Jannn, no niinpä onkin ... mulle piti laittaa kortisonilääkitys alkionsiirtoihin, että yhtäkään raskautta saatiin edes alulle. Luulen, että autoimmuunisairaus oli taustalla.
Niin, saapa nähdä estääkö reuma kaiken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jannn, no niinpä onkin ... mulle piti laittaa kortisonilääkitys alkionsiirtoihin, että yhtäkään raskautta saatiin edes alulle. Luulen, että autoimmuunisairaus oli taustalla.
Hei pitkästä aikaa.
Pahoittelut että en kaikkien tapahtumista ole kärryillä. Uusia on ainakin mukana, tervetuloa! Rovaniemeltäkin
Meillä odotellaan PAS:a joka ehkä ensi viikolla. Ovulaatiotestiä olen tehnyt ja pitäisi positiivista näyttää pian. 4 päiväinen alkio on pakkasessa, ainokainen joka sinne saatiin.
Pidetään peukut pystyssä, että onnistuu. Tarvitseeko käydä ultrassa ollenkaan siirtoajankohdan määrittämiseksi vai riittääkö pelkät testit?
Niitä on aika huonosti varastoissa, koska hinta on kova ja menekki arvaamatonta. Mutta toisaalta jos sitä ei apteekeista löydy, niin sitten kannattaa soittaa lääkärille ja pyytää reaepti johonkin toiseen lääkkeeseen, vaihtoehtojahan on. Elonva toki on mukavampi käyttää, koska siinä tulee kerralla viikon annos, kun niitä vaihtoehtoja pitää piikittää joka päivä sen viikon ajan.Onko täällä tietoa elonvan saatavuudesta? Onko ollut ongelmia? Lauantaina pitäisi pistelyt aloittaa elonvalla ja katoin just et yliopiston apteekeissa olisi huonosti tarjolla... Täytyy aamulla alkaa soittamaan apteekkeja läpi...
Onko täällä tietoa elonvan saatavuudesta? Onko ollut ongelmia? Lauantaina pitäisi pistelyt aloittaa elonvalla ja katoin just et yliopiston apteekeissa olisi huonosti tarjolla... Täytyy aamulla alkaa soittamaan apteekkeja läpi...
Ei tarvi nyt ultraa. Kävin kesäkuussa ultrassa kun oli toiveissa ehtiä silloin pas tehdä ennen kesäsulkua mutta ovis myöhästyi päivällä. Sanoivat että jos tikuilla oviksen sai helposti niin ultrassa ei tarvi käydä.
Mulla on ensimmäinen PAS todennäköisesti ensi kuussa. Parin viikon päästä on suunnittelukäynti. Olen aika varma, että lääkäri ehdottaa että tehtäisiin ilman lääkkeitä, kun saan aina oviksen kiinni testeillä. Itse en vaan ollenkaan luota, että ovis silti tapahtuisi. Onhan sekin mahdollista, että lh nousee mutta munasolu ei silti irtoa. Mulla jää myös limakalvo herkästi ohueksi, 6-7 mm vain. Seitsemän on se raja.
Mulla oli viimesestä pakastealkionsiirrosta joka tehtiin lääkkeelliseen kiertoon. Lopetus oli rv 11-12 maissa. Ihan hyvin meni lopetus vaikka jännitti kamalasti että tuleeko jotain ongelmia kun sen lopettaa, mutta ei tullut mitään. Kaikki meni hyvin. :)Onko kenelläkään ollut keltarauhashormoonia tukemassa alkuraskautta? Olisin halunnut tietää, mille viikoille asti olette sitä syöneet ja miten lopetus meni?