Tähän vielä, että kelle on kertonut niin mulla on myös känynyt niin, että oon luullut, että toinen ymmärtää ja on ollut tukena, mutta itse kun on sitten helposti raskautunut (eikä halunnut ees vihjata että yrittävät toista), on ymmärrys loppunut siihen. Ei esim ymmärtänyt, miksei just ennen jouluaattoa kannattanut heidän ilouutisia kertoa, tai että miks kaipasin tilaa. Sen jälkeen en oo halunnut ees oikein mitään enää kelleen kertoa.
Toivoisin kyllä, että ihmiset enemmän osais aatella muutakin kuin itseään näissä tilanteissa ja siis vaikka ton henkilön kanssa meni asiat miten meni, mä yritin hänellekkin avata asiaa ja kerroin, että miten ihana asia toi heille on ym. ja ymmärrän miksei kaikkea halunnut kertoa, mutta just tää kun sä oot sit se ainoa kuka koittaa ymmärtää. Olis toisaalta ihana, että kaikki joutus ees pienen palan kokemaan tästä polusta, jos se avais vähän silmiä
Toivoisin kyllä, että ihmiset enemmän osais aatella muutakin kuin itseään näissä tilanteissa ja siis vaikka ton henkilön kanssa meni asiat miten meni, mä yritin hänellekkin avata asiaa ja kerroin, että miten ihana asia toi heille on ym. ja ymmärrän miksei kaikkea halunnut kertoa, mutta just tää kun sä oot sit se ainoa kuka koittaa ymmärtää. Olis toisaalta ihana, että kaikki joutus ees pienen palan kokemaan tästä polusta, jos se avais vähän silmiä

Taitaa olla kovaa ruuhkaa HUS:lla... Mutta muistanko oikein että
Mä oisin varmaan ihan raivona..