@Miimu_ kyllä minä tuossa ihan selvän haamun näen. Varmasti piinaavaa odotella tuloksia.
@punktiopikkarit onneksi vältyt nukutukselta! Kyllä siitä kevytnukutuksestakin tulee aika tokkurainen olo.
Täällä olen toipunut melko hyvin punktiosta. Turvotusta on ihmeen vähän, väsymystä sitäkin enemmän. Vähän kiikun kaakun, oonko tänäänkään vielä työkykyinen, mutta onneksi ei ole töissä aivan pakottavia deadlineja tänään vaan voi ottaa vähän rennommin (vaikka se kostautuukin loppuviikosta sitten rankasti). Meidän 22 munasolusta 14 on hedelmöittynyt (paria vielä seurataan)! Lauantaina kuulee moniko menee pakkaseen, mutta meillä aiemmin useat ovat jaksaneet kehittyä pakastimeen asti hienosti. Olo on aika typertynyt. Olisiko nyt viimein niin, että tässä oli mun elämäni viimeinen ivf-hoitokierros ja että loppusuora alkaisi viimein olla hoitojen osalta näköpiirissä? On se ainakin mahdollista, kun ollaan aika varmoja siitä, että meille riittäisi yksi elävä lapsi enää.
Olen ikuisesti kiitollinen siitä, että Ovumiassa keksittiin käyttää pitkän kaavan sijaan estrogen primingia, ja että tämä lääkäri uskalsi venyttää punktion viikonlopun yli. Näköjään yksityisellä voi saada tosiaan yksilöllisempää hoitoa, vaan onpas sillä hintansakin. Eipä sillä, ihan ok tuloksia tuli pitkällä kaavallakin aikanaan (Esim meidän esikoinen...), mutta minulla se kaava ei kyllä toiminut likimainkaan näin hyvin.
Toivottavasti en nyt jinxaa mitään tällä hehkutuksella, mutta pitäisin kyllä omituisena jos enää kävisi alkioille mitään kuukahtamisia kun ei niin ole käynyt aiemminkaa. Ja pahoittelen kun täällä leijun ja fiilistelen (tiedän että nämä mun tulokset voivat harmittaa ja tuntua pahalta, ja olen siitä aidosti pahoillani), mutta kun ei ole näitä onnistumisia ihan hirveästi sattunut parin viime vuoden aikana omalle kohdalle, niin nyt kyllä nautin.