Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En usko, että täytyy yrittää vuotta, mutta en kyllä varmaksi voi vannoa. Kannattaa olla yhteydessä omaan klinikkaan. Voi olla että tarvitsette tk-lääkärin lähetteen lapsettomuuspoliklinikalle, josta sitten laittavat teidät IVF-jonoon. Et maininnut lapsesi ikää, mutta jos imetät, niin se kannattaa huomioida, että imetys tulee lopettaa ennen hoitoja (meidän poli vaatii 3kk imettämättä).
Pahoitteluni Pullanen, oliko virallinen testipäivä eilen? Mitenkä jakselet?
Hieno saalis Taikaa83 pakkaseen
Mulla vuotelu jatkunut, ei paljon mutta päivä päivältä enemmän. Tänään tein testin oman mielenrauhan vuoksi, negahan se oli vaikka pienesti toivoin muuta
Nyt sitten jännätä miten seuraavat menkat alkaa, että ehditäänkö vielä kesäkuussa pakastealkion siirtoon ennen kesäsulkua. Jos ei niin sit menee elokuulle. Uuteen hoitoon jono 3-4kk joten toivois senki vuoksi, että kesäkuussa ehditään Ei jaksais taaaas odotella kovin pitkään.
Joo siis tämä vuoto on ns. tyhjennysvuoto klinikan mukaan ja sit ku seuraavat menkat alkaa niin voi ilmoittautua PAS:iin. Mulle tehtiin siis tuoresiirto.Vaaditaaks teillä välikierto ennen uutta siirtoa? Mä toivoisin että pääsis suoraan seuraavaan kiertoon tekee PAS:in mut en tiedä mikä käytäntö meidän klinikalla on..
Joo siis tämä vuoto on ns. tyhjennysvuoto klinikan mukaan ja sit ku seuraavat menkat alkaa niin voi ilmoittautua PAS:iin. Mulle tehtiin siis tuoresiirto.
Tän nyt ymmärtää mut pikkusen otti päähän edellisellä kerralla että uuden hoidon aika lasketaan vasta ns. normi menkoista eli jos nyt ei ois pakkasessa mitään niin uuden hoidon ajan sais vasta kesäkuun menkoista laskettuna. En ymmärrä miksei vois heti laskea, mulla kierto heitti 21-35 päivää niin aikaa jouduttiin kuiten muuttaan monta kertaa kun laskettiin alunperin 30 pv kierrolla.
Mette82, pahoittelut menkoista! Taikaa83, onnittelut huipputuloksesta!! Lupaavalta näyttää. :)
Onko kenelläkään tietoa, näkyykö yksi Ovitrelle-naksu raskaustestissä? Eilen illalla testasin negan 2h sisällä naksusta, tänään aamulla aamupissasta haalea plussa. DPO olisi nyt luultavasti 12, ovis tosin saattoi olla myös päivää myöhemmin inssissä, jolloin olisi DPO11.