Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä täältä piinapäivien viidakosta kyselen taas.. Onko teillä millasia oireita tullu Lugesteronin käytöstä?
Meillä oli siis siirto keskiviikkona, Luget alotin torstaina: 3 kapselia päivässä..yök!
Olin siis keräyksen jälkeen aikast kipeä, keskiviikkona olisivat siirron yhteydessä kirjottaneet lisää sairaslomaa, mutta tuntu että kykenen torstaina töihin.. Enpä sit kyennykkään kun kivut palas keskiviikko iltana, soittelin naikkarin päivystykseen torstai aamuna ja kävin omasta terveyskeskuksesta hakemassa sen torstain saikkua.. Siellä kivasti paikalla lääkäri joka puhui tosi huonosti suomea, eikä ymmärtäny mitä tarkoittaa alkionsiirto tai hedelmöityshoito En siis kehdannut paljon jäädä selittelemään vaan pyysin että jos sen torstain kirjottaa ni oon tyytyväinen..
Perjantaina soitin sitte uudelleen naikkarille, siellä ensin joku "sihteeri" joka jätti viestiä hoitajalle..hoitaja soitti myöhemmin ja kyseli ja sanoii ottavansa yhteyttä lääkäriin ja sitten uudelleen minuun.. Lääkäri oli sitten ollut sitä mieltä että parempi olla vielä viikonloppu kotona, nyt siis viimeinen saikku päivä menossa..
Ihmetystä tässä siis nyt vaan tuottaa se että eilen illalla sekä äsken kun ihmeellisen ja vetämättömän olon takia mittasin kuumeen niin mittari näyttää 37,6 Yleensä miulla ovulaation jälkeen on lämpö noussut max 37,2 asteeseen, mutta olo ollut lähes normaali.. Nyt kuitenkin olo ihan järkyttävän väsynyt ja heikko..voiko tää johtua esim. Lugeista? Vai onkohan minuun nyt vielä joku tautiki iskemässä.. Huomenna pitäis yötä myöten jaksaa töissä olla, enkä kesätyöntekijänä kehtais kovin kamalasti saikkua ottaa..ja nyt jo viikon ollu pois..
Internetin epävirallisen kuulopuheen perusteella säilyy, mutta sanoisin, että oman mielenrauhan vuoksi kannattaa soittaa siihen apteekkiin, josta sen ostit. Minä onnistuin jättämään jonkun lääkkeen myös pöydälle päiväksi (en muista minkä) ja farmaseutilla oli onneksi valmistajan tarkat säilyvyysajat tietojärjestelmässään. Lääkkeiden kanssa en luottaisi pelkkään internetin kuulopuheeseen, ettei mene koko homma sen vuoksi pilalle.Kääk! Osaako kukaan sanoa et säilyykö gonapeptyl huoneenlämmössä huomiseen aamuun?
Joo, nuo itsekin löysin. Lääke pitäisi pistää heti huomenna herätessä ja se apteekki aukeaa vasta kahdeksalta... On nyt kahden kylmän limutölkin välissä :banghead:Internetin epävirallisen kuulopuheen perusteella säilyy, mutta sanoisin, että oman mielenrauhan vuoksi kannattaa soittaa siihen apteekkiin, josta sen ostit. Minä onnistuin jättämään jonkun lääkkeen myös pöydälle päiväksi (en muista minkä) ja farmaseutilla oli onneksi valmistajan tarkat säilyvyysajat tietojärjestelmässään. Lääkkeiden kanssa en luottaisi pelkkään internetin kuulopuheeseen, ettei mene koko homma sen vuoksi pilalle.
Meillä oli tänään viimeisen pakkasessa olleen alkion siirto. Toivottavasti tulisi toivottu tulos ja kolmas kerta toden sanoisi! 14. päivä pitäisi tehdä testi.
Soitin sinne apteekkiin, mistä ne soitti valmistajalle ja valmistaja ei pysty kuulemma lupaamaan et olisi säilynyt hyvänä, joten en sit pistä sitä... Harmi vaan et oon Tallinnassa enkä pääse uudestaan apteekkiin ennen ku illalla. Eli pistän sen nyt sit 12h myöhemmin kuin pitäisi :arghh:
Toisaalta viimeksi siirto oli 2h myöhemmin kuin nyt ja pistin seuraavana iltana lääkärin ohjeen mukaan... Harmittaa vaan älyttömästi jos nyt tästä jää sit kiinni tää