IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
IMG_20170417_055603.jpg

Pp10 ja törkeesti vaan omista asioista nyt - oli pakko testata aamulla.. Näkeekö joku muukin tossa haaleen viivan? Oli tosi vaikee saada kuvaa otettua näissä valoissa. Voi vissiin tässä vaiheessa tarkoittaa vielä että on yrittynyt kiinnittyä mutta irronnut? Vai näkyiskö siinä tapauksessa enää raskaustestissä?

Kosmos, oih, varovaiset onnittelut, kyllä siinä toinen viiva on! Vahvuudesta ei kannata murehtia, jotkut testit tekee haaleampia ja jotkut vahvempia viivoja. Itse sai parhaat viivat ihan kaupan pregchekeillä. :) vahvistumisia sinne!!! :) <3

Muoks. Piti ihan blogista käydä kurkkaamassa millaiset viivat sitä ite pp10 sai, jos haluat käydä katsomassa miten mun viivat alkoi vahvistumaan, niin tässä linkki pp10 testiin

https://muurahaisenunelma.wordpress.com/2016/10/09/piinapaiva-10-ja-pregcheck/

Muurahainen ja pikkuinen 31+1

Dolcetti, mä oon jo yli 40, vaste stimulaatioihin kehno ja limis ei ota kasvaakseen. Siinäpä syitä riittämiin. Mitään muuta elimellistä vikaa meissä ei ole kuin ovuloimattomuus/epäsäännöllinen kierto ja yksi 3v luomuihmekin on luojan kiitos jo olemassa.

Ivf:ssä saatiin 2 solua, jotka hedelmöittyivät icsillä ja alkoivat jakaantua. Tuoresiirtoa ei tehty, koska limis oli vain 6,7mm. Eka pas meni myös pieleen, kun estrongeenilääkitys ei toiminut kunnolla. Mä alan epäillä, että mulla limis ei vaan kasva kovin paksuksi, vaikka tehtäis mitä. Luin vanhoja inssihoitojen kuvauksia, ja niissä se oli ollut max. 5mm, kun operaatio oli tehty. No ei ihme, ettei onnistunut...

Kosmos kyllä siinä viiva näkyy! Itsellä oli aika samanlainen viiva juurikin pp10, seuraavana päivänä oli paljon selkeämpi vaikkakin vielä haalea ja pp13 tuli sitten clearbluella jo melkein täydelliset leffaviivat. Varovaiset onnittelut siis ja toivotaan vahvistumista :)

Kosmokselle hurjasti onnea :) Mulla oli pp11 samanvahvuinen apteekin omalla testillä. Pregcheckiin oon muurahaisen tavoin saanut parhaat viivat.

Vastavirralle suuret pahoittelut :(

Kosmos, kyllä mäkin siinä viivan nään!! Toivottavasti vahvistuis :)

Pari tuntia meni eilen synnärillä makoillessa, tulehdusarvot oli päälle 50 ja munasarjat tosi turvonneet mutta ei nestettä. Oli onneks klinikalta tuttu lääkäri päivystämässä ni tiesi miten toimia. Mulla jouduttiin siinä punktiossa vähän kovemmilla otteilla käsitteleen tota toista puolta ja sain sen jälkeen antibiootin suoneen, mutta ilmeisesti ei riittäny ni nyt alotin viä 2 kuuria. Huomenna aamulla labraan ja jos on crp laskenu ni siirto tehdään, muuten ei kuulemma kannata.
Olo on jo vähän parempi mutta tää turvotus on jotain ihan järkyttävää. Oli ihan kiva siä päivystyksessä kun hoitaja kysy että millä viikoilla oon, siinä sit naama punasena ja silmät turvoksissa yritin selittää etten oo ees raskaana...

Vauvaton, hyvä että sait helpotusta oloon. Toivottavasti crp ehtii laskea ja pääsette siirtoon!

Pitikin mennä sanomaan ettei oireita ole. Tänään alkoi turvotus. Kivistää oikein kunnolla! Sattuu jo sekin kun yrittää nousta ylös tuolilta. Jännittää vähän mennä huomenna töihin kun olen raksalla. Kuinka sitä pystyy ottamaan kevyemmin... Ultra ylihuomenna :)

Vauvaton: Kuulostaa tosi kurjalta! Mekään ei päästy tuoresiirtoon ja se oli kyllä hanurista.. Mutta yritin ajatella että sitten on vastaanottavaisemmat paikat alkiolle, kun on saanut palautua rauhassa punktiosta. Tsemppiä ja parempaa vointia!

