Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mielestäni potilaan. Inseminaatioissa tunsin toisella puolella ovulaation ja ultrissa lääkäri puhui siitä samasta puolesta.Nyt tulee hölmö kysymys, mutta kun lääkäri katsoo munasarjoja eri puolilla, ovatko puolet hänen näkökulmastaan vai minun?Tiedättekö?
Aina potilaan, mutta joskus lääkärit sekoilee näköjään niistä puolista. Ole valpas:)Nyt tulee hölmö kysymys, mutta kun lääkäri katsoo munasarjoja eri puolilla, ovatko puolet hänen näkökulmastaan vai minun?Tiedättekö?
75nmol pitäs kai olla ennen siirtoo ainakin, muuta en tiiä. Hyvältä kuulostaa.Omanapailua: Kävin eilen aamulla labrassa ja illalla tuli jo tulokset. Progesteroni 71nmol/l, eli ilmeisesti ihan ok arvo jopa näin endoa sairastavalle?
@Sandra84 miten sulla on hoidettu piilevää endoa? Ja mikä on piilevä endo?
Hei, viitiskö kertoa minkä hintainen toi repro oli? Ja saitko siis dextralta reseptin noihin procreneihin?75nmol pitäs kai olla ennen siirtoo ainakin, muuta en tiiä. Hyvältä kuulostaa.
Siis mä en tiedä mikä tekee siitä piilevän. Se löytyi repro4-testillä, kun kävin sellaisen ottamassa Dextrassa, koska Ovumialla mulle hoitaja vaan vastas, että jatka painonpudotusta. Ei mun paino ole niin jäätävä, vaikka on ylipainoa. Onneks menin niin selvis. Mä sain Procren piikin x2 ja se kuivatti limakalvon ja ne pesäkkeet vai mikskä niitä sanotaan. Ja nyt sit lääkkeellinen kierto päällänsä. :) Vihdoin!
Kyllä tää pelottaa, että miten käy. Ainoa alkio.
Voimia lapsettomien lauantaina ja myös äitienpäivään voimia.![]()
Nyt kolme päivää punktiosta, ja tuntuu taas olo lähes normaalilta. Rinnat vaan tosi kipeet. Kuinka nopeesti teillä on vuodot alkaneet punktiosta, jos ei oo tehty tuoresiirtoa eikä mitään lääkkeitä käytössä?Vähän jännä kun ei tiiä yhtään milloin alkaa, ilmeisesti voi alkaa nopeastikin
![]()
Itselläni on alkanut 12 päivän päästä irrotuspiikistä.Nyt kolme päivää punktiosta, ja tuntuu taas olo lähes normaalilta. Rinnat vaan tosi kipeet. Kuinka nopeesti teillä on vuodot alkaneet punktiosta, jos ei oo tehty tuoresiirtoa eikä mitään lääkkeitä käytössä?Vähän jännä kun ei tiiä yhtään milloin alkaa, ilmeisesti voi alkaa nopeastikin
![]()
Mulla tosiaan vuoto alkoi 5 päivän päästä punktiosta. Ja mullakaan ei ollut siinä lääkkeitä tai tuoresiirtoa. Rinnat oli herkät kanssa pitkään.Nyt kolme päivää punktiosta, ja tuntuu taas olo lähes normaalilta. Rinnat vaan tosi kipeet. Kuinka nopeesti teillä on vuodot alkaneet punktiosta, jos ei oo tehty tuoresiirtoa eikä mitään lääkkeitä käytössä?Vähän jännä kun ei tiiä yhtään milloin alkaa, ilmeisesti voi alkaa nopeastikin
![]()
Mulla on sellanen olo, et ihan sama mille käynnille tässä hoitojen aikana on mennyt niin aina on vähintään ultrattu. Siihenkin kyllä sit ite ehti tottua, toivottavasti teidän polku on niin lyhyt, ettet ehdi tottuaKysyn täältä kun täällä ollaan aktiivisia ja ihania. Eli siis. Meillä on tiistaina jonkin sortin ensikäynnin jälkeinen käynti Tilkassa, jossa on kuulemma jotain papereiden allekirjoitusta ja ehkä hoidoista puhumista (OI+IUI vissiin) ja taas joku lääkäri. Tehdäänkö siellä sitten uudelleen sisätutkimus/jotain ultraamista? Haluaisin valmistautua henkisesti asiaan kun en ole vielä tottunut alakerran kaiveluun vaikkei siinä mielessä nolota tai kiusaannuta, enemmän vaan epämukavaa.
Siis mulla pari viikkoa sitten lähti hampaasta paikka irti ja vedin miehelle itkupotkuraivarit kun sekä ylä- että alapää temppuilee vuorotellen.![]()