Juliet92
Asioista perillä oleva
Täällä on ollu semmonen positiivisten uutisten ja positiivisen ovistestin päivä ettei tosikaa! Oon itkeny ihan ilosta. Vihdoin paistaa tähänkin risukasaan aurinko! Ensin soitettiin lapsettomuuspolilta ja asiaf lähteeki rullaamaa paljon odotettua aikasemmin. Keskiviikkona mulle soittelee hoitaja labroista ja ens viikon pe on jo ensikäynti polilla. Ja Tampereelta suoraa sanottii et ivf kannattaa suoraan ja lääkärin mukaan olis jo tyyliin tammikuusta mahdollisuus päästä hoitokiertoon mä olin niin pelänny, et siihen menis paljon pidempään. Ilmeisesti Taysissa ihan eri tilanne ku esim. Husin alueella.
Ja mulle tarjottiin töitä helpottais tähän rahalliseen tilanteesee ja sais muutaki ajateltavaa ku märehtiä kotona kaikkea. Mies olis sit esikon kanssa kotona siihen asti et hope so tammikuus sais päikkypaika.
Ja mulle tarjottiin töitä helpottais tähän rahalliseen tilanteesee ja sais muutaki ajateltavaa ku märehtiä kotona kaikkea. Mies olis sit esikon kanssa kotona siihen asti et hope so tammikuus sais päikkypaika.