Nennu90: Klinikalta varmaan voivat kirjoittaa sulle sairaslomaa, jos tuntuu että on vaikeaa olla töissä? :)

Mä tein tänään YA:n oman testin, ehkä vähän tummempi viiva. Silti pelkään, että alkio on vaan yrittänyt kiinnittyä ja se näkyisi testissä :E
IMG_20170418_054213.jpg

Muokattu viimeksi:
Jonotan labrassa ja just sain soiton että vaan 2 hedelmöittyny ja nekin jakaantuu hitaasti. Ei ainakaan tänään siirretä. Lääkäri soittaa iltapäivällä kun labrat valmistuu että tarviiko siirtoo ees harkita.

Kontrolliultra takana. Enää oli vain viis hyvän kokoista munan alkua ja kolme huonompaa. Torstaina taas kontrolli. Piikitys jatkuu, olo ihan ok. Jotain tuntemusta alamahalla on, ei hyperin merkkejä. :)

Vauvaton; toivottavasti nämä 2 olisivat sitkeitä & pääsisitte siirtoon :)!!!

Tsemppiä Liljattarelle kasvatteluun, 5 munasolua on hyvä saalis :)

Kosmokselle onnittelut! Kyllähän tuo plussa on :Heartred

Pahoittelut Vastavirrassa :Heartred

Reilun viikon päästä olisi suunnittelukäynti sitten tiedossa. En tiedä yhtään mitä odottaa..mitä sieltä ehdotetaan, pitkää vai lyhyttä kaavaa, otetaanko poppaskonsteja käyttöön, ollaanko siellä ollenkaan optimistisia meidän onnistumisen suhteen jne. Ihan tuuliajolla -fiilis. Luomuovis on just nyt ovella, koitetaan sekin käyttää nyt hyväksi mahdollisuuksien mukaan.

Ihan selkeä plussa kosmos jee!!

Mulla nyt pp8. Perjantaina olisi hcg labra. Eli pp11. On siis vähän aiemmin blaston kanssa näköjään... Huh huh kun jännittää. Ajattelin tehdä to kotitestin että pystyy varautuu paremmin negaan. Mitään kauheasti oireita ei ole ollut alkuturvotusten jälkeen. Paitsi itkuherkkyys.

Heippa!
Olen lukenut kevään aikana tämän koko viestiketjun läpi ja pitkän harkinnan jälkeen minäkin päätin nyt uskaltaa kirjoittaa tänne. :)
Eli olemme 33 & 35-v pariskunta. Yritystä takana jo useampi vuosi. Takana yksi spontaanisti alkanut alkanut raskaus joka päättyi keskenmenoon. Tästä aikaa nyt parisen vuotta. Viime kesänä hakeuduimme Väestöliitolle tutkimuksiin. Kummastakaan ei löytynyt syytä, diagnoosi selittämätön lapsettomuus. Sain Letroja ja söin niitä ilman tulosta. Väestöliitosta saimme lähetteen kunnalliselle puolelle. Kävimme siellä lääkärillä tammikuussa. Emme halunneet lähteä inssiin tmv. Nyt sitten toukokuussa olisi edessä ensimmäinen ivf. Sumuttelut pitäisi aloittaa Suprecurilla tulevana lauantaina ja myöhemmin sitten Puregon-pistoksina. Onko teillä kokemuksia näistä?
Jännnittää, hirvittää, pelottaa ja toisaalta on tosi odottavainen olo. :rolleyes::nailbiting:
Tämä ryhmä on kyllä tosi kiva ja paljon olen löytänyt vastauksia kysymyksiini tätä lukiessa. :)
Niin ja pahoittelut jos kyselen tyhmiä, sanasto tuppaa olemaan vielä vähän hukassa. :wink

Nennu, älä jännitä! Mullaki nippailee ja siellä niitä vaan oli :) Tsemppiä huomiseen! [emoji173]️

Inkseri, tervetuloa!
Mulla on käytössä Suprecur. Puhelimessa muistutukset ottoajoille, muuten ei kyllä muistais! Sivuvaikutuksia en muuta huomannut, kuin pitkittynyt vuoto ja pääkipu. Ihan satunnaisesti tuli kuuma-aalto, mut ei missään nimessä ongelmaksi asti! Mielialat ei heitelly mulla. Eli aika helpolla pääsin/oon päässy :)

Takaisin