Itsetehtyä

ImageUploadedByVau Foorumi1492164146.557134.jpg
Miekin tilasin muutamien korujen hinnalla mitä oisin itselle saanut valmiina nappikaupasta tarvikkeet tuttinauhoihin ja imetyskoruihin. Helppoa ja koukuttavaa kunhan olin ompelukoneen kanssa taistellut. Tuttinauhoja tuli 10 (viimeistelyt vielä kuvassa tekemättä), joista yhteen virkkasin nauhan. Ja imetyskoruja kolme (laitoin niihin 5silikonihelmeä kuhunkin). Saan annettua myös osan lahjaksi kahdelle odottavalle ystävälle :)
 
Mä sain vihdoin pesän valmiiksi. [emoji120] Pitäisi tehdä vielä pari erillistä lakanaa vahinkosuojaksi.
 
Mä en osaa tänne kuvia laittaa mutta tilasin yks päivä noita silikonihelmiä ja eilen askartelin tuttinauhan niistä, vaaleanpunaisilla, mintunvihreillä ja valkoisilla helmillä, välissä kaksi pinkkiä sydäntä ja minttu ruusu. Ja samanlaisen renksun pöllö puruleluun. Imetyskorua en vielä tehnyt kun täytyy tilata lisää helmiä, turkoosi ei kyllä mun mielestä ollut turkoosi vaan vihreä joten täytyy koittaa sinistä. Mutta ihan hauskaa puuhaa kyllä :grin Ja nyt sitten lapsetkin haluais askarrella noista helmistä korut itselleen :grin
 
Takaisin
Top