StellaMom
Sukkela juttelija
Joo, onhan tässä jo pitkä reissu takana vaikka nuo viralliset IVF hoidot ovat vain 6kk takana. Meidän ensimmäinen visiitti oli jo 2021 mehiläisellä, mutta kun ei saa oikea lääkäri heti niin ei saa oikeanlaista lääkitystäkään. 2-3 vuotta kipuilin asian kanssa itse, sitten vaihdoin työpaikkaa siinä välissä ja kaikkea. 2024 sain ensimmäistä kertaa sitä apua mitä tarvitsin ja pääsimme eteenpäin. Vuoden laihdutusta ja sitten hoitoihin. Kai sitä pitää miettiä asiaa niin että lopputulos on vielä epäselvä mutta toive ei@StellaMom Pahoittelut negasta. On se lähtöruutuun palaaminen silti ihan kamalaa ja raskasta, minä kanssa itkin pari vuotta sitten viimeisen alkionsiirron epäonnistumista siksi niin lohduttomasti, kun tiesin että edessä on vielä lisää hoitoja. Onneksi en tiennyt kuinka paljon. Teillä onneksi on selvät jatkosuunnitelmat ja toivotaan kovasti onnistumista toisesta hoitokierrosta.
Täällä alkaa tänään jarrulääke, Menopuria on takana 5pv ja ihan hyvä olo. Vatsa on vähän turvonnut, mutta kokonaisuutena hyvä olo. Maanantaina sitten ultrassa nähdään tilanne. Nyt pitäisi olla kaikki reseptit olemassa. Ganirelixin pistäminen jännittää, oon ymmärtänyt että siinä olisi suht paksu neula. Toisaalta muuten pistämisessä ei ole minusta isompaa ongelmaa, eli ehkä tämäkin nyt menee kun pistää.
Tsemppiä kaikille!