IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Herukka voiko mitenkään olla mahdollista että olisit luomuna .... Että jos yksi olisi ehtinyt karata vaikka ... en mä tiedä. Kun eikö sulla ollut punktio viimeksi? On aika kumma juttu.

Rankkisankkis voi toivon nyt niin että olisi teidän vuoro!! <3 Peukut on pystyssä!

Herukka voiko mitenkään olla mahdollista että olisit luomuna .... Että jos yksi olisi ehtinyt karata vaikka ... en mä tiedä. Kun eikö sulla ollut punktio viimeksi? On aika kumma juttu.

Rankkisankkis voi toivon nyt niin että olisi teidän vuoro!! <3 Peukut on pystyssä!

Siis niin. Sitä Miä mietin. Mulla oli silloin punktio viikon maanantaina ultra jossa näkyi 18mm rakkula. Pe oli vasta punktio niin se voi olla hyvinkin että sieltä olisi irronnut aikasemmin se iso molluska. Muutoin eihän tää voi olla mahdollista, koska solut kerättiin kaikki punktiossa pois viikko sitten perjantaina.... ????

Herukka: Kunnon punanen viiva näkyy tuossa testissä. netissä lukee näin ovitrellen käytön jälkeen ja sitä seuraavien kymmenen päivän aikana, voit saada väärän positiivisen testituloksen. Mut sullahan on siitä pistoksesta aikaa 11 pv. Hmm:wideyed: itellä ei oo kokemusta tuosta pistoksesta.

Mulla on aikasemmin ollut käytössä pregnyl inssien aikaan ja silloin testailin huvikseen miten hormooni poistuu kehosta. Ei mennyt silloin kun 4 päivää niin ei tullut enää viivaa testiin. En nyt kyllä osaa yhtään tietää mitä tää on..

Unique, mulla myös astma ja nyt Zumenon käytössä. Ei ole tullut vaikeuksia astman kanssa enkä ole huomannut mitään sivuoireitakaan. Toki jokaisella nämä lääkkeet vaikuttaa eri lailla.

Valkoinen orkidea, toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan!

Onnittelut Maurizio! Maailman ihanin näky se pieni syke siellä ruudulla. [emoji5]️

Kylläpäs Ilpurilla nyt on säätöä. Toivottavasti alkaa pian helpottaa.

Herukka, toivottavasti tauko antaa aikaa ajatella muutakin kuin hoitoja.

Banditka, saitko selvyyden kipuihin? Paracetamol on turvallinen kipulääke.

Tsemppiä ihan jokaiselle!

Hulbertiina kiitos.Nyt ei ole kova kipu.Mitä on kirjoitettu sairaslomaa kun on punktioo päivä?
Herukka Tsemoia plussa testti.Toivotan,että on plus!

Mulla on aikasemmin ollut käytössä pregnyl inssien aikaan ja silloin testailin huvikseen miten hormooni poistuu kehosta. Ei mennyt silloin kun 4 päivää niin ei tullut enää viivaa testiin. En nyt kyllä osaa yhtään tietää mitä tää on..

Mulla ei oo kokemusta ovitrellestä että mikä määrä esim. vastaa pregnylin 5000iu, mutta siinä 10 000 voi näkyä vielä 14vrk päästä. Insseistä ei myöskään kokemusta minkä verran tota yleensä niissä käytetään. Minkä merkkinen testi oli? Onhan sekin mahdollista jos jotain on jääny keräämättä ja se irtois jälkeenpäin, mut voisko se sit jo näkyä..?
Toivotaan joka tapauksessa että ois se kaikkein paras syy kyseessä b:)d

Mulla ei oo kokemusta ovitrellestä että mikä määrä esim. vastaa pregnylin 5000iu, mutta siinä 10 000 voi näkyä vielä 14vrk päästä. Insseistä ei myöskään kokemusta minkä verran tota yleensä niissä käytetään. Minkä merkkinen testi oli? Onhan sekin mahdollista jos jotain on jääny keräämättä ja se irtois jälkeenpäin, mut voisko se sit jo näkyä..?
Toivotaan joka tapauksessa että ois se kaikkein paras syy kyseessä b:)d

Se oli ovitrelle 250mikrogrammaa vastaa ilmeisesti pregnylin 5000IU:ta. Tuo testi oli rfsu:n puikko. Tein myös pc:n testejä muutaman ja niihinkin tuli viiva. Inssissä käytetään ihan samalla tavalla kun ivf:ssä rakkuloiden irroitukseen. Ei auta kun varttua maanantaihin ja soittaa klinikalle, että mitäs nyt?

Tosta vielä Voisko näkyä niin laskeskelin tuossa että ennen punktiota peuhailtiin kaksi kertaa alkuviikosta (punktio oli pe). Jos folli on irronnut silloin/hedelmöittynyt niin nyt olisi dpo 9-10-11.. ei tuon taivaallista tietoa..

