Tsemppiä

ensin kysymys sulle noista esivaihdevuosista, vaikka on vähän off-topic tässä keskustelussa. Mulla oli/on siis aivan samanlainen tilanne kuin sulla. AMH 0,32 viimeisimmässä mittauksessa ja AFC matalimmillaan 4 hoitojen aikana. Esivaihdevuosi-diagnoosia ei ole annettu. Oon miettinyt sitä ajoittain, että unohdettiinko se diagnosoida, ja miten vaikuttaa tulevaisuuten. Oliko sulla puhetta enemmän asiasta, tuliko lääkäriltä sen hoitoon mitään ohjeita?
Mun on aina pakko tulla kommentoimaan kun joku on saanut tietää hoitojen aloituksen myötä AMH-tason olevan alhaalla. Kaipasin niin ite muiden kokemuksia kun itselle kävi niin, shokki oli ihan valtava. Pääset lukemaan mun vanhat viestit ja sitä myötä meidän polun mun nimimerkin takaa, varsinkin sitten kun pääset tuonne salaiselle puolelle. Meille tehtiin julkisella 2 hoitokierrosta (IVF ja ICSI), molemmista vain 1 alkio siirtoon mutta molemmista alkoi myös raskaus. Ensimmäinen päättyi keskenmenoon mutta toinen on pysynyt mukana. Toisessa hoidossa myös mulla oli lääkkeenä Pergoveris, tosin kaava molemmilla kerroilla lyhyt.
Oon täältä forumilta muutaman kerran muidenkin kohdalla lukenut että matalan AMH:n takia tarjottaisiin vain 1 tai 2 hoitokierrosta. Tosi outoa, meille ei ikinä sanottu noin, ja oletus oli että saisimme kolme kierrosta julkisella jos niitä tarvitsemme.
Tsemppiä hoitoihin!