Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä palaillaan. Kaksi kuukautta taukoa oli välissä inseminaatioiden jälkeen, kahden viikon päähän olisi ajoitettu punktio.
Jännittää punktio ihan hirveästi, olen kauhea kakkahousu kaikissa neulajutuissa (meinasin panikoitua ekasta Orgalutranista tänään, nuo kynät menee jo melko hyvin). Puudutteidenkin laittaminen pelottaa ja ylipäänsä koko toimenpide. Onko teillä mies saanut olla mukana toimenpiteessä vai jääkö ulkopuolelle?
Pakko avautua: Kävin äsken tk:ssa hakemassa jatkoa sairaslomalle pahoinvoinnin takia. Hoitaja ei ottanut mua yhtään tosissaan ja sanoi, että pahoinvointi on mennyt jo ohi, koska olen ollut tipassa. Kysyi, että monesti oksennan päivässä ja sanoin, että yhdestä kymmeniin kertoja sekä pahoinvointi on jatkuvaa ja hän kirjoitti papereihin, että oksennan kerran päivässä? Ihankuin tämä pahoinvointi menisi sillä pois, että hän kieltää sen. Menisikin... Neuvolan puhelimesta minun käskettiin nimenomaan olla yhteydessä akuuttiin, jos tarvitsen jatkoa sairaslomalle, niin tämä hoitaja oli sitä mieltä, että olisi pitänyt mennä työterveyteen. Paljonpa se enää auttaa kitistä, kun siinä huoneessa jo ohjeiden mukaisesti istun. Oon ihan pöyristynyt tuosta. Lisäksi vuoronumeron kanssa meinasi käydä kalpaten, kun heti alussa oli ilmoitus, että jos tarvitsee vain sairaslomaa, yhteys vain infoon ja infosta sanottiin, että ei onnistu vaan pitää ottaa vuoronumero. Jos en olisi ottanut sitä, 13 asiakasta olisi mennyt mun ohi sillä välin...
Joo soitin ensin neuvolaan, mut puhelimessa sanottiin etteivät voi jatkaa sairaslomaa, koska se on alunperin lääkärin määräämä ja th ei saa jatkaa sitä, ja että pitää olla akuuttiin yhteydessä. Sain ekan vapaan ajan neuvolaan kuun loppuun... Nyt on kyllä vaan kova epäilys keskenmenosta päällä, mutta yllättäin en saa mihinkään yhteyttä puhelimitse ja sinne minne sain, käskettiin olla muualle yhteydessä. Että näin.Varmaan on kuntakohtaisia eroja, mut meillä hoidettiin kaikki raskauteen liittyvät vaivat neuvolan kautta. Olitko yhteydessä neuvolaan? Toivottavasti vointisi paranee pian!
Täällä palaillaan. Kaksi kuukautta taukoa oli välissä inseminaatioiden jälkeen, kahden viikon päähän olisi ajoitettu punktio.
Jännittää punktio ihan hirveästi, olen kauhea kakkahousu kaikissa neulajutuissa (meinasin panikoitua ekasta Orgalutranista tänään, nuo kynät menee jo melko hyvin). Puudutteidenkin laittaminen pelottaa ja ylipäänsä koko toimenpide. Onko teillä mies saanut olla mukana toimenpiteessä vai jääkö ulkopuolelle?