Oho, herukalla jännät paikat :)
Toivottavasti ois oikea plussa!! Sä kyllä niin ansaitsisit sen, tuon huonon hoitokierto tuloksen vuoksi.

Toivottavasti valkoinen orkidea sinulla tänään näkyisi toivoa testissä! :)

On tämä kyllä outoa, kun oksentamisesta tulee näin hyvälle mielelle :D
Mulla siia kolme alkanutta raskautta, yksi niistä tuulimuna, yksi jotenkin epäselvä ja yksi oikea, missä nähtiin syke.
Ja tuo oikea oli ainut missä pahoinvointi meni oksennus asteelle.. :) :D
Joten kova on toivo, että tuolla joku tyyppi olisi <3

Herukka voi kunpa tuo tulos olisi oikea! Jännittävää :)

Ninuok, "onneksi olkoon" oksennuksesta - toivotaan, että se tosiaan enteilee hyvää jatkon kannalta <3

Mä teen seuraavan testin vasta tiistaina, virallisena testipäivänä... sen verran rikki olin eilen tosta +- showsta, että en halua kiduttaa itseäni päivittäin vielä ennen sitä kun en usko sen muuttuvan.

Herukka onpas omituinen tilanne! Toivottavasti saat pian varmistuksen ja toivottavasti se on plussa! :Heartred

Rankkisankkis kiva, että on piinailukaveri. Toivotaan plussia meille molemmille :Heartred Meillä näkyy pistokset olevan ihan samassa ajassa (mullakin tänään 4. pistos) mutta mulle on kaavailtu punktio kyllä jo viikolle 20. :eek: Lääkäri arvioi, että ke 16.5. tai to 17.5. Miten meillä voi mennä ne noin eri päiville?

Banditka ainakin TAYS:ssa saa pyytämällä sairaslomatodistukseen syyksi vatsakivut, niin ei tarvitse kertoa hoidoista jos ei halua.

Ninuok mäkin veikkaan, että oon aivan onnessani, jos saan joskus kokea raskausoireita. Varmaan aika harva tulee onnelliseksi oksentamisesta. :grin

ValkoinenOrkidea tsemppiä tiistaille, toivon sulle niin paljon plussaa!

ON: Onko kenenkään mies saanut saikkutodistusta punktiopäivästä? Viimeksihän olin punktiossa yksin, mutta sain onneksi veljeni hakemaan mut kotiin. Mies oli käynyt vaan aamulla suorittamassa oman osuutensa. Nyt haluaisin miehen niin kovasti mukaan ja en näillä näkymin saa ketään hakemaan mua, eli joutuisin menemään taksilla kotiin, niin onkohan miehen tällaisessa tilanteessa mahdollista saada sairaslomatodistusta myös vaikka asutaankin lähellä klinikkaa? Muuten hän ei voi olla tämän takia pois töistä.

Oiii, toivotaan et Herukan plussa on oikee plussa! :Heartred Lääkeinfo Ovitrellesta sanoo "Jos teet raskaustestin seerumista tai virtsasta Ovitrellen käytön jälkeen ja sitä seuraavien kymmenen päivän aikana, voit saada väärän positiivisen testituloksen. Jos et ole varma, kysy lääkäriltä.". Eli ei pitäis enää 11 päivä näkyä...

Banditka, mulle on kirjoitettu sairaslomaa joko puntiopäivä + seuraava päivä tai punktiopäivä + kaksi seuraavaa päivää. :)

Täällä on nyt sitten luomuyritystä kehissä. En saanut varsinaista plussaa ovistestiin, mut se oli jossain viime keskiviikon ja torstain tienoilla. Oon pessimisti, enkä usko luomuplussaan, mut kokeillaan nyt. Aloitin noin viikko sitten myös Donafertyn sillä ajatuksella, että jos se vaikka parantaisi seuraavana hoitokierron tulosta.

Bluebe: sekoilen täällä viikkojen kanssa. Ihan samoille päiville on täälläkin kaavailtu punktiota eli ke, to tai pe. Lyhyellä kaavalla mulla ei ole ollut mitään tuntoja munasarjoissa tässä kohtaa hoitoa, mutta nyt on. Ensi perjantaina on tsekkausultra. Mitenkä sulla? :) Ja joo aina on mies saanut saikkulapun punktiopäivästä.

Ninuok: onnittelut pahoinvoinnista! Uskotaan, että nyt kaikki on kuten pitääkin.

Banditka: olen aina saanut sairauslomaa punktiopäivän + kaksi -kolme päivää. Enemmän olen saanut, jos punktio on ollut torstaina ja siirto maanantaina.

Blanca: kiitos, toivotaan että nyt onnistaa. Sinä olet jo pitkällä raskaudessa. Ihanaa!

