Tonttumuori, toivottavasti se kroppa alkaisi mukautua toimimaan tarpeen mukaan! Mulla oli vähän eri tilanne, mutta sikäli sama, että ei ihan tahdonvoima tai kevyt lääkitys riittänyt komentamaan... Lääkkeiden avulla eteenpäin.
Kaakao, yritä jaksaa piinailla! Miten se onkin niin, että nämä päivät ovat niiiiiiin paljon pidempiä kuin muut?!?
vastavirrassa ja Pisama, olisi kiva kuulla, miten teidän siirtonne etenevät! löytyikö ovis? miten tästä eteenpäin? Tsemppiä molemmille, pidetään peukut pystyssä!
Sitten vähän omaa napaa: pp3 menossa. Viikonloppu tuntui ikuisuudelta eikä tunnit voisi hitaampaa madella. Koko ajan yrittää keksiä jotain tekemistä, ettei ajattelisi mahdollista plussaa, mutta silti se on taka-alalla ajatuksissa. Olen ihan hämmästynyt siitä, miten paljon enemmän nyt toivon onnistumista. Ehkä viime kerralla sen vain jotenkin tiesi, ettei siitä tule mitään. Nyt sen sijaan on ihan eri fiilikset.
Olen ajatellut yrittää boostata kroppaa kaikin mahdollisin tavoin olemaan vastaanottavainen pikkuiselle. En ole koskaan aikaisemmin uhrannut ajatustakaan sellaisille ruokavaliojutuille, syön toki normivitamiinit, mutta nyt voisi olla sen aika. Jos ruokavalio tms. ei vielä ihan tähän kertaan ehdi auttaa, niin sitten ainakin johonkin seuraavaan. Kanssapalstailijat, mitä olette tehneet (vaikka taikoja
), että kaikki onnistuisi? Pisama tuossa taisikin viitata greippeihin ja greippimehuun, ja joku puhui aspiriineista tms., ja akupunktiokin on taidettu mainita, mutta olisi kiinnostavaa kuulla tarkemmin! Kävin aikoinaan erittäin arvostetulla vyöhyketerapeutilla, joka kolmannen kerran jälkeen sanoi mulle ihan suoraan, ettei kannata tulla enää, kun olen kuulemma niitä potilaita, joiden kroppa ei reagoi hoitoon. Ihan hyvä, että sanoi, jäi ne rahat talteen, mutta jäin miettimään, että jos en sitten reagoi herkästi, niin mikä tässä auttaa...