IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joku kyseli minun hoitokaavaa, niin lyhyellä mennään. Perjantaina oli ultra ja munasarjoissa ei ollut mitään vikaa. Lääkäri pyysi soittoa kun menkat alkaa, jotta sit ultraltaan vielä limakalvo.
No menkat alkoi tänään eli klinikalle tulevalla viikolla. Sitten saankin jo punktiopäivän. Lääkereseptitki sain..mulla nyt sit uusi lääke eli gonal f ku viimeksi oli menopur.
Vähän jännittää että osuuko punktio ja ja siirto pääsiäiselle tai meidän lomalle:angry9

Jee, Heitsu! Niin se vaan odotteluaika meni :) toivotaan täydellisen toimivaa suunnitelmaa!
Meillä on suunnitteluaikaan viikko, ja menkat alkaa ehkä kahden viikon päästä, jännittää päästäänkö "hommiin" vai ei ;)
Ninuok, ihana plussa - kaikkea hyvää sinne :)
Plussapuhallus ketjuun
Katjusha kp 13/? ei oo tullut nyt paljon tikuteltua ja seurailtua, hohhoi!

Jee, Heitsu! Niin se vaan odotteluaika meni :) toivotaan täydellisen toimivaa suunnitelmaa!
Meillä on suunnitteluaikaan viikko, ja menkat alkaa ehkä kahden viikon päästä, jännittää päästäänkö "hommiin" vai ei ;)
Ninuok, ihana plussa - kaikkea hyvää sinne :)
Plussapuhallus ketjuun
Katjusha kp 13/? ei oo tullut nyt paljon tikuteltua ja seurailtua, hohhoi!
Toivotaan parasta että teillekin annetaan lupa hoitoihin ja uuden lääkärin kanssa kemiat passaa.Kyllä se odotus aika meni sittenkin vaikka marraskuussa sitä mietti että milloin helmikuu tulee.

Minäkin voisin liittyä seuraan, olen teidän juttuja lueskellut jo pitemmän aikaa mutta kirjoitellut lähinnä tuolla pidempään esikoista yrittäneiden ketjussa.

Meillä siis yritys aloitettu 4/16 ja viime vuoden lopulla syyksi paljastui miehen sperman laatu, siittiöitä vähän ja huonosti liikkuvia, tilavuus pieni. Kromosomit tutkittu ja kunnossa. Mua ei sitten tutkittu sen enempää vaan suoraan alettiin suunnitella ivf/icsiä. Meidän sairaalalla on sopimus yksityisen kanssa, eli hoitojen suunnittelu Felicitaksella aloitettiin 1/18. Nyt menossa ensimmäinen ivf-hoitokierto, stimulaatiolääkkeinä Gonal-F ja Orgalutran. Tänään kp 11 ja kävin uudessa ultrassa: oikealla viisi follia(?) kooltaan 10-16mm sekä pari pienempää, vasemmalla kolme follia kooltaan 10-19mm ja muutama pienempi. Nyt odottelen soittoa Felicitakselta, tehdäänkö punktio torstaina vai perjantaina. Jännittää!

Lisäilen itseni listaan vähän myöhemmin, jos huolitte mut mukaan :shy:

Tervetuloa, Villisilmä! Olkoon visiittisi lyhyt. :)

Kohta3, joo, itsekin järkytyin saaliista! Toivottavasti tosiaan olisi kypsiä ja hedelmöittyisivät, sen tosin saa tietää vasta myöhemmin.

MuuMuulla kyllä hurja saalis! Oliko oloja tommosen munafarmin kanssa ennen punktiota? :eek:

Felicitakselta vihdoin hoitaja soitti, torstaina punktio :nailbiting: Tänään pistän siis vielä normaalisti Gonalin ja Orgalutranin, huomenaamulla uudestaan Orgalutran ja illalla Pregnyl, keskiviikko vapaa pistoksista ja torstai-aamuna suunnataan sitten kohti klinikkaa :shy: Seuraavan viikon tiistaina tai keskiviikkona sitten mahdollisesti siirto, pitkä viljely kuulemma tehdään.

Villisilmä: Oli kyllä! Kauheat kivut tänään, ja eilinen meni nukkuessa, koska oli niin paha olo. Ihan oksentamassakin kävin. Yleistä juilintaa ja muljuttelua oli, sekä tottakai turvotusta paljon.

Muumuu: siis Wau mikä määrä <3 ei ihme että paikat on hellänä :D

Katjushka: kohta pääsette, ihan varmasti jee :)

Heitsu: hyvä että kierto vaihtui ennen ensikäyntiä. Tsemppiä huomiselle <3

On: täällä ihan järkyttävä olo ollut kaksi päivää. Vimppo luomu kierto, enkä oo antanut tälle mitään arvoa, koska päättyy kuitenkin kun edelliset. Vatsa on kun ilmapallo ja oksennus olo on. Onkohan tää jotain pöpöä :(

Mulla alkaa sumut vasta ens kuun 16 päivä. Hiivatin zika virus suositukset.

Herukka Kp 24/28-30 dpo 10

Muumuu: siis Wau mikä määrä <3 ei ihme että paikat on hellänä :D

Katjushka: kohta pääsette, ihan varmasti jee :)

Heitsu: hyvä että kierto vaihtui ennen ensikäyntiä. Tsemppiä huomiselle <3

On: täällä ihan järkyttävä olo ollut kaksi päivää. Vimppo luomu kierto, enkä oo antanut tälle mitään arvoa, koska päättyy kuitenkin kun edelliset. Vatsa on kun ilmapallo ja oksennus olo on. Onkohan tää jotain pöpöä :(

Mulla alkaa sumut vasta ens kuun 16 päivä. Hiivatin zika virus suositukset.

Herukka Kp 24/28-30 dpo 10
Oon samaa mieltä että hyvä vaan kun vaihtui ennen suunnittelu käyntiä.Toivotaan että ens kuun 16pvä tulee nopeaa :)

Takaisin