@Puolikuu mulla on punktio kp 13. Normaalisti ovis tulee mulla kp 15-17, että tosiaan jos sitäkin ajattelee, niin optimi olisi ollut just joku lauantai. Mutta ehkä parempi näin, jospa lyhyempi kypsyttely vähän suojelisi hyperstimulaatiolta.
@Pikkupandanen teilläkin suht hyviä uutisia kuitenkin. Ymmärrän kuitenkin tuon pettymysfiiliksen, mutta minä taas lääkäriin mennessä aattelin että oispa vaan 15 follia. Näissä hoidoissa on vaikea olla tyytyväinen oikein mihinkään.Minusta lieväkin hyperstimulaatio oli erittäin ikävä vaiva, ja pelkään sitä nyt sitten taas. Itsekin olen varustautunut siihen, että kuten viime kerroillakin, on ehkä puolessa folleista munasolut. Koska Menopur on sama lääke kuin ennenkin, en odota tässä suuria muutoksia. Annoskoko on toki noussut 150-> 225, mutta tuo muutos annoksessa johtuu pääasiassa mun iästä. Ainoa ero on se, että progynova (estrogen priming) ja lyhyt kaava saattavat joillain parantaa munasolujen määrää ja tulosta. Jospa teilläkin lääkkeenvaihto toisi onnistumisen. Pidän kovasti peukkuja, mulla on vielä kaksi pistelypäivää edessä, ja keskiviikkona irrotuspiikki.
Itse halusin lyhyen kaavan, koska on hyperi-riski. Lopputulos oli sitten käytännössä sama. Vähän epäilen, että olisi tasaisemmin kasvaneet tällä kaavalla.