Nuo luvut koskevat yleensä kai yhtä alkionsiirtokertaa. Oliko se niin, että alle 35-vuotiailla on 30% todennäköisyys tulla raskaaksi yhdellä alkionsiirtokerralla.
Palaan tähän prosenttiluvuista puhumiseen. Kyllä, alle 35-vuotiailla on aivan eri prosentit kuin 40v täyttäneillä.
Nupo80 saanut samoja todennäköisyyslukuja kuin me (minä olin hoitojen alussa 41.)
Jokaisen IVF hoidon kohdalle tulee myös omat prosentit, eli kyllä nekin kasvaa meillä vanhemmilla naisilla jokaisen hoitokerran kohdalla, mutta eivät kovin korkeaksi nouse. Ovat kuitenkin aina mahdollisuus
Mutta lähtöprosentit on oikeasti tämän ikäisellä näin matalat.
Eli vain alle 35-vuotiaille voi käyttää noin korkeaa todennäköisyyslukua. :)
Tervehdys. Olen uusi täällä. Ensimmäinen IVF kierros, joka varmaan jää viimeiseksi, koska ikää mulla on 40v. Pitkään yritettiin luomusti (vuosia). Sitten yksityisellä tehtiin kaikki tutkimukset, kummastakaan ei löytynyt mitään "vikaa". Siellä yritettiin myös lääkkeellisiä kiertoja ja irrotuspiikillä muutama kerta. Ei sitten niin mitään tulosta. Sinänsä äärimmäisen ärsyttävä tuo selittämätön lapsettomuus, kun ei siinä ei voi hoitaa mitään syytä. Nyt ollaan julkisella hoidossa, pitkän kaavan mukaan mennään, lähes kolme viikkoa ollut nyt Synarela-suihke ja Gonal-F pistokset alkoi pari päivää sitten. Ensi viikon alussa verikoe ja perjantaina nähdään sitten onko siellä mitään punktoitavaa ja päätetään punktiopäivä. Toivoa on paljon, mutta uskoa vähän, siihen että lopputulos olisi toiveiden mukainen. Lääkärit esitteli niitä kaavioita raskauden todennäköisyydestä näin vanhalla ja eihän ne lukemat hääveiltä vaikuttaneet. Taidettiin puhua jostain 10-15% todennäköisyydestä. Oli niin masentavaa kuultavaa, että meni osin ohi koko asia. Rahat ei riitä siihen, että jatkettaisiin yksityisellä puolella. Siellä IVF ja ICSI-hoidot on niin kalliita, ettei ne sano edes ääneen hintaa. Tutkimuksiin ja muutamaan yritykseen lääkkeellisenä paloi jo heti alussa muutama tonni. Miehelle oli niin korkea kynnys lähteä hoitoihin, että sen takia täällä nyt ikäloppuna yritetään viimeistä oljenkortta. Onko foorumilla muita näin varttuneeseen ikään ehtineitä?
Heippa Nupo80 ja tervetuloa foorumille! :)
On täällä meitä varttuneita. Itse olen nyt 42. Hoidot alkoi kunnolla vasta kun olin 41. Meillä myös selittämätön lapsettomuus. Ollaan minun iän vuoksi oltu hoidoissa yksityisellä. Maksaahan se kyllä, mutta plussaa on se, että asiat etenee nopeasti, eikä jouduta jonottamaan mitään.
Hienoa, että saitte aloitettua tutkimuksenne julkisella puolella, kun olit alle 40. Säästää kyllä pitkän pennin. Kannattaa koittaa saada tutkimuksia teetettyä julkisella niin paljon kuin mahdollista, jos hoito ei pian tuo haluttua tulosta. Yksityisellä yhteen IVF- kierrokseen menee n.4000€ ilman testejä. Testeistä voi tulla muutama tonni lisää, joten sen vuoksi kaikki testit vaan mitä tekevät, niin julkiselta :D
Kyllä tuo onnistumisprosentti oli meillekin shokki. Vähän naiiveja ollaan oltu muutama vuosi ennen hoitoon menemistä, kun luomuna koitettu. Olisi vaan pitänyt 2017 jo mennä tekemään ensimmäisiä testejä. Tsemmppiä hoitopolulle!
Jos haluat jutella 40 veenä hoidoissa olemisesta jne. niin mulle voi laittaa yksityisviestiä :)