa testiin. En nyt kyllä osaa yhtään tietää mitä tää on..
Mulla ei oo kokemusta ovitrellestä että mikä määrä esim. vastaa pregnylin 5000iu, mutta siinä 10 000 voi näkyä vielä 14vrk päästä. Insseistä ei myöskään kokemusta minkä verran tota yleensä niissä käytetään. Minkä merkkinen testi oli? Onhan sekin mahdollista jos jotain on jääny keräämättä ja se irtois jälkeenpäin, mut voisko se sit jo näkyä..?
Toivotaan joka tapauksessa että ois se kaikkein paras syy kyseessä b:)d

Meillä näkyy pistokset olevan ihan samassa ajassa (mullakin tänään 4. pistos) mutta mulle on kaavailtu punktio kyllä jo viikolle 20.
Lääkeinfo Ovitrellesta sanoo "Jos teet raskaustestin seerumista tai virtsasta Ovitrellen käytön jälkeen ja sitä seuraavien kymmenen päivän aikana, voit saada väärän positiivisen testituloksen. Jos et ole varma, kysy lääkäriltä.". Eli ei pitäis enää 11 päivä näkyä... Herukka onpas omituinen tilanne! Toivottavasti saat pian varmistuksen ja toivottavasti se on plussa!
Rankkisankkis kiva, että on piinailukaveri. Toivotaan plussia meille molemmilleMeillä näkyy pistokset olevan ihan samassa ajassa (mullakin tänään 4. pistos) mutta mulle on kaavailtu punktio kyllä jo viikolle 20.
Lääkäri arvioi, että ke 16.5. tai to 17.5. Miten meillä voi mennä ne noin eri päiville?
Banditka ainakin TAYS:ssa saa pyytämällä sairaslomatodistukseen syyksi vatsakivut, niin ei tarvitse kertoa hoidoista jos ei halua.
Ninuok mäkin veikkaan, että oon aivan onnessani, jos saan joskus kokea raskausoireita. Varmaan aika harva tulee onnelliseksi oksentamisesta.
ValkoinenOrkidea tsemppiä tiistaille, toivon sulle niin paljon plussaa!
ON: Onko kenenkään mies saanut saikkutodistusta punktiopäivästä? Viimeksihän olin punktiossa yksin, mutta sain onneksi veljeni hakemaan mut kotiin. Mies oli käynyt vaan aamulla suorittamassa oman osuutensa. Nyt haluaisin miehen niin kovasti mukaan ja en näillä näkymin saa ketään hakemaan mua, eli joutuisin menemään taksilla kotiin, niin onkohan miehen tällaisessa tilanteessa mahdollista saada sairaslomatodistusta myös vaikka asutaankin lähellä klinikkaa? Muuten hän ei voi olla tämän takia pois töistä.
Oiii, toivotaan et Herukan plussa on oikee plussa!Lääkeinfo Ovitrellesta sanoo "Jos teet raskaustestin seerumista tai virtsasta Ovitrellen käytön jälkeen ja sitä seuraavien kymmenen päivän aikana, voit saada väärän positiivisen testituloksen. Jos et ole varma, kysy lääkäriltä.". Eli ei pitäis enää 11 päivä näkyä...
Banditka, mulle on kirjoitettu sairaslomaa joko puntiopäivä + seuraava päivä tai punktiopäivä + kaksi seuraavaa päivää. :)
Täällä on nyt sitten luomuyritystä kehissä. En saanut varsinaista plussaa ovistestiin, mut se oli jossain viime keskiviikon ja torstain tienoilla. Oon pessimisti, enkä usko luomuplussaan, mut kokeillaan nyt. Aloitin noin viikko sitten myös Donafertyn sillä ajatuksella, että jos se vaikka parantaisi seuraavana hoitokierron tulosta.