Voisitteko
@Harrets vain ilmoittautua kuukautta myöhemmin niin että matkat ei osuisi tielle? Olen ymmärtänyt, että klinikalta neuvottu ilmoittautumisajankohta on aikaisin mahdollinen vaihtoehto muttei sido myöskään potilaan kannalta ts. aina voi ilmoittautua myös esim. yhtä kiertoa myöhemmin.
Ja täältä kanssa
@Pepino tsemppiä pistosten aloitukseen.

Olivat paljon helpompia tottua kuin etukäteen ajattelin. Lääkepakkaukset on myös suunniteltu viimeisen päälle käyttäjäystävällisiksi. Mä taisin jossain vaiheessa sanoakin, että olispa myös luge-kapselit käytettävissä pistoksina, tykkäisin enemmän.

Kertoo ehkä jotain nopeasta tottumisesta pistelyyn.
Mä toivon, että pääsisin huomenna ilmoittautumaan ekaan PAS-siirtoon. Asia on kummitellut mielessä käytännössä koko kesän, mutta mukaviakin kesähetkiä on onneksi sentään ollut välissä. Kaikkiaan valitettavasti olo, etten tästä asiasta nyt oikein pääse lomalle. Luulen että kesäksi hellittämistä on hankaloittanut omalla kohdalla se, että iän vuoksi aikataulussa aletaan puhua kuukausista, ei enää vuosista tai edes vuodesta.

Myös hoidon jälkeen kateissa olleet ovikset on huolettaneet. Mun on ollut myös vaikea olla jossittelematta huhti-toukokuisen ekan ivf-hoidon kulkua, vaikka se tuntuu pikkumaiselta, kun hoito meni kuitenkin ihan kohtuullisesti. Jostain syystä olen jäänyt vähän jumiin ajatukseen, että entä jos lääkemäärä olisi ollut paremmin kohdillaan jne. Voihan olla, että pääsen joskus alkuvuodesta uutta lääkekattoa kerryttäen sitten tavoittelemaan sitä "täydellistä suoritusta", heh... (Ja kun tää puuha on just tällaista melko ennakoimatonta randomia ja yhenlaista kohtalon ivaa, tulos voisi olla kyllä ihan mitä vain mihin vain suuntaan.) Mutta joo, miksi ihminen on tällainen eikä osaa vain ajatella, että se meni miten meni ja sillä mennään.

Sentään epäonnistunutta tuoresiirtoa en onneksi jossittele. Sen suhteen ehkä löytyi aika helpostikin rauha, että en olisi voinut tulokseen vaikuttaa. Onko teille muille tällainen jossittelu tuttua?
Hups, se olikin tilitys. Harkitsen muuten myös akupunktiota nyt siirron yhteyteen, mutta en ihan hokaa miten ajoitus menisi käytännössä, kun mahdollinen siirtopäivä selviää aika täpärästi. Ajattelin että yritän ehkä sen selvittyä katsoa saisiko vielä varattua sopivaa aikaa ja jos ei, annan olla ja mietin asiaa uudelleen seuraavassa siirrossa. Tavallaan kiinnostaa, tavallaan epäröin, sillä eihän akupunktio voi vaikuttaa mitenkään siihen, jos alkio ei ole elinkelpoinen. Olen lueskellut tutkimuksia mutten saanut oikein muuta lopputulemaa kuin sen, että saattaa ehkä olla hyötyä, tuskin ainakaan on haittaa.

Ja tällaiset "saattaa ehkä olla hyötyä" -asiat ovat tietenkin jossittelijalle bensaa liekkeihin.