Muokattu viimeksi:
Rankkisankkis no niin eli päästään sitten piinailemaan samoihin aikoihin (jos siis kaikki menee suunnitelman mukaan!). Jonkinlaista jomotusta on alavatsassa vähän tuntunut, mutta toisaalta mulla saattaa kipuja olla pitkin kiertoa normaalistikin mahdollisen endon takia... Että tiedä sitten mistä mikäkin johtuu. Mulla on kans perjantaina ultra! Onko se saikku miehellä sitten ollut palkallista vai palkatonta?

bluebe, kiitos tuesta! Meillä lukee ainakin klinikan papereissa, että kirjoittavat myös miehelle punktiopäivästä sairaslomatodistuksen tarvittaessa. Meillä mies on pystynyt tekemään etätöitä noina päivinä, joten ei olla tarvittu todistusta, mutta tosiaan olisi ollut mahdollista! :)

Bluebe meillä mies ei ole ”käyttänyt” saikkulappua vaan saanut aina muutoin järkättyä päivän. Itsekin olen järkännyt aina oman saikkuni jotenkin, koska ei ole huvittanut viedä lappua syineen töihin.

Herukka onpas omituinen tilanne! Toivottavasti saat pian varmistuksen ja toivottavasti se on plussa! :Heartred

Rankkisankkis kiva, että on piinailukaveri. Toivotaan plussia meille molemmille :Heartred Meillä näkyy pistokset olevan ihan samassa ajassa (mullakin tänään 4. pistos) mutta mulle on kaavailtu punktio kyllä jo viikolle 20. :eek: Lääkäri arvioi, että ke 16.5. tai to 17.5. Miten meillä voi mennä ne noin eri päiville?

Banditka ainakin TAYS:ssa saa pyytämällä sairaslomatodistukseen syyksi vatsakivut, niin ei tarvitse kertoa hoidoista jos ei halua.

Ninuok mäkin veikkaan, että oon aivan onnessani, jos saan joskus kokea raskausoireita. Varmaan aika harva tulee onnelliseksi oksentamisesta. :grin

ValkoinenOrkidea tsemppiä tiistaille, toivon sulle niin paljon plussaa!

ON: Onko kenenkään mies saanut saikkutodistusta punktiopäivästä? Viimeksihän olin punktiossa yksin, mutta sain onneksi veljeni hakemaan mut kotiin. Mies oli käynyt vaan aamulla suorittamassa oman osuutensa. Nyt haluaisin miehen niin kovasti mukaan ja en näillä näkymin saa ketään hakemaan mua, eli joutuisin menemään taksilla kotiin, niin onkohan miehen tällaisessa tilanteessa mahdollista saada sairaslomatodistusta myös vaikka asutaankin lähellä klinikkaa? Muuten hän ei voi olla tämän takia pois töistä.

Kiitos vastauksesta.HUSissa onko mahdollidsta ,jos joku tiettää.Minun punktio on arvioi viikko19 huuh ....eli katsotaan huomenna.Kaikkille toivitat ihania uutisia!

Muokattu viimeksi:
Oiii, toivotaan et Herukan plussa on oikee plussa! :Heartred Lääkeinfo Ovitrellesta sanoo "Jos teet raskaustestin seerumista tai virtsasta Ovitrellen käytön jälkeen ja sitä seuraavien kymmenen päivän aikana, voit saada väärän positiivisen testituloksen. Jos et ole varma, kysy lääkäriltä.". Eli ei pitäis enää 11 päivä näkyä...

Banditka, mulle on kirjoitettu sairaslomaa joko puntiopäivä + seuraava päivä tai punktiopäivä + kaksi seuraavaa päivää. :)

Täällä on nyt sitten luomuyritystä kehissä. En saanut varsinaista plussaa ovistestiin, mut se oli jossain viime keskiviikon ja torstain tienoilla. Oon pessimisti, enkä usko luomuplussaan, mut kokeillaan nyt. Aloitin noin viikko sitten myös Donafertyn sillä ajatuksella, että jos se vaikka parantaisi seuraavana hoitokierron tulosta.

Joo. Nyt on jo 13päivää siitä piikistä. Hmmh.. tosi kiva. Soitin naikkarille ja en saanut ylläripylläri sitä verikoetta.. eli ei auta kai kun odotella sitten..
ImageUploadedByVau Foorumi1525691353.953439.jpg

Mä sanoisin, Herukka, että toi on kyllä mun silmiin vahvistunu edellisestä. Eikö pitäis vaan haalentua, jos kyse olis piikin aiheuttamasta väärästä plussasta? Varovaiset onnittelut.

Ja sitten ON: käyty kontrolliultrassa ja tuomio tuli: Ensi viikon ti klo 13 PAS (3D siirretään). Jännittää..

Takaisin