IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Ninouk, ihanaa! :)

Katjusha kurjaa että lapsi on kipeänä mutta hyvä että on vain flunssa. Toivotaan ettei tarvitse mennä hermorauniona töihin, onneksi on viikonloppu välissä.

Seesam pahoittelut negasta. :sad001

Ymmärsin eilen väärin vaimoa, toinen alkio oli kuollut jo eilen. Tänään tuli viesti että viimeisenkin kehitys oli pysähtynyt eli mitään ei saatu pakkaseen. :sad001

Mitä ootte tehneet jos kierto on lähtenyt esim lauantaina käyntiin tai sitten perjantaina soittoajan jälkeen?Meillä sovittu primolut 1.5 alkaen 10pvää ja olen miettinyt että mitä sitten jos kierto alkaa viikonloppuna.Toimenpiteet on varattu viikolle 22 ja sovittu jo että hoito alkaa toukokuussa.Alkaako pistokset sitten isomalla annoksella jos viikonloppuna alkaa kierto vai mitä lääkärit yleensä tekevät?

Mulla alkoi menkat just noin että pe soiteltiin ja la alkoi menkat. Ma kun ilmoitin menkoista niin automaattisesti siirsivät viikolla eteenpäin piikityksen aloitusta.

Harmi seesam että sulla negaa pukkaa :|

Maurizio, koska ajattelit tehdä digin?

Beisla, harmi kun pakkaseen ei tosiaan päässyt pakkaseen asti, mutta onneksi tuo yksi saatiin siirrettyä, ja tosiaan toivotaan että tarttuu :)

Maurizio ja Ninuok: onnittelut molemmille plussasta:)

Seesam: pahoittelut negasta:sorry:

Piiinailijoille pitkää pinnaa kuin myös muissa vaiheissa oleville!

Meillä alkaa kaiken säätämisen jälkeen vihdoin asiat etenemään. Tänään saatiin tietää aika suunnittelukäynnille ja se onkin sitte jo ens torstaina:joyful: Pikkusen lyhyellä varotusajalla tuli, mut ei toki haittaa.. joten kuten sattuu työvuoroihinkin. Miehellä on lomaviikko, mut ite joudun liki suoraan Helsingistä kotiuduttua suunnistaa yöks töihin. Vuoro alkaa siis jo 18 ja aamu kuuteen asti pitäis jaksaa. Autossa nukkumunen ei kuulu omiin vahvuuksiin, joten edellisen yön unilla pitää selvitä:hilarious::wacky: Mut eiköhän sitä yhen yön jaksa kun syy on hyvä:)

Sanoi. Enkä oikein oo uskonut, niin ihan varulta oon tarkistellut. Kyselin vähän, miten noita päivämääriä lasketaan, niin punktio päivä on aina rv 2. Eli mulla olis nyt 4+1. Kait. Eli tän vuoden puolella laskettu..

Maurizio,Aivan mahtavaa <3
Seesam,Pahoittelut negasta.
Beisla,Harmi kun ei pakkaseen jäänyt mitään ja toivotaan että tämä yksilö tarraa kiinni.

Heitsu, jos menkat alkaa lauantaina niin kyllähän ne pistokset pitää silti alottaa sunnuntaina eli kp2, vaikka polille ei pystykään soittamaan. Näin mä ainaki oon ymmärtäny :)

Niinpä se taas on että kemialliseksi jää tämäkin. Että samalla kaavalla mennään kun viime siirrossa.
Suoraan sanottuna vituttaa ihan helvetisti.
Eilis illasta valkovuoto ollut vaaleanruskeata, ja ihan selkeät menkkakivut.
Jotenkin arvelinkin tässä vielä käyvän näin, vaikka pieni toivo olikin. Miks ei voida ikinä onnistua. :(
Se oli viimeinen alkio pakkasessa, joten ei varmaan päästä enään ennen kesää uuteen hoitokiertoon, että menee taas tässä odotellessa monta kuukautta.
Mies on reissussa, enkä viitsi pilata matkaa lähettämällä huonoja uutisia.
Vittu.

Ninuok: voi ei :( toivotaan että olisi jotain harmitonta vuotoa:smiley-angelic001 Joillakin on ollut vuotoa raskauksissa ja sitten mennytkin kuitenkin kaikki hyvin.

Kiitos tsempeistä, mutta uskon kyllä tosi vahvasti että tämä oli nyt tässä.. no, kiva edes tietää että taas on jotain yritystä ollut..
Vaikka aika laiha lohtu se onkin..

Ninuok, mä en nyt jotenkin jaksa ollenkaan uskoa että se olisi ollut siinä. Mä lähetän sulle ja hyviä väreitä myös vatsan seudulle.:Heartbigred

Ninuok ruskea vuoto ei kerro vielä mitään. Mullakin oli sitä alussa. Tuli limakalvoilta. Lääkäri sanoi että yksikin pisara verta värjää calkovuodon ruskeaksi. Menkkakivutkin on alussa ihan normaalia. Toivotaan että molemmat oireet olisivat sulla harmittomia. Tsemppiä tähän tyhmään aikaan,toivottavasti selvyys tulee pian. <3

Takaisin