Rankkisankkis
Satasella mukana keskusteluissa
Onnittelut Ninuok, hieno plussa jo nyt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivotaan parasta että teillekin annetaan lupa hoitoihin ja uuden lääkärin kanssa kemiat passaa.Kyllä se odotus aika meni sittenkin vaikka marraskuussa sitä mietti että milloin helmikuu tulee.Jee, Heitsu! Niin se vaan odotteluaika meni :) toivotaan täydellisen toimivaa suunnitelmaa!
Meillä on suunnitteluaikaan viikko, ja menkat alkaa ehkä kahden viikon päästä, jännittää päästäänkö "hommiin" vai ei
Ninuok, ihana plussa - kaikkea hyvää sinne :)
Plussapuhallus ketjuun
Katjusha kp 13/? ei oo tullut nyt paljon tikuteltua ja seurailtua, hohhoi!
Oon samaa mieltä että hyvä vaan kun vaihtui ennen suunnittelu käyntiä.Toivotaan että ens kuun 16pvä tulee nopeaa :)Muumuu: siis Wau mikä määrä ei ihme että paikat on hellänä :D
Katjushka: kohta pääsette, ihan varmasti jee :)
Heitsu: hyvä että kierto vaihtui ennen ensikäyntiä. Tsemppiä huomiselle
On: täällä ihan järkyttävä olo ollut kaksi päivää. Vimppo luomu kierto, enkä oo antanut tälle mitään arvoa, koska päättyy kuitenkin kun edelliset. Vatsa on kun ilmapallo ja oksennus olo on. Onkohan tää jotain pöpöä
Mulla alkaa sumut vasta ens kuun 16 päivä. Hiivatin zika virus suositukset.
Herukka Kp 24/28-30 dpo 10
Oon samaa mieltä että hyvä vaan kun vaihtui ennen suunnittelu käyntiä.Toivotaan että ens kuun 16pvä tulee nopeaa :)
Kyllä!Tuleehan se :) muutama viikko :)