Minäkin olen kyllä niin peruspessimisti ollut näissä hoidoissa. Oon ajatellut, että ei saa vahingossakaan toivoa onnistumista, koska sitten se ei ainakaan tapahdu. Toisaalta oon myös miettinyt, pilaako tämä pessimismi ne onnistumismahdollisuudet. Lopulta oon puhunut itselleni järkeä, että se onnistuminen tuskin on kiinni siitä, miten todennäköisenä sitä itse pidän tai toivonko sitä.. Punktion jälkeen olin ehkä ekan kerran parin päivän ajan hyvällä mielellä, kun hoitokierto sujui ongelmitta ja saatiin pakkaseenkin alkioita. Ajattelin että annan itseni nyt hetken iloita niistä onnistumisista, kun muutenhan tämä on ollut vuosia yhtä pettymystä toisen perään. Parissa päivässä katos kyllä nämäkin onnen tunteen :D
Osaako joku sanoa, että kun pitäisi käydä hcg-verikokeessa aamulla ja hoitaja soittaa iltapäivällä tulokset, niin kuinka aikaisin sinne kokeeseen pitää mennä, että ne tulokset ehtii valmistua? En tajunnut tätä kysyä. Että riittääkö tyyliin aamuysi vai pitääkö siellä olla joskus seiskalta? Kyseessä siis keskussairaalan oma labra ja samasta talosta soittelevat.
Osaako joku sanoa, että kun pitäisi käydä hcg-verikokeessa aamulla ja hoitaja soittaa iltapäivällä tulokset, niin kuinka aikaisin sinne kokeeseen pitää mennä, että ne tulokset ehtii valmistua? En tajunnut tätä kysyä. Että riittääkö tyyliin aamuysi vai pitääkö siellä olla joskus seiskalta? Kyseessä siis keskussairaalan oma labra ja samasta talosta soittelevat.