IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kierto taas sekoilee ja oireet aaltoilevat voisi sanoa ettei edes ole niitä.Kierto yleensä 28-33kp ja dpo päivät on yleensä 13-16dpo päivää.Nyt menossa 37kp ja 15dp oireita tässä kierrossa on ollut aaltoilevana turvotusta, rintojen arkuutta, päänsärkyä, maha löysällä ja kahvi ei ole maistunut siltä mitä ennen.Huomenna meinaan tehdä testin ja jos ei tilanne ennen tiistaita ole muuttunut niin uudestaan teen testin tiistaina.Tiistaina on se ivf suunnittelu aika.Edellinen kierto saatiin katkaistua primoluteilla ja ovulaatiota ei silloin tiettävästi tapahtunut.Tässä kierrossa testi näytti ainakin plussaa jonkunlaista viivaa siis.Yhtä vahvaa viivaa jopa tummempaa viivaa en saa ovis testiin.Flo ennustaa että huomenna pitäisi kuukautiset ja pari muuta ilmoittaa että olisi pitänyt alkaa.Odotan tuohon maanantaihin että dpo päivät menny sen max määrän ohitse ja tiistaina kerron lääkärille että ollaan taas samassa tilassa kuin viime kierrossa jos testi ei näytä raskauta.

Hei kaikille.Onko siirtö jälkeen sairasloma ja paljonko päivää on?Ninuok onmea plussasta!Tsempia Heitsu 1996.Toivoin plussatesti

Mulla oli vain siirtopäivä sairauslomaa. Tai siis punktiosta siirtopäivään olin saikulla. Tai siis jo vähää ennen punktiota jäin, ku olin aika kipeä. :D

ImageUploadedByVau Foorumi1518919433.306153.jpg

Samaa unettomuutta kuin aiemmassa alkaneessa raskaudessa..
Mutta siis pp9, ja kai se on alettava uskoa että tuo oikea plussa on! :) <3
Jos nyt ihan sinnittelisi viralliseen testipäivään, ja sitten tekisi uudestaan digin... :)
Kiitos kaikille plussa onnitteluista! <3

Pahoittelut negasta Heitsu! Tsemppiä ensi viikon suunnittelukäynnille.

Ninuok, paljon onnea :)

Sairauslomaa kirjotetaan käsittääkseni yleensä punktiopäivä
+ 2 päivää. Niin ainakin mulle. Jotkut voi olla pitempäänkin pois, jos on kipuja ja työ fyysisesti raskasta.

Larissa, hienoa, että pääsitte siirtoon! Me siis piinaillaan yhdessä :)

Mulla on nyt Terolut tukilääkkeenä. Sekö se on aiheuttanut ajoittaisia kovia viiltelyljä alapäässä?? Tänään vasta pitäis olla eka pvä, jolloin kiinnittyminen vois olla mahollista (pp3, kun 2-pväinen siirrettiin), joten siitä ei pitäis johtua.

Kiitos kaikkille,jos jotain positiivistä pitää löytää niin kierto ei ollut huiman pitkä ja tiistaina on suunnittelu käynti.

Heitsu: onko teillä siis jo sovittuna päivät punktioon kun tiedät kaavan pituudet ym? Vai selviääkö ne tulevalla käynnillä :)

Niin ja hitsin nega :(

Takaisin