Oliko sulla ultra tulossa?@Angel88 helpottavaa kuulla että vuodosta huolimatta saitte terveen lapsen syliinmulle ohjattiin että testipäivään saakka pitäisi käyttää Terolutia ja sitten lopettaa. Mutta ehkä vielä jatkan ku pakkauksessa on jäljellä niitä jos kyse olisikin tosta
mulla on aina ollut luteaalivaihe luonnostaan tosi lyhyt 10-11päivää maksimissaan ja sen takia nyt hoidoissa joka kiertoon tullut tulilääkitys eli toi vois kyllä olla syy mun kohdalla. Suostuiskohan ne julkisella mittauttaan asiaa tai mittamaan hcg:n määrää että sais enemmän mielenrauhaa onko arvot sellaset kun pitäis tässä vaiheessa olla…
@iLa okei eli hetki vielä sitten sullakin ultran odotteluaite jotenkin ajattelen että se tois vähän lisää varmuutta ja tuntuis raskaus todellisemmalta että pääsis jo varhaisultraan varmistaan että kaikki hyvin
Kauanko odottamista?
Joo tässä nyt jännitellään onko siel kaikki hyvin vaiko ei.. Digi ei ainakaan vielä 3+ näyttänyt vaikka pitäisi mutta yritän ajatella että hcg nousee vaa hitaammin..
Myös mietin että toisaalta pessimisti ei pety
Mut toivottavasti viikko menisi nopeasti!
Tohon julkiseen ja hcg arvoon nii ei mulla ainakaan sitä suositellut kun kyselin sen perään kun vuotoa oli.
Sitä kun joutuu käydä mittauttaa useampaan kertaan että kertoo yhtään mitään..
Mut suosittelen ehdottomasti kyselee! Ei siinä ainakaan mitään häviä!
Sitä niin toivoisi, että kaikki saisivat hyviä tuloksia lopulta! Mitä ajatuksia jatkosta?
Jutteli tänään tuloksista yksityisen lääkärin kanssa ja vaikka arvot eivät ole vieläkään todella huonot, niin sanoi että letrazol kuuria voi kokeilla, kunhan käy ensin testosteroni ja LH testeissä. Kuukauden jälkeen labroihin uudestaan ja katsotaan muuttuuko arvot parempaan suuntaan, ja jos ei, niin kuuria on turha jatkaa ja jos paranee, niin 3kk kuuri.