Tervetuloa @Pihatonttu! Mulla oli punktio Tilkassa vähän ennen kesäsulkua. Meillä oli lupa ilmoittautua jo kuukautta aiemmin, mutta silloin ei mahduttu kuitenkaan mukaan. Eli jonotusta oli takana 3,5 kuukautta kun ilmoittauduttiin ekan kerran ja 4,5 kuukautta kun päästiin mukaan. Eli tilanne varmaan vähän elää ihan viikkotasollakin.
@Pihatonttu tervetuloa mukaan. Me jonotettiin keväällä Tilkkaan 3kk jonotusaika, mutta mahduttiin sitten toisesta kierrosta vasta mukaan. Se ilmeisesti vaihtelee millon pääsee jonoon, että pääseekö jo ennen suunnittelukäyntiä jonoon vai asetetaanko teidät jonoon vasta suunnittelukäynnillä. Suunnittelukäyntiä on kans joutunut odottamaan yli kuukauden ainakin, mikä hyvä huomioida odotusajassa. Mutta teillä voi mennä tosin eri tavalla, kun olette jo Tilkan asiakkaita ilmeisesti.
Mites muilla lähtenyt nyt kesän jälkeen hoidot käyntiin?
Meillä olisi ensi viikolla viides alkion siirto. Jotenkin toivoton olo. Vaikea uskoa, että tämä alkio onnistuisi usean epäonnistuneen jälkeen. Mutta kai niitäkin tarinoita on, että on tarvinnut useamman siirron ennen onnistumista?
Meillä tärppäsi vasta 4. siirto ja tuolla taapero tuhisee Nyt 5. siirrosta antoi plussan, toivottavasti pysyy mukana. Mikä itsellä tehtiin erilaisesti 4. ja 5. siirrossa aiempiin oli se, että Ovitrelle hieman myöhemmin, kp 11-12. Itsellä kun luonnollinen kierto siten, että ovistesti plussaa kp 16-18. Letrot toki aikaistaneet ovista mutta ehkäpä paikat olleet siis ”valmiimmat” kun Ovitrellea myöhäistettiin.
Eilen oli ultra ja kaikki näytti hyvältä tässä kohtaa. Tosin lääkäri ihmetteli miten ovistesti näytti mulle negaa vaikka ultran perusteella ovis on juuri tapahtumassa. Tänään clearblue näytti kyllä jo vilkkuvaa hymiötä ja kohta pistän ovitrellen. Sujuukohan toi pistäminen enää kun pitäs se yksin pitkästä aikaa tehdä Olin eiliseen saakka luottavaisin mielin, mutta heti kun ”hoidot starttas” taas alko kauhea stressi ja pyörittely pään sisällä. Oli kyllä oikea päätös pitää taukokierto kun sai olla hetken miettimättä lääkäriaikoja, läääkkeitä ja oireita. Ja taas nyt sitten mennään!
Oi, täällä taas useampi alkaa päästä tositoimiin. Onnea siirtoihin Kastepisara ja @Tiana , toivottavasti molemmille olisi plussaa tiedossa tän kuun aikana.
@Tiana ollaan taas hyvin samassa aikataulussa sitten, mahtavaa! Tsemppiä ovitrellen kanssa, sä pystyt siihen!! Mulla ovitrelle huomenna vasta, eli tosiaan tuun päivän perässä. Ja samaa mieltä, taukokierto kesällä teki tosi hyvää.