IVF-hoitoja odottavien keskustelu

Meillä olis huomenna pistossuunnittelu ja hoitojen aikataulun päättäminen edessä. Toivotaan, että päästään heti seuraavista menkoista pistelemään. Tänään siis dpo14 ja negaa näyttää. Tuun tänne sit päivittämään, miten homma lähtee etenemään.
 
Eka käynti takana. Aloitetaan gonal f:llä heti kp2, kp 6 ultra ja samalla tsekataan lääkitys ja mahdollisesti aloitetaan jarruna jo siinä vaiheessa Fyremadel. Rakkuloita näkyi molemmissa munasarjoissa reilusti ja amh on sen verran korkea, että folleja todennäkösesti tulee ihan hyvin, arveli gyne. Hyperin riskiä yritetään välttää vähän pienemmillä gonal annoksilla. Olin positiivisesti yllättynyt gonal f:stä. Siis sehän on vaan tollanen insuliinikynän tyylinen, mitä myös ovitrelle on ollut. Sen sijaan se jarru on oikein kunnon ”napapiikki” ja ilmeisen tylsällä neulalla = mies saa luvan pistää sen mulle 😄 en oo enää tänään käyttänyt lugeja, eli menkkoja odotan saapuviksi sunnuntaille, sit se oliskin menoa 🙈🙏🏻
 
@Juliet92 @Unis Mahtavaa, että teillä homma etenee! Jännityksellä jään seuraamaan teidän ivf-matkaa, vaikka ite vähän jälkijunassa tuunki. Toivotaan onnistuneita hoitoja 🙏😍

Täällä kp1. Reseptit oli mullekki jo määrätty, vaikka hoito alkamassa vasta keväällä. Tarkemmat tiedot hoidosta ja sen ajankohdasta tulee postitse tammikuussa. Lääkkeinä Menopur ja Procren. Pystyykö näistä lääkkeistä jo päättelemään, onko kyseessä pitkä vai lyhyt kaava?
 
Mahtavaa @Unis! Mä niin innolla seuraan teidän IVF matkaa alkuvuonna. 🌈🌈🌈
p.s. Mulla kans gonal-F pistelyt tammikuussa mutta inssiin yhdistettynä eli annos lienee huomattavan pieni IVF:ään verrattuna. Munkaan mielestä se kynä ei näyttänyt niin pahalta, kun hoitaja sen käyttöä ohjeisti. Tykkään kuitenkin että saa "kokemusta" tuosta lääkkeestä (miten toimii mulla) ennen IVF:ää niin jos se auttaisi siinä että saisi sitten keväällä/kesällä IVF:ssä sopivan vasteen ekalla kierroksella jo.
 
Takaisin
Top