Täällähän on jänniä hetkiä monella ja hienoja keruutuloksia.

Tulee myöhässä, mutta oli ollut keskustelua, saako Gonalin laittaa uudelleen jääkaappiin. Sen mitä apteekista ja hoitaja ohjeistivat täällä päin, oli ettei sitä saa uudelleen enää jäähdyttää, jos huoneenlämpöiseksi ehtinyt. Eli jos huoneenlämpöinen jo on, säilyy sen 3kk huoneenlämmössä, ei enää jääkaappiin, tuolloin säilyy käyttökelpoisena.
Täällä koitetaan pehmennellä pudotusta, ettei siirto onnistunut.. olo ei ole yhtään sellainen että olisin raskaana..

menkkajomoja ollut, mutta kunnon tissikipu heltyi vain aavistuksenomaikseksi, huonoa oloa on, mutta johtuu todennäköisesti tukilääkkeistä. Muutoinkin juuri sellainen olo kuin odottelisi menkkoja. En tunne en yhtään olevani raskaana.
Tästä syystä tein jo testin (tai parikin) varmistaakseni oloni ja aina blankkoa näyttää, kun jättää klassiset kummittelevat viivanpaikat huomiotta. Tekisi mieli jo lopettaa tukilääkitys, että pääsisi uuteen kiertoon.. virallinen testipäivä vasta torstaina.
Tämähän se ongelma luomunakin, ettei ne vaan pääse tarttumaan kiinni. Aika takki tyhjä, ettei onnistu tukilääkkeilläkään.. Kohdun seinämässä ilmeisesti sen verran endometrioosia, ettei kiinnittyminen ole mahdollista.

En haluaisi tässä vaiheessa ruveta ensin kuivatukseen kun ikä tulee kohta vastaan. Juuri tätä ennakoiden olen yksityiselläkin yrittänyt ravata saadakseni hoitoa, mutta nyt vasta ensimmäisen kerran löytyi lääkäri joka otti tosissaan.
Pahoittelen omanapaisuutta tänään, ei vain ole ketään kenelle purkaa.

Olen vain niin turhautunut, jota lisää isännän kyky ymmärtää ja käsitellä asioita. Olen niin väsynyt jo tähän kaikkeen arkiseenkin vääntämiseen, että tekisi mieli jatkaa hoitoja itsellisenä naisena.. Tukea en ole saanut isännältä missään vaiheessa. Punktiopäivänäkin tuntui olevan kiire päästä lähtemään, kyseli milloin voidaan mennä ja huokaili jatkuvalla syötöllä, kun selvittelin päätäni lääkkeistä. Olisin halunnut rauhassa olla siinä hetkessä vielä senkin tarkkailun ajan. Elukan hoidossa oli lisäksi oltava ite jo seuraavana aamuna kivuista huolimatta, vaikka olin koko edellisen viikon toivottanut ja valmistellut, että hänen on hoidettava.