Itse tehtyä vauvalle <3

Keskustelun 'Laskettu aika joulukuussa 2017' aloitti Air4M, 26 huhti 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Nipanderi Rakastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017

Arghh, monta juttuu saanu jo valmiiks, mut yhtä monta keskeneräistä proggista ahdistelee nurkissa. Joulukortit, puoliks tehty, vauvan mobile, melkee valmis, torkkupeitto, kumpa joku päättelis langanpätkät ja virkkais jonku kivan reunan sille, sit muutamat villasukatki tos olis melkee tehty... Miksi pitää alottaa uutta, ennenku tekee toisen valmiiks, häh?!?
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Maatuska83 Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Marrasmammat 2016

Kuulostaa ihan normaalilta kässäihmisen ongelmalta. :D
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  3. Anskulaine Peruskäyttäjä Joulukuun mammat 2017

Jaa niin, olenhan mä tehnyt jo nimiäiskutsut!!! :) Sisäsivulle täytyy teksti vielä sitte kirjoittaa ja tulostaa. Jos vauva syntyy suunnilleen ajallaan 10.12. tai ennen, niin pidetään nimijuhlat jo tammikuun lopulla. Helmikuu on kiireinen, joten muuten menee juhlat maaliskuulle.
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Maatuska83 Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Marrasmammat 2016

Väsäilin tulokkaalle jo ekan villasukan. Tempaisin ihan päästäni mallin. :)
    • Tykkää Tykkää x 13
  5. Kardulla Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Vihdoinkin sain tehtyy unipesän valmiiks :) jäi kesken, ku poika päätti tulla aikasemmin maailmaan. Nyt tein sit vähä pidemmän jotta on kasvuvaraa :)
    • Tykkää Tykkää x 17
  6. Rusina Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Oi miten kaunis kardulla! Kauneimpia itsetehtyjä mitä nähnyt, upea! Harmi kun itsellä ei oo aikaa ees miettiä tekevänsä tollaista. Verhokatoskin ihan vaiheessa kehtoon. Sun pitäs tehdä noita myyntiin!
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 5
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Rusina Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Meidän vauva sai junasukat joululahjaksi ja ne on kyllä ihanat kans! Meinasin jo esikoiselle tehdä, mutta 2v on melkein kulunut :D
  8. Kardulla Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Voi kiitos ihanista sanoistasi :) lämmitti niiin mieltä :Heartred heh täs miettinykki ja läheiset sanonu et pitäs tehä myyntiin :) mietin jo mil ihmeen keinol vois jäädä kotiin eikä tarttis laittaa pikkusta syksyllä päiväkotiin :D hyvää ja kannattavaa liike ideaa odotellessa :D
    • Tykkää Tykkää x 4
  9. Maatuska83 Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Marrasmammat 2016

Väsäsin isommalle ja pienemmälle parit housut, kun kankaat ovat jo tovin pyörineet nurkissa valmiiksi leikattuina. Olen niin keskittynyt vain heiluttamaan tikkuja, että ompelemiset on ihan jääneet. :)
    • Tykkää Tykkää x 9

Jaa tämä sivu