@Sarsabutt ja @Merenneito pahoittelut ja halauksia
kaikki tunteet ovat oikeutettuja vaikka olis jo yksi lapsi.
Toivon todella, että jäljellä olevista alkiot tulevat syliin asti
Olin huonolla mielellä ja progesteroni-pistos oli todella rankka kokemus henkisesti ja en ymmärtänyt yhtään tosta labra-arvosta niin luovutin. Klinikalta soittivat äsken ja tulkitsivat sen hyväksi ja normaaliksi lukemaksi. Eli ensimmäinen lääkkeellinen PAS onnistui. Vaikea käsittää asiaa, kun matkaan on mahtunut epätoivoa ja ahdistusta ja pelkoa saako koskaan kokea raskautta. Jään siis odottamaan varhaisultraa
Toivon todella, että jäljellä olevista alkiot tulevat syliin asti
Olin huonolla mielellä ja progesteroni-pistos oli todella rankka kokemus henkisesti ja en ymmärtänyt yhtään tosta labra-arvosta niin luovutin. Klinikalta soittivat äsken ja tulkitsivat sen hyväksi ja normaaliksi lukemaksi. Eli ensimmäinen lääkkeellinen PAS onnistui. Vaikea käsittää asiaa, kun matkaan on mahtunut epätoivoa ja ahdistusta ja pelkoa saako koskaan kokea raskautta. Jään siis odottamaan varhaisultraa
Jotenkin sellainen olo, että syksyllä aloitetaan uudet hoidot. Vaikka mulla itse piikittelyt ym. oli hyvin oireettomat, niin endo otti kyllä nokkiinsa ja tuntuu että koko talvi ollut vaan kipua kivun perän...
Eilen taas itkin ihan valtoimenaan Gazan lapsia ja mietin miten helvetin epäreilu tää maailma oikein on...