IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Janel, perjantaina on palaveri, joten aika pian onneksi saadaan vastaus. Meillä on takana nyt kaksi hoitokierrosta, joista kaksi tuoresiirtoa ja yksi PAS. Alunperin lapsettomuuden syy oli miehen puolella, mutta lääkityksellä on saatu siittiöiden laatu, määrä ja nopeus normaalille tasolle. Nyt on se suurin ongelma sitten varmaan mun ikä (täytän pian 40). Vähän muutakin on multa löytynyt (pieni endometrioosikasvusto, jyrkästi taaksepäin kallellaan oleva kohtu ja tällä hetkellä kaksi jonkinlaista nesterakkulaa), mutta missään vaiheessa ei ole sanottu, että nämä vaikuttais raskautumisen mahdollisuuteen.

Sain äsken ovulaatio plussan! Limaakin tulee runsaasti!? Onko lima jo päällä olevan ovulaation merkki vai merkki tulevasta?? Itellä on sellanen olo, että se on just nyt läsnä. Pitäis päästä ultraan toteamaan se, mutta pelkään pahaa, että en pääse.. Jätin viestiä naikkarille. Meillä on 2x 2D alkioita pakkasessa sekä yksi 4D

Unique: Mulla yleensä alkaa limaa tulla päivä kaksi ennen ovisplussaa ja vähitellen se limaisuus hiipuu oviksen jälkeen. Itsellä limaa on viikon verran. Lima kertoo siis hedelmällisimmästä kierron ajasta:)

Onnea Maurizio, hieno tulos! :)

Seesam kyllä teillekin pitäisi ehdottomasti kuulua se kolmas hoitokerta. Eikö Larissalla ollut vähintään yhtä huono tulos, ja hekin saivat kolme kierrosta?

Unique kyllä niitä tosiaan pitäisi pystyä kasvattamaan. Blastoja ei varmaan enää kasvateta (?), mutta teidän alkoissa on varaa vielä olla maljalla.

Tehtiin tänään jo eka testi, tänään siis dpo11. Muuten ollaan yleensä kiltisti odotettu testipäivää tai menkkoja, mutta mä lähden tänään reissuun ja palaan vasta maanantaiaamuna. Haluttiin tehdä eka testi yhdessä. Testiviivan paikka oli valkea kuin uusi lumi. Ei edes minkään sortin roskishaamua. Onhan tässä vielä muutama päivä aikaa muuttua, mutta eipä tuo tulos kyllä innostanut. Jos nyt ei tärppää niin toukokuu on pidettävä taukoa, ja yritetään saada uusi kierros kesäkuussa jos ei juhannus sotke suunnitelmia.

Maurizio, onnea hienosta tuloksesta!
Seesam, muistelen että meidänkin asioita käsiteltiin ”hoitokokouksessa” ja otin sen niin, että ammattilaiset porukalla miettii ratkaisuvaihtoehtoja. Kaikkea hyvää jatkoon!
Beisla, pahus! Melko aikaisin testasitte, mutta ymmärrän harmituksen tässä kohti. Joo, olet oikeassa blastojen suhteen. Niitä ei enää kasvatella, koska ovat kehitysasteeltaan ”kiinnittymisvalmiita”.
Plussia ketjuun, naiset!

Herukka päästään sitten ainakin piinailemaan yhdesssä jos siirtoon asti päästään. :happy:

Seesam kiva että täällä on oman ikäluokan porukkaa. Itse olen 41. Mikä ei todellakaan enää helpota tätä hommaa. Olin 36 kun vauva sai luvan tulla. Ja tässä vielä ollaan, 6. Ivf edessä.

Mauriziolle isot onnittelut!! Paljon tarraliimaa mukaan.

Beislalle ja vaimokkeelle myös lopputsempit. Kaikki on vielä mahdollista. Nyt en muista saitteko mitään pakkaseen?

On. Olo parempi jo kuin eilen. Edelleen maha hieman pinkeä mutta ei niin paljoa kuin eilen. Eli tais olla alun oireita ennenku keho taas tottuu. Mielikin on suht rauhallinen eikä mitään hormoonikilareita ainakaan toistaseks ole ollu. :woot:

Beisla: Toivotaan että nega muuttuisi myöhemmin plussaksi.
Pisama: ompa teilläkin pitkä tie näissä hoidoissa, toivotaan että tämä hoitokierros toisi plussan.
On: mua jännittää huominen ultra, mitä siellä ultrassa näkyy. mulla on ollut nyt kp:10-12 outoa limansekaista veristä vuotoa, ei oo ennen ollut tälläistä.:eek:Onkohan mun keho jotenkin sekaisin siitä tammikuun kkm:stä. Ovulaatiotesteihin ei oo tullu vielä plussaa.

Heippa taas kaikille pitkästä aikaa. Olen kyllä päivittäin käynyt lukemassa täällä, mitä teille kuuluu. On ollut paljon hyvää, ja jonkin verran myös ikäviä uutisia. Onnittelut ja pahoittelut tasapuolisesti jokaiselle! Uusille tervetuloa!

Itellä ei oo ollu oikeen sopivaa mielentilaa kommentoida, tai muutakaan, pahoittelut siitä. Jotenkin vaan tuntenut alakuloisuutta ja melankoliaa.

Muttamutta vihdoinkin täällä kp1! Yöllä sai 03 herätä kauheisiin kramppeihin, ei kiva. Eihän tuo edellinen kierto venähtänytkään kun 59-päiväiseksi.. Ultra olis 7.5, jolloin ollaan viisaampia, pääseekö pas:n, vai ei. Jaiks!

Takaisin